Joko joku on keksinyt poppakonstin sille, miten dödöstä/hiestä mustien paitojen kainaloihin jäävät tahrat/jäljet saa pois tai voi kokonaan välttää?
Testasin sattumalta kaupasta löytämiäni "kainalosuojia" jotka liimataan paidan kainaloihin samalla periaatteela kuin naisten kuukautissuojat, mutta nehän olivat totaalisen surkeita ja irtosivat puolen tunnin käytön jälkeen. Eli jotain toista ratkaisua kaipaan.
Dödö & mustat paidat
6
902
Vastaukset
- .............
Nivealla muistaakseni on semmoista deodoranttia josta ei jää noita tahroja vaatteisiin. Sitä on roll-onina ja suihkutettavana versiona (suihkutettava tosin haisee oudolle). Tahroihin kokeilisin laittaa nestemäistä pyykinpesuainetta esim. Ariel color pesupallosta ja sitten pesisin koneessa. Ja jos vaate kestää (on puuvillaa) niin kuudessakympissä.
- LV-fani
Oman kokemukseni mukaan tahraaminen riippuu paljon dödöstä. Toiset merkit suttaavat enemmän kuin toiset. Yleensä roll-on dödöt ovat pahimpia suttaajia, ja sprayt jättävät vähemmän jälkiä. Normaali konepesu on minulla aina riittänyt poistamaan tahrat. Pesuainetta pitää käyttää enintään ohjeellinen määrä, sillä liika pesuaine HEIKENTÄÄ pesutulosta. (Tähän löytyy kemiallinen selitys, jonka joku muu pystyy selittämään paremmin kuin minä.)
- ;;;;;;;;;;;;;;
Herbinan dödöjä,eikä niistä jää mtn jälkeä!
- mööp
Nivean muka ei-tahraava dödö, suihkutettava, ainakin jättää minulla ilkeästi valkeita jälkiä mustiin paitoihin :/
- .......
mööp kirjoitti:
Nivean muka ei-tahraava dödö, suihkutettava, ainakin jättää minulla ilkeästi valkeita jälkiä mustiin paitoihin :/
Mulla se Nivean ei-tahraava ei tosiaan tahraa mustia paitoja ollenkaan, ei suihkutettavana eikä roll-onina.
- dödötön
Käytän kerran viikossa Absolut Torr -alumiiniliuosta eli ei ole mitään pelkoa dödötahroista ja kainalot pysyvät viikon kuivina.
AT-liuosta saa apteekista ja käyttöohjeita pitää noudatta kirjaimellisesti. Ei sovi herkkäihoisille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
R.I.P Marko lämsä
Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi624362Vappu terveiset kaivatullesi
otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡1551823Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut
Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html141543Puskaradio huutaa
Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !381317Miksi aina vain seksiä?
Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau1681083- 58929
- 79925
Martinalta vakava ulostulo
Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.169847Hei rakas A,
olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en54821- 39791