Joko joku on keksinyt poppakonstin sille, miten dödöstä/hiestä mustien paitojen kainaloihin jäävät tahrat/jäljet saa pois tai voi kokonaan välttää?
Testasin sattumalta kaupasta löytämiäni "kainalosuojia" jotka liimataan paidan kainaloihin samalla periaatteela kuin naisten kuukautissuojat, mutta nehän olivat totaalisen surkeita ja irtosivat puolen tunnin käytön jälkeen. Eli jotain toista ratkaisua kaipaan.
Dödö & mustat paidat
6
934
Vastaukset
- .............
Nivealla muistaakseni on semmoista deodoranttia josta ei jää noita tahroja vaatteisiin. Sitä on roll-onina ja suihkutettavana versiona (suihkutettava tosin haisee oudolle). Tahroihin kokeilisin laittaa nestemäistä pyykinpesuainetta esim. Ariel color pesupallosta ja sitten pesisin koneessa. Ja jos vaate kestää (on puuvillaa) niin kuudessakympissä.
- LV-fani
Oman kokemukseni mukaan tahraaminen riippuu paljon dödöstä. Toiset merkit suttaavat enemmän kuin toiset. Yleensä roll-on dödöt ovat pahimpia suttaajia, ja sprayt jättävät vähemmän jälkiä. Normaali konepesu on minulla aina riittänyt poistamaan tahrat. Pesuainetta pitää käyttää enintään ohjeellinen määrä, sillä liika pesuaine HEIKENTÄÄ pesutulosta. (Tähän löytyy kemiallinen selitys, jonka joku muu pystyy selittämään paremmin kuin minä.)
- ;;;;;;;;;;;;;;
Herbinan dödöjä,eikä niistä jää mtn jälkeä!
- mööp
Nivean muka ei-tahraava dödö, suihkutettava, ainakin jättää minulla ilkeästi valkeita jälkiä mustiin paitoihin :/
- .......
mööp kirjoitti:
Nivean muka ei-tahraava dödö, suihkutettava, ainakin jättää minulla ilkeästi valkeita jälkiä mustiin paitoihin :/
Mulla se Nivean ei-tahraava ei tosiaan tahraa mustia paitoja ollenkaan, ei suihkutettavana eikä roll-onina.
- dödötön
Käytän kerran viikossa Absolut Torr -alumiiniliuosta eli ei ole mitään pelkoa dödötahroista ja kainalot pysyvät viikon kuivina.
AT-liuosta saa apteekista ja käyttöohjeita pitää noudatta kirjaimellisesti. Ei sovi herkkäihoisille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1653080Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3732091- 411881
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii431856Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321431Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931221- 541183
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul329993Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles114973Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53802