Miten ihmeessä euroopan mestaruudesta kilpaili
itämainen israellainen korkeushyppääjä?
se hassunniminen. Onko Israel osa eurooppaa vai ebuko vai mikä taho on näin halunnut junailla
israilainen euroopalaisessa kisassa?
7
437
Vastaukset
- URHEILU_TIETÄJÄ
EBU MITÄÄN URHEILUSTA PÄÄTÄ...
ARABIT ON AJANEET NE LOBBAUKSELLA AASIASTA POIS, NIIN JOUTUVAT KILPAILEMAAN EUROOPAN ALUEEN KISOISSA...
PALLI PÄRJÄSI PERIN PRAMESTI- JJM
...pitäisi kisailla missään. Siis millä perusteella Israel saa kilpailla EM-tasolla jos Arabit ei halua niitä Aasian kisoihin - boikottiin vaan moinen roistovaltio samoin kuin aikoinaan oli Etelä-Afrikka apartheidin takia
- Marienhof
JJM kirjoitti:
...pitäisi kisailla missään. Siis millä perusteella Israel saa kilpailla EM-tasolla jos Arabit ei halua niitä Aasian kisoihin - boikottiin vaan moinen roistovaltio samoin kuin aikoinaan oli Etelä-Afrikka apartheidin takia
Israel? EM-kisoissa on myös muita Aasian maita eli Armenia, Azerbaidzan ja Georgia.
- Aasialaiset helvettiin
Marienhof kirjoitti:
Israel? EM-kisoissa on myös muita Aasian maita eli Armenia, Azerbaidzan ja Georgia.
Toki nekin täytyy poistaa, kuten myös Turkki. Kilpailkoot omissa kisoissaan.
- yåå
Oliko sen kyseisen israelilaisen nimi joku herra Palli? Vähänkö meikä pisti nauruksi. Hauskaa et on hauskan nimisiäkin urheilijoita..
- Marienhof
Niki Palli
Espanjankieliset nauraa Marika-nimelle, Ruotsissa Jukalle, englanninkieliset Fannylle jne. paljon näitä nimiä on jotka tarkoittavat toiselle kielellä jotain huvittavaa. - yåå
Marienhof kirjoitti:
Niki Palli
Espanjankieliset nauraa Marika-nimelle, Ruotsissa Jukalle, englanninkieliset Fannylle jne. paljon näitä nimiä on jotka tarkoittavat toiselle kielellä jotain huvittavaa.Ja vietnamilaiset nauravat sanalle kuu, joka tarkoittaa heidän kielellään penistä. ;D voi voi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774612- 1801887
- 1241580
- 1231110
- 351036
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161031- 78933
- 52886
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78862- 4828