Huoran määritelmästä

:::::

Huoran määritelmästä kysymys, johon haluan mielipiteitänne:

Onko avioliitossa oleva nainen, joka pettää miestään (eli tekee huorin) huora?

Vai tarkoitetaanko huoralla vain maksullista naista?

66

3311

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • myös avioliitossa

      oleva nainen on huora, jos pettää miestään,jos paljastuu, maine on mennyt.

    • ......

      Maksullinen nainen on prostituoitu. Avioliitossa oleva nainen, joka pettää miestään (eli tekee huorin) on uskoton. Huora sananakin on jo ajat sitten menettänyt merkityksensä, kun nykyään kuulee pihoilla 8-vuotiaitten tyttöjen huorittelevan toisiaan.

      • Rotunainen

        Ne 8-vuotiaat varhaiskypsät lapset lienevät sivistyskotien kasvatteja. On terveellistä opetella juonittelemaan ja valehtelemaan muista naisista jo varhaisella iällä.

        Minusta huora on sinkku, joka harjoittaa seksuaalisia toimintoja toisen sinkun kanssa.

        Avioliitossa oleva nainen ei voi olla huora, sillä siinä on se avioliiton verho hänen todellisen siveellisyytensä suojakilpenä. Avioliitossa saavutetaan ikisiveys.


      • hämmästys
        Rotunainen kirjoitti:

        Ne 8-vuotiaat varhaiskypsät lapset lienevät sivistyskotien kasvatteja. On terveellistä opetella juonittelemaan ja valehtelemaan muista naisista jo varhaisella iällä.

        Minusta huora on sinkku, joka harjoittaa seksuaalisia toimintoja toisen sinkun kanssa.

        Avioliitossa oleva nainen ei voi olla huora, sillä siinä on se avioliiton verho hänen todellisen siveellisyytensä suojakilpenä. Avioliitossa saavutetaan ikisiveys.

        "Minusta huora on sinkku, joka harjoittaa seksuaalisia toimintoja toisen sinkun kanssa."


        En muuta sano kuin että taidat olla kyllä ihan kujalla!!!!!!!!!!


      • Paniskelija
        Rotunainen kirjoitti:

        Ne 8-vuotiaat varhaiskypsät lapset lienevät sivistyskotien kasvatteja. On terveellistä opetella juonittelemaan ja valehtelemaan muista naisista jo varhaisella iällä.

        Minusta huora on sinkku, joka harjoittaa seksuaalisia toimintoja toisen sinkun kanssa.

        Avioliitossa oleva nainen ei voi olla huora, sillä siinä on se avioliiton verho hänen todellisen siveellisyytensä suojakilpenä. Avioliitossa saavutetaan ikisiveys.

        silloin kun sä aloit seurustelemaan sun tulevan vaimosi kanssa niin sä aloit siis seurustelemaan huoran kanssa. Ja menit vielä huoran kanssa naimisiin! Oletko muuten selostanut tätä teoriaasi sun omalle vaimollesi? Kannattaa kokeilla nimittäin sieltä voi tulla jotain muutakin kuin vain ärräpäitä!


      • Anonyymi

        Niin minustakin se sana on kärsinyt inflaation.


      • Anonyymi
        Rotunainen kirjoitti:

        Ne 8-vuotiaat varhaiskypsät lapset lienevät sivistyskotien kasvatteja. On terveellistä opetella juonittelemaan ja valehtelemaan muista naisista jo varhaisella iällä.

        Minusta huora on sinkku, joka harjoittaa seksuaalisia toimintoja toisen sinkun kanssa.

        Avioliitossa oleva nainen ei voi olla huora, sillä siinä on se avioliiton verho hänen todellisen siveellisyytensä suojakilpenä. Avioliitossa saavutetaan ikisiveys.

        Hahah.


    • tekstiä

      Jos jättäisit koko sanan käyttämättä. Kyllä tuonkaltaisten sanojen viljeleminen kertoo omasta tasostasi.

    • Rotunainen

      Huoralla tarkoitetaan maksullista naista, mutta se ei herätä kenessäkään tunteita, joten unohdetaan se.

      "Huora" on termi, mitä sivistyneet ihmiset käyttävät ihmisistä, joista he eivät itse pidä.

      Avioliitossa miestään pettävä nainen ei ole huora. Tämä voi vaikuttaa kummalliselta, mutta huoruudella ei ole mitään tekemistä ihmisen sukupuolikäyttäytymisen kanssa. "Huora" nimitys on ansaittava. Se ansaitaan olemalla ärsyttävä, ja toimimalla oman pään mukaisesti. Joten ihmisiä yleisesti ottaen mielistelevä aviovaimo ei ole huora, vaikka pettäisi miestään tuhannen muun miehen kanssa.

      Mielistelyihin ja pettämisiin,
      Rotunainen

    • sanojen xyz

      Itse määrittelen huoran näin: Nainen joka tarjoaa omaa kroppaansa ja seksuaalisuutta jotain esim. taloudellista (raha, omaisuus, päihteet jne,) vastinetta vastaan. Nainen voi itse ehkä tykätä, mutta se ei ole ensisijainen asia.

      Tämän määritelmän mukaan myös avioliitossa oleva voi olla huora.

      Nainen joka etsii seksisuhteita ja jolla on useita lyhytaikaisia partnereita, on mielestäni ennemmin mielenterveydeltään horjunut. Nämäkin naiset usein ottavat jotain vastinetta mutta ehkä kuitenkin painottuvat tunteiden hyväksikäyttöön tai muuhun sellaiseen. Voisi sanoa että holtiton ja seurauksia ajattelematon.

      Normaali aktiviinen nainen, vaikka olisikin useita suhteita, mieltää mukaan ihastumisen tai rakastumisen tunteita ja osaa harkita milloin ja kenen kanssa seksiä harrastaa. Huolehtii ehkäisyn ja suojauksen. Ei pyri saamaan etua suhteestaan.

      Nykyään huora sanaa käytetään melkein yksinomaan nöyryttämään ja häpäisemään naispuolista ihmistä. Sillä halutaan luoda mielikuvaa holtittomasta ja vastuuttomasta seksuaalikäyttäytymisestä. Pikku tytötkin jo huorittelevat toisiaan.

      Pahimmilaan sitä käytetään seksuaalisesti aktiivisesta naisesta vaikka hänellä ei olisi kuin yksi kumppani (mm. miehet haukkuvat vaimojaan, Voihan olla että jos nainen tykkää seksistä hänen kanssaan, sehän saattaa tykätä siitä jonkun toisenkin kanssa!). Samoin miehiä seksuaalisesti kiinnostavasta naisesta, jonka muut naiset kokevat uhkaksi, etenkin omalle parisuhteelleen.

      Kautta aikojen naisen seksuaalisuus on paha, ja sitä halutaan kontrolloida sosiaalisesti. Seksuaalinen nainen on yleensä moraaliton, vastuuton nautiskelija. Näkeehän sen täälläkin, miehelle on luonnollista hakea seksiä, naiselle se on moraalitonta, naisen selibaatti on arvostettua ja tavoiteltavaa. Omasta naiseudestaan ja seksuaalisuudestaan epävarmat naiset halventavat toisiaan sitten huorittelemalla.

