Kisojen mitalitaulukko:
http://www.yle.fi/cgi-bin/tekstitv/ttv.cgi/html?PAGE=691
1. Venäjä 7 8 5 = 19
2. Ranska 3 - 1 = 4
.
.
.
Suomi - 1 - = 1
Venäjän ylivoima on musertavaa. Sillä on 19 mitalia, kun toisena olevalla Ranskalla on vain 4 mitalia. Suomen saldo toistaiseksi on yksi hopeamitali.
Euroopan tasolla Venäjä potkii kaukana muista, varsinkin naisten osalta.
Venäjä ylivoimainen
Sergei_
3
266
Vastaukset 3
- Tahko Pihkala
Silloin neuvostoliiton aikaan se oli vielä ylivoimaisempi, eikä kukaan ollut taatusti ottanut mitään.
- Sergei_
Neuvostoliitossa oli kaksi kertaa enemmän asukkaita kuin nyky-Venäjällä. Tässä yksi syy siihen, ettei taso ole aivan entisellä tasolla. Tosin nythän taso on ilmeisesti nousussa 1990-luvun ja 2000-luvun alun lamavaiheen jälkeen.
- on mun
suosikki! Mä ihailen kaikkea venäläisyyttä muutenkin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3261434Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3451336- 1111155
- 1151045
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔501008- 106940
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh22817- 111802
- 106737
- 79680