http://www.yliopistonapteekki.fi/displayArticle.do?articleId=2382
Liittyen tuohon linkkiin, onko kellään tietoa mitä kyseinen valmiste maksaa? En löytänyt hintaa mistään?
Te, jotka olette kokeilleet, onko tuote vastannut odotuksianne? Eli tehoaako?
Kiitos
Erittäin niukka energinen dieetti (ENED eli VLCD= very low calori diet)
10
10925
Vastaukset
- maksavat
eurosta kahteen kappale, ja niitä on syötävä 4-5 päivässä, mikäli haluaa noudattaa dieettiä oikein. Tuotemerkkejä ja makuja on useita.
Itse aloitin 20 kilon urakkani niillä, BMI oli aloittaessa 31, ja parissa viikossa lähti viisi kiloa. Loppuja olen karistellut vaihtelevin menetelmin.
Jos raskit maksaa ja sisukkaasti elellä jonkin aikaa pussiruualla, niin väittäisin että kannattaa. Mutta sen jälkeenhän se varsinainen työ vasta alkaa. Ja pieneen ylipainoon ei liene isoa tehoa. Tsemiä!- Hamsteri
Nyt on tainnut mennä puurot ja vellit sekaisin??? VLCD-dietti ei ole mikään "pussidietti", vaan siinä syödään IHAN TAVALLISTA RUOKAA. Ei syödä hiilareita, vaan proteiineja.... Nutriletti-pussit ovat oma juttunsa. Enkä usko sen olevan kovin terveellinen, koska kyllä kehon pitää saada tehdä normaalit toimintonsa päivittäin. Eli...kun tulee nälkä aivot antavat käskyn "hanki ruokaa", "valmista ruoka maittavaksi", "tunne ruoan ihana tuoksu", "nauti, maistele ja PURESKELE ruoka" ja y.m! Ei todellakaan ole viisasta ahmia epäterveellisiä ruokia, niin että vatsa on pinkeänä, vaan täytyy miettiä MITÄ SYÖ ja KUINKA PALJON! Ei aikuinen ihminen tarvitse maitoa, leipää, pastaa, riisiä eikä perunoita päivittäin. Ne voi mainiosti korvata... maidon- juustolla, - pastan, riisin ja perunan voi korvata höyrytetyillä ja yrteillä maustetuilla vihanneksilla, joiden kera voi nauttia lihaa, kalaa, kanaa, broileria, riistaa... keitettynä, grillattuna, paistettuna ihan miten vaan. Silti tällainen ruoka on terveellistä ja juuri sellaista mitä meidän tulee syödä. Paino pysyy juuri sellaisena kuin luonto on tarkoittanutkin sen olevan.
Jos ylipainoa on paljon ja alottaa "pussidietin", niin on AIVAN VARMAA, että paino tippuu tosi nopeasti, mutta on MYÖS AIVAN VARMAA, että kun "pusseja" ei enää huvita syödä, niin PAINO NOUSEE ENTISTÄ ENEMMÄN JA NOPEAMMIN....
Sopii kokeilla, mutta suosittelen painon pudotukseen TERVEELLISTÄ, VÄHÄHIILIHYDRAATTISTA RUOKAVALIOTA. (esim. Nutrilett ei ole sellainen) - halpis nutraaja
Hamsteri kirjoitti:
Nyt on tainnut mennä puurot ja vellit sekaisin??? VLCD-dietti ei ole mikään "pussidietti", vaan siinä syödään IHAN TAVALLISTA RUOKAA. Ei syödä hiilareita, vaan proteiineja.... Nutriletti-pussit ovat oma juttunsa. Enkä usko sen olevan kovin terveellinen, koska kyllä kehon pitää saada tehdä normaalit toimintonsa päivittäin. Eli...kun tulee nälkä aivot antavat käskyn "hanki ruokaa", "valmista ruoka maittavaksi", "tunne ruoan ihana tuoksu", "nauti, maistele ja PURESKELE ruoka" ja y.m! Ei todellakaan ole viisasta ahmia epäterveellisiä ruokia, niin että vatsa on pinkeänä, vaan täytyy miettiä MITÄ SYÖ ja KUINKA PALJON! Ei aikuinen ihminen tarvitse maitoa, leipää, pastaa, riisiä eikä perunoita päivittäin. Ne voi mainiosti korvata... maidon- juustolla, - pastan, riisin ja perunan voi korvata höyrytetyillä ja yrteillä maustetuilla vihanneksilla, joiden kera voi nauttia lihaa, kalaa, kanaa, broileria, riistaa... keitettynä, grillattuna, paistettuna ihan miten vaan. Silti tällainen ruoka on terveellistä ja juuri sellaista mitä meidän tulee syödä. Paino pysyy juuri sellaisena kuin luonto on tarkoittanutkin sen olevan.