    • sanotaan käskyssä

      Jos tekee huorin, niin huoraa.

      • Rotunainen

        ihmisenä olen tietenkin huolestunut tästä käskystä. Mutta mitä se "huorintekeminen" tarkoittaa? Voiko niin tehdä avioliitossa?


      • Rotunainen
        Rotunainen kirjoitti:

        ihmisenä olen tietenkin huolestunut tästä käskystä. Mutta mitä se "huorintekeminen" tarkoittaa? Voiko niin tehdä avioliitossa?

        Osaan harkita, milloin ja kenen kanssa seksiä harrastan. Harkitsen, joskus kyllä ja joskus ei. Ajatelkaas sitä. En sekstaa aina ja kaikkien kanssa. Turha kutsua vastuuttomaksi ja holtittomaksi. Pari kondomiakin on usein käsilaukussa. Ja mielenterveyden horjumista ei ole nähtykään minun kaveripiirissä, paitsi jos katsotaan itsestä poispäin.


      • sinulle jotain
        Rotunainen kirjoitti:

        Osaan harkita, milloin ja kenen kanssa seksiä harrastan. Harkitsen, joskus kyllä ja joskus ei. Ajatelkaas sitä. En sekstaa aina ja kaikkien kanssa. Turha kutsua vastuuttomaksi ja holtittomaksi. Pari kondomiakin on usein käsilaukussa. Ja mielenterveyden horjumista ei ole nähtykään minun kaveripiirissä, paitsi jos katsotaan itsestä poispäin.

        Haluat ilmiselvästi, ettei kukaan pystyisi sinua kutsumaan huoraksi, vaikkakin todennäköisesti sinua siksi kutsutaan.

        Viesteistäsi käy ilmi jonkinlainen pakonomainen todistelu. Kannattaisiko hakea apua?


      • Rotunainen
        sinulle jotain kirjoitti:

        Haluat ilmiselvästi, ettei kukaan pystyisi sinua kutsumaan huoraksi, vaikkakin todennäköisesti sinua siksi kutsutaan.

        Viesteistäsi käy ilmi jonkinlainen pakonomainen todistelu. Kannattaisiko hakea apua?

        Taktiikkani on se, että huorittelen itse ennen kuin kukaan ehtii huoritella minua. Minua ei huoritella, vaan pidetään siveellisenä vaimona ja moraalin vartijana. Itse huorittelen sitten melko paljonkin ihmisiä, joiden yläpuolelle asetun.


      • asetu
        Rotunainen kirjoitti:

        Taktiikkani on se, että huorittelen itse ennen kuin kukaan ehtii huoritella minua. Minua ei huoritella, vaan pidetään siveellisenä vaimona ja moraalin vartijana. Itse huorittelen sitten melko paljonkin ihmisiä, joiden yläpuolelle asetun.

        Ethän sinä huorana asetu kuin miehen yläpuolelle ratsastaessasi.


      • Rotunainen
        asetu kirjoitti:

        Ethän sinä huorana asetu kuin miehen yläpuolelle ratsastaessasi.

        monien tavallisten naisten yläpuolella. Itse olen sellainen laatutuote, mitä ei mistä tahansa marketista löydy.

        Seksin harrastaminen vain valittujen kohteiden kanssa ei ole huoraamista mielestäni. Onko kaikki seksi sinun mielestäsi huoraamista?


      • nyt lukisit
        Rotunainen kirjoitti:

        monien tavallisten naisten yläpuolella. Itse olen sellainen laatutuote, mitä ei mistä tahansa marketista löydy.

        Seksin harrastaminen vain valittujen kohteiden kanssa ei ole huoraamista mielestäni. Onko kaikki seksi sinun mielestäsi huoraamista?

        kaiken kirjoittamasi ajatuksen kanssa. Mieti sitten kuinka laatunaisena sinut tuntevat miehet sinua pitävät.


      • Rotunainen
        nyt lukisit kirjoitti:

        kaiken kirjoittamasi ajatuksen kanssa. Mieti sitten kuinka laatunaisena sinut tuntevat miehet sinua pitävät.

        Minua pidetään laatunaisena, ja annan itsekin mielellään sen kuvan itsestäni.


      • Paneskelija
        Rotunainen kirjoitti:

        Minua pidetään laatunaisena, ja annan itsekin mielellään sen kuvan itsestäni.

        se kuva tälle palstalle!

        Etkö ymmärrä? Sanoithan sinä, että "annan mielellään sen kuvan itsestäni".
        Joten "laatunainen" - kuva jakoon! ;DD


      • jiiba
        Rotunainen kirjoitti:

        Taktiikkani on se, että huorittelen itse ennen kuin kukaan ehtii huoritella minua. Minua ei huoritella, vaan pidetään siveellisenä vaimona ja moraalin vartijana. Itse huorittelen sitten melko paljonkin ihmisiä, joiden yläpuolelle asetun.

        Moraalisen ylemmyyden hakeminen väärällä minä tunteella on just 30-50 suomalaisnaisten leipälaji. Huom oikea moraalion sisäisen voiman perusta, ja moralismi usein peite ettei ominaisuutta ole, ja kaikki hetkittäinen ylpeys buustit ovat todellisen kypsyyden hetkellisiä kompensointi yrityksiä.
        Oikeasti vahvat ja moraaliset ihmiset ovat tietyllä tavalla sosiaalisesti mielestäni näkymättömiä, ja heidän kypsyytensä ilmenee hienojakoisesti ja tasaisesti.

        Tai mun tapauksessa ilmenis koska olen idiootti.


    • ja niin vaikeaa

      Onko näin yksinkertainen ja mustavalkoinen asia jotenkin vaikea osalle ihmisistä?

      Huora on nainen, jolla on useita seksisuhteita samaan aikaan. Hän antaa seksiä useille miehille ilman sen kummempaa syytä ja suostuu olemaan hyväksikäytettävänä. Tietämättään tai tietoisesti.

      Sinkkunainenkin voi olla huora, mutta useimmin sanaa käytetään naisesta, joka antaa avo/avioliiton ulkopuolisille.

      • puutun pariin kohtaan

        mutta tämä kohtaa jää mietinnän varaan

        "Hän antaa seksiä useille miehille ilman sen kummempaa syytä"

        sillä joku SYY naisella luultavasti on, esimerkiksi jos on solminut avo/avioliiton ulkopuolisen suhteen. En tarkoita, että syy olisi tai edes voisi olla hyväksyttävä, mutta "ilman kummempaa syytä" kuulostaa aika epäpsykologiselta sekin. :|

        Samalta kuulostaa "suostuu olemaan hyväksikäytettävänä". Mistäpä ulkopuolinen voisi tietää, mistä on kysymys kahden ihmisen välillä? Jälleenkö kerran ollaan näkökulmassa, minkä mukaan seksi on naiselle yhtä tuskaa? Sallikaa minun epäillä. En usko, että noissa tapauksissa tarvitaan erityistä painostusta "hyväksikäyttämisen" sallimiseen. Sivusuhde on sekä naisen että miehen sivusuhde, joka ilmeisesti hyödyttää heitä molempia heidän omasta näkökulmastaan. Kuka käyttää ketä hyväksi? Usein kai hyväksikäytetty on se, joka on PETETYN asemassa.


