ärsyttävää, olen kaunis,hoikka ja fiksu, silti erittäin harvat miehet tulevat "iskemään" minut.en ymmärrä tätä. mikä minussa on vikana?
pukeudun myös hyvin ja kaverini ovatkin sanoneet minulle että älä meikkaa ja laita mahdollisimman tavalliset vaatteet päälle, eikai tuo taktiikka voi toimia? eihän rumia tulla iskemään, vai?
pelottaako miehiä kauniit naiset?
84
8393
Vastaukset
- sitten heti
ruma, jos et meikkaa ja pukeudu seksikkäästi?
- masentunut ukkeli
Tarpeeksi kun on saanut pakkeja ihan taviksennäköisiltä tytsyiltä, niin ei kait kukaan niin hullu ole, että menisi ees yrittää vielä paremmannäköisiä. Hulluhan sitä olisi.
- Muikku.
No eihän niitä ne pelota, mutta luulen, että miehet eivät halua sellaisten kanssa mitään vakavaa, koska pelkäävät menettävänsä sellaisen toiselle miehelle. Ja tunnetustihan miehet eivät kestä häviämistä....
- Pörssiseiti
Kvartaaliyhteiskunta on mennyt liian pitkälle kun naiset kilpailuttavat miehiä niin pahasti että kauneimmat tippuvat markkinoilta liiallisten kilpailutuspelkojen takia.
Lopulta kaunis joutuu ulkoistamaan itsensä ulkomaiselle palveluntarjoajalle kun kotimaan kysyntä ei enää osu omalle palvelusektorille. - tosi on
Pörssiseiti kirjoitti:
Kvartaaliyhteiskunta on mennyt liian pitkälle kun naiset kilpailuttavat miehiä niin pahasti että kauneimmat tippuvat markkinoilta liiallisten kilpailutuspelkojen takia.
Lopulta kaunis joutuu ulkoistamaan itsensä ulkomaiselle palveluntarjoajalle kun kotimaan kysyntä ei enää osu omalle palvelusektorille.Ei voisi asiaa paremmin ilmaista...
- mies,
ei koskaan saa nättiä naista,ei kyllä muitakaan".
laulussa sanotaan.... - tämäkin
Tavalliset miehet kiertävät liian hyvännäköiset kaukaa koska useimmat tiedostavat olevansa hyvännäköisiä. Jätetään ne kiekkoilijoille ja muille julkkiksille, saavat itkeä seiskassa sitten kovaa kohtaloaan.
Olen naimisissa taviksen kanssa, tuskinpa hyvännäköinen kaltaiseni taviksen kanssa kauaa jaksaisi. Olenpa vielä onnellisempi kuin olisin koskaan voinut kuvitella. Onhan kauniita kiva katsella mutta...- Taviskin
Päähän kerran noussutta kusta on erittäin vaikeaa sieltä lutrata enää pois.
- Miró
Mielestäni kaunottaret harvoin vaille seuraa jäävät.
Yleensä seuran puute johtuu esim. torjuvasta asenteesta tai muuten negatiivisesta suhtautumisesta. Asenne voi olla negatiivinen, vaikka sitä ei itse tiedostaisikaan. Hymyilevä ja sinut itsensä kanssa oleva ihminen huomataan aina.
Saatan järkyttää maailmankuvaasi peruuttamattomasti, mutta rumiakin tullaan joskus iskemään.- KomeaMies26
Itse olen komea mies ja minua kyllä tullaan iskemään
mutta naiset jotka iskevät ovat poikkeuksetta aika kauniita. Ei se aina ulkonäkö myös tarvitaan karismaa ja pitää olla itsevarman ja iloisen näköinen...toimii! "Kunnolliset" miehet harvoin tykkäävät diivan näköisistä naisista jotka esittelevät itseään koko ajan ainakaan vakavemmassa mielessä. Kokeilepas sopivasti hymyillä ja pientä flirttiä mutta älä ole liian tyrkky, niin luulis toimivan. Ai niin ja ei liian tyrkyt vaatteet. Tissien ei tarvii pullahtaa puserosta ulos ;)
- hoikka&fiksu
niin,sinä olet,omasta mielestäsi ja just sun tyyppiset "kaunottaret" ei kiinnosta miehiä. arvaappa miks? siks, kun sulla on noussu tukanrajaan se sun "kauneus".
oikein kaunis nainen,ei edes tajua että on kaunis,ainakaan sen ei tarvi kehua itteensä kauniiksi ja fiksuksi,sen huomaa siitä muutenkin. joku teinipissis voi jutella itelleen peilin eessä ennen "bilettään" lähtöä,että "uih,ku mä oon ihqu ja sexy,kyl ny joka jamppa kuolaa mun perään tänään,nuorisotilojen discossa,iik ja hih"- Muikku.
Tämäkö on se ikuinen selitys? Kyllä kai sinäkin näet ja tiedät mitä sinä olet ja mitä et ole kun peiliin katsot?Jos joku on oikeasti kaunis ja fiksu niin minkäs sitä geeneillensä voi;)
- NoJust
Vähän aikaa kestikin, että saatiin tämä "totuus" esille.
Joo, näinhän se on suomalaisessa yhteiskunnassa: jos omaa terveen itsetunnon niin kusi noussut tukkaan. Onneksi tällaisia onnettomia voi auttaa haukkumalla ja mollaamalla heitä etteivät vahingossakaan kuvittelisi itsestään mitään!
Suomalaisen naisen pitää olla kaunis ja akateeminen, mutta sitä ei saa tajuta itse. Pitää pitää itsestään huolta, mutta ei tunnustaa sitä. Ei riitä edes nöyryys, pitää vihata itseään.
Huhheijaa teidän kanssanne. Idiootit. - kauniit naiset
NoJust kirjoitti:
Joo, näinhän se on suomalaisessa yhteiskunnassa: jos omaa terveen itsetunnon niin kusi noussut tukkaan. Onneksi tällaisia onnettomia voi auttaa haukkumalla ja mollaamalla heitä etteivät vahingossakaan kuvittelisi itsestään mitään!
Suomalaisen naisen pitää olla kaunis ja akateeminen, mutta sitä ei saa tajuta itse. Pitää pitää itsestään huolta, mutta ei tunnustaa sitä. Ei riitä edes nöyryys, pitää vihata itseään.
Huhheijaa teidän kanssanne. Idiootit.tietää,että ne on kauniita ja ne tietää senkin,että miehet niitä katsoo pitkään kadulla tai missä vaan. fiksuuttahan on se,että ne ei anna sen kauneuden nousta päähän. mä tunnen monta ihan näpsäkän näköistä naisihmistä,eikä niiden tarvi kuuluttaa fiksuuttaan,eikä kauneuttaan. kyllä naisessa pitää luonnetta olla ja tervettä itsetuntoa,mikä ei ole ollenkaan sama asia,kuin epäterve itseriittoisuus=ylimielisyys.
