että Raamatussa sanotaan että jonain päivänä maailman kaikki kansat nousevat juutalaisia vastaan?
Ja tuhoavat nämä?
Onko se totta?
9
914
Vastaukset
- Peruna On Pyoreä
Ei ole totta
- Piho
Lopussa on vain juutalaiset jäljellä.
Jouko PihoKyllähän Uuden Testamentin mukaan lopussa ovat KRISTITYT jäljellä ja sekös häntä piilojudaistia kismittää.
- Muistathan
KTS kirjoitti:
Kyllähän Uuden Testamentin mukaan lopussa ovat KRISTITYT jäljellä ja sekös häntä piilojudaistia kismittää.
Allahin kumartajat ovat myös niitä, jotka kukistuvat, myös äntisemiitit ja rasistit.
- ransu
Hallelujaa, laa o laa, hallelujaa, taas lauletaan.....
- DoctorT
Tottahan se on ja voit päivittäin nähdä ja kuulla, miten tuo skenaario hiljalleen hahmottuu.
Arabivalheet, arabiterrori, länsimaiden pelko terrotin edessä, vääristynyt uutisvälitys muokkaa ihmisten asenteet!
Nyt arvotaan kenen joukot sinne väliin viedään.
Kerran kaikki toimivat avoimesti israelia vastaan, nyt hieman jarrutellen, osa jo avoimesti, kuten´Iran!- bathsheba7
Kerran kaikki toimivat avoimesti israelia vastaan
Millä perusteella toimivat israelia vastaan? Pitääko nyt raamatusta loytää lauseita jos joku on jossakin asiassa eri mieltä.
Ranska sinne väliin viedään. Libanon oli kerran ranskan siirtomaa ja paikalliset pitävät ranskalaisista ja ovat valmiita luottamaan heihin. Ranskalaiset eivät vain halua sekaantua mihinkään sotaan. - rasismia vastaan
bathsheba7 kirjoitti:
Kerran kaikki toimivat avoimesti israelia vastaan
Millä perusteella toimivat israelia vastaan? Pitääko nyt raamatusta loytää lauseita jos joku on jossakin asiassa eri mieltä.
Ranska sinne väliin viedään. Libanon oli kerran ranskan siirtomaa ja paikalliset pitävät ranskalaisista ja ovat valmiita luottamaan heihin. Ranskalaiset eivät vain halua sekaantua mihinkään sotaan.sodat ole Afrikassa ja niistä ole Ranskan kulloisellekin presidentille taloudellista hyötyä.
- Vietnamissa ja saivat sitten
bathsheba7 kirjoitti:
Kerran kaikki toimivat avoimesti israelia vastaan
Millä perusteella toimivat israelia vastaan? Pitääko nyt raamatusta loytää lauseita jos joku on jossakin asiassa eri mieltä.
Ranska sinne väliin viedään. Libanon oli kerran ranskan siirtomaa ja paikalliset pitävät ranskalaisista ja ovat valmiita luottamaan heihin. Ranskalaiset eivät vain halua sekaantua mihinkään sotaan.Ranskalaiset olivat ensin Vietnamissakin ja saivat
sitten sotkettua Amerikan mukaan . Harva enää muistaa , että Ranska sen sotimisen siellä aloitti ,
kaikki on kaadettu jenkkien niskaan .
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351208
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34781Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 14570
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä23512Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott29496Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .14462Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver14451- 20436
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad18435