      • sanojen xyz

        "useita seksisuhteita samaan aikaan."

        TArkoitatko seurustelusuhteita? Entäs jos on sinkku eikä seurustele, mutta on yksi kaveri jonka kanssa on silloin tällöin ja tapaa mielenkiintoiseen uroon jonka kanssa seksittelee? Ei ihan joka viikko mutta parikertaa kuukaudessa?

        "antaa seksiä useille miehille ilman sen kummempaa syytä"
        Antaa - kuinka määrittelet tuon antamisen? Entä jos on itse aktiivinen ja saa sitä mitä haluaakin? Mikä on tarpeeksi hyvä syy? Onko oma tarve hyvä? Vai jos nai vaikkei haluta, on vaan mieliksi?

        "suostuu olemaan hyväksikäytettävänä. Tietämättään tai tietoisesti"

        Kuka käyttää ketä hyväksi? Entä jos se on nainen, joka petaa hyvää avioliittoa vaikkei rakastakkaan? Tai haluaa tulla raskaaksi? Huiputtaa suhteeseen itseensä rakastuneen tai hullaantuneen miehen, joka tarjoaa ihania ulkomaanmatkoja ja lahjoja?


      • Henna23

        "ilman sen kummempaa syytä"
        "suostuu olemaan hyväksikäytettävänä"

        Minusta nämä sanavalinnat osoittavat, että nainen on kirjoittajan mielestä tahdoton nukke, joka ei itsekään ymmärrä tekojaan. En pysty ottamaan vakavasti tätä nukkenäkökulmaa.

        Puutteellinen ihmisymmärrys tai asian katsominen vain omasta (materiaalisesta, omistusoikeudellisesta) näkökulmasta tuottaa tällaisia sanavalintoja.

        Jos naiset on nukkeja, ne kannattaa toki laittaa nukkekotiin lukkojen taakse. Totuus voi olla silti vähän toisenlainen.


      • kyllä sinulle
        sanojen xyz kirjoitti:

        "useita seksisuhteita samaan aikaan."

        TArkoitatko seurustelusuhteita? Entäs jos on sinkku eikä seurustele, mutta on yksi kaveri jonka kanssa on silloin tällöin ja tapaa mielenkiintoiseen uroon jonka kanssa seksittelee? Ei ihan joka viikko mutta parikertaa kuukaudessa?

        "antaa seksiä useille miehille ilman sen kummempaa syytä"
        Antaa - kuinka määrittelet tuon antamisen? Entä jos on itse aktiivinen ja saa sitä mitä haluaakin? Mikä on tarpeeksi hyvä syy? Onko oma tarve hyvä? Vai jos nai vaikkei haluta, on vaan mieliksi?

        "suostuu olemaan hyväksikäytettävänä. Tietämättään tai tietoisesti"

        Kuka käyttää ketä hyväksi? Entä jos se on nainen, joka petaa hyvää avioliittoa vaikkei rakastakkaan? Tai haluaa tulla raskaaksi? Huiputtaa suhteeseen itseensä rakastuneen tai hullaantuneen miehen, joka tarjoaa ihania ulkomaanmatkoja ja lahjoja?

        Ei vaan useita suhteita. On muitakin suhteita kun seurustelusuhteita ja niissäkin voi harrastaa seksiä. =huora. Yksinkertaista

        Yksinkertaisesti luoto kaikkivoipa on tehnyt sukupuoliroolit ja nainen on näiden roolien mukaan antavana. Sukupuolivietti miehellä on jatkaa geenejänsä mahdollisimman usean kanssa, naisilla taas mahdollisimman hyvägeenisen uroksen kanssa. Tässä on ero, itse sitä en ole keksinyt.

        Nykykäsityksen kuka antaa kenelle on vain keksittyä tasa-arvon epätoivoista lässytystä.

        Viimeisimpään kysymykseesi: Jos hän tämän vain käyttää hyväkseen tätä yhtä miestä, on tämä huono ja arvelluttava ihmisenä. Jos hänellä on tämän hyväksikäytettävän lisäksi joku muu, huora.

        Näin yksinkertaista tämä on.

        ps. Tasa-arvo naisille ja miehille, mutta pitää muistaa, että nainen ja mies ovat erinlaisia.
        Naurettavaa pakottaa kaksi eri sukupuolta samaan muottiin.


      • Henna23
        kyllä sinulle kirjoitti:

        Ei vaan useita suhteita. On muitakin suhteita kun seurustelusuhteita ja niissäkin voi harrastaa seksiä. =huora. Yksinkertaista

        Yksinkertaisesti luoto kaikkivoipa on tehnyt sukupuoliroolit ja nainen on näiden roolien mukaan antavana. Sukupuolivietti miehellä on jatkaa geenejänsä mahdollisimman usean kanssa, naisilla taas mahdollisimman hyvägeenisen uroksen kanssa. Tässä on ero, itse sitä en ole keksinyt.

        Nykykäsityksen kuka antaa kenelle on vain keksittyä tasa-arvon epätoivoista lässytystä.

        Viimeisimpään kysymykseesi: Jos hän tämän vain käyttää hyväkseen tätä yhtä miestä, on tämä huono ja arvelluttava ihmisenä. Jos hänellä on tämän hyväksikäytettävän lisäksi joku muu, huora.

        Näin yksinkertaista tämä on.

        ps. Tasa-arvo naisille ja miehille, mutta pitää muistaa, että nainen ja mies ovat erinlaisia.
        Naurettavaa pakottaa kaksi eri sukupuolta samaan muottiin.

        Huora = Nainen, jolla on useampi kuin yksi seksiä sisältävä suhde samaan aikaan.

        Tulipa tämäkin asia selväksi.


      • kun ymmärsit
        Henna23 kirjoitti:

        Huora = Nainen, jolla on useampi kuin yksi seksiä sisältävä suhde samaan aikaan.

        Tulipa tämäkin asia selväksi.

        Noin yksinkertaistahan se on. Luin tuo edellisenkin viestisi. Miksi asioista pitää tehdä niin vaikeita? Miksi minun pitäisi naistani mihinkään lukita? Siinäpähän menee, kyse oli vain huoran määritelmästä, eikö? En ole mustasukkainen ihminen, enkä todellakaan omista ketään.

        Pysytäänpäs pointissa.