- NoJust
kauniit naiset kirjoitti:
tietää,että ne on kauniita ja ne tietää senkin,että miehet niitä katsoo pitkään kadulla tai missä vaan. fiksuuttahan on se,että ne ei anna sen kauneuden nousta päähän. mä tunnen monta ihan näpsäkän näköistä naisihmistä,eikä niiden tarvi kuuluttaa fiksuuttaan,eikä kauneuttaan. kyllä naisessa pitää luonnetta olla ja tervettä itsetuntoa,mikä ei ole ollenkaan sama asia,kuin epäterve itseriittoisuus=ylimielisyys.
ole kuuluttanutkaan! Alkuperäisessä viestissä ko. asiat olivat aika olennaisesti pointtiin ja kysymykseen kuuluvia faktoja. Jos tosiaan tuon aloituksen perusteella voit "tietää", että kysyjä on itseriittoinen ja ylimielinen, niin pisteet sinulle! Itse en moiseen analyysiin pystyisi.
Mikä se terve itsetunto sitten on, jos ei se ole sitä, että pitää itseään kelpo ihmisenä niin sisäisesti kuin ulkoisestikin? - hyvästä itsetunnosta
NoJust kirjoitti:
ole kuuluttanutkaan! Alkuperäisessä viestissä ko. asiat olivat aika olennaisesti pointtiin ja kysymykseen kuuluvia faktoja. Jos tosiaan tuon aloituksen perusteella voit "tietää", että kysyjä on itseriittoinen ja ylimielinen, niin pisteet sinulle! Itse en moiseen analyysiin pystyisi.
Mikä se terve itsetunto sitten on, jos ei se ole sitä, että pitää itseään kelpo ihmisenä niin sisäisesti kuin ulkoisestikin?tai ainakin itselleen nauramisen jalosta taidosta,eli sattuipa töissä,kahvitauolla:
juteltiin ja naureskeltiin sitä sun tätä,mitä nyt yleensä perjantaisin nauretaan,väsyneitä juttuja,vapaata odotellessa. meillä on töissä tällainen kaunotar,ainakin meidän miesten mielestä,hauska ja huumorintajuinen typykkä,mukava työkamu.
siinä sitten noustiin pöydän äärestä sorvin ääreen,eli hajaannuttiin työpisteisiin,ja joku jonkun vitsin vielä murjasi siinä matkalla ja kuin ollakkaan, tältä meidän lemmikiltä pääs oikein kunnon paukku,pieru siis,siinä nauraa hekotellessa,mutta ei se siitä hätääntyny tai mitään,nauro vaan. ja sitten tietysti mekin,kuorossa. - RLBitch
NoJust kirjoitti:
Huhheijaa teidän kanssanne. Idiootit.Hei, puhut vähän mutta asiaa! Kundit ajattelee just noin. Nainen EI SAA. Kele, mä ainakin voin ja saan, ja lauon yhtälailla kehuja itsestäni kuin muistakin kehumisen arvoisista. Mut joo, mun puolesta noi idioottinöyryyttäjäpellet saa nuolla näppejään maailman tappiin asti - kaikki daamit kun ei tohon nöyryytykseen suostu.
Sä olet - sori se aiempi viesti muuten =:) . tosi jees daami. Sulla on asennetta, munaa!
Pidä se.
Toi mitä sanoit: "Ei riitä edes nöyryys, pitää vihata itseään." -pitää jumaliste niin paikkaansa.
No, onneksi ei tarvitse viettää aikaa noiden maitopartojen kanssa aikaa... - herättää
NoJust kirjoitti:
Huhheijaa teidän kanssanne. Idiootit.kauhua nainen joka kehuu itseään kauniiksi, mutta ei sellainen joka on kaunis ja ei kehu itseään. Onkin erittäin seksikästä jos nainen on kaunis ja ajattelee tyyliin "ei tässä mitään erikoista olla".
Yleensä omasta ulkonäöstään kauneus-tunnustuksia muille antava on vain hiukan itseriittoinen. Kaikki tällaiset naiset ainakin keitä minä olen tavannut ovat poikeuksetta olleet sellaisia. Riittää, että tietää mutta ei kerro sitä muille. Kell onni on, se onnen kätkeköön. Ja vaatimattomuus edelleenkin kaunistaa.
Itse ja parit ystäväni ollaan ihan komeita, mutta ei me sitä ikinä mainita... tässä tuli ensi kertaa elämässä se mainittua :D
- ruma ankanpoikanen
voi voi, meidän pientä prinsessaa.
sanot olevasi kaunis.. helppoa, kun kukaan ei näe. hoikka.. sama pätee kts yllä.
fiksu.. aarghh.... miten voisitkaan olla fiksu, kun tuollaista viitsit valittaa täällä??
sanot pukeutuvasi hyvin.. mitä sekin tarkoittaa? jokaisella on oma tyylinsä ja mieltymyksensä. kaikki eivät välttämättä pidä tyylistäsi..
miksei rumia (hmm kuka on, kuka ei?) voisi joku iskeä?
hanki kissa ja muuta mökkiin.. - Rankaisija II
Jututtamalla selviää paremmin millainen persoona on läsnä kuin kuorta tuijottamalla. Toki elekielikin voi olla oma näytelmänsä verbaalisen ohella, mutta joitakin poikia ja tyttöjä jännittää humalassakin lähestyä toisiaan ja sitten istutaan poteroituneina omiin pöytiin ja pyöritellään silmiä, että eikös täältä saakaan kontaktia vastakkaiseen sukupuoleen.
Niin ja sitten sympaattisuutta ilmentävä pökkelömäisyyttä lieventävä =)
Eli menkää tytöt vaan setien syleihin kapakassa istumaan rohkeasti kaipuun savu pesästä nousten.
Nyt sitten heippa hei, pysykää rauhallisina ja menkää kapakkaan pyllistelemään toisillenne herkkupeppuinenne ja jos ei sellaista ole niin on sille isolla ihraperseellekin ottajansa, rohkeasti vaan hymyilemään kuin hevonen ikään kapakkaan, nähdään siellä, joohan. Ei saa jäädä tuleen makaamaan, eikä kotiinkaan, antaas pojat ja tytöt mennä kapakkaan niin että heilahtaa. Ei ei pojat se niin mene, että maahan jäädään kuolemaan odottamaan, nyt on aika elää ja mennä oman osansa ottamaan elämän pimpelipom suloisuudesta tsuppadei.
