Onko mielestäsi

lempi

sielunveljeyttä olemassa? :)

10

2788

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ccix

...ja menen tänään sielunveljeni siunaustilaisuuteen.

• lempi

*halaus* toivottavasti on kaunis tilaisuus. Hän varmasti ajattelee jossain, että on hienoa, että ajattelet hänestä noin.

• Mutta minun on siitä turha haaveilla, koska "sieluni" on sen verran poikkeava.

• Kolli_Kellinen

Olen tuntenut parhaan kaverini 3-vuotiaasta lähtien ja minusta on aina tuntunut siltä, että olemme sielunveljiä. Vaikka olemme välillä tapelleet verissäpäinkin, olemme aina saaneet sovittua riitamme viimeistään seuraavana päivänä ja kaikki on taas ollut ihan kuin ennenkin. Tunnemme toistemme ajatukset niin hyvin, että pystymme helposti jatkamaan toinen toisemme lauseita kuin Tupu, Hupu ja Lupu. Välillä olen asunut pari vuotta ulkomailla, mutta heti kun olemme tavanneet uudestaan, juttu on lähtenyt sujuvasti liikkeelle siitä mihin se viimeksi jäi ja on kuin emme olisi olleet erossa tuntiakaan. Mielestäni tosiystävän tai sielunveljen voi tunnistaa siitä, että mikään riita, välimatka tai aika ei voi horjuttaa ystävyyttä tuumaakaan.

• Revolveri

Veljeyttä kyllä. Sielusta en tiedä.

• tiituska80

ei kai muuten selity miten kaksi tuntematonta, eri-ikäistä ihmistä voi olla täysin samalla aaltopituudella ensihetkestä lähtien!?!

Mulle on muutaman kerran käynyt tosi pelottavasti et vieras ihminen on kuin kadonnut sisko tai veli.. Ja edelleen yhteys pelaa!

• Sieluton Veli

Sielunveljeyttä koitti kovasti tuputtaa kaverini, josta sittemmin paljastui olikin homorakastunut minuun. Alkoi äkkiä näyttää varsin toiselta se, minkä takia hän vietti kanssani niin paljon aikaa ja aina tähdensi sitä miten kaverit ovat ikuisia ja tulevat aina ensin ylitse kaiken muun.

En katkaissut välejä häneen siksi että hän oli homo vaan siksi että yritti tällä lailla kieroilemalla tunkeutua elämääni ja kääntää minua mukaansa. Epärehellisyys ja toisten manipulointi ovat asioita jotka eivät kuulu minkään asteiseen ystävyyteen.

Hänellä on myöhemmin ollut vakavia psykiatrisia ongelmia, lääkkeiden ja huumeiden väärinkäyttöä, kuohinnut itsensä ja kokee olevansa nainen miehen ruumiissa.

• eräs tyttönen

mieheni kanssa. Olemme luonnontieteellisen maailmankuvan kannattajia, joten meille aineettomia sieluja ei ole olemassa, mutta tuo määritelmä yleensä tarkoittaa sanatonta yhteyttä ja suurta keskinäistä ymmärrystä. Sitä meillä on. Ennen kuin aloimme seurustelemaan 4 vuotta sitten, meiltä kyseltiin, olemmeko sisko ja veli! Vastasin siihen että ei, olemme veljiä, sielunveljiä.

• adrianleewerkuhn

Mielestäni kysymys sielusta ja/tai sen olemassaolosta on hieman mystinen ja metafyysinen.

Mutta epäilemättä on olemassa tiettyä yhteenkuuluvuuden tunnetta ihmisten välillä, jotka omaavat samankaltaisen tavan ajatella ja kokea maailmaa ja sen ilmiöitä...;D

• kokemus..

voi olla tajuntaa laajentava.

Ketjusta on poistettu 74 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      30
      4602
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      34
      3346
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      183
      3144
    4. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      10
      2208
    5. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      27
      1760
    6. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      160
      1751
    7. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      12
      1748
    8. Terveiset kaivatullesi

kesän aluksi tähän ketjuun.
      Ikävä
      101
      1267
    9. Nainen, vaikka olen ja asun yksin

Saan silti seksiä aina kun tahdon. :/
      Ikävä
      137
      1097
    10. Mua ei ole rengastettu, vaikka asunkin jonkun kanssa

Siihen on esteitä. Sinä taas olet rengastettu yksilö. En jaa aviovuodetta kenenkään kanssa, enkä mitään muutakaan.
      Ikävä
      14
      954
    Aihe