Tahtoisin kysellä, että mitkä on nyt geelikynsien parhaat puolet ja mitkä taas akryylien. Olen menossa ensi viikon maanantaina ottamaan rakennekynnet enkä ole varma,että kummat olisi paremmat...
Joten voisikos joku kertoa tälle tytölle, että mitkä niitten suurimmat erot on, ja omakohtaisia kokemuksia kummat on paremmat! :)
Kiitos jo etukäteen :)
Geeli vs. Akryyli?!
6
1868
Vastaukset
- Geelikynnet
Itse minulla ei ole kokemuksia akrkyli kynsistä. Itselläni on ollut geelikynnet ja olen kyllä ollut suhtkoht tyytyväinen niihin. Se riippuu myös kuka ne on laittanut sinne sillä monet laittaa ne niin äkkiä sinne ja lopputulos on sitten huonompi... En osaa kyllä sanoa mikä noista sun kannattaa ottaa. Mutta geelikynnet olivat silti hyvät!
- pidän
enemmän akryylikynsistä, ovat mun mielestä luonollisemman näköiset, mutta nämä ovat makuasioita joista ei voi kiistellä....
- minulla tälläisiä kokemuksia
Hei, eli olin juuri muotinäytöksessä mallina, ja myös kynsi mallina. Minulle laitettiin toiseen käteen geelit ja toiseen akryylit. Kokemuksesta sanon että riippuu aivan mitä kynsiltä haluat mikä on parempi. Akryylihän on muovia ja aika myrkkyä, mutta kovempaa ja huolto tarkoittaa että akryyliä lisätään kynteen kun se on kasvanut. Rakennekynsillä saadaan myös pituutta jos se on toive, ranskalaiset ainakin kauniit. Itse olen pitänyt enemmän geelistä, tuntuu luonnollisemmalta ja ranskalaisella tosi nätti. Geeli sopii todella hyvin jos sinulla on omat kynnet jo riittävän pitkät ja hyvässä kunnossa, geeli tekee "kesto lakan" kynteen ja kynnet näyttää kauniilta ja terveiltä, todella aidon näköiset. Pitutta geeleissä saadaan esim. silkkipidennyksellä, mikä mielestäni on aika karhea kynnen alta, kun laitettiin sellainen etusormeen. Geeli toisaalta myös hoitaa omaa kynttä ja oma kynsi vahvistuu ja kasvaa hyvin sitä pidettäessä, akryyli on vastakohta. Itse aion kallistua geelin puolelle kun oma kynsi on aika pitkä, se tuo kestoa ja hoitaa. Geelit uusitaan kokonaan kerran kuussa, mutta ovat puolet edullisemmat kuin rakennekynnet.
- noin
geelikynnet ovat myös rakennekynnet! Akryyli ei ole myrkkyä!Molemmissa vaihtoehdoissa täytyy käydä säännöllisin välein kynsimuotoilijan luona huollattamassa kynnet eli ohennetaan vanhaa massaa, hiotaan irronnutta massaa ja lisätään uutta massaa kasvavalle osalle. Geelit ovat materiaaliltaan pehmeät ja akryylit kovemmet (kestää paremmin). Itselleni laitettiin aluksi geelit, mutta ne eivät olleet hyvät. Reunat olivat huonot ja parin päivän päästä ja kynnet eivät olleet kestävät. Nyt käytän akryylejä ja kasvuraja on ainoa asia joka kynsistä tulee esiin ennen huoltoon nmenoa.
- marzzuz
noin kirjoitti:
geelikynnet ovat myös rakennekynnet! Akryyli ei ole myrkkyä!Molemmissa vaihtoehdoissa täytyy käydä säännöllisin välein kynsimuotoilijan luona huollattamassa kynnet eli ohennetaan vanhaa massaa, hiotaan irronnutta massaa ja lisätään uutta massaa kasvavalle osalle. Geelit ovat materiaaliltaan pehmeät ja akryylit kovemmet (kestää paremmin). Itselleni laitettiin aluksi geelit, mutta ne eivät olleet hyvät. Reunat olivat huonot ja parin päivän päästä ja kynnet eivät olleet kestävät. Nyt käytän akryylejä ja kasvuraja on ainoa asia joka kynsistä tulee esiin ennen huoltoon nmenoa.
no joo,ei se nyt IHAN noinkaan ole.geeleissä on akryliä,lähes kaikis kynsituotteis on akryliä,toisis enemmän toisis vähemmän.varsinaista myrkkyä akryli ei ole,mutta ei se nyt ole hyvääkään!!kaikissa geeleissä EI LISÄTÄ MASSAA,osa geeleistä on niin ohuita että ne poistetaan HELLÄVAROEN,ja laitetaan uudet geelit.Se riippuu hyvin paljon tuotteesta millä tehdään.maailma täynnä ns.hoitavia geelejä joilla saadaan aikaan kestävät joustavat kynnet jopa rakennettua ne pitkiksi ilman tippejä,jolloin omaa kynttä ei edes hiota.Suomi on alkutekijöissä näissä asioissa.Geelit ei ole samat kuin rakennekynnet ja akryylikynnet.Geeleissä eroja jo koostumukseltaan.Jos ei tiedä mitä ottaa,kannattaa kysellä ja kartoittaa eri liikkeistä mikä kynnelle paras.kyllä tekijät tietää mitä heidän aineet sisältää ja miten huolto tehdään.nyrkkisääntönä voi pitää että AINA kun huollossa VIILATAAN geelit pois kynneltä,se on kovaa ja lujaa massaa joka myös näin ollen vaurioittaa omaa kynttä.johan järkikin sanoo et jos omaa kynttä hioo ja viilaa päältä,se ei ole hyväksi,kynnen alla hermopäätteitä ja kynsihän vaurioituu jos viilataan ja hiotaan kynsi ohueksi!!!
- ...
Sinun kannattaa kysyä ja neuvotella asiasta
kynsiteknikkosi kanssa.
Hän kyllä osaa suositella sinulle sopivinta
vaihtoehtoa. Ei ole kuin yksi 'geeli' markkinoilla, joka uusitaan kerran kuussa. Tavallisesti
geelit poistetaan viilaamalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273613- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362294Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72057Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381519
- 131309
- 1271302
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2661275Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451265