Jos ylipainoa on paljon ja alottaa "pussidietin", niin on AIVAN VARMAA, että paino tippuu tosi nopeasti, mutta on MYÖS AIVAN VARMAA, että kun "pusseja" ei enää huvita syödä, niin PAINO NOUSEE ENTISTÄ ENEMMÄN JA NOPEAMMIN....
Sopii kokeilla, mutta suosittelen painon pudotukseen TERVEELLISTÄ, VÄHÄHIILIHYDRAATTISTA RUOKAVALIOTA. (esim. Nutrilett ei ole sellainen)Ei niukkaan diettiin tarvi ostaa kalliita mauttomia pusseja. Itse käytän Knorrin pussikeittoja esim. sipulikeitossa on 150kcl ja kanakeitossa 300kcl per pussi. On makua ja saa syödä reilusti. Saa syödä myös näkkäriä tai vihanneksia lisäksi. Makuvaihtoehtoja löytyy.Vitamiinipilleri tai 2 päivässä takaa pirteyden. Muilla valmisteilla enemmän kaloreita! Helppoa päästä alkuun ja kun kerra viikossa pitää normaalin herkuttelu päivän niin elimistö ei totu vähäkaloriseen diettiin vaan alottaa aina uudestaan paaston. Helppoa ja hauskaa eikä palele!
- pikkupullero
Dietta Mini, 10 pussia: 19,10 euroa
- maut: kana, katkarapu, vanilja
- päiväannos: 4-5 pussia
- päivähinta: 7,64-9,55 euroa
Nutrifast, 12 pussia: 29,80 euroa
- maut: kana, katkarapu, mansikka, suklaa
- päiväannos: ???, oletetaan että 4-5 pussia
- päivähinta: ed. perustuen 9,93-12,42 euroa
Modifast, 8 pussia: 16,10 euroa
- maut: kahvi, parsa, peruna/purjo, suklaa, vanilja, vadelma
- päiväannos: ???, oletetaan että 4-5 pussia
- päivähinta: ed. perustuen 8,05-10,06 euroa
Tuoltahan ne hinnat löytyi, kun laittoi hakusanaksi VLCD.
Olen itse kokeillut Dietta Miniä, mutta en pystynyt olemaan dieetillä montaa päivää. Silloin makuvalikoimaan kuului myös mansikka / metsämansikka, jota minulla sattui olemaan. Kun parina päivänä olin nenästä kiinni pitäen kiskonut sitä velliä alas koulun vessassa, ja sen jälkeen kakonut pesualtaan päällä ja ryystänyt vettä maun huuhtomiseksi, se riitti sitä leikkiä minulle. Varmasti onnistuneempiakin seoksia löytyy, mutta taloudellinen tilanteeni ei antanut periksi lähteä etsimään sitä oikeaa makua =)
Kyllähän VLCD-dietti toimii, väkisinkin. Mutta onko ero "normaalilaihdutukseen" niin suuri, että se on rahan ja vaivan arvoista, sitä en tiedä. Minusta ei.- ei ole
VLCD-tuote vaan LCD-tuote, itse valitsin sen ihan maun vuoksi, oli parasta, vähiten jauhomaista, jopa hyvää verrattuna esim. Nutrilett-tuotteisiin, joiden hinta tuosta taisi puuttua.
