Raittiit tai vähän juovat naiset

Kohtuukäyttäjä 80

Oletko 20- 30 v raitis tai vain vähän alkoholia käyttävä nainen? Mistä sinut voi iskeä, tai missä sinuun voi yleensäkään tutustua? Baareissa naiset on yleensä kaikki niin tuubassa, etten halua sellaista. Enpä siksi jaksa baareissakaan enää oikein käydä, muuta kuin satunnaisesti, jos on iso kaveriporukka lähdössä.

22

2139

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rinsessa

Kotoa voit minut käydä hakemassa. :) No onhan mulla toi profiili suomi24:ssa.

• kohtuuraitis

ei me tiedetä tulla hakemaan ketään kotoa. Kannattaisi vastailla miehillekin tuolla palstoilla, monesti löydät reilun kaverin sieltä.
        Itsekin tarvitsisin kohtuuraittiin soprttisen naisen eikä baarisiiderisavutapausta.

• Z. Punkt

Käytän alkoholia kohtuudella ja samoin kuin sinä, lähden baariin vain satunnaisesti, ison kaveriporukan mukana.

Opiskelun ja työn ulkopuolella vietän koti-iltoja ystävieni kanssa, luen, opettelen soittamaan kitaraa, opiskelen kieliä, lenkkeilen sekä käyn elokuvissa, kirjastossa ja taidenäyttelyissä. Useimmat em. harrastuksista ja paikoista ovat sellaisia, etten oikeastaan osaa kuvitella törmääväni siellä potentiaaliseen seurustelukumppaniin, joten en edes katsele ihmisiä sillä silmällä. (Toisekseen, en ole "iskijätyyppiä" ja flirttailukin luonnistuu vain välttävästi :)

Kenties paras mahdollisuus törmätä raittiiseen tai kohtuudella juomia nauttivaan neiti-ihmiseen on katsastaa baarissa ne naiset, jotka vaikuttavat hieman kyllästyneiltä istuessaan ison, humalassa örveltävän joukon reunamilla. He todennäköisesti osaavat ainakin sillä hetkellä arvostaa selväpäistä juttuseuraa ;)

• Kohtuukäyttäjä 80

Olen tuolla tekniikalla joskus tutustunut ex-tyttöystävääni. Tuolla tutustumiskerralla tyttö oli tosiaan melkein selvinpäin, ja porukan laitamilla, hiukan kyllästyneen oloisena. Kerrottakoon suhteemme myöhemmistä vaiheista, että tytöllä oli tapana vähintään parina viikonloppuaamuyönä noin kello viiden aikaan oksentaa kovasti vessassa, ja satunnaisesti sammuakin sinne.

En oikein luota tuon tekniikan osumistarkkuuteen enää. Ymmärrät varmaan miksi näin...

• Kohtuukäyttäjä 80
        Kohtuukäyttäjä 80 kirjoitti:

Olen tuolla tekniikalla joskus tutustunut ex-tyttöystävääni. Tuolla tutustumiskerralla tyttö oli tosiaan melkein selvinpäin, ja porukan laitamilla, hiukan kyllästyneen oloisena. Kerrottakoon suhteemme myöhemmistä vaiheista, että tytöllä oli tapana vähintään parina viikonloppuaamuyönä noin kello viiden aikaan oksentaa kovasti vessassa, ja satunnaisesti sammuakin sinne.

En oikein luota tuon tekniikan osumistarkkuuteen enää. Ymmärrät varmaan miksi näin...

tytöllä oli siis tapana vähintään parina viikonloppuaamuyönä _per kuukausi_ oksennella noin aamuviiden aikaan vessassa

• Z. Punkt

Luulin antavani hyvänkin vinkin, mutta eihän mikään tietysti ole niin varmaa kuin epävarma...

• Kohtuukäyttäjä 80
        Z. Punkt kirjoitti:

Luulin antavani hyvänkin vinkin, mutta eihän mikään tietysti ole niin varmaa kuin epävarma...