      • Henna23
        kun ymmärsit kirjoitti:

        Noin yksinkertaistahan se on. Luin tuo edellisenkin viestisi. Miksi asioista pitää tehdä niin vaikeita? Miksi minun pitäisi naistani mihinkään lukita? Siinäpähän menee, kyse oli vain huoran määritelmästä, eikö? En ole mustasukkainen ihminen, enkä todellakaan omista ketään.

        Pysytäänpäs pointissa.

        Olen samaa mieltä määritelmästäsi, vaikken käytä tuollaista kieltä kenestäkään.

        Naisen lukitseminen oli provo. Viittasin sillä käyttämiisi ilmaisuihin "vailla sen kummempaa syytä" ja "suostua hyväksikäytetyksi", mitkä minua huvittivat. En usko, että kukaan meistä pystyy lausumaan noin muiden syistä, paitsi silkkaa ymmärtämättömyyttään.

        Mielenkiinnosta. Entäs mies, jolla on kaksi seksiä sisältävää suhdetta yhtä aikaa?


      • mieshän
        Henna23 kirjoitti:

        Olen samaa mieltä määritelmästäsi, vaikken käytä tuollaista kieltä kenestäkään.

        Naisen lukitseminen oli provo. Viittasin sillä käyttämiisi ilmaisuihin "vailla sen kummempaa syytä" ja "suostua hyväksikäytetyksi", mitkä minua huvittivat. En usko, että kukaan meistä pystyy lausumaan noin muiden syistä, paitsi silkkaa ymmärtämättömyyttään.

        Mielenkiinnosta. Entäs mies, jolla on kaksi seksiä sisältävää suhdetta yhtä aikaa?

        no mieshuora... valitettavasti käytetään nimitystä pelimies, mikä ei ole läheskään yhtä loukkaava ilmaus kuin huora.

        Mutta edelleen palaan sukupuoleen ja luonnon tekemiin valintoihin tässä asiassa. Valitettavasti kaikkia asioita ei voi painaa sukupuolesta riippumatta samaan muottiin.

        Naiset ovat useimmissa asioissa miehiä parempia ja me miehet jopa "putkiaivoja". Luonto tässäkin tehnyt valintansa :P


      • sanojen xyz
        kyllä sinulle kirjoitti:

        Ei vaan useita suhteita. On muitakin suhteita kun seurustelusuhteita ja niissäkin voi harrastaa seksiä. =huora. Yksinkertaista

        Yksinkertaisesti luoto kaikkivoipa on tehnyt sukupuoliroolit ja nainen on näiden roolien mukaan antavana. Sukupuolivietti miehellä on jatkaa geenejänsä mahdollisimman usean kanssa, naisilla taas mahdollisimman hyvägeenisen uroksen kanssa. Tässä on ero, itse sitä en ole keksinyt.

        Nykykäsityksen kuka antaa kenelle on vain keksittyä tasa-arvon epätoivoista lässytystä.

        Viimeisimpään kysymykseesi: Jos hän tämän vain käyttää hyväkseen tätä yhtä miestä, on tämä huono ja arvelluttava ihmisenä. Jos hänellä on tämän hyväksikäytettävän lisäksi joku muu, huora.

        Näin yksinkertaista tämä on.

        ps. Tasa-arvo naisille ja miehille, mutta pitää muistaa, että nainen ja mies ovat erinlaisia.
        Naurettavaa pakottaa kaksi eri sukupuolta samaan muottiin.

        Ymmärrän jos lähtökohtasi on usko siihen että roolit ovat "luotu", annettu jo valmiina dna:ssa. Naisella ei siis ole omaa tahtoa eikä tarpeita, takoitus on tyydyttää ainoastaan miehen halua ja tarpeita.

        Anteeksi mutta sinulla menee iloisesti sekaisin biologia, uskonto ja uskomukset.
        Biologia on yksi osa, lisääntyminen on tärkeää. Ihminen vain poikkeaa eläimestä siinä, että se rakastelee ihan vain nautinnokseen tai lujittaakseen parisuhteen sidettä. Kuinka muuten selität sen että nainen pääsi nauttimaan seksistä ja orgasmeista kunnolla vasta sitten kun jatkuva raskauden uhka katosi ehkäisyn myötä? Ehkä nainen ja mies eivät enää poikkeakkaan niin paljon toisistaan. Nyt myös naaras voi huolehtia jälkeläisistään tai olla peräti niitä hankkimatta. Olemme astuneet luolasta ulos, oletko huomannut?

        Uskonto sanelee roolit niin, että nainen on miehensä omaisuutta. Ellet pääse avioliittoon on sinun omistettava elämäsi hengellisyydelle. Huorin tekemisen ongelma oli siinä, ettei mies voi tietää ovatko jälkeläiset hänen omiaan ja meneekö omaisuus oikealle perijälle. Parempi siis nainen kotona ja suojeltuna (kontolloituna) kuin itsenäisenä ihmisenä maailmalla. Tähän vakaumukseen kuuluu myös että naisen ei ole sopivaa nauttia liikaa seksistä. Naisella ei ole moraalia (älykkyyttä tarpeeksi), joten miehen on pidettävä hänet siveänä. Seksuaalisuus on saatanasta, jota nainen käyttää miestä eksyttääkseen.

        Tasa-arvo tarkoittaa sitä, että miehen tarpeet eivät ole naisentarpeiden yläpuolella, vaan rinnakkain. Näin vanhempana naisena en ymmärrä, miksi minä en saisi mieheltäni seksiä silloin kun haluan, vain siksi että pitää vain aina antaa!!! Ts Odottaa kun mies haluaa.

        Huorittelu on yksi inhottavimmista nimittelyistä joilla todellakin halutaan vain nostaa itseään muiden naisten yläpuolelle. Yhtälailla miehillä on tunteita seksuaalisuhteissakin, vaikka he niin mielellään pitävät macho kuvaa yllä. Me naiset kun mieluummin hyväksymme rietastelun mieheltä mutta emme hänen ihastumistaan tai tykästymistä muihin naisiin.

        Minusta silloin kun osapuolet ovat vapaita ja tasa-arvoisia, ei huoraksi tee naista se, että on muutama seksuaalinen suhde. Kun nainen käyttää hyväksi miehen tarpeita ja tunteita laskelmoiden seksuaalisuudellaan, se on mielestäni huoruutta.


      • hetkinen nyt
        sanojen xyz kirjoitti:

        Ymmärrän jos lähtökohtasi on usko siihen että roolit ovat "luotu", annettu jo valmiina dna:ssa. Naisella ei siis ole omaa tahtoa eikä tarpeita, takoitus on tyydyttää ainoastaan miehen halua ja tarpeita.

        Anteeksi mutta sinulla menee iloisesti sekaisin biologia, uskonto ja uskomukset.
        Biologia on yksi osa, lisääntyminen on tärkeää. Ihminen vain poikkeaa eläimestä siinä, että se rakastelee ihan vain nautinnokseen tai lujittaakseen parisuhteen sidettä. Kuinka muuten selität sen että nainen pääsi nauttimaan seksistä ja orgasmeista kunnolla vasta sitten kun jatkuva raskauden uhka katosi ehkäisyn myötä? Ehkä nainen ja mies eivät enää poikkeakkaan niin paljon toisistaan. Nyt myös naaras voi huolehtia jälkeläisistään tai olla peräti niitä hankkimatta. Olemme astuneet luolasta ulos, oletko huomannut?