Eli Nutrilett, 25 kpl/pakkaus, hinta n. 20-22 euroa, 5 pss/vrk.
Modifastissa riittää 3 pss koska se on LCD-tuote, muutoinkin sitä otetaan vain 4 pss.
Itse nutrasin aikoinani lääk.valvonnassa 16 viikkoa, 29 kg tipahti, kaikki pysyneet poissa ja lisääkin on tippunut.
Olin todella ylipainoinen.
Eiväthän ne mitään humpuukia ole, niissä on kaikki hivenaineet,proteiinit,vitamiinit sun muut laskettu, käyttö on turvallista ja helppoa.
Ja mitä tulee hintaan, pusseistahan saa kaiken, joten muuhun ruokaan ei mene sitten sentin senttiä ellei halua, itse kyllä söin salaattia, tomaattia,kurkkua,paprikaa,sipuleita jne., eli sallittuja vihanneksia.
- tuhlata rahojaan
Miksi ihmeessä haluat tuhlata rahojasi tuollaiseen humpuuki dieettiin, kun saat koostettua vähäenergisen ruokavalion aivan itse ja vielä pilkkahintaan! Ja tuosta dieetistä palaaminen normaaliin syömiseen tuo kilot varmasti takaisin, kun et saa mitään kuvaa mitä oikeasti pitäisi syödä pitääksesi kalorimäärät alhaisina. Ja pitkät ateriakorvikeruoan syömisen jälkeen tekee varmasti mieli normaalia ruokaa, enemmän kuin ennen dieetin aloitusta.
- ota huomioon
että näissä pussukoissa on kaikkiravintoaineet mukana.
- mutta..
ota huomioon kirjoitti:
että näissä pussukoissa on kaikkiravintoaineet mukana.
Mitä hyötyä niistä on kun kilot tulee helposti takaisin. Kaikki ravintoaineet saa myös hyvin suunnitellusta, itse rakennetusta ruokailusta. Ei kannata kulkea sitä helpointa tietä hoikkuuteen "ompas kätevää kun kaikki saa täsät pussukasta", silloin ei saa mitään kuvaa siitä, kuinka ne saa oikeasta ruoasta ja dieetin jälkeen ollaan siis lähtöpisteessä. Liian helpot ratkaisut eivät ole ikinä niitä parhaita!
- Nutrifani
Itse laihdutin kahdeksan vuotta sitten 20 kiloa Nutriletillä ja oli helppoa ku heinänteko!
Sai hyvän potkun aloitukseen ja vireystaso nousi. Nopea laihtuminen innosti todella pääsemään tavoitteeseen.
Sitten, kun olin normaalipainossa aloin touhuta terveellisten ruokatottumusten kanssa.
Laihtuminen toi mulle niin paljon elämää, että normaalipainossa pysyminen onnistuu. Nyt jaksaa lähteä, ei tarvitse hävetä itseä. Sitpaitsi saa vaatteitakin, että voi lähteä menoihin mukaan.
Eli siis ei oo totta, että aina lihoaisi takaisin!
Jos nyt aslkaisin lihota, tuskinpa syy siihen olisi se, etttä aikoinani laihdutin nutraamalla.
Oikeesti: Nutraaminen antoi mulle elämänhalun!!- Nutrifani
Todella vaikea on saada niin pienestä kalorimäärästä kaikki tarpeelliset vitamiinit ja hivenaineet kotiruuasta.
Kyllä vlcd-tuotteet helpottavat kummasti.
Ei oo humpuukia niinku jotku ihmepillerit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata401420Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?
Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.981355Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin
Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l2901255- 1091115
- 191061
- 651038
Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva161019- 711012
Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f176878Vihdoinkin lavatansseja tv:ssä - Juhannuksena tanssitaan, bändeinä Yölintu ja Komiat!
Jes, vihdoinkin lavatansseja taas televisiossa! Keskikesän juhlaa vietetään tänä juhannuksena Tuuloksen Kapakanmäellä ju18841