Onko se totta?

Bloworewo

että Raamatussa sanotaan että jonain päivänä maailman kaikki kansat nousevat juutalaisia vastaan?
Ja tuhoavat nämä?    

9

914

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Peruna On Pyoreä

      Ei ole totta

    • Piho

      Lopussa on vain juutalaiset jäljellä.
      Jouko Piho

      • Kyllähän Uuden Testamentin mukaan lopussa ovat KRISTITYT jäljellä ja sekös häntä piilojudaistia kismittää.


      • Muistathan
        KTS kirjoitti:

        Kyllähän Uuden Testamentin mukaan lopussa ovat KRISTITYT jäljellä ja sekös häntä piilojudaistia kismittää.

        Allahin kumartajat ovat myös niitä, jotka kukistuvat, myös äntisemiitit ja rasistit.


      • ransu

        Hallelujaa, laa o laa, hallelujaa, taas lauletaan.....


    • DoctorT

      Tottahan se on ja voit päivittäin nähdä ja kuulla, miten tuo skenaario hiljalleen hahmottuu.

      Arabivalheet, arabiterrori, länsimaiden pelko terrotin edessä, vääristynyt uutisvälitys muokkaa ihmisten asenteet!

      Nyt arvotaan kenen joukot sinne väliin viedään.

      Kerran kaikki toimivat avoimesti israelia vastaan, nyt hieman jarrutellen, osa jo avoimesti, kuten´Iran!

      • bathsheba7

        Kerran kaikki toimivat avoimesti israelia vastaan

        Millä perusteella toimivat israelia vastaan? Pitääko nyt raamatusta loytää lauseita jos joku on jossakin asiassa eri mieltä.

        Ranska sinne väliin viedään. Libanon oli kerran ranskan siirtomaa ja paikalliset pitävät ranskalaisista ja ovat valmiita luottamaan heihin. Ranskalaiset eivät vain halua sekaantua mihinkään sotaan.


      • rasismia vastaan
        bathsheba7 kirjoitti:

        Kerran kaikki toimivat avoimesti israelia vastaan

        Millä perusteella toimivat israelia vastaan? Pitääko nyt raamatusta loytää lauseita jos joku on jossakin asiassa eri mieltä.

        Ranska sinne väliin viedään. Libanon oli kerran ranskan siirtomaa ja paikalliset pitävät ranskalaisista ja ovat valmiita luottamaan heihin. Ranskalaiset eivät vain halua sekaantua mihinkään sotaan.

        sodat ole Afrikassa ja niistä ole Ranskan kulloisellekin presidentille taloudellista hyötyä.


      • Vietnamissa ja saivat sitten
        bathsheba7 kirjoitti:

        Kerran kaikki toimivat avoimesti israelia vastaan

        Millä perusteella toimivat israelia vastaan? Pitääko nyt raamatusta loytää lauseita jos joku on jossakin asiassa eri mieltä.

        Ranska sinne väliin viedään. Libanon oli kerran ranskan siirtomaa ja paikalliset pitävät ranskalaisista ja ovat valmiita luottamaan heihin. Ranskalaiset eivät vain halua sekaantua mihinkään sotaan.

        Ranskalaiset olivat ensin Vietnamissakin ja saivat
        sitten sotkettua Amerikan mukaan . Harva enää muistaa , että Ranska sen sotimisen siellä aloitti ,
        kaikki on kaadettu jenkkien niskaan .


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      135
      1208
    2. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      781
    3. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    4. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      570
    5. Miksi Lapset kiusaa yöllä

      Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      23
      512
    6. Ajatteletko ollenkaan minua

      Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      29
      496
    7. Viimeinen lankafest

      Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      14
      462
    8. Sama ransetti taas!

      Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      14
      451
    9. Hän on tosi

      hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      20
      436
    10. Haluan sinut, kuuletko minua.

      Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      18
      435
    Aihe