olisko halvalla palloja voisin ostaa jos on ehjiä
olisko halvalla palloja
3
977
Vastaukset
- millaista
millaista palloa etsit? reaktiivi-, muovi-, matta- vai muunlaisia palloja? entä painoluokka?
- Lasse Liikemies
Mulla ois tämmönen pingispallo täällä. Myyn sulle 240 eurol, oke? Täytyyhän munki jotai voittoa saada!
- tsedi
Suosittelen, että älä osta palloa tuosta noin vain.
Kyllä moni pelaaja luopuu heille "vanhoista" palloista kohtuuhinnoin ja voit todella löytää sopivan, jos olet ihan vain omaksi iloksi heittelevä harrastelija - kuten itse olen.
Kuitenkin tuollainen pallo pitää ensin rei´istä täyttää ja porata sinulle sopivaksi - ja se sitten tulee nostamaan pallosi hintaa tietenkin jonkin verran.
Sitten saatat yllättyä, jos oletkin ostanut hyvännäköisen pallon ja olet aiemmin heitellyt vain keilahallien omilla vakiopalloilla, joissa ei kierreominaisuuksia ole ja kädessäsi onkin pallo, mikä ei sitten menekään suoraan..... -voi tulla pieniä kirosanoja....
Uusia peruspalloja saa edullisesti ja juuri sinun sormille oikeankokoiseksi porattuina, joten ei muuta, kuin tuttuun halliin vain rohkeasti ja jos siellä ei ole alan liikettä ohessa, niin varmasti hallin työntekijät auttavat auliisti.
Näin kävi itselläni ja olen siitä kiitollinen ja palloon tyytyväinen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733394Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91901Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241279- 1321111
- 1001033
- 60964
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67956Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6915- 84899
- 34830