Ruotsin Holm vasta kolmas!

luulisi

harmittavan nyt ruotsalaisia. Kun näillä sivuilla Teron pään kestämistä moititaan, niin Holm petti isäntämaan katsojat perinpohjin ruotsalaisten peraatilajissa. Hävisi jollekin venäläiselle ja vielä tsekillekin. Tero sai sentään keihäässä hopeaa aivan kelpo tuloksella!

5

332

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aikuinen

      Petti vai? Kuulehan teini, yritä hankkia omaakin elämää, älä viitsi pysyä noin tyhmänä, jooko?

      • sillä

        Stefan Holm oli etukäteen ennustettu Ruotsin varmimmaksi Euroopanmestariksi. Tuli kaksi uutta hyppääjää puskasta ja veivät kirkkaimmat mitalit Holmin nenän edestä.
        En tiedä mitä tarkoitat "teini" nimityksellä, koska olen seurannut yleisurheilua aktiivisesti jo 40 vuotta ja ollut itsekin yu-kisojen toimitsijan tehtävissä.
        Kyllä se vain niin on, että kun ruotsalainen ei pärjää, on se sellainen ähäkutti-tunne suomalaisella.


      • Marienhof
        sillä kirjoitti:

        Stefan Holm oli etukäteen ennustettu Ruotsin varmimmaksi Euroopanmestariksi. Tuli kaksi uutta hyppääjää puskasta ja veivät kirkkaimmat mitalit Holmin nenän edestä.
        En tiedä mitä tarkoitat "teini" nimityksellä, koska olen seurannut yleisurheilua aktiivisesti jo 40 vuotta ja ollut itsekin yu-kisojen toimitsijan tehtävissä.
        Kyllä se vain niin on, että kun ruotsalainen ei pärjää, on se sellainen ähäkutti-tunne suomalaisella.

        Andrei Silnov mistään puskasta tullut, hän on kuitenkin voittanut ennen EM-kisoja Holmin jo useita kertoja tänä vuonna sekä sisähallin kilpailuissa että ulkokilpailuissakin. Tomas Jankun toinen sija oli kyllä yllätys mutta tuo Silnovin voitto ei mielestäni ollut.


      • eikä tullut puskista
        Marienhof kirjoitti:

        Andrei Silnov mistään puskasta tullut, hän on kuitenkin voittanut ennen EM-kisoja Holmin jo useita kertoja tänä vuonna sekä sisähallin kilpailuissa että ulkokilpailuissakin. Tomas Jankun toinen sija oli kyllä yllätys mutta tuo Silnovin voitto ei mielestäni ollut.

        Silnov on pitkästä aikaa hyppääjä, joka voi ylittää 240. Ei muuten ollut kaukana eilenkään.


    • yåå

      No jaa-a. Ei musta ollu mikään huono sijoitus! Olihan siellä aika helvetin kovia kilpailijoita, joten mielestäni holmin pitäisi tyytyä noin hyvän tuloksen takia kolmanteenkin sijaan. Jos noilla olis menny huonosti niin olisi se voittanu varmaan samalla tuloksella kuin helsingin MMs (en nyt muist mikä tulos oli). Anyway eniten yllätti toisen ruotsalaishyppääjän Linus Thörnbladin nelossija, loistohypyllä neljänneksi. Ei voi muuta kuin kumartaa nuorelle ja kokemattomalle ruotsalaiselle, jonka hermot piti kisan loppuun asti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe