maksavaa virustorjuntaa/haittaohjelmien poistoa linuxiin :D

...

9

469

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • että siihen tulee

      ne kuvittelee että UNIX tyyppisiinkin alkaa tulla viruksia heti kun niiden käyttäjämäärät nousevat. Mutta omapa on asiansa jos laittavat rahansa tuollaiseen tuotekehittelyyn...

    • c=3

      Linuxeissa (ja UNIXeissa) virustorjuntaohjelma on suurempi uhka tietoturvalle kuin virukset.

    • alslkjdfkljraskljdfskljdafl...

      Tuo siis asennetaan koneelle, jonka jälkeen se ei tee mitään? Onko tuollainen muka laillista?

    • zxcvbnm

      Oikeastaan pitäisi ryhdistäytyä ja tehdä Linuxille rekisterinsiivousohjelma. Rahaa saattaisi tulla enemmänkin sillä kaikki entiset Windowsin käyttäjät tietävät että virustorjuntaohjelman lisäksi pitää koneella olla myös rekisterinsiivousohjelma.

      • ideoita

        Tee sinä tuo niin minä teen levyneheyttäjän.

        Eletään herroiksi loppuikämme. :)


    • tuolla ole tarkoituksena edelleenkin poistaa niitä edelleen leviäviä juttuja windows maailmaan!
      Koska se sun edelleen lähettämäsi saastunut tiedosto voi tarttua muihin järjestelmiin, vaikket itse saisikaan tartuntaa siitä!

      • Eipähän tuommoinen toimi

        Jossei siinä ole ominaisuutta siivota Windowskoneet etänä. Ettei tarvisi riekkuloida.


    • Pentti Viitonen

      Lainaus on ketjun aloittajan antamasta linkistä:

      " Kokeiluajan jälkeen tuotetta voi edelleen käyttää maksutta, mutta palveluihin kuten automaattisiin päivityksiin ja kansainväliseen englanninkieliseen tekniseen tukeen oikeuttavat lisenssit voi ostaa Panda Software Finlandista."

      Silmiini osui sanat: englanninkieliseen tekniseen tukeen ... voi ostaa Panda Software Finlandista. =)

      Näköjään sitä aletaan luomaan tarpeita tällaisillekkin ohjelmistoille Linuxiin kun alkaa leipäpuu muuten olemaan auringonlaskun partaalla.

      Kukin taplaa tyylillään mutta käyttäisin noiden ohjelmien käyttämän tehon johonkin 'järkevämpään'.

      • ukkeli

        me ammattilaiset käyttämme linux ja mac koneita skannatessamme pöpöjä windows koneilta...näin oma kone on turvassa....eli asiassa on tiettyä logiikkaa


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      580
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      482
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe