sielunveljeyttä olemassa? :)
Onko mielestäsi
10
2788
Vastaukset
- ccix
...ja menen tänään sielunveljeni siunaustilaisuuteen.
- lempi
*halaus* toivottavasti on kaunis tilaisuus. Hän varmasti ajattelee jossain, että on hienoa, että ajattelet hänestä noin.
Mutta minun on siitä turha haaveilla, koska "sieluni" on sen verran poikkeava.
- Kolli_Kellinen
Olen tuntenut parhaan kaverini 3-vuotiaasta lähtien ja minusta on aina tuntunut siltä, että olemme sielunveljiä. Vaikka olemme välillä tapelleet verissäpäinkin, olemme aina saaneet sovittua riitamme viimeistään seuraavana päivänä ja kaikki on taas ollut ihan kuin ennenkin. Tunnemme toistemme ajatukset niin hyvin, että pystymme helposti jatkamaan toinen toisemme lauseita kuin Tupu, Hupu ja Lupu. Välillä olen asunut pari vuotta ulkomailla, mutta heti kun olemme tavanneet uudestaan, juttu on lähtenyt sujuvasti liikkeelle siitä mihin se viimeksi jäi ja on kuin emme olisi olleet erossa tuntiakaan. Mielestäni tosiystävän tai sielunveljen voi tunnistaa siitä, että mikään riita, välimatka tai aika ei voi horjuttaa ystävyyttä tuumaakaan.
- Revolveri
Veljeyttä kyllä. Sielusta en tiedä.
- tiituska80
ei kai muuten selity miten kaksi tuntematonta, eri-ikäistä ihmistä voi olla täysin samalla aaltopituudella ensihetkestä lähtien!?!
Mulle on muutaman kerran käynyt tosi pelottavasti et vieras ihminen on kuin kadonnut sisko tai veli.. Ja edelleen yhteys pelaa! - Sieluton Veli
Sielunveljeyttä koitti kovasti tuputtaa kaverini, josta sittemmin paljastui olikin homorakastunut minuun. Alkoi äkkiä näyttää varsin toiselta se, minkä takia hän vietti kanssani niin paljon aikaa ja aina tähdensi sitä miten kaverit ovat ikuisia ja tulevat aina ensin ylitse kaiken muun.
En katkaissut välejä häneen siksi että hän oli homo vaan siksi että yritti tällä lailla kieroilemalla tunkeutua elämääni ja kääntää minua mukaansa. Epärehellisyys ja toisten manipulointi ovat asioita jotka eivät kuulu minkään asteiseen ystävyyteen.
Hänellä on myöhemmin ollut vakavia psykiatrisia ongelmia, lääkkeiden ja huumeiden väärinkäyttöä, kuohinnut itsensä ja kokee olevansa nainen miehen ruumiissa. - eräs tyttönen
mieheni kanssa. Olemme luonnontieteellisen maailmankuvan kannattajia, joten meille aineettomia sieluja ei ole olemassa, mutta tuo määritelmä yleensä tarkoittaa sanatonta yhteyttä ja suurta keskinäistä ymmärrystä. Sitä meillä on. Ennen kuin aloimme seurustelemaan 4 vuotta sitten, meiltä kyseltiin, olemmeko sisko ja veli! Vastasin siihen että ei, olemme veljiä, sielunveljiä.
- adrianleewerkuhn
Mielestäni kysymys sielusta ja/tai sen olemassaolosta on hieman mystinen ja metafyysinen.
Mutta epäilemättä on olemassa tiettyä yhteenkuuluvuuden tunnetta ihmisten välillä, jotka omaavat samankaltaisen tavan ajatella ja kokea maailmaa ja sen ilmiöitä...;D - kokemus..
voi olla tajuntaa laajentava.
Ketjusta on poistettu 74 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.304602- 343346
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1833144- 102208
- 271760
- 1601751
- 121748
- 1011267
- 1371097
Mua ei ole rengastettu, vaikka asunkin jonkun kanssa
Siihen on esteitä. Sinä taas olet rengastettu yksilö. En jaa aviovuodetta kenenkään kanssa, enkä mitään muutakaan.14954