olen 12 vuotias poika ja Mulla On kauheet vatsa ja käsilihakset ja en tahtois olla kauhee kuntoilija ja en haluis et mulla näkyy käsis verisuonet aina kun nostan jotain painavaa Mitä Teen? Help me
apua
3
446
Vastaukset
- Tytskä
En kyllä ymmärrä miksi se haittaa sua.....
Kuitenkin mun mielestä ei ole muut mahdollisuutta kun vaan lihottaa kaikki paikat läskeiksi jottei lihakset enää näy, mutta silloin et varmaan saat tyttöystäviä isonpana..... :) Terveisin
jalkapallo tyttö 12VUOTIAS - rocky4ever
lopettamalla bodaamisen? kyllä ne lihakset sillä kivasti kuihtuu. ^^
*vatsa -ja käsilihakset - bodari(ko)
Ole ylpeä omasta lihaksikkaasta vartalostas! Varmasti ainakin 90% ikäisistäs pojista on kateellisia lihaksikkaasta kropastasi! Itse oon 19 vuotias tyttö, jolla myös karseet käsilihakset ja verisuonet pullottaa niin että ihmiset käntyy kattomaan.... siihen on jo tottunut:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017423
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?794964- 794839
- 1324248
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan93028- 522669
- 402561
- 482219
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102201Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211830