Hämmästyttävää ja samalla huvittavaakin on seurata venäläisten naisten vuosittaista tuloskehitystä.
Hyvänä esim.voidaan ottaa 400m:n juoksija Tatyana Veshkova,joka vielä viime vuonna kellotti Kirsi Mykkäsen aikoja 53.45 ennätyksenään.
Tämän vuoden puolella onkin sitten kehitys ollut suorastaan huimaa.Parhaan ajan ollessa 49.99.
Oiskohan Kirsi Mykkäsen syytä hakea "valmennusoppia" venäjän puolelta?
Sais samalla hentoon lihaksistoonsa vähän lisää muotoja jolla vauhtikin paranis..?
Venäjän naiset...
tappivaari
1
320
Vastaukset
- vainio
Kaikki huiput käyttää kavuhormonia, koska se ei näy testeissä. Kirsi on lapsellinen, ja uskoo, että harjoittelu saa ihmeitä aikaan. Niin luuli Tatjanakin vielä pari vuotta sitten. Kirsillekkin vaan ruiskeita peppuun, niin ensi vuonna on Ritta Salinin Suomen ennätys 50.14 vaarassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774622- 1801887
- 1241590
- 1241115
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161051- 351036
- 78933
- 52886
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78862- 4828