Panachen liivit

BrenDDa78

Kiitos tälle palstalle!!! Teitin avulla löysin ne.
Aivan ihania. Nättejä, tukevia ja mukavat yllä:) Voiko lollot enää enempää toivoa!?!

PS Nikin pitäisi olla tätä nykyä BreFFa78 tai BreGa78;)))

13

2079

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ruusu G

Mukavaa jos ollaan oltu avuksi.

• lollotar

Mistäs niitä löytyy?Kokoni on 90g tai h joskus jopa 85 menee..

• kiinnostunut!!!

Mä katoin netistä niitä Panachen liivimalleja ja yllätykseksi siellä luki että myynti on kotiesittelyinä. Mulla ei oo halua kutsua isoa kööriä kotiini vaan haluaisin itse rauhassa ostaa muutamat rintaliivit ja alushousut. Eikö näitä voi ostaa sivistyneesti kaupasta? Jos voi niin mistä, esim. Helsingissä.

• klaara

Netistä www.Bravissimo.com, Funky ladysta, luulisin, että jopa Stockkalla on....
        Hyviä ovat:)

• joku mainostamut Huutiksessa myyvänsä Panachen liivejä? En nyt kerkiä selailemaan ketjuja, mutta jos joku muistaisi nikin tms.

• hali-016

Kutsut voit järjestää, vaikka siellä ei ketään muita lisäksesi olisikaan.
        Itse olen käynyt tuotteita myymässä myös yksittäisille naisille kotiin.

Ei kannata suurennella asioita aina.

• Jee jee...
        hali-016 kirjoitti:

onpas ajatus, järjestää kutsut itselleen... luulisi olevan helponpiakin tapoja hankkia rintsikat.
        Ei kai kukaan "emäntäkään" oo niin hölmö että lähtee muutamaksi tunniksi esittelemään yhdelle hengelle ja ei välttämättä saa kauppojakaan. Hei, herätys! Missä niitä nyt sitten oikeesti myydään, siis liikkeessä?

• BrenDDa78
        hali-016 kirjoitti:

Tosta tulis kauhea ostopakko-olo vaikkei oikeasti haluais ostaakkaan:))))

• hali-016
        BrenDDa78 kirjoitti:

Tosta tulis kauhea ostopakko-olo vaikkei oikeasti haluais ostaakkaan:))))

jos on laadukasta tavaraa myytävänä, ja voi asiakkaalle sopivat liivit taata, sitä lähtee vaikka vain yhdelle ihmiselle kutsuja pitämään.
        terveisin konsulentti myös.

• DDC
        hali-016 kirjoitti:

jos on laadukasta tavaraa myytävänä, ja voi asiakkaalle sopivat liivit taata, sitä lähtee vaikka vain yhdelle ihmiselle kutsuja pitämään.
        terveisin konsulentti myös.

Onko sinulla noita Panachen liivejä ja jos on, minkähän hintaisia mahtavat olla, noin niinkuin kutsuilta ostettuna?

• hali-016
        DDC kirjoitti:

Onko sinulla noita Panachen liivejä ja jos on, minkähän hintaisia mahtavat olla, noin niinkuin kutsuilta ostettuna?

Valitettavasti minulla ei ole ko. tuotteita, vaan erään toisen firman, joita myskin kotimyyntinä myydään.

• Mare the Cupper
        DDC kirjoitti:

ostin kutsuilta vuosi sitten

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Maahanmuuttajien vaikutus Suomen valtiontalouteen positiivinen

Maahanmuuttajat maksavat enemmän tuloveroja kuin saavat tulonsiirtoja. Eroavat persuista tässä suhteessa. Persuista o
      Maailman menoa
      257
      4138
    2. Ukrainan tiedustelun huippupotti - Iski ensin yhteen satamaan, sitten toiseen

Ukrainan tiedustelupalvelu SBU kertoo johtaneensa operaatiota, jossa on isketty drooneilla Venäjän tärkeimpiin satamiin
      Maailman menoa
      110
      2216
    3. Ketkä 8 Ähtärin luottamushenkilöä saivat syytteen virka_aseman väärinkäyttämisestä?

Nyt näiden valtuutettujen nimet esiin, kiitos! Nämä henkilöt pitää yksinkertaisesti laittaa syrjään Ähtärin kaupunginva
      Ähtäri
      52
      2187
    4. Uusin tutkimus: Suomi on maailman toiseksi vähin rasistinen maa

taakse jää mm. Ruotsi(7) ja Norja(8). Martin Paasi(kok.): Kumoaa vasemmiston väitteet. Kansainvälinen vertailu osoitta
      Maailman menoa
      81
      2157
    5. Ulkomaalaistaustaiset tulevat kalliiksi yhteiskunnalle.

Selvitys: Ulkomaalaistaustaiset saivat selvästi enemmän työttömyysetuuksia ja toimeentulotukea kuin suomalaistaustaiset.
      Maailman menoa
      124
      2099
    6. Ähtärin päättäjät

Nyt tulee kutsu leivättömän pöydän äärelle. Syytteet nostetaan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/cef83309-0a1b-4fcd-9b
      Ähtäri
      75
      1802
    7. Olen Päivi Räsäsen puolella

En oe uskovainen enkä kristillisdemograattikaan mutta onhan tuo naurettavaa laittaa Päivi syylliseksi omasta mielipit
      Maailman menoa
      167
      1761
    8. Arkkipiispa Tapio Luoma sanoo olevansa syvästi huolissaan lisääntyvästä rasismista ja islamofobiasta

Tarvitsemme ymmärrystä ja uskontojen lukutaitoa erilaisia perinteitä kohtaan. Rauhallinen rinnakkaiselo ja toinen toisem
      Maailman menoa
      394
      1276
    9. Oletko tosiaan niin

matalalla älykkyydellä varustettu että et tajua miten sua vedätetään? Kun susta ei tykätä.
      Viha
      142
      1164
    10. Millaisia toiveita

Sinulla on minun suhteeni?
      Ikävä
      79
      1026
    Aihe