Ei se leuka siitä nyrjähdä jos vaikka naista jututtaa, sama koskee miehien jututtamista. Voihan siinä niinkin käydä, että joku tyly tapaus hätistää sut, mutta ei ole tarvis ottaa siitä itseensä, hymyile vaan entistä leveämmin ja toivota hyvää illanjatkoa. Mitäpä niistä pakeista, ethän sä omaa kultaas löydä jos et etsi, pikku juttu pakit, ei merkkaa mitään, ei mitään.- Kahvimies
Eikös sulla ole tapana istua kotonas lukemassa kirjoja ja pelaamassa pleikalla???!!??
Mitä sulle on tapahtunut, olet alkanut naisten pokaamisestakin kiinnostumaan? - Rankaisija II
Kahvimies kirjoitti:
Eikös sulla ole tapana istua kotonas lukemassa kirjoja ja pelaamassa pleikalla???!!??
Mitä sulle on tapahtunut, olet alkanut naisten pokaamisestakin kiinnostumaan?Hyvin tunnut olevan selvillämieltymyksistäni.Naisista tykkään unelmoida sopivan etäisyyden päästä, netissä unelmoiden.
Jos vaikka naisen saisin joskus kiinnittämään huomionsa muhun keräilen sitä varten rahakasaa 5 litran kattilaan, mahtaneekohan riittää kun ovat etupäässä kolikoita,on mulla saavikin verkkokellarissa.
Kunhan saan kattilan täyteen mammonaa niin valmistan siitä lemmenkeitoksen jollekin kokkaustaitoihini ihastuvalle. Toistaiseksi tyydyn ohjeistamaan passiivisia mahdollisesti syrjässä kyykistelijöitä yksilöitä aktivoitumaan ja uskomaan tsäänsseihinsä.Tehkää kuten neuvon, kotona ei voi tehdä paljon muuta kuin itkeä verta jos on suuri seurankaipuuu. Kapakassa on kaikki tarvittavat lemmenlitkut tiskin takana, joilla söpöilijät taipuvat käsi kädessä lemmenleikkiin toisensa söpöyden löytäneinä. - taas...
Rankaisija II kirjoitti:
Hyvin tunnut olevan selvillämieltymyksistäni.Naisista tykkään unelmoida sopivan etäisyyden päästä, netissä unelmoiden.
Jos vaikka naisen saisin joskus kiinnittämään huomionsa muhun keräilen sitä varten rahakasaa 5 litran kattilaan, mahtaneekohan riittää kun ovat etupäässä kolikoita,on mulla saavikin verkkokellarissa.
Kunhan saan kattilan täyteen mammonaa niin valmistan siitä lemmenkeitoksen jollekin kokkaustaitoihini ihastuvalle. Toistaiseksi tyydyn ohjeistamaan passiivisia mahdollisesti syrjässä kyykistelijöitä yksilöitä aktivoitumaan ja uskomaan tsäänsseihinsä.Tehkää kuten neuvon, kotona ei voi tehdä paljon muuta kuin itkeä verta jos on suuri seurankaipuuu. Kapakassa on kaikki tarvittavat lemmenlitkut tiskin takana, joilla söpöilijät taipuvat käsi kädessä lemmenleikkiin toisensa söpöyden löytäneinä.että Sinussa on jotain yksinkertaisen kaunista...
- adrianleewerkuhn
Ei pelota.
Olen huomannut, että muutaman päivän tolkuttoman ryyppäämisen ja kaikinpuolisen irstailun jälkeen kun menee baaritiskille maansa myyneenä, sänkisenä, hikisenä, ruokkoamattomana, pesemättömänä, tukka pystyssä ja ylipäänsä ns. "omana luonnollisena itsenään"; sitä vetää kun kärpäspaperi kauniita naisia puoleensa.
Äärettömän kauniin naisen iskeminen tapahtuukin erilailla kuin ruman. Kauniilla naisella on rutkasti varaa ja tarjontaa mistä valita. Siis mikään idiotismi tyyliin: "käyks sä usein täällä?" ei kannata. Ei kannata myöskään yrittää tarjota(vaikka taskunpohjasta joku kolikko löytyisikin) paukkua/drinkkiä/juomaa...
Mahdollisimman originelli/erottuva ja omaperäinen käytös sulattaa kauniin naisen sydämen ja kostuttaa pöksyt...
Kerran kun onnistuu kauniin naisen iskemään, siitä tulee ns. ketjureaktio. Seurustelin jokunen vuosi sitten äärettömän kauniin, "Miss se ja se-kaupunki"- naisen kanssa. Tämän mimmin kaikki lähes yhtä kauniit naisystävät(n. 100 kpl) kyselivät ensin tältä minun "sydämeni valitulta", että: "Mistä sä oot onnistunut jotain tollasta (siis karmeaa ja painajaismaista) löytämään?". Mutta ei aikakaan, kun nämä samat mimmit alkoivat pikkuhiljaa ja yksi kerrallaan tarjota itseään..päätellen tietty, että tuossa kaverissa täytyy olla jotain...
Siis vaikutelmien hallintaa ja oikeanlaista strategiaa..- Muikku.
"Mistä sä oot onnistunut jotain tollasta (siis karmeaa ja painajaismaista) löytämään?". Mutta ei aikakaan, kun nämä samat mimmit alkoivat pikkuhiljaa ja yksi kerrallaan tarjota itseään..päätellen tietty, että tuossa kaverissa täytyy olla jotain...
Sori. Ikävä palauttaa sut maan pinnalle, mutta naiset eivät ajattele noin. Katkerilla ja kateellisilla naisilla on vain aina tarve näyttää sille kauniille naiselle, että pystyvät viemään siltä miehen. Kilpailuhenkisyyttä...sitä se vain on... - adrianleewerkuhn
Muikku. kirjoitti:
"Mistä sä oot onnistunut jotain tollasta (siis karmeaa ja painajaismaista) löytämään?". Mutta ei aikakaan, kun nämä samat mimmit alkoivat pikkuhiljaa ja yksi kerrallaan tarjota itseään..päätellen tietty, että tuossa kaverissa täytyy olla jotain...
Sori. Ikävä palauttaa sut maan pinnalle, mutta naiset eivät ajattele noin. Katkerilla ja kateellisilla naisilla on vain aina tarve näyttää sille kauniille naiselle, että pystyvät viemään siltä miehen. Kilpailuhenkisyyttä...sitä se vain on...sanoa miten kukakin milloinkin ajattelee ulkoisista/sisäisistä ominaisuuksista riippumatta.
Mutta todella kaunis nainen harvoin edes tajuaa omaa kauneuttaan...Tai siihen liiemmin kiinnittää huomiota. En tosin mäkään...
Ei kaunis ja älykäs ja tms. nainen nyt kuitenkaan mikään maailman viideskymmenes ihme ole.
Eikä sekään ole mikään suunnaton hämmästyksen aihe, että juuri tämänkaltaisella naisella on usein miesystävänä hieman...hmm..ööh.. - NoJust
adrianleewerkuhn kirjoitti:
sanoa miten kukakin milloinkin ajattelee ulkoisista/sisäisistä ominaisuuksista riippumatta.
