Elikkä olen ostamassa cross merkkistä polkupyörää onko se hyvä laatuinen vehje? Monet sanovat että se on huono polkupyörä hajoaa kuulemma helposti pitääkö tämä paikkaansa.. ja kannattaako semmoisesta maksaa 400€ jossa on levy jarrut etu ja taka päässä, aceran 24 vaihteisto, alumiini runko, etujouset ???
AJATTELIN KYSYÄ VIISAAMMILTA :D !!
cross merkkiset polkupyörät?
zamppa
3
652
Vastaukset
- A.M.
...kierrä kaukaa. Jos budjetti on 400€ niin mieluummin Kona Fire Mountain
http://www.kauppaveljet.fi/ - ei kannata
Ainakin kaverin cross-merkkinen pyörä hajos käsiin alle vuoden käytön jälkeen...
Laadukas/tunnettu merkkipyörä on parempi pidemmän päälle. - allu
meiän koululaisilla tai ainakin meiän koulun entisillä oppilailla on monilla toi pyörä ja se on kai hyvä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?5777531Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3342851Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3872064- 1271274
- 311243
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl41169Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1041047- 911030
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h641013- 44882