Kyllä se kai ihan ok vinkki oli, olinhan itsekin päätellyt aikasemmin niin. Mutta ymmärrettävistä syistä en pysty suhtautumaan enää niin luottavaisesti niihin porukan reunalla tylsistyneenä hengaaviin tyttösiin ;D

• Z. Punkt

Kyllä se kai ihan ok vinkki oli, olinhan itsekin päätellyt aikasemmin niin. Mutta ymmärrettävistä syistä en pysty suhtautumaan enää niin luottavaisesti niihin porukan reunalla tylsistyneenä hengaaviin tyttösiin ;D

Voimme siis hylätä baarin iskupaikkana, jos tavoitteena on löytää raitis (sinun tapauksessasi ->) tyttöystävä.

Suurin ongelma kai on, että baarit ovat melkeinpä ainoita ns. sallittuja iskupaikkoja. Positiivista asiassa tosin on se, että ne jotka uskaltavat tehdä aloitteita muussa ympäristössä otetaan ehkä vakavammin. Ja rohkeudesta saa aina pluspisteitä :)

• Jihuuu

Tosin sinkku en ole mutta baarista minutkin löydettiin..

• pekka77

Kannattaa varmaan lähteä katsastamaan esim. Etelä-Euroopan naisia. Jossain Italiassa (ja varmaan Kreikassakin) naisten ei ole soveliasta örveltää kännissä kuten Suomessa.

• AlmandaN

Mutta joskus tuntuu että juomattomuus on jollain lailla luokiteltava paheeksi!

Itse kuulun niihin joille ei alkoholi maistu ei edes korkillinen, kun tästä tulee jonkun kanssa puhetta niin tylsäksi leimataan, ainakin koen niin!

"Iskeä" tyypin voi ehkä ainoastaan kapakassa, toisaalta se pieni kipinä voi syntyä missä tahansa! Esim. k-salilla, kirjastossa, pururadalla, kaupassa jne.

• kyllä...

"Mutta joskus tuntuu että juomattomuus on jollain lailla luokiteltava paheeksi! "

Aivan samaa mieltä. Kyllä sitä ihmistä katsotaan kieroon jos hän sanoo ettei juo ollenkaan.

"Itse kuulun niihin joille ei alkoholi maistu ei edes korkillinen, kun tästä tulee jonkun kanssa puhetta niin tylsäksi leimataan, ainakin koen niin!"

Mäkin olin pidättyväinen mutta totesin ettei siitä tule kuin hankaluuksia ja sosiaalinen kanssakäyminen (=lue deittailu) kärsii kovasti jos mies ilmoittaa ettei ota. Naiset kun harvemmin suvaitsee täysin juomatonta miestä. Niinpä moklasin itseni sellaiseen moodiin että ottaa voin, jopa pienen känninkin mutta fiksusti kuitenkin. Eli en hillu räkä poskella kartsalla huutelemassa naisille törkeyksiä vaan oon sellaisessa sivistyneessä kännissä ja silloinkin vaan kun siihen on tarvis (eli jos tilanne seuran vuoksi niin vaatii, esmes "ryyppyjuhlat"), enkä edes ota joka viikko. Tai oikeammin olin lähinnä aiemmin passiivinen, koska ei ole seuraa, eikä ole juotavia niin eipä tule juotuakaan, edes sitä yhtä kaljaa. Tosin sitten aloin jo olla lähes lasiinsylkytilassakin:)

• _ay_
        kyllä... kirjoitti:

"Mutta joskus tuntuu että juomattomuus on jollain lailla luokiteltava paheeksi! "

Aivan samaa mieltä. Kyllä sitä ihmistä katsotaan kieroon jos hän sanoo ettei juo ollenkaan.

"Itse kuulun niihin joille ei alkoholi maistu ei edes korkillinen, kun tästä tulee jonkun kanssa puhetta niin tylsäksi leimataan, ainakin koen niin!"

Mäkin olin pidättyväinen mutta totesin ettei siitä tule kuin hankaluuksia ja sosiaalinen kanssakäyminen (=lue deittailu) kärsii kovasti jos mies ilmoittaa ettei ota. Naiset kun harvemmin suvaitsee täysin juomatonta miestä. Niinpä moklasin itseni sellaiseen moodiin että ottaa voin, jopa pienen känninkin mutta fiksusti kuitenkin. Eli en hillu räkä poskella kartsalla huutelemassa naisille törkeyksiä vaan oon sellaisessa sivistyneessä kännissä ja silloinkin vaan kun siihen on tarvis (eli jos tilanne seuran vuoksi niin vaatii, esmes "ryyppyjuhlat"), enkä edes ota joka viikko. Tai oikeammin olin lähinnä aiemmin passiivinen, koska ei ole seuraa, eikä ole juotavia niin eipä tule juotuakaan, edes sitä yhtä kaljaa. Tosin sitten aloin jo olla lähes lasiinsylkytilassakin:)

Minusta taas tuntuu, että ihmiset, jotka eivät juo, tuomitsevat juovat ihmiset. Heillä tuntuu myös olevan selvä kuva siitä, että kun nainen kerran juo, on hänen väistämättä oltava kevytmielinen, ehkä jopa hiuka yksinkertainen. Jos nainen sattuu oksentamaan, on hän jo menetetty tapaus!

Minä juon. Toisinaan vähemmän, toisinaan enemmän ja toisinaan en tippaakaan. En siis puhu elämäntavasta vaan ihan tavallisesta illanvietosta. Ihailen ihmisiä, jotka eivät juo. Miksi pitäisi, jos ei halua? Sehän se vasta ihmisestä tylsän tekeekin; massan mukana liikkuvan harmaan pisteen.

Ei minua haittaisi, jos toinen ei juo kunhan vain osaa pitää hauskaa muutenkin.(Sama pätee myös tietysti ihmisiin, jotka juovat.) Itse käyn usein baarissa tyytyen vesilasiin tai johonkin herkulliseen alkoholittomaan drinkkiin, hauskuudesta en ole joutunut tinkimään. Kovin henkeviä keskusteluja siellä olevien ihmisten kanssa ei tosin tule saamaan, mutta toisaalta on hauskaa välillä irroittautua arjesta, syvällisistä keksusteluista, höpötellä ja humputella minkä kerkeää:D Toisinaan on sitten tullut halailtua vessanpönttöä tiheämpäänkin tahtiin;>

Tosin vain tuntuu, että raittiilla ihmisillä on todella jyrkkä suhtautuminen alkoholilla läträäjiin. Toisaalta ymmärrän, jos kyse on lähes elämäntavasta: ENÄÄ en ottaisi miestä, jolle alkoholi ja kaverit tuntuvat tärkeimmiltä. Toisaalta näyttää siltä, että jos en itse lopeta alkoholinkäyttöä KOKONAAN on se minun kohtanloni!:/

• AlmandaN
        _ay_ kirjoitti:

Minusta taas tuntuu, että ihmiset, jotka eivät juo, tuomitsevat juovat ihmiset. Heillä tuntuu myös olevan selvä kuva siitä, että kun nainen kerran juo, on hänen väistämättä oltava kevytmielinen, ehkä jopa hiuka yksinkertainen. Jos nainen sattuu oksentamaan, on hän jo menetetty tapaus!

Minä juon. Toisinaan vähemmän, toisinaan enemmän ja toisinaan en tippaakaan. En siis puhu elämäntavasta vaan ihan tavallisesta illanvietosta. Ihailen ihmisiä, jotka eivät juo. Miksi pitäisi, jos ei halua? Sehän se vasta ihmisestä tylsän tekeekin; massan mukana liikkuvan harmaan pisteen.

