Mulla on whey proteiinijauhetta. Purkissa on 1,1kg ja annoksia siitä sanotaan tulevan 33. Yksi annos sisältää 24g proteiinia. Purkissa sanotaan että 3 mittaa painaa 33g, joka on yksi annos.
Mietin siis, millä tota pitäisi mittailla, kun ei ole mitään vaakaa. Paljon toi yksi annos, 33g olisi?
Ruokalusikallinen? Teelusikallinen? Ei hajuakaan. Hjälp?
Proteiinijauhe - annos?
4
5394
Vastaukset
- Iltsu82
Mulla on fastin protskuja ja niissä 1dl painaa n.30g
- sjfdlskfj
Eli sitä mittaa millä ne annokset mitataan? Tai käy kysymässä siitä liikkeestä mistä ostit et saatko sellasen mittakupin.
- protskuista
Kuinka saisin tietää, paljonko protskuja kannattaa ottaa suhteessa liikuntaan ja omaan painoon ja..? massaaa haluan lisää
- flksjlkfsj
protskuista kirjoitti:
Kuinka saisin tietää, paljonko protskuja kannattaa ottaa suhteessa liikuntaan ja omaan painoon ja..? massaaa haluan lisää
Mikael Fogelholmin mukaan ei kannata syödä proteiinia yli 1,8 grammaa rasvatonta painokiloa kohti. Kyllähän monet bodarit vetää 3 g/kg, mutta virallisten asiantuntijoiden mukaan keho ei käytä sitä enää lihaksiin vaan ylimääräinen protsku muuttuu glukoosiksi (energiaksi). Mitä enemmän miinuskaloreiden puolella olet ja mitä enemmän harrastat voimaharjoittelua, sitä enemmän proteiinia (vaikka se 1,8 g/kg). Ja jos massaa haluat niin kovaa punttia, paljon ruokaa ja vähän aerobista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273613- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362294Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72057Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381519
- 131309
- 1271302
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2661275Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451265