tavallista kosteusvoidetta?ei ole kauhean paksua. vai mikä auttais kun mulla on tosi kuivat huulet vaikka rasvaan niitä koko ajan :/
voiko huuliin laittaa..
5
3413
Vastaukset
- *n22
älä laita tavallista kosteusvoidetta vaan käy apteekista hakemassa bepanthen-voidetta,ja huom,voide-EI emulsiovoide!)
Se auttaa! Sitä saa myös huulirasvana!
http://www.yliopistonapteekki.fi/searchProductInfo.do?searchResultByProductName=BEPANTHEN EMULSIOVOIDE 5%&manufacturer=BAYER- *n22
niin,sitä vaan sitten yöksi paksu kerros niin paranee kyllä parissa yössä :)
- huulirasvoissa
*n22 kirjoitti:
niin,sitä vaan sitten yöksi paksu kerros niin paranee kyllä parissa yössä :)
on jotain ainetta, joka saa huulet janoamaan lisää rasvaa ja kierre on valmis. Olen havainnut hyväksi Juvenan rejuven q 10 rasvan (20 e) -sitä ei tarvi laittaa montaa kertaa päivässä ja on hyvin ohutta, sopii huulipunan alle. Myös huulikiillon käyttö auttaa pitämään huulet kosteina -sitähän täytyykin lisäillä aika usein.
- tuo aine
huulirasvoissa kirjoitti:
on jotain ainetta, joka saa huulet janoamaan lisää rasvaa ja kierre on valmis. Olen havainnut hyväksi Juvenan rejuven q 10 rasvan (20 e) -sitä ei tarvi laittaa montaa kertaa päivässä ja on hyvin ohutta, sopii huulipunan alle. Myös huulikiillon käyttö auttaa pitämään huulet kosteina -sitähän täytyykin lisäillä aika usein.
on mineraaliöljy nimeltä petrolatum, joka usein ainakin halpisrasvoissa on miltei ekana incissä. Yllätyksekseni en sitä kuitenkaan labellon (vaaleanpun) incistä löytänyt, ja sitä käyttäessäni tuntuukin että joudun harvemmin lisäämään. Onko todella niin että labello(i)ssa ei olis mineraaliöljyjä? mitenkäs silikonit?
- Vähävarainen
Hei,
Mulla on ollut rohtuneet huulet,eikä rasvat autta-neet. Ostin B-vitamiinia, ja olen syönyt sitä 2 kk. Rasvaa en ole tarttenut enää, vaan käytän huulikiillettä. Niitä on värittöminäkin. Tum
masävyisissä huulikiilteissä on paljon väriainet-ta, joka mulla kuivattaa huulia. Kokeile esim. vaaleanpunaista ja väritöntä. Wet and wild (Sokos) on ihan hyvä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi362769Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs122559100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es432278Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks201871Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo381572Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa511555- 381473
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä251363- 281194
- 261141