Nyt kaikki keskustelemaan!

ringleader

Hei kaikki enemmän ja vähemmän indien musiikin ystäväiset,
Mikäs tää palsta on olevinaan, kun täällä ei oo mitään vilkkaita keskusteluja????

Aloitetaanpas vaikka siitä, että mitäs ootte kuunnelleet tässä kesällä?

Nyt kaikki reippaasti vaan juttelemaan!
Come on!

14

1220

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • WALOC

      Russian Futurists, Japan, vuodenajasta riippumatta Jens Lekman, ja tiestysti Martti Servon Yösydänohjelma. Tillin tallin on kenties kovin Martin biiseistä, koska siinä yhdistyvät kantaaottavat sanoitukset niin kauniiseen melodiaan ja yllättävään rakenteeseen ettei sanotuksi saa.

      Rumban foorumi on ollut lepotilassa siitä lähtien kun tuli rekisteröitymispakko, vaikuttaa siltä että kaikki ovat paenneet tänne. Villiä!

    • indiegirlie

      Eipä näytä tällä palstalla paljon tätä indie porukkaa käyvän..

      Itsellä on tämän kesän aikana ollut kovassa soitossa mm. The subways, yyy:s, phoenix sekä thom yrke

      • indiegirlie

        *Thom Yorke


      • kool thing

        Kas, elämää havaittu tälläkin palstalla!

        Hmm..Mä oon kans tykänny tosta Thom Yorken soololevystä. Yeah Yeah Yeahsin uus on kyllä ollu vähän pettymys. Diggaan Karen O:n meiningistä ja olin toivonut jotain vähän räväkämpää JA jäsennellympää. Ehkä sitten ensi kerralla?
        Alkukesäsästä kuuntelin tosi paljon Sonic Youhtin uutta, aika lohdullista, että vanhat ikuisuussuosikitkin tekee yhä sellasia levyjä, joille ei tartte antaa mitään ylimääräsiä sympatiapinnoja tykätäkseen.
        Tässä ihan viimeaikoina oon kuunnellu paljon Editorsia. Meinasin ohittaa jo sen "taas yhtenä JD-kierrätyksenä", mutta hyvät biisit voitti puolelleen ja ostin sitten levynkin. Ja hyvä, että ostin. Olis ehkä pitäny vääntäytyä sinne Ruirockiinkin..

        Jotain todellista tajunnanräjäyttäjää olisin kuitenkin kaivannu. Osaako joku suositella jotain, minkä olisin ehkä missannu???


      • indiegirlie
        kool thing kirjoitti:

        Kas, elämää havaittu tälläkin palstalla!

        Hmm..Mä oon kans tykänny tosta Thom Yorken soololevystä. Yeah Yeah Yeahsin uus on kyllä ollu vähän pettymys. Diggaan Karen O:n meiningistä ja olin toivonut jotain vähän räväkämpää JA jäsennellympää. Ehkä sitten ensi kerralla?
        Alkukesäsästä kuuntelin tosi paljon Sonic Youhtin uutta, aika lohdullista, että vanhat ikuisuussuosikitkin tekee yhä sellasia levyjä, joille ei tartte antaa mitään ylimääräsiä sympatiapinnoja tykätäkseen.
        Tässä ihan viimeaikoina oon kuunnellu paljon Editorsia. Meinasin ohittaa jo sen "taas yhtenä JD-kierrätyksenä", mutta hyvät biisit voitti puolelleen ja ostin sitten levynkin. Ja hyvä, että ostin. Olis ehkä pitäny vääntäytyä sinne Ruirockiinkin..

        Jotain todellista tajunnanräjäyttäjää olisin kuitenkin kaivannu. Osaako joku suositella jotain, minkä olisin ehkä missannu???

        jeps toi yyy:n uusin oli kyl vähän pettymys mullekki...ootin, että levy ois ollu yhtä menevää kun se edellinen, mutta ihan kuunneltava se uuskin on.
        Itse myös editorsia oon kunnellu ja olin kans ruississa kattomass ja vielä eturivin paikat!

