http://www.itviikko.fi/page.php?page_id=15&news_id=20069810
On se mielenkiintoista katsoa, kun yrittävät saada myytyä virustorjunta- ja haittaohjelmienpoisto-ohjelmia linuxille. :D
Kun vielä olisi niitä aktiivisia haittaohjelmia ja viruksia, niin sitten ehkä voisi mennä kaupaksi.
maksavaa virustorjuntaa/haittaohjelmien poistoa linuxiin :D
9
469
Vastaukset
- että siihen tulee
ne kuvittelee että UNIX tyyppisiinkin alkaa tulla viruksia heti kun niiden käyttäjämäärät nousevat. Mutta omapa on asiansa jos laittavat rahansa tuollaiseen tuotekehittelyyn...
- c=3
Linuxeissa (ja UNIXeissa) virustorjuntaohjelma on suurempi uhka tietoturvalle kuin virukset.
- alslkjdfkljraskljdfskljdafl...
Tuo siis asennetaan koneelle, jonka jälkeen se ei tee mitään? Onko tuollainen muka laillista?
- zxcvbnm
Oikeastaan pitäisi ryhdistäytyä ja tehdä Linuxille rekisterinsiivousohjelma. Rahaa saattaisi tulla enemmänkin sillä kaikki entiset Windowsin käyttäjät tietävät että virustorjuntaohjelman lisäksi pitää koneella olla myös rekisterinsiivousohjelma.
- ideoita
Tee sinä tuo niin minä teen levyneheyttäjän.
Eletään herroiksi loppuikämme. :)
tuolla ole tarkoituksena edelleenkin poistaa niitä edelleen leviäviä juttuja windows maailmaan!
Koska se sun edelleen lähettämäsi saastunut tiedosto voi tarttua muihin järjestelmiin, vaikket itse saisikaan tartuntaa siitä!- Eipähän tuommoinen toimi
Jossei siinä ole ominaisuutta siivota Windowskoneet etänä. Ettei tarvisi riekkuloida.
- Pentti Viitonen
Lainaus on ketjun aloittajan antamasta linkistä:
" Kokeiluajan jälkeen tuotetta voi edelleen käyttää maksutta, mutta palveluihin kuten automaattisiin päivityksiin ja kansainväliseen englanninkieliseen tekniseen tukeen oikeuttavat lisenssit voi ostaa Panda Software Finlandista."
Silmiini osui sanat: englanninkieliseen tekniseen tukeen ... voi ostaa Panda Software Finlandista. =)
Näköjään sitä aletaan luomaan tarpeita tällaisillekkin ohjelmistoille Linuxiin kun alkaa leipäpuu muuten olemaan auringonlaskun partaalla.
Kukin taplaa tyylillään mutta käyttäisin noiden ohjelmien käyttämän tehon johonkin 'järkevämpään'.- ukkeli
me ammattilaiset käyttämme linux ja mac koneita skannatessamme pöpöjä windows koneilta...näin oma kone on turvassa....eli asiassa on tiettyä logiikkaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101064
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82794Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat261580Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 26482
- 47427
- 30416