tietääkös joku mistä voisin löytää saappaat talveksi, kun mulla on tosi paksut pohkeet. Tavalliset saappaat ei mee koskaan kiinni asti ja haluisin siis tohon polven alle ulottuvat saappaat. Onko kellään muulla samanlaista ongelmaa ja ootteko löytäny jostain joskus saappaat itellenne??? Mä oon jo pitkään halunnu pitkävartiset saappaat. Musta tuntuu että mä oon varmaan ainut paksupohkeinen tässä maailmassa. Onko muitakin saman ongelman kanssa kamppailevia? En voi pitää lyhyitä hameitakaan kun en kehtaa pohkeitani näyttää. Ja sit kun mulla on vielä lyhyet jalat... Mun pohkeen ympärysmitta leveimmältä kohdalta on 44 cm!!! Ihan hirveen paljon... Laihdutuskaan ei auta, ennen kun vasta jonkun 20 kg jälkeen. 10 kg laihempanakin mulla oli ihan yhtä paksut pohkeet eli sieltä lähtee varmaan vikana läskit pois...
saappaat paksupohkeiselle
15
11720
Vastaukset
- XL-Neito
siis jos ostaa kaupasta saappaat, niin luulis, että suutari osais tehdä jotain niille, siis laittaa jotain lisäkappaletta tai jotain. varsinkin jos sattuu olemaan vetskarii kengän sivussa...
- mun
pohkeen paksuus on 49 senttiä, et paremmaks vedin! :D
- itselläkin
itse lukeudun tähän samaan kastiin eli pohkeeni on paksuimmalta kohdalta 44-45 cm ympärysmitaltaan.
kyllähän hyvä suutari osaa tehdä vetoketjulliseen saappaseen levikkeen.
itse ostin edestä nyöritettävät saappaat ja ongelma oli nyörin takana oleva läppä joka oli liian kapea, sivuista näkyi jalan iho. pyysin suutaria tekemään isommat läpät ja nyt ne ovat mitä mainioimmat!
rohkeasti vaan ottamaan selvää suutareista ja saappaista. - tukkijalka
Itselläni myös kuntosalilla liikaa paisutetut pohkeet... Saappaat eivät mene kiinni saakka. Lisäksi jalkani on kokoa 37 joten vielä hankalampi saada saappaita. Suutarilta kävin kysymässä joskos olisi jotain tehtävissä. Sanoi että jos ostan kunnon laadukkaat nahkasaappaat, niin niihin voi thdä sitten levikepalan esimerkiksi vetoketjun viereen tai sitten takasaumaan. Ajattelin käydä ostamassa syksyksi jotkut hienot saappaat ja käydä sitten vähän "leväyttämässä" niitä...
- paksupohje
Mä tilasin Englannista sellaisesta paikasta kuin Duoboots (duoboots.com) viime syksynä kahdet polven alle ulottuvat saappaat. Ja olen ollut tyytyväinen.
Aika tyyriksihän tuo tuli, mutta nettikaupassa oli silloin ale ja saappaiden hinnaksi tuli (postikulut mukaan laskien) 120 egeä/pari. - .,.mimi.,.
Muutenkin mukava kauppa Boutique 52 on ottanut myyntiin saappaita joissa on tilaa pohkeissa. Aivan upeita...
- helvix
britteihin matkaavien kannattaa piipahtaa evansissa, sillä siellä on isojen vaatteiden lisäksi myös passeleita kenkiä vähän isommille tytöille. Eli on paksupohkeisten saappaita ja siroa piikkaria leveämmällä lestillä jne.
Sääli, ettei niiden nettimyynti ulotu suomeen asti. - dulcinella
Marina Rinaldi -liike Helsingin Kämpin kauppakeskuksessa myy saappaita eri pohjemitoituksella. En tiedä tilaavatko niitä erikseen, mutta näin kuulin itse siellä paikan päällä.