        Kannattaa kans tsekata forward russia, sehän on tulossa tossa ens kuussa tavastialle!


      • kool thing
        indiegirlie kirjoitti:

        jeps toi yyy:n uusin oli kyl vähän pettymys mullekki...ootin, että levy ois ollu yhtä menevää kun se edellinen, mutta ihan kuunneltava se uuskin on.
        Itse myös editorsia oon kunnellu ja olin kans ruississa kattomass ja vielä eturivin paikat!

        Kannattaa kans tsekata forward russia, sehän on tulossa tossa ens kuussa tavastialle!

        täytyypä laittaa korvan taakse ja tsekata toi.
        Vielä on kesääkin pikkusen jäljellä..


    • Svala

      Tosiaan vähän ihmeellistä ettei täällä ole tämän enempää aiheita... Kesäni on mennyt enimmäkseen The Smithsiä kuunnellessa (voih, kulutin niiden vanhojen levyjen osteluun omaisuuden!), ja tietysti Placeboa myös. Thom Yorken uusi levy sitä vastoin on mielestäni aivan hirveä, en tajua miten kukaan pystyy kuuntelemaan sitä. Mutta voin kuvitella kuinka Thomilla on naureskellut harvaan partaansa sitä tehdessään.

      • Svala

        *Thom


      • kool thing

        mä en tykännyt *Thomin levystä ekalla, enkä vielä tokallakaan kuuntelulla (ja pohjustuksena sentään 10 vuoden on/off-suhde Radioheadin kanssa..),mutta sitten lähti avautumaan, esim."Black Swan" loistava biisi.
        These things take time..
        Ja siitä päästiinkin Morrisseyhin.
        Onnitteluni sen johdosta, että oot hassannu rahas The Smithsiin! Ne levyt on pelastanu munkin elämän.
        Ainakin tunne-elämän..


    • JoeCreb

      Nii mul soi kokoajan tommonen ku ALECIFER löytyy www.mikseri.net/artists/alecifer.56431.php ja www.myspace.com/Alecifer , mut levyy varsinaisesti en oo löytänyt. Kovasti pidän ja suosittelen.
      Bändi soittaa alternative/rock- jotain akustisii ainakin sen perusteel mitä oon ite kuullu.

    • deft

      lähinnä klasareita ja jotain lähinnä viimevuotista:
      ¤ Mad Capsule Markets: 010
      ¤ Primus: Pork Soda
      ¤ The Rakes: Capture/Release
      ¤ Super Furry Animals: Phantom Power
      ¤ Mansun: Kleptomania

      • deft

        Hoh!
        Ei siis kukaan aio väittää vastaan ilmoittamistani levyistä. Jotenkin kyllä odotin, että joku olisi koettanut ojentaa määrittelemällä suuremmin että eihän nuo levyt ole edes indie-musiikkia.
        Hmm...


      • deft
        deft kirjoitti:

        Hoh!
        Ei siis kukaan aio väittää vastaan ilmoittamistani levyistä. Jotenkin kyllä odotin, että joku olisi koettanut ojentaa määrittelemällä suuremmin että eihän nuo levyt ole edes indie-musiikkia.
        Hmm...

        Tehdään nyt sitten toinen ja täysin ajantasalla oleva lista:

        ¤ ¡Forward, Russia!: Give Me a Wall
        ¤ The Young Knives: Voices of Animals and Men
        ¤ Mansun: Kleptomania


      • EyeBall
        deft kirjoitti:

        Hoh!
        Ei siis kukaan aio väittää vastaan ilmoittamistani levyistä. Jotenkin kyllä odotin, että joku olisi koettanut ojentaa määrittelemällä suuremmin että eihän nuo levyt ole edes indie-musiikkia.
        Hmm...

        Voi olla, että siksi kukaan ei väittänyt vastaan tms. koska tällä palstalla ei oikein liiku porukkaa... Pitäis kyllä saada oikeeta keskustelu tänne aikaan..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1641
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1341
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1299
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1295
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1287
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1263
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1244
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1220
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1180
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1156
    Aihe