Mutta todella kaunis nainen harvoin edes tajuaa omaa kauneuttaan...Tai siihen liiemmin kiinnittää huomiota. En tosin mäkään...
Ei kaunis ja älykäs ja tms. nainen nyt kuitenkaan mikään maailman viideskymmenes ihme ole.
Eikä sekään ole mikään suunnaton hämmästyksen aihe, että juuri tämänkaltaisella naisella on usein miesystävänä hieman...hmm..ööh..ihmetellään ja voivotellaan kovaan ääneen, jos tällaisella naisella ei satu olemaan miestä.
Itse asiassa voisin jopa väittää, että hyvännäköisellä ja fiksulla naisella on vielä enemmän paineita löytää SeOikea, tai edes joku. Tai muuten leimautuu helposti turhan ronkeliksi prinsessaksi. - Muikku.
sanoa miten kukakin milloinkin ajattelee ulkoisista/sisäisistä ominaisuuksista riippumatta.
Eikä sekään ole mikään suunnaton hämmästyksen aihe, että juuri tämänkaltaisella naisella on usein miesystävänä hieman...hmm..ööh..Mistä ihmeestä miehet kuvittelevat, että kaunis nainen ei koskaan tajua omaa kauneuttaan. Kerronpa nyt totuuden: kaikki kauniit naiset tajuavat ainakin jossakin määrin olevansa kauniita. Ennemmin tai myöhemmin joku sen heille kertoo....uskokaa nyt...kukaan ei ole niin tyhmä, etteikö peiliin katsoessaan tajuaisi olevansa vähintäänkin mukiinmenevä jos on kaunis...ja usko sitäkin, että kauniilla naisella on AINA myös niitä toisia naisia vihamiehinä....ja arvaa vaan minkä takia?Mistä kaikki naiset haaveilevat ja kaikki sitä haluavat?
- NoJust
Muikku. kirjoitti:
Mistä ihmeestä miehet kuvittelevat, että kaunis nainen ei koskaan tajua omaa kauneuttaan. Kerronpa nyt totuuden: kaikki kauniit naiset tajuavat ainakin jossakin määrin olevansa kauniita. Ennemmin tai myöhemmin joku sen heille kertoo....uskokaa nyt...kukaan ei ole niin tyhmä, etteikö peiliin katsoessaan tajuaisi olevansa vähintäänkin mukiinmenevä jos on kaunis...ja usko sitäkin, että kauniilla naisella on AINA myös niitä toisia naisia vihamiehinä....ja arvaa vaan minkä takia?Mistä kaikki naiset haaveilevat ja kaikki sitä haluavat?
Ehdottomasti.
Tottakai kauneus on katsojan silmässä ja sitä rataa. Mutta fakta on se, että on olemassa niitä, jotka kuulevat olevansa kauniita useammin kuin toiset. :) - kirai
Eikä sekään ole mikään suunnaton hämmästyksen aihe, että juuri tämänkaltaisella naisella on usein miesystävänä hieman...hmm..ööh..tuossakin ole tavallaan ristiriita..
Tai siis okei, nainen ei saisi tajuta kuinka kaunis on? tai onko kaunis? mutta kyllähän nyt jokainen peiliin katsoessa sen huomaa minkä näköinen on, ainakin jos itsetunto on kohdillaan!
Itselläni joskus ei itsetunto ollut kohdillaan ja pidin itseäni yhtenä maailman rumimmista ihmisistä. Tällöin jos joku mies esitti kohteliaisuuden minulle torjuin sen, koska en pitänyt sitä ollenkaan totena! Ja miehethän tästä vasta kyrsiintyivät ja pitivät minua todella pissipäänä, koska en MUKA asia itse tiennyt..
En yhäkään tosin pidä itseäni kauniina, mutta ihan nättinä tyttönä, mutta olen oppinut, että miehille täytyy aina vain sanoa kiltisti "kiitos" jos he jotain kehuvat! ..muut vastaukset eivät tunnun kelpaavan helposti.. :)
Joten meidän naisten siis pitäisi tietää olevamme kauniita, mutta olla kuitenkin sitä tietämättä!? vai miten se nyt sitten menee?? - adrianleewerkuhn
NoJust kirjoitti:
ihmetellään ja voivotellaan kovaan ääneen, jos tällaisella naisella ei satu olemaan miestä.
Itse asiassa voisin jopa väittää, että hyvännäköisellä ja fiksulla naisella on vielä enemmän paineita löytää SeOikea, tai edes joku. Tai muuten leimautuu helposti turhan ronkeliksi prinsessaksi.Joo, paljon mahdollista. Tuo "edes joku" soveltuu hyvin allekirjoittaneeseen.
Olen muutaman kerran seurustellut mielestäni erittäinkin kauniin ja viehättävän naisen kanssa ja juuri tuo ulkoisten ominaisuuksien korostaminen /kehuminen/ esiintuominen oli lähes kiellettyä...Tiedän toki taustalla olevia tekijöitä; paineita, bulimiaa, peilinpeittämistä yms. Mikä sinänsä saattaa tuntua hieman paradoksaaliselta..ulkoiset piirteet huomioiden...Mutta taustallahan on aina muita tekijöitä..yms. henk. koht. historiaa.. - adrianleewerkuhn
kirai kirjoitti:
tuossakin ole tavallaan ristiriita..
Tai siis okei, nainen ei saisi tajuta kuinka kaunis on? tai onko kaunis? mutta kyllähän nyt jokainen peiliin katsoessa sen huomaa minkä näköinen on, ainakin jos itsetunto on kohdillaan!
Itselläni joskus ei itsetunto ollut kohdillaan ja pidin itseäni yhtenä maailman rumimmista ihmisistä. Tällöin jos joku mies esitti kohteliaisuuden minulle torjuin sen, koska en pitänyt sitä ollenkaan totena! Ja miehethän tästä vasta kyrsiintyivät ja pitivät minua todella pissipäänä, koska en MUKA asia itse tiennyt..
En yhäkään tosin pidä itseäni kauniina, mutta ihan nättinä tyttönä, mutta olen oppinut, että miehille täytyy aina vain sanoa kiltisti "kiitos" jos he jotain kehuvat! ..muut vastaukset eivät tunnun kelpaavan helposti.. :)
Joten meidän naisten siis pitäisi tietää olevamme kauniita, mutta olla kuitenkin sitä tietämättä!? vai miten se nyt sitten menee??Juuri näin.
Tietää vaikkei tiedä tietävänsä, että hyvinkin tietää...
Omat havainnot itsestä eivät koskaan voi olla millään erityisellä ja/tai yleisellä tavalla objektiivisia.
Itsetunto, oma käsitys itsestä, minäkuva, mieliala yms. plus vielä kaikki mahdolliset tilannetekijät vaikuttaa aina omaan tulkintaan itsestä...
Lienee selvää, että ns. "ulkonäköön" liittyvät seikat, paineet tms. ovat korostuneemmin esillä juuri naisilla toisin kuin miehillä.
Olen muuten huomannut juuri saman. Todella kauniille naiselle saattaa olla suuri virhe mennä kertomaan, että hän on kaunis...Siinä herkästi saa paitsi peilin päähänsä myös monoa perseeseen...;D - adrianleewerkuhn
NoJust kirjoitti:
Ehdottomasti.
Tottakai kauneus on katsojan silmässä ja sitä rataa. Mutta fakta on se, että on olemassa niitä, jotka kuulevat olevansa kauniita useammin kuin toiset. :)on myös se, että myös miehissä on niitä jotka, (toki täysin pyyteettä..) ovat tavanomaista alttiimpia lausumaan näitä kauneudesta kertovia sanoja naisille...;D
- nainen tietää
Eikä sekään ole mikään suunnaton hämmästyksen aihe, että juuri tämänkaltaisella naisella on usein miesystävänä hieman...hmm..ööh..aivan tasan tarkkaan omat kauniit puolensa. Aivan millilleen.
- kirai
Juuri näin.
Tietää vaikkei tiedä tietävänsä, että hyvinkin tietää...
Omat havainnot itsestä eivät koskaan voi olla millään erityisellä ja/tai yleisellä tavalla objektiivisia.
Itsetunto, oma käsitys itsestä, minäkuva, mieliala yms. plus vielä kaikki mahdolliset tilannetekijät vaikuttaa aina omaan tulkintaan itsestä...
Lienee selvää, että ns. "ulkonäköön" liittyvät seikat, paineet tms. ovat korostuneemmin esillä juuri naisilla toisin kuin miehillä.
Olen muuten huomannut juuri saman. Todella kauniille naiselle saattaa olla suuri virhe mennä kertomaan, että hän on kaunis...Siinä herkästi saa paitsi peilin päähänsä myös monoa perseeseen...;D"Tietää vaikkei tiedä tietävänsä, että hyvinkin tietää..."
juurikin näin.. todella yksinkertaista siis! ;) - Muikku.
on myös se, että myös miehissä on niitä jotka, (toki täysin pyyteettä..) ovat tavanomaista alttiimpia lausumaan näitä kauneudesta kertovia sanoja naisille...;D
Faktoja
1)Yleensä kaunis löytää helpommin seuraa kuin ruma.
2)Miksi yhdelle naiselle monet miehet sattuvat aina tulemaan lausumaan sanoja ko. naisen kauneudesta?
3) Kaikki miehet haluavat lakanoidensa väliin seksikkään "kissan".... - adrianleewerkuhn
kirai kirjoitti:
"Tietää vaikkei tiedä tietävänsä, että hyvinkin tietää..."
juurikin näin.. todella yksinkertaista siis! ;)miksi miehen ja naisen on usein niin vaivatonta olla ymmärtämättä toisiaan...;D
- kirai
nainen tietää kirjoitti:
aivan tasan tarkkaan omat kauniit puolensa. Aivan millilleen.
tähän vaikuttaa hyvin vahvasti oma itsetunto!
Jos itsetunto on naisella kohdallaan, hän kyllä tietää millilleen hyvät puolensa, mutta jos näin ei ole, osaavat monet asiat vaikuttaa naisen kuvaan omasta itsestään. Tällöin hänellä saattaa olla kovin huono kuva itsestään, vaikka todellisuus olisikin toisin.. :) - kirai
miksi miehen ja naisen on usein niin vaivatonta olla ymmärtämättä toisiaan...;D
se on niin helppoa ja yksinkertaista! ;P
- adrianleewerkuhn
kirai kirjoitti:
Jos itsetunto on naisella kohdallaan, hän kyllä tietää millilleen hyvät puolensa, mutta jos näin ei ole, osaavat monet asiat vaikuttaa naisen kuvaan omasta itsestään. Tällöin hänellä saattaa olla kovin huono kuva itsestään, vaikka todellisuus olisikin toisin.. :)Mullakin on monia päiviä(ts. aamuja), jolloin kuvittelen olevani edesvastuuton "renttu" ja vieläpä peilikin yrittää tätä täysin vaheellista väittämää virheellisesti todistaa..siis jos satun sitä epähuomiossa vilkaisemaan...;D
- on paljon
Muikku. kirjoitti:
Mistä ihmeestä miehet kuvittelevat, että kaunis nainen ei koskaan tajua omaa kauneuttaan. Kerronpa nyt totuuden: kaikki kauniit naiset tajuavat ainakin jossakin määrin olevansa kauniita. Ennemmin tai myöhemmin joku sen heille kertoo....uskokaa nyt...kukaan ei ole niin tyhmä, etteikö peiliin katsoessaan tajuaisi olevansa vähintäänkin mukiinmenevä jos on kaunis...ja usko sitäkin, että kauniilla naisella on AINA myös niitä toisia naisia vihamiehinä....ja arvaa vaan minkä takia?Mistä kaikki naiset haaveilevat ja kaikki sitä haluavat?
miehiä, vihamiehiä nimittäin (=naisia). Ravintolassa ei uskalla mennä yksin vessaan, väitti eräs nainen, sillä heti kun hän nousi pöydästä, hänen peräänsä lähti sen ravintolan kanta-asiakkaat, punakat ja pönäkät vakiseinäruusut ja alkoivat haastaa riitaa siellä vessassa. Mikä on siitä kummallista, että nainen ei ollut koskaan ennen käynyt siinä ravintolassa, ei edes koko paikkakunnalla aiemmin. Ei ollut missään tekemisissä niiden seinäruusujen kanssa ravintolassa ollessaan, istuikin ihan yksin. Mutta jostain syystä tämän naisen olemus ja ulkonäkö ärsytti niitä vakkarinaisia. Ehkä siksi, kun tämä nainen ei ollut punakka, pönäkkä ja 'sen näkee naamasta,kun juo koko ikänsä'-näköinen.
- adrianleewerkuhn
Muikku. kirjoitti:
"Mistä kaikki naiset haaveilevat ja kaikki sitä haluavat..?".
Nyt jätän silkkaa vaatimattomuuttani ensimmäisen, toisen ja viidennenkin mieleeni juolahtavan ajatuksen lausumatta...;D - voi pitää
kirai kirjoitti:
Jos itsetunto on naisella kohdallaan, hän kyllä tietää millilleen hyvät puolensa, mutta jos näin ei ole, osaavat monet asiat vaikuttaa naisen kuvaan omasta itsestään. Tällöin hänellä saattaa olla kovin huono kuva itsestään, vaikka todellisuus olisikin toisin.. :)paikkaansa. Ehkäpä siis miehet pitävät eniten kauniista naisista, joilla on heikko itsetunto? ;)
- kirai
Mullakin on monia päiviä(ts. aamuja), jolloin kuvittelen olevani edesvastuuton "renttu" ja vieläpä peilikin yrittää tätä täysin vaheellista väittämää virheellisesti todistaa..siis jos satun sitä epähuomiossa vilkaisemaan...;D
kannattaa vilkaista aina harkiten! Se paljastaa niin monesti kaikkea kauheata, etenkin aamuisin! ;)
- kuvastin,
Mullakin on monia päiviä(ts. aamuja), jolloin kuvittelen olevani edesvastuuton "renttu" ja vieläpä peilikin yrittää tätä täysin vaheellista väittämää virheellisesti todistaa..siis jos satun sitä epähuomiossa vilkaisemaan...;D
ken on maassa renttuhin... no adrian tietysti... ;D
- kirai
voi pitää kirjoitti:
paikkaansa. Ehkäpä siis miehet pitävät eniten kauniista naisista, joilla on heikko itsetunto? ;)
sitten on niin.. :D
- Muikku.
"Mistä kaikki naiset haaveilevat ja kaikki sitä haluavat..?".
Nyt jätän silkkaa vaatimattomuuttani ensimmäisen, toisen ja viidennenkin mieleeni juolahtavan ajatuksen lausumatta...;DHmm...no ei ainakaan ole olemassa naista, joka sitä ei haluaisi....enkä tiedä yhtäkään miestä, joka sellaista ei huolisi...
- adrianleewerkuhn
kuvastin, kirjoitti:
ken on maassa renttuhin... no adrian tietysti... ;D
hyräilenkin joka-aamu erästä kappaletta, joka kertoo mielestäni hyvin pätevällä tavalla naisten suhtautumisesta renttuihin...;D
- tarkoitat vain
hyräilenkin joka-aamu erästä kappaletta, joka kertoo mielestäni hyvin pätevällä tavalla naisten suhtautumisesta renttuihin...;D
tietynlaisia epäkypsiä ja typeriä naisia. Niihin renttu uppoaa kuin lämmin veitsi voihin.
- adrianleewerkuhn
kirai kirjoitti:
kannattaa vilkaista aina harkiten! Se paljastaa niin monesti kaikkea kauheata, etenkin aamuisin! ;)
kohdallani etenkin jos unohdan seistä selkä peiliin päin...;D
- adrianleewerkuhn
tarkoitat vain kirjoitti:
tietynlaisia epäkypsiä ja typeriä naisia. Niihin renttu uppoaa kuin lämmin veitsi voihin.
kauniisiin, älykkäisiin ja itsevarmoihin naisiin kuin taskulämmin kossu krapulaiseen päähän..;D
- nyt jos
kauniisiin, älykkäisiin ja itsevarmoihin naisiin kuin taskulämmin kossu krapulaiseen päähän..;D
katsot sinne peiliin, niin mitenköhän kauniita, älykkäitä ja itsevarmoja ne renttumiehen naiset loppujen lopuksi olivatkaan... ;D
- adrianleewerkuhn
nyt jos kirjoitti:
katsot sinne peiliin, niin mitenköhän kauniita, älykkäitä ja itsevarmoja ne renttumiehen naiset loppujen lopuksi olivatkaan... ;D
tarkasti kannata (ihan omanarvontunnon vuoksikaan) peiliä katsoa...
- KomeaMies26
ja ei minua pelota kauniit naiset...:)
Itse olen ruvennut pitämään itseäni komeana yms. koska niin moni on sen sanonut suoraan ja jälkikäteen kuultuna puskaradiosta. Ei ollut aina minullakaan hirmu menekki baarissa. Nyt asiat ovat muuttuneet hurjasti ja naisia on yli tarjonnan joka baari reissulla(puhun kymmenistä). Tärkein asia minkä olen muuttanut on vain se, että olen itsevarman oloinen ja iloinen ja bingo! Eli olet vaan oma itsesi iloinen ja cool. Kohta huomaat, että miehiä on vähä liikaakin iskemässä... :) PS. Se itsevarmuus näkyy heti siis älä käyttäydy kuin hiiri. Ei kiinnosta ketään miestä vaikka olisit kuinka kaunis. - Pullopersesika
Monesti vaan ylihuolliteltuun ulkonäköön liittyy rajaton pinnallisuus. Sitä mä en enää jaksa sietää vanhaan malliin.
Eivät miehet ole ihan niin ulkonäkökeskeisiä naisten suhteen kuin arvataan. Hyvä kasipuolikas on monesti parempi vaihtoehto kuin rasittavan kusipäinen kymppimiikka.
Ihmisiä oppii aika myöden lukemaan. Monet ovat kuin kirjoja joita ei viitsi avata. Narsismi paistaa usein kauas. No joo, tuleehan näitä blondeja joskus ajan kuluksi tuikattua - vie se välillä pikkuvelikin..
Toi aloitus haisee muuten provolle...- NoJust
Tuli mieleeni, että ei siihen huoliteltuun ulkonäköön tai sen puoleen esim. miesten katseiden välttelyyn ja vastaavaan välttämättä ole syynä narsismi tai pinnallisuus.
Sekin huomattavan nätti ja huoliteltu nainen siellä baarissa tai bussissa tai työpaikalla saattaa olla vain ihmisarka, hyväksikäyttöä kokenut, väkivaltaisesta suhteesta irronnut, vuosia koulukiusattu bulimikko, joka vihaa peilejä ja pelkää tuntemattomia ihmisiä. Tietyt asia kasvattavat kuoren, joka saattaa näyttää yli-itsevarmuudelta tai ylimielisyydeltä. - Pullopersesika
NoJust kirjoitti:
Tuli mieleeni, että ei siihen huoliteltuun ulkonäköön tai sen puoleen esim. miesten katseiden välttelyyn ja vastaavaan välttämättä ole syynä narsismi tai pinnallisuus.
Sekin huomattavan nätti ja huoliteltu nainen siellä baarissa tai bussissa tai työpaikalla saattaa olla vain ihmisarka, hyväksikäyttöä kokenut, väkivaltaisesta suhteesta irronnut, vuosia koulukiusattu bulimikko, joka vihaa peilejä ja pelkää tuntemattomia ihmisiä. Tietyt asia kasvattavat kuoren, joka saattaa näyttää yli-itsevarmuudelta tai ylimielisyydeltä.Asiaahan sä sinällään jupiset.Kaikissa meissähän asuu sisimmässämme se pieni lapsi, eikö?
Todellisia sosiopaatteja lienee varsin vähän.
Kysymys onkin tuon "kuoren" paksuudesta. Ja siitä mitä vaaditaan sen rikkomiseen.
