Ruotsin Holm vasta kolmas!

luulisi

harmittavan nyt ruotsalaisia. Kun näillä sivuilla Teron pään kestämistä moititaan, niin Holm petti isäntämaan katsojat perinpohjin ruotsalaisten peraatilajissa. Hävisi jollekin venäläiselle ja vielä tsekillekin. Tero sai sentään keihäässä hopeaa aivan kelpo tuloksella!

5

361

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aikuinen

Petti vai? Kuulehan teini, yritä hankkia omaakin elämää, älä viitsi pysyä noin tyhmänä, jooko?

• sillä

Stefan Holm oli etukäteen ennustettu Ruotsin varmimmaksi Euroopanmestariksi. Tuli kaksi uutta hyppääjää puskasta ja veivät kirkkaimmat mitalit Holmin nenän edestä.
        En tiedä mitä tarkoitat "teini" nimityksellä, koska olen seurannut yleisurheilua aktiivisesti jo 40 vuotta ja ollut itsekin yu-kisojen toimitsijan tehtävissä.
        Kyllä se vain niin on, että kun ruotsalainen ei pärjää, on se sellainen ähäkutti-tunne suomalaisella.

• Marienhof
        sillä kirjoitti:

Stefan Holm oli etukäteen ennustettu Ruotsin varmimmaksi Euroopanmestariksi. Tuli kaksi uutta hyppääjää puskasta ja veivät kirkkaimmat mitalit Holmin nenän edestä.
        En tiedä mitä tarkoitat "teini" nimityksellä, koska olen seurannut yleisurheilua aktiivisesti jo 40 vuotta ja ollut itsekin yu-kisojen toimitsijan tehtävissä.
        Kyllä se vain niin on, että kun ruotsalainen ei pärjää, on se sellainen ähäkutti-tunne suomalaisella.

Andrei Silnov mistään puskasta tullut, hän on kuitenkin voittanut ennen EM-kisoja Holmin jo useita kertoja tänä vuonna sekä sisähallin kilpailuissa että ulkokilpailuissakin. Tomas Jankun toinen sija oli kyllä yllätys mutta tuo Silnovin voitto ei mielestäni ollut.

• eikä tullut puskista
        Marienhof kirjoitti:

Andrei Silnov mistään puskasta tullut, hän on kuitenkin voittanut ennen EM-kisoja Holmin jo useita kertoja tänä vuonna sekä sisähallin kilpailuissa että ulkokilpailuissakin. Tomas Jankun toinen sija oli kyllä yllätys mutta tuo Silnovin voitto ei mielestäni ollut.

Silnov on pitkästä aikaa hyppääjä, joka voi ylittää 240. Ei muuten ollut kaukana eilenkään.

• yåå

No jaa-a. Ei musta ollu mikään huono sijoitus! Olihan siellä aika helvetin kovia kilpailijoita, joten mielestäni holmin pitäisi tyytyä noin hyvän tuloksen takia kolmanteenkin sijaan. Jos noilla olis menny huonosti niin olisi se voittanu varmaan samalla tuloksella kuin helsingin MMs (en nyt muist mikä tulos oli). Anyway eniten yllätti toisen ruotsalaishyppääjän Linus Thörnbladin nelossija, loistohypyllä neljänneksi. Ei voi muuta kuin kumartaa nuorelle ja kokemattomalle ruotsalaiselle, jonka hermot piti kisan loppuun asti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4612
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      180
      1887
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      124
      1590
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      124
      1115
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1041
    6. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1036
    7. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      933
    8. Miks et tahtonut

Enää nähdä? Haluaisin ymmärtää
      Ikävä
      52
      886
    9. Hyvää huomenta!

Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as
      Ikävä
      78
      862
    10. Mulla on tarkat korvat

Kuulin sun äänen ihan selvästi.
      Ikävä
      4
      828
    Aihe