        Uskonto sanelee roolit niin, että nainen on miehensä omaisuutta. Ellet pääse avioliittoon on sinun omistettava elämäsi hengellisyydelle. Huorin tekemisen ongelma oli siinä, ettei mies voi tietää ovatko jälkeläiset hänen omiaan ja meneekö omaisuus oikealle perijälle. Parempi siis nainen kotona ja suojeltuna (kontolloituna) kuin itsenäisenä ihmisenä maailmalla. Tähän vakaumukseen kuuluu myös että naisen ei ole sopivaa nauttia liikaa seksistä. Naisella ei ole moraalia (älykkyyttä tarpeeksi), joten miehen on pidettävä hänet siveänä. Seksuaalisuus on saatanasta, jota nainen käyttää miestä eksyttääkseen.

        Tasa-arvo tarkoittaa sitä, että miehen tarpeet eivät ole naisentarpeiden yläpuolella, vaan rinnakkain. Näin vanhempana naisena en ymmärrä, miksi minä en saisi mieheltäni seksiä silloin kun haluan, vain siksi että pitää vain aina antaa!!! Ts Odottaa kun mies haluaa.

        Huorittelu on yksi inhottavimmista nimittelyistä joilla todellakin halutaan vain nostaa itseään muiden naisten yläpuolelle. Yhtälailla miehillä on tunteita seksuaalisuhteissakin, vaikka he niin mielellään pitävät macho kuvaa yllä. Me naiset kun mieluummin hyväksymme rietastelun mieheltä mutta emme hänen ihastumistaan tai tykästymistä muihin naisiin.

        Minusta silloin kun osapuolet ovat vapaita ja tasa-arvoisia, ei huoraksi tee naista se, että on muutama seksuaalinen suhde. Kun nainen käyttää hyväksi miehen tarpeita ja tunteita laskelmoiden seksuaalisuudellaan, se on mielestäni huoruutta.

        Naiset ovat nauttineet seksistä vasta kun pilleri/kortsu keksittiin? Rohkenen epäillä :P.

        Naisella on tarpeet ja oma tahto, kysehän oli huoran määrittelystä. Pysytäänpäs asiassa.

        Esim. simpanssit ym. ihmisen lähisukulaiset rakastelevat huvikseenkin. Tarkastappas.

        hehe.. En minäkään ymmärrä mikset saisi seksiä mieheltäsi silloin kun haluat.. Enpä osaa siihen vastata, oma vaimoni kyllä saa.

        Edelleen painotan, että keskustelimme huoran määritelmästä, mitä se nykyään on. Jos tästä on lisää ajatuksia niin kirjoita toki.


      • Henna23
        sanojen xyz kirjoitti:

        Ymmärrän jos lähtökohtasi on usko siihen että roolit ovat "luotu", annettu jo valmiina dna:ssa. Naisella ei siis ole omaa tahtoa eikä tarpeita, takoitus on tyydyttää ainoastaan miehen halua ja tarpeita.

        Anteeksi mutta sinulla menee iloisesti sekaisin biologia, uskonto ja uskomukset.
        Biologia on yksi osa, lisääntyminen on tärkeää. Ihminen vain poikkeaa eläimestä siinä, että se rakastelee ihan vain nautinnokseen tai lujittaakseen parisuhteen sidettä. Kuinka muuten selität sen että nainen pääsi nauttimaan seksistä ja orgasmeista kunnolla vasta sitten kun jatkuva raskauden uhka katosi ehkäisyn myötä? Ehkä nainen ja mies eivät enää poikkeakkaan niin paljon toisistaan. Nyt myös naaras voi huolehtia jälkeläisistään tai olla peräti niitä hankkimatta. Olemme astuneet luolasta ulos, oletko huomannut?

        Uskonto sanelee roolit niin, että nainen on miehensä omaisuutta. Ellet pääse avioliittoon on sinun omistettava elämäsi hengellisyydelle. Huorin tekemisen ongelma oli siinä, ettei mies voi tietää ovatko jälkeläiset hänen omiaan ja meneekö omaisuus oikealle perijälle. Parempi siis nainen kotona ja suojeltuna (kontolloituna) kuin itsenäisenä ihmisenä maailmalla. Tähän vakaumukseen kuuluu myös että naisen ei ole sopivaa nauttia liikaa seksistä. Naisella ei ole moraalia (älykkyyttä tarpeeksi), joten miehen on pidettävä hänet siveänä. Seksuaalisuus on saatanasta, jota nainen käyttää miestä eksyttääkseen.

        Tasa-arvo tarkoittaa sitä, että miehen tarpeet eivät ole naisentarpeiden yläpuolella, vaan rinnakkain. Näin vanhempana naisena en ymmärrä, miksi minä en saisi mieheltäni seksiä silloin kun haluan, vain siksi että pitää vain aina antaa!!! Ts Odottaa kun mies haluaa.

        Huorittelu on yksi inhottavimmista nimittelyistä joilla todellakin halutaan vain nostaa itseään muiden naisten yläpuolelle. Yhtälailla miehillä on tunteita seksuaalisuhteissakin, vaikka he niin mielellään pitävät macho kuvaa yllä. Me naiset kun mieluummin hyväksymme rietastelun mieheltä mutta emme hänen ihastumistaan tai tykästymistä muihin naisiin.

        Minusta silloin kun osapuolet ovat vapaita ja tasa-arvoisia, ei huoraksi tee naista se, että on muutama seksuaalinen suhde. Kun nainen käyttää hyväksi miehen tarpeita ja tunteita laskelmoiden seksuaalisuudellaan, se on mielestäni huoruutta.

        "Kun nainen käyttää hyväksi miehen tarpeita ja tunteita laskelmoiden seksuaalisuudellaan, se on mielestäni huoruutta."

        Samaa mieltä. Eikä niitä suhteita tarvitse silloin olla edes sitä yhtä enempää. Vaikka usein onkin, tai on tulossa.


      • huomioineet
        Henna23 kirjoitti:

        "Kun nainen käyttää hyväksi miehen tarpeita ja tunteita laskelmoiden seksuaalisuudellaan, se on mielestäni huoruutta."

        Samaa mieltä. Eikä niitä suhteita tarvitse silloin olla edes sitä yhtä enempää. Vaikka usein onkin, tai on tulossa.

        Oletteko ajatelleet, että miehen ja naisen käsitys sanasta huora voi olla hieman erinlainen? Mihelle seksikin on erinlainen asia kuin naiselle.


