upea työ !

-Sepeteus-

Rakkaasta harrastuksestani tuli minulle työ.

Työkaverini ovat täysin samanhenkisiä kuin minäkin ja aivan huippujatyyppejä muutenkin. Paras ystäväni on samassa firmassa töissä ja tekee samaa työtä kuin minäkin.

Työ on niin antoisaa sekä palkitsevaa, että saatan viipyä työpaikallani 10-14 tuntia päivässä ilman ylityökorvauksia. Kuukausituloni ovat noin 5000€ - 8000€ tuloksesta riippuen. Tekisin tosin tätä työtä vaikka minimipalkalla.

Välillä tuntuu siltä etten haluaisi arkipäivien loppuvan. Kompensoin joskus tätä tunnetta tekemällä viikonloppuisinkin töitä.

Ainoa negatiivinen asia on se, että otan hommani välillä liiankin vakavasti ja pienikin kritiikki saattaa välillä turhauttaa kohtuuttoman paljon.

5

2057

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • heissansan

      Kuulostipas hyvältä:)
      Saanen udella, millä alalla olet?

      • -Sepeteus-

        Työnkuvani on niin harvinaislaatuinen etten viitsi siitä tarkemmin mainita, sillä joku saattaa muuten helpostikin tunnistaa.

        Liittyy kuitenkin IT-alaan (yllätys yllätys).

        Toivottavasti sinullakin pyyhkii hyvin. Todennäköisesti pyyhkikin, koska olethan ottanut osaa tälle palstalle.


    • Tampio2

      Kai tuollaisella palkalla hymy irtoaa.
      Suurin osa keskiverto-orjista joutuu tyytymään max. 1500 e palkkaan/kk
      Tuskin silloin naurattaa!

      • nolo

        Minä taas tykkään kyllä työstäni ja kahden lapsen yksin huoltajaksi teen aika paljon liikaa työtä koska lapset joutuvat olemaan pitkiäkin päiviä hoidossa se pistää surettaa ja vi...taan. 1500€/kk ylitöitä painan niin pirusti että saan ruokaa pöytään..ja että tulisi enemmän palkkaa
        Mutta samalla pyrin kouluttaa itseäni( ainakun on sen verran aikaa) edes kielellisesti että joskus olisi helpompaa.


    • Niin..

      Paras yhtälö=harrastus=työ. Onnea sinulle:)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2823
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2390
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2170
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      17
      1972
    5. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1816
    6. 160
      1804
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1777
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1716
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      132
      1513
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe