Tervehdys kaikille tasapuolisesti =)Tietääkö ja muistaako kukaan tätä laulua,sen sanat meni jotenki näin : suida duida,osaatsä uida,pysytkö pinnalla,suida duida... rapakiven päällä jne...???
Olisin erittäin kiitollinen,kun joku lähettäis mulle koko laulun sanat =)
Suida duida osaatsä uida-laulun sanat
17
21813
Vastaukset
- hyvä...
Kammastani löysin pienen pienen täin,
joka mulle lausui näin:
zuida tuida, osaaksä uida,
napa kiven päällä, umps!- Nimetön
Hei,kiitos vastauksestasi! Mulla oli mielikuva että se oli erilaisempi ja pidempi,kiitos kuitenkin =)
- TEAHAAPA
SE EI MENE NUIN
- Kahdenäiti
Mulla tällänen muistikuva:
"Kammastani löysin
pienenpienen täin,
joka mulle lausui näin:
Zuida duida,
osaaksä uida,
pysytkö pinnalla
Napakiven päällä uh."
Lauluun on myös muita säkeitä, ainakin Frööpelin palikoilla. Muistaakseni jotenkin:
"Pipostani löysin
pienenpienen täin,
joka mulle...
Hiuksistani löysin
pienenpienen..."
jne...- vielä...
lauletaan tuohon perään: Se on Nalle Puh! :)
- PIENI...
vielä... kirjoitti:
lauletaan tuohon perään: Se on Nalle Puh! :)
Nalle Puh :)
- Ehkä jotenki näin...
kammastani löysin pienen pienen täin, joka mulle lausui näin: suida duida osaaksä uida, pysykkö pinnalla? suida duida osaaksä uida, pysykkö pinnalla? napa kiven päällä ui!
pipostani löysin pienen pienen täin, joka mulle lausui näin: -||-
hiuksistani löysin pienen pienen täin, joka mulle lausui näin: -||-
suida duida osaaksä uida....
fröbelin palikoilata :) - pakollinen
Zuida tuida, osaatsä uida, pysytsä pinnalla -ilman korkkiliivejä!
- osaatsä uida?
Muistan
- möhäri
No ainakin se frööpelin palikoitten versio on aivan uskoton alkuperäiselle, mikä se nyt onkaan... Tietäneekö kukaan?
- TEAHAAPA
LAULU MENEE NÄIN KAMASTANI LÖYSIN PIENEN PIENEN TÄIN JOKA MULE LAUSUI TSUIDA DUIDA OSATKO SÄÄ UIDA PYSYTKÖ SÄ PINALA
- Anonyymi
Tsuida duuda osaatko manolas banolas
- Anonyymi
partioleikkilaulu vuodelta 1980
- Anonyymi
joka mulle lausui näin:
zuida tuida, osaaksä uida,
napa kiven päällä, lumpsis - Anonyymi
joka mulle lausui näin:
zuida tuida, osaaksä uida,pysytkö pinnalla..
napa kiven päällä, umps! - Anonyymi
Se menee näin "tsuidaa, tsuidaa osaats sä uida pysyys sä pinnalla, napa kiven päällä ui"
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1073654
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232892Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1122451- 431925
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2421623Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt411565- 321547
- 281360
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201336- 951191