      • Henna23
        huomioineet kirjoitti:

        Oletteko ajatelleet, että miehen ja naisen käsitys sanasta huora voi olla hieman erinlainen? Mihelle seksikin on erinlainen asia kuin naiselle.

        käsityksesi sellaisesta tilanteesta, missä nainen käyttää miestä laskelmoivasti hyväkseen edellisissä viesteissä kuvatulla tavalla? "Hyvä avioliitto"? ;)


      • paljon tavanomaisempia
        Henna23 kirjoitti:

        käsityksesi sellaisesta tilanteesta, missä nainen käyttää miestä laskelmoivasti hyväkseen edellisissä viesteissä kuvatulla tavalla? "Hyvä avioliitto"? ;)

        ilmaisuja. Siipeilijä... Huono ihminen... Hyväksikäyttäjä... Ääliö.. Bitch.. Tuntuu ainakin ,etten itse sellaista huoraksi sanoisi.

        Luulisin , että miehisestä näkökulmasta huorittelu liittyy juuri siihen aktiin. Seksiin. Ei tunteisiin eikä muuhun tekemiseen. hmm..


      • Henna23
        paljon tavanomaisempia kirjoitti:

        ilmaisuja. Siipeilijä... Huono ihminen... Hyväksikäyttäjä... Ääliö.. Bitch.. Tuntuu ainakin ,etten itse sellaista huoraksi sanoisi.

        Luulisin , että miehisestä näkökulmasta huorittelu liittyy juuri siihen aktiin. Seksiin. Ei tunteisiin eikä muuhun tekemiseen. hmm..

        En mäkään sellaista huoraksi kutsuisi, mutta mielestäni tuollainen toiminta on henkisesti juuri huoraamista. Jotakin, mitä minä pidän oleellisena parisuhteen muodostamiseksi, puuttuu.


      • sanojen xyz
        hetkinen nyt kirjoitti:

        Naiset ovat nauttineet seksistä vasta kun pilleri/kortsu keksittiin? Rohkenen epäillä :P.

        Naisella on tarpeet ja oma tahto, kysehän oli huoran määrittelystä. Pysytäänpäs asiassa.

        Esim. simpanssit ym. ihmisen lähisukulaiset rakastelevat huvikseenkin. Tarkastappas.

        hehe.. En minäkään ymmärrä mikset saisi seksiä mieheltäsi silloin kun haluat.. Enpä osaa siihen vastata, oma vaimoni kyllä saa.

        Edelleen painotan, että keskustelimme huoran määritelmästä, mitä se nykyään on. Jos tästä on lisää ajatuksia niin kirjoita toki.

        Nykyajan huoran määritelmät olen kirjoittanut aiemmin.

        Nainen joka elää yksin, eikä halua sitoutua on mielestäni oikeutettu ilman huoran nimikettä seksuaalisuhteisiin.
        Nainen joka parisuhteessa hairahtuu seksiin vieraan kanssa, ei myöskään ole huora. Kysymys on siis poikkeus tilanteesta. (Se mikä ajaa tuohon, onkin oma juttunsa. Nuoruus, kokemattomuus, miehen tai oma alkoholismi, pahoinpitely, kosto jne.)

        Naiset ovat erilaisia, heidän suhteensa ja tarpeensa seksiin poikkeaa toisistaan. Toiset pitävät siitä, toiset eivät niin välitä.
        Huora ei mielestäni useinkaan nai muutoin kuin saadakseen siitä hyötyä. Nainen joka lähtee miehen kuin miehen mukaan, on yleesä mielenterveydeltään järkkynyt. Häntä pidän ennemmin sairaana kuin huorana. Kokemukseni mukaan nämä naiset saattavat jopa kärsiä tilanteesta suurestikkin, eivätkä koe nautintoa näissä suhteissaan.

        PS. tiedän että ihmisapinatkin rakastelevat huvikseen. Naisten nautinto on ollut vuosisatoja kielletty asia euroopassa, toki se on kulttuurisidonnainen. Kulttuurit missä erotiikka ja seksuaalisuus on koettu hyvänä, niissä näitä naista halvetavia ilmauksia kuten huora, ei juuri ole. Kurtisaanit, temppelitanssijat, ym. ovat olleet arvostettuja ammatteja. :)


      • sanojen xyz
        paljon tavanomaisempia kirjoitti:

        ilmaisuja. Siipeilijä... Huono ihminen... Hyväksikäyttäjä... Ääliö.. Bitch.. Tuntuu ainakin ,etten itse sellaista huoraksi sanoisi.

        Luulisin , että miehisestä näkökulmasta huorittelu liittyy juuri siihen aktiin. Seksiin. Ei tunteisiin eikä muuhun tekemiseen. hmm..

        Hyvä pointti tuo miehinen näkökulma.

        Aiemmin miehet haukkuivat naisia, nykyään naiset toisiaan.
        Miehestä riippuen
        Huora = nainen joka ei suostu hänen kanssaan aktiin.
        Huora = nainen joka suostuu aktiin 1 liian nopeasti 2 liian aktiivisesti 3 liian usein 4 liikaa nauttien 5 liian taitava.
        Huora = Nainen jolla on ollut muitakin seksikumppaneita. Nainen jolla on yhä edelleenkin muita seksikumppaneita. Nainen joka on ollut jonkun tutun kaverin kanssa.
        Huora = Nainen joka kustannattaa ruuat, matkat, juomiset eikä ymmärrä "antaa". Nainen haluaa jotain ja ymmärtää "antaa".
        Huora = Tekee miehen mieleiset temput oikuttelematta ja ottaa jotain maksuksi. Pitää hauskaa ja irroittelee miehen kanssa.

        Miehet haukkuvat huoraksi turhan usein vain siksi että nainen ei toimi heidän mielensä mukaan.En tiedä liittyykö se mitenkään naisen seksuaalisuuteen - kunhan vain halutaan halventaa toista siksi että on nainen.


      • otappa huomioon
        sanojen xyz kirjoitti:

        Hyvä pointti tuo miehinen näkökulma.

        Aiemmin miehet haukkuivat naisia, nykyään naiset toisiaan.
        Miehestä riippuen
        Huora = nainen joka ei suostu hänen kanssaan aktiin.
        Huora = nainen joka suostuu aktiin 1 liian nopeasti 2 liian aktiivisesti 3 liian usein 4 liikaa nauttien 5 liian taitava.
        Huora = Nainen jolla on ollut muitakin seksikumppaneita. Nainen jolla on yhä edelleenkin muita seksikumppaneita. Nainen joka on ollut jonkun tutun kaverin kanssa.
        Huora = Nainen joka kustannattaa ruuat, matkat, juomiset eikä ymmärrä "antaa". Nainen haluaa jotain ja ymmärtää "antaa".
        Huora = Tekee miehen mieleiset temput oikuttelematta ja ottaa jotain maksuksi. Pitää hauskaa ja irroittelee miehen kanssa.

        Miehet haukkuvat huoraksi turhan usein vain siksi että nainen ei toimi heidän mielensä mukaan.En tiedä liittyykö se mitenkään naisen seksuaalisuuteen - kunhan vain halutaan halventaa toista siksi että on nainen.