Ei minua haittaisi, jos toinen ei juo kunhan vain osaa pitää hauskaa muutenkin.(Sama pätee myös tietysti ihmisiin, jotka juovat.) Itse käyn usein baarissa tyytyen vesilasiin tai johonkin herkulliseen alkoholittomaan drinkkiin, hauskuudesta en ole joutunut tinkimään. Kovin henkeviä keskusteluja siellä olevien ihmisten kanssa ei tosin tule saamaan, mutta toisaalta on hauskaa välillä irroittautua arjesta, syvällisistä keksusteluista, höpötellä ja humputella minkä kerkeää:D Toisinaan on sitten tullut halailtua vessanpönttöä tiheämpäänkin tahtiin;>

Tosin vain tuntuu, että raittiilla ihmisillä on todella jyrkkä suhtautuminen alkoholilla läträäjiin. Toisaalta ymmärrän, jos kyse on lähes elämäntavasta: ENÄÄ en ottaisi miestä, jolle alkoholi ja kaverit tuntuvat tärkeimmiltä. Toisaalta näyttää siltä, että jos en itse lopeta alkoholinkäyttöä KOKONAAN on se minun kohtanloni!:/

Aina tarkoita tiukkapipoisuutta! Esim. minun partnerini ovat jostain syystä olleet alkoholin suurkuluttajia ja minua se ei ole yhtään haitannut eikä tule haittamaankaan!

Väitänpä vielä että kapakassa ollessani yksikään ei varmuudella voi sanoa minun olevan siellä selvinpäin! Suu käy samaan tahtiin kuin muillakin ja kuin ei suuremmin ole estoja niin miksi suotta sekoittaa päänsä alkoholilla!;D

• Birge

20-30, raitis kylläkin, baari tai ravintola ei ole paras paikka raittiin seuran löytämiseen, harrastuspaikat ja kahviot, sinne suuntaa ensi kerralla. Kyllä sinä sen kivan raittiin/kohtuukäyttäjän vielä kainaloosi löydät=))

• absolutisti

ja minut löytää yliopiston luentosalista, kirjastosta, työpaikalta kauppakeskuksesta, koiran kanssa lenkiltä, leffasta, kavereitten kanssa rannalta, kahvilasta, shoppailemasta, kotoa ja internetistä ;)

Baareista minut tapaa aniharvoin, joten sieltä ei välttämättä kannata etsiä. Sen sijaan kaikki koiramaiset tapahtumat ovat aikalailla taattu kohtaamispaikka :)

• ollaan

Pari kertaa vuodessa käydään kaveriporukalla baarissa juhlimassa. Silloin kyllä ollaan huppelissa, joskus erittäin paljon. Muuten elämäni on raitista.

• Taitavat olla varattuja jo kaikki....

• työpaikalta...

Itse olen löytänyt oman avomieheni työpaikalta. Edellinenkin vakava muutaman vuoden kestänyt suhde alkoi duunista. En tykkää käydä baareissa (silloin sinkkuna siis) juuri noiden humalaisten ördääjien vuoksi. Kun itse otan korkeintaan siiderin, niin ei jaksanut sitä humalaisten sössötystä kuunnella.

Oman avokkini kanssa tutustuttiin pikkuhiljaa ja käytiin lounastunneilla syömässä ja siitä se sitten lähti.

• nainen 46

Itse en käynyt juuri ollenkaan kapakoissa alle kolmekymppisenä, koska tupakoimattomana en sietänyt niissä olevaa sankkaa tupakan savua.

Vietin aikaani sen sijaan taide-, puutyö-, ompelu-, autonkorjaus-, ym. kursseilla ja liikuin luonnossa pyöräillen, patikoiden, sienestäen, marjastaen ym.

• ujoko?

...melkeinpä kaikista muista paikoista kuin ns."juottoloista". Kahvilabaarit, harrastukset, lenkkipolku, kirjasto, koulu, työpaikka, kauppa... Kyllä juttelen, jos juttelemaan tulet... :)

• woman in wheels

viihdyn tien päällä,maalla, kaupungeissa, missä vaan autolla voi liikkua, se on mun ajanviete ja harrastus, auto/autot ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      20
      6066
    2. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      24
      3476
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      166
      2812
    4. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      29
      2710
    5. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      82