Olen ollut lukuisten kauniiden naisten kanssa suhteessa ja sanoisin että sinänsä kategorioiminen on turhaa. Kauniit ovat aivan samanlaisia ihmisiä kuin vaatimattomamman näköisetkin.
Heidän joukostaan löytyy niin henkisesti vammautuneita, taviksia kuin superegoisia.
Joillakin yksilöillä on taipumus hyväksikäyttää asemaansa toisten polkemiseen. Olipa välineenä sitten ulkonäkö, raha, tai sosiaalinen asema. Tällaisen vallankäytön oppii haistamaan, ja se lemuaa pahalle.
Ulkonäkö on jokaiselle meistä merkittävä asia, se ei saa muodostua siltikään epäjumalaksi.
Jos ihmisestä paistaa jo korttelin toiseen päähän pinnallisuus, ei se juuri houkuta raottamaan ulkokuortakaan. Ainakaan meikäläisellä. - Sä sen sanoit.
Pullopersesika kirjoitti:
Asiaahan sä sinällään jupiset.Kaikissa meissähän asuu sisimmässämme se pieni lapsi, eikö?
Todellisia sosiopaatteja lienee varsin vähän.
Kysymys onkin tuon "kuoren" paksuudesta. Ja siitä mitä vaaditaan sen rikkomiseen.
Olen ollut lukuisten kauniiden naisten kanssa suhteessa ja sanoisin että sinänsä kategorioiminen on turhaa. Kauniit ovat aivan samanlaisia ihmisiä kuin vaatimattomamman näköisetkin.
Heidän joukostaan löytyy niin henkisesti vammautuneita, taviksia kuin superegoisia.
Joillakin yksilöillä on taipumus hyväksikäyttää asemaansa toisten polkemiseen. Olipa välineenä sitten ulkonäkö, raha, tai sosiaalinen asema. Tällaisen vallankäytön oppii haistamaan, ja se lemuaa pahalle.
Ulkonäkö on jokaiselle meistä merkittävä asia, se ei saa muodostua siltikään epäjumalaksi.
Jos ihmisestä paistaa jo korttelin toiseen päähän pinnallisuus, ei se juuri houkuta raottamaan ulkokuortakaan. Ainakaan meikäläisellä.Ajattelen tästä aiheesta melko lailla prikulleen samalla tavoin, kuin sinä, vaikka nainen oonkin.;)
- pelottaa kaikki
Kaikki naiset pelottaa mua nykyään. Eikä oo mikään ihme kun on särkyny pumppu monta kertaa ja lisää tarinoita saa lukee Suomi24:ltä.
- Itsekin tavis
On paljon helpompaa elää tavallisen näköisen kanssa, kaunottarelta täytyy ostaa hyväksyntä aina vain uudestaan. Usein kauniit naiset ovat kovin pinnallisia, en tiedä mistä johtuu, oisko ns. sielun ikä.
- Itselleni kun..
.. taasen tuli heti mieleen parikin todella erittäin kaunista naispuolista kaveriani, joita vähemmän pinnallisia saa tosissaan hakea.;)
Tohtoriopiskelijoita ja silleen...
Kaunis voi olla älykäs ja yhtä lailla päivänselvää on, että kaunis voi olla myös typerys. Sinä nimim. "Itsekin tavis" olet ilmeisesti törmännyt vain niihin tuulivoimalla käyviin kaunottariin, valitettavasti. - tähän vielä..
Itselleni kun.. kirjoitti:
.. taasen tuli heti mieleen parikin todella erittäin kaunista naispuolista kaveriani, joita vähemmän pinnallisia saa tosissaan hakea.;)
Tohtoriopiskelijoita ja silleen...
Kaunis voi olla älykäs ja yhtä lailla päivänselvää on, että kaunis voi olla myös typerys. Sinä nimim. "Itsekin tavis" olet ilmeisesti törmännyt vain niihin tuulivoimalla käyviin kaunottariin, valitettavasti...kliseen, johon uskon: miehet tuskin pelkäävät kaunista naista. Kaunista ja älykästä he sensijaan saattavat hyvinkin..khm..
;)
- Syltty__
Vika on jossain muualla, mutta tuo on tietenkin äärimmäisen kätevä defenssireaktio (ei minussa mitään vikaa ole, miehet vaan pelkää kun olen liian kaunis).
Kerran seurustelin naisen kanssa, joka oli käytännössä yksi koko kaupungin kauneimmista naisista. Jos käytiin yökerhossa niin se oli yleensä baarin kaunein tai toiseksi kaunein nainen.
Ja mitä tästä seurasi? Jos vaikka kusella kävi ja tuli takaisin, pöydässä oli jo joku vonkaamassa.
Eli ei ole kiinni siitä että miehet pelkäisivät kaunista.
Mutta jos on kaunis ja naamalla on tyly ilme, niin sitten kyllä ei tule ketkään muut kuin känniläiset iskemään (jos ont avis tyly ilme niin silloin ei edes känniläiset yritä iskeä ;)
Disclaimer:
Teinipaikoissa voi tosin käydä niin että yber-kaunista ei yksinkertaisesti uskalleta iskeä. Mutta menepä jonnekin 20 yökerhoon, puhumattakaan 25 , niin jo on vientiä jos ei ole sitruunaa nielaissut.- pidä paikkaansa
sillä paikalla on väliä. Joissakin ravintoloissa isku käy ja toisissa ei. Tämä on käytännössä todettu juttu.
- tässä totuus
pidä paikkaansa kirjoitti:
sillä paikalla on väliä. Joissakin ravintoloissa isku käy ja toisissa ei. Tämä on käytännössä todettu juttu.
Totuus on se, että miehet kyllä pelkäävät kauniita naisia. Ei auta vaikka kuinka hymyilisi, ennemmin miehiä kiinnostaa sellaiset tavikset, finninaamaiset ja lyhyttukkaiset naiset.
- Herra 56
tässä totuus kirjoitti:
Totuus on se, että miehet kyllä pelkäävät kauniita naisia. Ei auta vaikka kuinka hymyilisi, ennemmin miehiä kiinnostaa sellaiset tavikset, finninaamaiset ja lyhyttukkaiset naiset.
ehkä liian kova yritys hymyillä?
- eli mikä niissä
tässä totuus kirjoitti:
kauniissa naisissa pelottaa? Jos ne kerran pelottaa miehiä. Se pakkien saaminenko? Mies ei kestä sitä, että nainen torjuu miehen? Onko ne pakit helpompi kestää, jos ne antaa nainen joka on "tavis, finninaamainen ja lyhyttukkainen" ?
- herrä 56
eli mikä niissä kirjoitti:
kauniissa naisissa pelottaa? Jos ne kerran pelottaa miehiä. Se pakkien saaminenko? Mies ei kestä sitä, että nainen torjuu miehen? Onko ne pakit helpompi kestää, jos ne antaa nainen joka on "tavis, finninaamainen ja lyhyttukkainen" ?
on, mitä rumempi pakit antaa, sitä helpompi se on unohtaa.
