Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Sähköpartakoneen valinta

teräverkko vai philips?

minulla kasvaa kaulassa partakarvat hyvin vinosti ja nykyinen philipsin kone ei oikein meinaa niitä katkaista vaan aina tuppaa jäämään ajamattomia karvoja. Onkohan teräverkollinen kone kuten braun tai panasonic tuossa tilanteessa parempi kuin pyöreäteräinen philips? Mietin vain että teräverkollisissa on pyöreät reiät kun philipsissä on pitkulaiset, niin mahtaisiko teräverkko poimia paremmin nuo nahkaa vasten olevat karvat?

6

1366

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Willy

      Mikset hyvä mies vaihda höylään? Saat taatusti tarkemman ajon. Minä vaihdoin höylään (Gillette Mach3 Turbo) jokunen vuosi sitten, enkä ole kertaakaan ajanut sähkökoneella sen jälkeen.

      • ja motivaatio

        Joka aamuko ehdit ja viitsit vetää vaahdot pintaan ja raappia? Kyllä sen vaahdon ja terän kanssa vielä viikonloppuna, mutta duuniaamuna...


    • LightSleeper

      mie ainaki yritän vääntää niitä trimmerillä pois kun ei ne muuten.. siis jos käytän konetta jostain mielenhäiriöstä. yleensä höylään ihan sen takia kun sillä lähtee nätimmin, se ei kuitenkaan vie paljo aikaa.

    • Osp

      trimmerillä ja sitten koneella. Oman kokemukseni mukaan pyöriväteräinen vetää paremmin vinot ja pitkät karvat kuin verkollinen.

    • parempi

      Itse just ostin ekan braunin sähkökoneen ja just samasta syystä vaihdoin mallia philipseistä pois.Aina ollut tuommonen philipsi.Välissä kyllä kokeilin taas tuota höylänkin käyttöä,mutta älytyön punoitus ja näppylöitä tuli varsinkin kaulaan.Braunilla ajanut nyt pari kertaa ja paremmalta vaikuttaa.Ei tarvi hinkata koneella yhtä paljon kuin philipseillä.Tässä vielä ominaisuutena , koneesta jää naamaan hoitoainetta,minkä takia kone liukuu liukkaasti.
      Kaula on edelleen haasteellinen braunillakin,mutta philipsillä ku siitä ei tullut mitään.

      • paremmin

        Braun ajaa tarkemmin ja nopeammin kuin Philips.
        Sivuleikkurilla (parrantasaaja?) voi ajaa ne ongelmakarvat ensin lyhyemmäksi.
        Kovan partakarvan ja päivittäin ajamaan joutuvalla vain tuo Braunin teräverkko ja terä kuluu puolessa vuodessa ja on aika hinnakas. Philips ei taas tunnu kuluvan, kestää melkein isältä pojalle...
        Panasonic on kokeilematta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2174
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2003
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1622
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1450
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      75
      1420
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1337
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1314
    8. 50
      1205
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1180
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe