Sulkapalloon pelikaveri Hki

Ex harrastaja

Moi,

Olen kohta 33vuotias mies ja olen kohtuullisessa kunnossa. Olen aikoinaan pelaillut sulkapalloa 2-3krt/vko useamman vuoden ajan. Nyt on vierähtänyt yli 5 vuotta ilman pelejä. Löytyisikö kiinnostuneita lähteä kokeilemaan mahdollisesti vakiovuoroon asti? Pistä mailia osoitteeseen [email protected], tai vastaa täällä.

-pelikaveria vailla

5

1240

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hmm..

Moi,

Voisin olla kyllä kiinnostunut, mutta vähän arveluttaa, että olisko musta sulle vastusta... Oon 26-vuotias nainen ja sulkapallosta kyllä tykkään ja jonkin verran olen pelannutkin, mutta en mikään superhyvä todellakaan ole... Jos kiinnostaa niin kirjoittele..

• Ex harrastaja

Minkä verran olet pelannut ja milloin? Itse olin kohtuullisen hyvä aikoinaan, mutta nyt en tiedä kuinka maila pysyy kädessä. Ainankin aluksi vastukseksi riittää, jos on pallosilmää ja vähän tietoa sulkapallon tekniikasta. Sen verran tiedän omasta tasostani, et pelkästään pihasulkista pelanneet eivät pärjää. Aina voi käydä kokeilemassa yhden tunnin ja katsoa sitten miten jatko.

• Hmm..
        Ex harrastaja kirjoitti:

Minkä verran olet pelannut ja milloin? Itse olin kohtuullisen hyvä aikoinaan, mutta nyt en tiedä kuinka maila pysyy kädessä. Ainankin aluksi vastukseksi riittää, jos on pallosilmää ja vähän tietoa sulkapallon tekniikasta. Sen verran tiedän omasta tasostani, et pelkästään pihasulkista pelanneet eivät pärjää. Aina voi käydä kokeilemassa yhden tunnin ja katsoa sitten miten jatko.

Joskus lukioikäisenä olin kurssilla, joka kesti kevään.. Sitten pelaillut kavereitten kanssa aina kun jonkun olen saanut houkuteltua mukaan. Pari vuotta sitten olin jälleen kurssilla, jonka jälkeen pelasin n. 1-2krt/vko n. vuoden ajan. Sitten on taas ollut taukoa... Varmaan nyt pihasulkislaiset päihitän myös ;)..

• Ex harrastaja
        Hmm.. kirjoitti:

Joskus lukioikäisenä olin kurssilla, joka kesti kevään.. Sitten pelaillut kavereitten kanssa aina kun jonkun olen saanut houkuteltua mukaan. Pari vuotta sitten olin jälleen kurssilla, jonka jälkeen pelasin n. 1-2krt/vko n. vuoden ajan. Sitten on taas ollut taukoa... Varmaan nyt pihasulkislaiset päihitän myös ;)..

Jep, kyllä kertomasi mukaisella kokemuksella pitäisi taidot riittää. Missä suunnassa Hesinkiä pelipaiakan pitäisi sijaita? Itselleni lähimmät hallit ovat pasila, tali, pitäjänmäki...

• Hmm...
        Ex harrastaja kirjoitti:

Jep, kyllä kertomasi mukaisella kokemuksella pitäisi taidot riittää. Missä suunnassa Hesinkiä pelipaiakan pitäisi sijaita? Itselleni lähimmät hallit ovat pasila, tali, pitäjänmäki...

...että riittääkö. No, tuota Pasila vois noista olla lähin.. En meinaan Hesassa asu itse, töissä siellä keskustassa kuitenkin päivittäin käyn. Eli ei ole ongelma tulla sinne pelaamaan. Hesassa oon käyny pelaamassa Finlan Tennis Clubilla (Myllypuron tenniskeskus, Varikkotie 4). Onko sulle tuttu paikka?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      110
      2331
    2. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      27
      1085
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      71
      932
    4. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      105
      930
    5. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      597
      887
    6. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      855
    7. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      85
      770
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      680
    9. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      69
      664
    10. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      31
      656
    Aihe