- hintaisia..
dulcinella kirjoitti:
Marina Rinaldi -liike Helsingin Kämpin kauppakeskuksessa myy saappaita eri pohjemitoituksella. En tiedä tilaavatko niitä erikseen, mutta näin kuulin itse siellä paikan päällä.
sappaita boutique 52:sta ja kämp gallerian liikkeistä löytyy? yritin etsiä kummankin netti sivuja, mutta ei löytynyt...tiedätkö sinä näiden www-sivuja?
2 talvena olen koittanut jo etsiä kunnon saappaita, tyytynyt joihinkin huonoihin ja rumiin ja saannut jo lopputalvesta ostaa uudet.. kalliiksi sekin tulee.. eli jos tulee ostettua 2 kengät talvessa ja kengät kun ovat kalliita suomessa.. niin talvessa on mennyt se 150€..jos enemmänkin.. ja kahtena talvena n. 300€.. ihanne olisi, jos olisi löytänyt täydelliset saappaat, jotka olisi kaksikin talvea kestänyt..
eipä silloin tuo hintakaan niin olisi vaikuttunat.. hikipäässä se on kurjaa, epätoivoisena sovittaa ja etsiä kenkiä joka talvi...=(
tänä syksynä taidan suunnistaa yllä oleviin kauppoihin =) - mä soitin..
hintaisia.. kirjoitti:
sappaita boutique 52:sta ja kämp gallerian liikkeistä löytyy? yritin etsiä kummankin netti sivuja, mutta ei löytynyt...tiedätkö sinä näiden www-sivuja?
2 talvena olen koittanut jo etsiä kunnon saappaita, tyytynyt joihinkin huonoihin ja rumiin ja saannut jo lopputalvesta ostaa uudet.. kalliiksi sekin tulee.. eli jos tulee ostettua 2 kengät talvessa ja kengät kun ovat kalliita suomessa.. niin talvessa on mennyt se 150€..jos enemmänkin.. ja kahtena talvena n. 300€.. ihanne olisi, jos olisi löytänyt täydelliset saappaat, jotka olisi kaksikin talvea kestänyt..
eipä silloin tuo hintakaan niin olisi vaikuttunat.. hikipäässä se on kurjaa, epätoivoisena sovittaa ja etsiä kenkiä joka talvi...=(
tänä syksynä taidan suunnistaa yllä oleviin kauppoihin =)tuonne kämp galleriassa olevaan liikkeeseen, Marina Rinaldiin... saappaiden hinta vaihtelee 200-400€ välissä... aika tyyristä on... kävin tsekkaamassa tuon http://duoboots.com linkin, englannista kenkiä siis.. mallit näytti kivoille.. ainoastaan luottokortilla onnistuisi osto.. onko kukaan ajatellut tilaavansa tuolta kenkiä nyt syksyllä/talveksi?
siellä hinnat vaihteli 100-160 välillä.. postikulut.
ja sinä, joka olit tilannut kengät...
noista koko jutuista.. saitko mitä tilasit ja osassitko arvioida koon oikeen, miten hoisit silloin maksun, kauanko kesti ennen kuin kengät saapuivat..ja milloin ostit ne..milloin siis oli ale =)
mulle voi laittaa meiliä: [email protected] - paksupohje
mä soitin.. kirjoitti:
tuonne kämp galleriassa olevaan liikkeeseen, Marina Rinaldiin... saappaiden hinta vaihtelee 200-400€ välissä... aika tyyristä on... kävin tsekkaamassa tuon http://duoboots.com linkin, englannista kenkiä siis.. mallit näytti kivoille.. ainoastaan luottokortilla onnistuisi osto.. onko kukaan ajatellut tilaavansa tuolta kenkiä nyt syksyllä/talveksi?
noista koko jutuista.. saitko mitä tilasit ja osassitko arvioida koon oikeen, miten hoisit silloin maksun, kauanko kesti ennen kuin kengät saapuivat..ja milloin ostit ne..milloin siis oli ale =)
mulle voi laittaa meiliä: [email protected]Tilasin sieltä kahdet saappaat (toisissa aika korkea korko ja toisissa matala). Tilasin saappaat kevättalvella, joten kauheasti niitä en ole vielä käyttänyt, mutta toistaiseksi olen ainakin tyytyväinen.
Mulla oli kauhea pähkäily tuon kengän numeron (tai lähinnä leveyden) kanssa, koska mulla on aika leveä jalkaterä. Ensin tilasin yhdet saappaat ja otin ihan samaa kokoa kuin yleensäkin käytän ja ne ovat OK. Ja koska kaikki meni muutenkin putkeen, niin uskaltauduin tilaamaan toiset. Luottokortilla maksoin ja muistaakseni kesti parisen viikkoa, kun sain saappaat. - se sitte...
paksupohje kirjoitti:
Tilasin sieltä kahdet saappaat (toisissa aika korkea korko ja toisissa matala). Tilasin saappaat kevättalvella, joten kauheasti niitä en ole vielä käyttänyt, mutta toistaiseksi olen ainakin tyytyväinen.
Mulla oli kauhea pähkäily tuon kengän numeron (tai lähinnä leveyden) kanssa, koska mulla on aika leveä jalkaterä. Ensin tilasin yhdet saappaat ja otin ihan samaa kokoa kuin yleensäkin käytän ja ne ovat OK. Ja koska kaikki meni muutenkin putkeen, niin uskaltauduin tilaamaan toiset. Luottokortilla maksoin ja muistaakseni kesti parisen viikkoa, kun sain saappaat.loppujen lopuksi tuli maksamaan.. millaisella alella sait kengät ja paljon ne postimaksut olivat silloin??
Itse todella harkitsen ostavani tulevat syksy/talvikengät tuolta.. jos tilaisi ne kohta pian ja vaikka eivät sopisikaan ehtise ne vaihtaa ennen kylmempiä ilmoja. - diiva39
mä soitin.. kirjoitti:
tuonne kämp galleriassa olevaan liikkeeseen, Marina Rinaldiin... saappaiden hinta vaihtelee 200-400€ välissä... aika tyyristä on... kävin tsekkaamassa tuon http://duoboots.com linkin, englannista kenkiä siis.. mallit näytti kivoille.. ainoastaan luottokortilla onnistuisi osto.. onko kukaan ajatellut tilaavansa tuolta kenkiä nyt syksyllä/talveksi?
mulle voi laittaa meiliä: [email protected]en tiedä huomasitko, mutta kysesillä sivuilla hinnat on Ison-britannian valuutalla punnissa,esim 120punnan saappaat ovat euroissa n.170e postikulut, mutta eivät ne kalliita ole jos laatu on hyvä....
- en huomannut!
diiva39 kirjoitti:
en tiedä huomasitko, mutta kysesillä sivuilla hinnat on Ison-britannian valuutalla punnissa,esim 120punnan saappaat ovat euroissa n.170e postikulut, mutta eivät ne kalliita ole jos laatu on hyvä....
hyvä kun sanoit!
hitto kun kaikki on nykyisin niin kallista..mitäköhän ne postikulut mahtavat olla..
- Mese-Typy
No aika samoissa ongelmissa mennään. haluaisin vielä korollisia saappaita, mutta ongelmani on kun eivät vetoketjut mene edes puoleen väliin asti kiinni Ellei kengän kooksi ota ehk 45?! kun oman jalan kokoni on 38-39 ja pohkeeni paksuus on suurimmalta kohdalta 40cm.
En ole mikään XL kokoa mutta kun pohkeet kuin miehillä ja kaikki lihasta. ärsyttävää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k374936- 823506
- 302953
- 612935
- 82757
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t552280- 391778
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91700- 181691
- 161584