        Sanaa huora voi käyttää haukkamasanana, mutta myös tietynlaista ihmistä kuvaavana sanana.. kuten paskakuski.

        Täytyy sanoa, että huora-sanaa käytetään liian leveästi. Häpeän miehiä, jotka huorittelevat syyttä, kuten viestissäsi ilmaisit.

        Ainoa milloin mielestäni sanoisin huoraksi on tuo:"Nainen jolla on yhä edelleenkin muita seksikumppaneita".

        Huora on mielestäni pahempi sana kuin prostituoitu.


      • Näitäkin löytyy
        sanojen xyz kirjoitti:

        Hyvä pointti tuo miehinen näkökulma.

        Aiemmin miehet haukkuivat naisia, nykyään naiset toisiaan.
        Miehestä riippuen
        Huora = nainen joka ei suostu hänen kanssaan aktiin.
        Huora = nainen joka suostuu aktiin 1 liian nopeasti 2 liian aktiivisesti 3 liian usein 4 liikaa nauttien 5 liian taitava.
        Huora = Nainen jolla on ollut muitakin seksikumppaneita. Nainen jolla on yhä edelleenkin muita seksikumppaneita. Nainen joka on ollut jonkun tutun kaverin kanssa.
        Huora = Nainen joka kustannattaa ruuat, matkat, juomiset eikä ymmärrä "antaa". Nainen haluaa jotain ja ymmärtää "antaa".
        Huora = Tekee miehen mieleiset temput oikuttelematta ja ottaa jotain maksuksi. Pitää hauskaa ja irroittelee miehen kanssa.

        Miehet haukkuvat huoraksi turhan usein vain siksi että nainen ei toimi heidän mielensä mukaan.En tiedä liittyykö se mitenkään naisen seksuaalisuuteen - kunhan vain halutaan halventaa toista siksi että on nainen.

        Pihtarihuora on nainen joka antaa ymmärtää mutta ei ymmärrä antaa. Lesbo on nainen joka ei ymmärrä hyvän päälle, kävelee onnensa ohi. Huora taasen on nainen joka hyppää heti sänkyyn.


    • 100%siveäimpi 40wee

      hooker 2 Pronunciation (hkr)
      n.
      1. One that hooks.
      2. Slang A prostitute.

      -pitää olla siis houkuttaja, koukuttaja.
      Myös miehet voivat olla semmoisia. Että pidäs mielessä keskustelun aloittaja

      • Neitsyt30v.

        Tuo onkin parempi uusi termi - "houkuttaja, koukuttaja". Ei ole edes alatyylinen, ja kieltämättä kuvaa joidenkin tapaa pelata maailmassa.


    • on nainen

      joka jakaa vittuaan pitkin kyliä on kyseessä huora...se on vaan halpa huora eli ilmainen! Maksuksi riittää vaan spermasatsi vittuun ja hyvä mieli kun tuli taas jaettua peffaa vähän lisää!!

      • Plääääh

        noiden spermasatsien "yleislevittelijät" myös huoria? Ilmaiset miehet ja hyvä mieli, kun sai omaa spermaa taas jakoon pitkin kyliä tai jopa maailmaa.

        Heitä on paljon. Kaikki baarit ovat näitä pyyteettömiä työläismuurahaisia täynnä. Onko oman sperman levitys edelleen ihmeteko?


      • Plääääh
        Plääääh kirjoitti:

        noiden spermasatsien "yleislevittelijät" myös huoria? Ilmaiset miehet ja hyvä mieli, kun sai omaa spermaa taas jakoon pitkin kyliä tai jopa maailmaa.

        Heitä on paljon. Kaikki baarit ovat näitä pyyteettömiä työläismuurahaisia täynnä. Onko oman sperman levitys edelleen ihmeteko?

        näistä miehistä käyttää nimitystä spermanlevittäjä? He nimittäin ällöttävät monia naisia, vaikkeivät itse sitä usko.


      • ei ne ole
        Plääääh kirjoitti:

        näistä miehistä käyttää nimitystä spermanlevittäjä? He nimittäin ällöttävät monia naisia, vaikkeivät itse sitä usko.

        yhtään sen parempia! Huoria löytyy molemmista sukupuolista! Itse olen nainen enkä hyväksy varatun naisen halpaa huoraamista enkä kyllä varatun miehenkään!!


      • pitkään aviossa ollut
        ei ne ole kirjoitti:

        yhtään sen parempia! Huoria löytyy molemmista sukupuolista! Itse olen nainen enkä hyväksy varatun naisen halpaa huoraamista enkä kyllä varatun miehenkään!!

        Etsin ja etsin, olen ollut pitkään naimisissa ja mies humalassa haukkuu huoraksi, kenenkään toisen kanssa en ole sukupuoliyhtetyttä harrastanut, mistähän huoruus tulee, maksan perheen kuluista oman osani, ehkä enemmänkin, kaipa olen syntyjään paha ja huora.


      • sinun miehesi
        pitkään aviossa ollut kirjoitti:

        Etsin ja etsin, olen ollut pitkään naimisissa ja mies humalassa haukkuu huoraksi, kenenkään toisen kanssa en ole sukupuoliyhtetyttä harrastanut, mistähän huoruus tulee, maksan perheen kuluista oman osani, ehkä enemmänkin, kaipa olen syntyjään paha ja huora.

        tyhmyydestä! Vaihda parempaan niin siitäkin ongelmasta pääsee eroon! Omaa naista pitää kunnioittaa eikä huoritella jos nainen ei kerta huoraa ympäri kyliä...


    • girlpower forever

      rankka aihe... sanotaan näin että voi käyttäytyä huoramaisesti! Baareissa näkee ihan tarpeeksi pariskuntia, joiden kauniimpi osapuoli ketkutta persettään ja flirttailee avoimesti muille miehille, vaikka oma istuisi vieressä, on huoraavaa käytöstä.
      Jos aikuinen ihminen harrastaa seksiä vaikkakin partneri vaihtuisi usein, se on nautinnon hakemista, ei huoraamista... yhtä lailla jos joltain ns. vakipanolta saa pari lahjaa kuten kukkia tai joulupaketissa korun, ei se tee naisesta huoraa. Ja sitä paitsi tyhmä se on joka maksaa!! Jos joku äijä todella on niin puutteessa eikä ilmatteeksi saa nii saunan taakse vaan ja niskalaukausta!
      Ei pettävä nainen ole huora.. se nimitys on niih vakiintunut ihmisten kielenkäyttöön että sitä käytetään joka paikassa ja joka välissä!
      Ainahan on väitetty että nainen on se joka antaa!! Ei ylipäätään seksuaalisessa kanssakäymisessä pitäisi olla kyse antamisesta ja saamisesta.. sehän pitäisi olla tasavertainen kahden kauppa jossa kunnioitetaan molempien tarpeita ja haluja!
      Se mitä tapahtuu kahden ihmisen kesken lakanoiden välissä ei tee kenestäkää huoraa, ellei se ole sitten maksullista ja säännöllistä.. eli ammatti.
      Enemmän mua etoo juuri nää itsestään idiootteja tekeviä lehmiä jotka baarissa notkuu ja tekee itteensä niin tykö ylitopattujen puhsuppien ja alimittaisten minihameittensa kanssa, meikit poskilla ja yrittää niin vitusti olla jotain ja varsinkin luulevat olevansa niin hyvännäkösiä, et aamulla todennäkösesti se yöllä pokattu mies puree kätensä irti, jos sattuu olemaan muijan niskan alla... eli juuri sitä huoraavaa käytöstä... Joten naiset, hyvät kannsasisarukset, pokatkaa niitä äijiänne tyylillä, ettei tartte seuraavana aamuna miettiä tuliko huoran leima vai ei!!!

