Hopee on häpee. Jalkapuuhun perkl.
Munaton pohjalaispelle
8
589
Vastaukset
- ..........................
...niin ole hyvä ja mene itse hakemaan se kulta! Vai eikö pikku puppelipojalla riitä rahkeet...?
Minä olen ihan tyytyväinen tulokseen. Lisäksi ruotsi (jota sinä varmasti pohjattomasti ihailet) koki paraatilajissaan korkeudessa TÄYDELLISEN NÖYRYYTYKSEN! Ihan hyvä ilta siis...- QwErTyMaN
Ennen kisoja puhuttiin että jo pronssi on saavutus Pitkämäeltä mutta nyt hopea onkin sitten huono suoritus.
- ..............................
QwErTyMaN kirjoitti:
Ennen kisoja puhuttiin että jo pronssi on saavutus Pitkämäeltä mutta nyt hopea onkin sitten huono suoritus.
Onhan se tietysti ymmärrettävää, että odotukset nousevat turhankin korkeiksi. Järjellä ajatellen norski kuitenkin on ollut paremmassa vireessä kuin Pitkämäki. Onneksi Vasilevskisin parhaat hetket olivat alkukaudesta, muuten olisi voinut olla hopeakin hyvin tiukassa.
Tyytyväisyyteen on aihetta.
- ....................
joillekin vaan ei kelpaa mikään, sopii mennä itse koittamaan.
- ............................
Toivottavasti ei tule sekaannuksia kun me molemmat kirjoitamme samalla nikillä, hehe...
Mutta asiallisen kommentin heitit! Nyt poistun häiriköimästä. Hyvää yötä! - .........,,,,,,,,
............................ kirjoitti:
Toivottavasti ei tule sekaannuksia kun me molemmat kirjoitamme samalla nikillä, hehe...
Mutta asiallisen kommentin heitit! Nyt poistun häiriköimästä. Hyvää yötä!on vaan niin helppo vetasta tollanen nimimerkki :D
- käyppä itse heittämässä kultaa
Turha valittaa, se on ehkä Suomen ainoa mitali ja sinä vaan jaksat uhota muka huonoa tulosta. Mitali on aina mitali ja se on aina loistava suoritus eikä koskaan mikään itsestäänselvyys! Että turha on tuollaisten mammanpoikien siitä valittaa! Hyvä Tero.
- nuo
idiootit olisi tyytyväisiä voittoonkaan, vaan sitten itkettäisiin että on mukamas käytetty dopingia tai muita laittomuuksia. kerjäävät lähinnä huomiota noilla tempuilla. antakaa heille ansionsa mukaan ja olkaa vastaamatta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä12811148Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on15610324- 268040
Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1946566Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.535661- 735081
Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1514414Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai254246Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas714079Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"
Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris1333634