- vähän sama juttu
herrä 56 kirjoitti:
on, mitä rumempi pakit antaa, sitä helpompi se on unohtaa.
jos ajaa vanhalla Ladalla metsään, ei harmita niin paljoa, kuin jos ajais uudella Volvolla sinne.
- yäkyäk
Herra 56 kirjoitti:
ehkä liian kova yritys hymyillä?
Olettepa te miehet tyhmiä.
_ehkä liian kova yritys hymyillä?_
Eli siis samaan aikaan kun pitää koko ajan kovalla syötöllä hymyillä niin ei kuitenkaan saa hymyillä liikaa?
Ota tuota nyt selvää... - luulisi, ettei
eli mikä niissä kirjoitti:
kauniin naisen antamat pakit ota niin koville, koska silloin voi lohduttautua sillä, että nainen oli niin kaunis, ettei monellakaan ole sellaiseen mahdollisuuksia. Mutta jos tavis tai ruma antaa pakit, niin silloinhan sen luulisi vasta kirveltävän, koska ei edes sellaiselle kelpaa.
Omituista tuo miesten logiikka. - niimpä niin
luulisi, ettei kirjoitti:
kauniin naisen antamat pakit ota niin koville, koska silloin voi lohduttautua sillä, että nainen oli niin kaunis, ettei monellakaan ole sellaiseen mahdollisuuksia. Mutta jos tavis tai ruma antaa pakit, niin silloinhan sen luulisi vasta kirveltävän, koska ei edes sellaiselle kelpaa.
Omituista tuo miesten logiikka.Kauniin naisen antamat pakit luulis lähinnä hymyillyttävän miestä,tyyliin,että 'tulipahan kokeiltua,mutta arvasin,takkiin tuli,ei hätiä mitiä,vaan jatketaan matkaa,kyllä naisia riittää,he he heee' ,mutta jos joku 'tavis tai ruma' antaa pakit,siinä vaiheessa miestä luulis korventavan sydänalasta,tyyliin,'surkee jätkä mä,en kelpaa edes tolle tavisfinninaamaselle ja lyhyttukkaselle naiselle'.
- lâche
niimpä niin kirjoitti:
Kauniin naisen antamat pakit luulis lähinnä hymyillyttävän miestä,tyyliin,että 'tulipahan kokeiltua,mutta arvasin,takkiin tuli,ei hätiä mitiä,vaan jatketaan matkaa,kyllä naisia riittää,he he heee' ,mutta jos joku 'tavis tai ruma' antaa pakit,siinä vaiheessa miestä luulis korventavan sydänalasta,tyyliin,'surkee jätkä mä,en kelpaa edes tolle tavisfinninaamaselle ja lyhyttukkaselle naiselle'.
Katsokaas lyhyttukkaisilla tai finninaamaisillakin voi olla jotain toivomuksia. Pillua kerjäävät (känni)ääliöt ei kaikkia hirveästi houkuta. Parempi yksin kuin huonossa seurassa, sanotaan. (Niin ja jos lyhyttukkaiset on "alempiarvoisia", niin se on itse valittu tila. Mielenkiintoista, eikö?)
- Lunatic
on jostain syystä siunaantunut kavereiksi kauniita naisia ja kyllä on pakko sanoa, että vientiä heillä riittäisi vaikka muille jakaa. He myös pukeutuvat kauniisti, meikkaavat ja laittautuvat muutenkin näyttävästi. Heidät huomioidaan muuallakin kuin baareissa, eli iskuyrityksiä tulee mitä kummallisimmissa paikoissa. Eli sun kohdallasi johtuu jostain muusta kuin ulkonäöstä, vaikea sanoa mistä. Ehkä kaverisi ovat niin happaman näköisiä, että miehet eivät uskalla lähestyä? :D
Ja komeiden ei tarvi iskeä. Niin se vaan on.
Jos joku mies kiinnostaa, niin ei muuta kuin iskemään. Mitä tuota turhaa odottelee miesten lähestymistä.- kuvaa kehään
niin vóidaan taas kerran ampua alas nämä itseriittoiset liitäjät....."kaunis ja hoikka...."
niin niin....
[email protected]
sinne siis se kuvas....- NoJust
Huhuu....?
- kuten arvasinkin, ei vastausta.
- Revolveri
Eipä pelota. Pitäis sinut nähdä, ennen kuin vikasi voin sanoa. Tai sinussa ei ole mitään vikaa, eikä me miehet sitä tajuta :)
- Ei mies
Jaa, kyllä te akat olette typeriä. Luuletteko miesten menevän lankaan, et ne pelkkiä kuoria haluaa. Ne haluu elämää sykkivän naisen ei mitään orkideaa.
- Kyllä pelottaa.
No siinähän se jo tulikin.
- juuri sitä
miesten outoa logiikkaa. Eli haluavat "tavallisen" näköisen naisen rinnalleen. Kaltaisiasi vain katsellaan ja haaveillaan. Lopulta miehet alkavat tätä kumppaniaan moittimaan kun ei ole riittävän seksikäs ja kaunis. Alkavat sitten myöhemmällä iällä tosissaan kaltaisiasi harrastamaan. Joten tuskin saat tuohon mitään selkeää vastausta.
- öriläs
Kuinka monta kertaa neidon itsetuntoa tulisi pönkittää päivän aikana, jotta hän olisi tyytyväinen?
Minä ole myös komea, hoikka ja suhteellisen älykäs, mutta baarin ulkopuolella ei ole yksikään nainen tullut iskemään ikinä. Baarissa toisinaan joku känniörveltäjä takertuu kaulukseen ja kertoo olevansa "Ihasshhtunut" meikäläiseen, mutta hyvin harvoin - tyyliin kerran kymmenessä baari-illassa - kukaan ok-näköinen ja tolkuissaan oleva nainen tulee hakemaan edes tanssimaan.
Kerro sinä naisena mikä on vikana? Pitäisikö kulkea kumarassa ja vaihtaa farkut nappiverkkareihin? Olenko liian komea, kun te naiset ette tule iskemään? - maj
minulla on sama ongelma,kehutaan kauniiksi mutta seinäkoristeena saa olla.joskus joku känninen tulee hakemaan tanssimaan.kerran eräs tanssiinhakija sanoi että ei olis ikinä uskonut että lähtisin tanssimaan hänen kanssaan.minä vain haluaisin tutustua tavalliseen mieheen.
- pikkupojasta lähtien
kyllä suakin on jo moni mies käynyt morjnstamassa.
Ketjusta on poistettu 47 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.314767- 343376
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1833164- 112247
- 271810
- 121778
- 1611773
- 1011267
- 1371107
- 141059