      • vaan

        Pettävä nainen juuri ON huora. prostituoitu ei ole huora.


      • Näin se menee

      • komentoija
        vaan kirjoitti:

        Pettävä nainen juuri ON huora. prostituoitu ei ole huora.

        Tämähän pelastaa kaiken. Jos pettävä nainen ottaa maksun, hän ei ole huora!

        Puhdasta logiikkaa, jos prostituoitu ei ole huora, vaikka hän nai maksusta miehesi kanssa. Hänelläkin saattaa olla mies tai miesystävä (Joka tietää tai ei tiedä) ja päälle monia vakituisia asiakkaita. Hän tekee sitä elannokseen, pakosta tai saadakseen lisätuloja, kuten useat opiskelijaneitoset. Osa tekee sitä muutaman vuoden, osa läpi elämänsä.

        Vanhempana tietysti hinnat halpoo. Vaarana on että huumeet tai viina astuu kuvioihin, joilloin maksun saa mainituissa tuotteissa. Mutta ei hätiä mitiä - ainakaan EI ole huora!!!!


    • Paniskelija

      Huora on raamatullinen termi ja tarkoittaa naista, joka pettää miestään. Ilotyttö on siten eri asia. Ilotyttö on huora vain silloin kun sillä on mies. Sinkku ilotyttö ei ole huora.

      No jaa, nykyään kun Kaliforniassakin tehdään shampanjaa niin kai tuo huora -terminologiakin on myös väljähtänyt. Sanoisin kuitenkin, että miestään pettävä nainen on huora, mutta taas maksullinen nainen on prostituoitu.

      Miksi sä oikein tätä multa kysyit? :DD

      • kysymykseesi

        No koska vaimoni petti minua. Haukuin häntä huoraksi ja hän vastasi ettei ole tehnyt sitä rahasta. Ei katso olleensa siis huora. Semanttisia näkemyseroja siis...


    • mut huora kumminkin

      Olen minä. Kuusi vuotta elin alistettuna suhteessa jossa rakkauden nimissä oikeutettiin tekoja ja pysyttiin yhdessä. Exäni oli minua vanhempi, jumaloin häntä. En edes osannut ajatella pettämistä. Enkä koskaan pettänytkään. Ikinä. Silti sain päivittäin kuulla olevani huora, siihen pisteeseen asti, että sana merkitti minulle merkityksensä. Olin lutka ja lumppukin, vaihtelun vuoksi. Milloin mistäkin syystä, kyllä sairaalloisen mustasukkainen niitä syitä aina keksii. Loppuaikoina en tuntenut enää olevani nainen, edes ihminen. Olin jotain niin rumaa ja likaista, ettei kukaan muu minua kelpuuttaisikaan. Kuten exäni hoki: olin saastunut. Ja vain hänen hyväksyi minut sellaisena. Minun oli turha kuvitella muuta, minunkaltaisesta huorasta ei ollut muuhun kuin panopuuksi.

      Eräänä kertana sitten mukavasti alkaneen illan päätteeksi exäni päätti nöyryyttää minua koko seurueen edessä. Vihdoin nekin, jotka olivat minun kertomisiani epäilleet, saivat todistaa "ihanan" ystävänsä räyhäämistä. Minulla napsahti ja sinä iltana vastoin kaikkia periaatteitani menin ja petin. Ja se olikin ulospääsyni tuosta helvetistä. Pettäminen koitui minun kohdallani siis pelastukseksi. Luojan kiitos.

    • huoran ex mies

      Tästä selvästä asiastaon aivan turha vääntää.

      "Maksullinen nainen" on prostituoitu.

      Huorin tekevä nainen on huora.

      Edellisestä johdettuna huorin tekevä mies on kansan kielessä toisinaan huoripukki.

      • huoripukin ex vaimo

        Ei toisinaan vaan aina.


    • shannon c

      H*ora on vaimo jolla on lapsia ja joka pettää miestään useiden miesten kanssa. Kyseisen kaltainen nainen on alinta kastia, ihmishylkiö.

      • huoripukin ex vaimo

        Samoin mies joka pettää vaimoaan. Alinta kastia.


    • Anonyymi

      Kaikki on huoria. Avioliitto ei tee pyhäksi.

    • Anonyymi

      Minua ei loukkaa sana huora koska joskus myyn

    • Anonyymi

      Huomasin on jos ottaa rahaa palveluista. Vanhin ammatti

    • Anonyymi

      Huora on huorintekijä, tietysti. Mies tai nainen tai -oletettu.

    • Anonyymi

      Ei "huoria" ole enää olemassakaan, nk. "vapaa kasvatus" ja vanhempien löysä vastuu kasvatukseen ovat muuttaneet ennen kaikkea nuorien vanhempien suhtautumista seksiin sekä sen saatavuuteen!;) Kun ei kotona saa niin jostain on sitä "lempeä" haettava ja saatava nauttia elämännautinnoista, edes silloin tällöin. Viettimme vetää haluista nauttivia puoleensa, erikseen ovat "prostituoidut" jotka jakavat nautintoa maksua vastaan. Että tälleen tuumii kohta 80v viriili varattu mies, Joulun odotusta vaan kaikille!:)

    • Anonyymi

      Kuten kaikki sanat, sekin riippuu kontekstista ja siitä miten se lausutaan. Varsinkin juuri se sana. Minusta naisia on kahdenlaisia, huoria ja rakastajattaria. Jälkimmäinen vaatii suhteen, edelliselle riittää seksi. Jälkimmäisistä on jäänyt enemmän sekä hyviä että kipeitä muistoja. Kannattaa pitäytyä edellisissä, paljon vähemmän harmia. Naisissa on kiva käydä, mutta asumaan ei kannata jäädä. Loppujen lopuksi parhaat naiseni ovat siis olleet huoria. Nostan hattua hyvälle huoralle. Joka mies haluaa joskus panna huoraa, mutta ei prostituoitua. Ei tulisi mieleenikään koskea johonkin yleiseen käymälään, ja vielä maksaa siitä. En silti ole pillukade, huorat tehköön mitä huvittaa silloin kun eivät ole seurassani kunhan joku tolkku pysyy. Jos ei pysy, kysymyksessä on ongelmallinen nainen, ja sellaisesta kannattaa pysyä kaukana vaikka vain huora oliskin.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe