..ovat sairaan hävyttömiä!
Katselin tässä yleisurheilun EM-kisoja, yllätys, yllätys;
Joku ruotsalainen voitti jonkun lajin Euroopan Mestaruuden, en nyt muista, minkä, mutta kun ruottalaisten kansallislaulu sitten alkoi soimaan, hämmästyin totaallisesti;
Nehän lauloi oman kansallislaulunsa! :O
Aika hävytöntä, muiden kansallislauluja ei sitten lauleta, vain Ruotsin!
Eihän meillä Helsingin MM-kisoissakaan Suomen kansallislaulua koko ajan luriteltu. :P
Vain avajaisissa..
Ruotsalaiset on niin sairaan itsekkäitä ja sisäänsälämpeeviä! >:P
Jos on niin kauhea hinku laulaa noita kansallislauluja, miksei sitten jokaisesta maasta otettu laulajaa, joka laulaisi aina oman maansa kansallislaulun, kun se paikka tulisi..?
Tuosta jo huomaa, että aika itsekästä touhua.
No, Suomi ei ole ainoa maa, mikä inhoaa Ruotsia / ruotsalaisia;
Kuuluuhan niihin ruotsalaistenvihaajiin Suomen lisäksi mm. venäläiset, norjalaiset, saksalaiset ja englantilaiset. Hmm, hyvä juttu, taustajoukkoja. ;)
Ruotsalaiset..
26
1115
Vastaukset
- Laulumies
Kyllä se sama kööri lauloi ainakin Suuren ja Mahtavan. Muita en ole niin seurannut mutta uskon että tietysti myös Marseljeesi olisi kajahtanut, samoin kuin roitslantroitslantyyperalles ja O Sole Mio. Myös Portukalin, Pelkian, Alpaanian ja Luksempurkin laulut oli varmasti harjoiteltu varmuuden vuoksi, mutta olikos Viron ja Suomen laulua!? Ei varmasti!!
- kyllä nyt ärsyttää
Tulin juuri tälle sivulle kirjoittamaan samasta asiasta. Ketä ne ruotsalaiset kuvittelevat olevansa kun luulevat voivansa kategorisoida maat niihin jotka ansaitsevat kuoron laulamaan kansallislaunsa ja niihin toisarvoisiin joille soitetaan laulu vain nauhalta, ja sitten vielä niihin, joille soitetaan vain puolikas kansaallislaulusta.
Minusta tästä pitäisi oikeasti SUL:in tehdä jokin valitus. Eihän tuo ole oikein, että eri maiden voittajia kohdellaan niin eri tavalla. Olisi varmasti Keskisalokin halunnut nauttia pallilla seisomisesta koko kansallislaulun ajan. - Suomen vapautusliike
Vaikka mitä sitä ihmettelemään. Rotsi ei ole ikinä arvostanut Suomen itsenäisyyttä, eikä tule koskaan arvostamaan. Ruotsalaiset ovat raukkoja, jotka laittoivat sodissakin suomalaiset talonpojat eturintamaan taistelamaan maita ruotsin kunkaalle, kun itse olivat turvassa takarintamalla. Suomalaisilla ei ollut mitään ihmisarvoa, ja ainoa arvo oli se mikä ihmiskilvellä yleensäkin on.
Ruotsalaiset ajattelevat Suomen olevan edelleen heidän omaisuuttaan. Sehän huomattiin jo kun Ruostin hallitus päätti lähettää virkamiehen Suomeen pitämään huolta ruotsinkielen asemasta. Tulee myös hyvänä esimerkkinä mieleen se, kuinka joku ruotsalainen kolumnisti kirjoitti sen jälkeen kun ruotsinkielen kirjoittaminen poistettiin pakolliseten kirjoitettavien aineiden joukosta ylioppilaskirjoituksista, että mikseivät edes ruotsin skinheadit ole menneet Suomeen panemaan asioita järjestykseen ja estämään asian.
Tästä nöyryyttämisestä ei päästä ikinä eroon ennenkuin Suomi osoittaa olevansa itsenäinen, ja ottaa käyttöön yhden virallisen kielen, SUOMEN, ja poistaa PAKOLLISEN ruotsinkielen opiskelun kouluista. - alkuperäiseen
Kuorolla on repertuaarissaan seitsemän kansallislaulua. Eurosportin selostaja luetteli ne, taisi olla Eurosportin puolella. Ainakin Saksa ja Venäjä kuuluivat ohjelmaan; juttu katkesi kun tuli mainokset kesken lauseen. Suomen nyt ei odotettu voittavan mitään, joten sitä ei ole varmaan viitsitty opetella. Eihän suomalaiset itsekään uskoneet yhteenkään kultamitaliin. Tämän vastauksen saa kopioida ja linkittää, jos joku vielä kysyy.
- se edellinen
Siitä, että laulua ei soitettu edes loppuun, voisi kyllä valittaa.
- ne olis
osannutkaan opetella Suomen laulua..........
- kuka lie
voiko tuollainen katkera kirjoittelu olla muuta kuin merkki kateellisuudesta, senhän me suomalaiset olemme aina osanneet varsinkin ruotsia kohtaan!!! HHHAAAHHAHAAA... voi miten säälittävää.
hyväksykää se et nää kisat onnistu paremmin ku helsingin MM-kisat, ja niistä kansallislauluista... WHO CARES!!!- hohoijakkaa
Ainoastaan sää oli parempi. Järjestelyt kusi Ruotsissa tosi pahasti. Ulkomaisilla foorumeilla on tullut kuraa niskaan tosi paljon Ruotsille. Ja eipä suomalaiset ole ainoita jotka ovat olleet närkästyneitä siitä, että osalle käytetään kuoroa ja osalle ei. Opette sinä vaikka englantia, ja mene käymään muaallakin kuin suomi24:sa niin ehkä tietäisitt paremmin.
- L0r3n
Monet välittävät kansallislauluistaan.
- vielä säälittävämpää!!
L0r3n kirjoitti:
Monet välittävät kansallislauluistaan.
ootteko miettiny sitä et suomi saattaa olla sille kuorolle liian vaikee kieli, onhan nyt esim. saksa ja venäjäki helpompi lausuu ku suomi!
no mä en ainakaan kansallislaulusta välitä paljoakaan, mitä väliä!
ja voi kyllä, kyllä se ruotsi paremmat kisat järjesti. vettä satoi joo, mutta se ei paljoo menoa haitannut! et silleen. hähä! - että hähä itsellesi
vielä säälittävämpää!! kirjoitti:
ootteko miettiny sitä et suomi saattaa olla sille kuorolle liian vaikee kieli, onhan nyt esim. saksa ja venäjäki helpompi lausuu ku suomi!
no mä en ainakaan kansallislaulusta välitä paljoakaan, mitä väliä!
ja voi kyllä, kyllä se ruotsi paremmat kisat järjesti. vettä satoi joo, mutta se ei paljoo menoa haitannut! et silleen. hähä!Juu, tosi hyvät kisat olikin. Järjestäjät vain unohtivat tuoda seipäät seiväshyppykisaan, jonka jälkeen mokasivat lisää, ja melkein kaikki kilpailijat pääsivät mukaan finaaliin (vaikka siihen, kuinka monta lopulta mukaan pääsi, menikin loppupäivä).
Sitten oli tietysti se, että hylkäsivät juoksijan joka ei edes ottanut varaslähtöä. Selittivät myöhemmin jotakin kauheaa paskaa että syy hylkäykselle olisi ollut jokin muu, mutta eivät osanneet selittää miksei ketään sitten tuomittu itse varaslähdöstä. Haluatko että jatkan? Eli ei se väärän kansallislaulun soittaminen ainoa moka ollut.
Kyllä siellä taitaa olla nyt jokin katkera ruotsinsuomalinen joka ei kestä sitä että suomalaiset onnistuvat paremmin kuin ruotsalaiset, vaikka onnekkaasti saivatkin paremmat lähtökohdat säiden kannalta. Ruotsille ei voisi antaa selvästikään niin isoja kisoja kuin MM-kisat hoidettavaksi kun edes EM-kisat ei onnistu.
PS. Venäjän kieli ei varmastikaan ole helpommin lausuttaviossa kuin Suomi. Olen lukenut venäjää useamman vuoden, ja jo pelkkien 7 erilaisen s-kirjaimen opettelu ei ole kovin helppoa. - kuka lie
että hähä itsellesi kirjoitti:
Juu, tosi hyvät kisat olikin. Järjestäjät vain unohtivat tuoda seipäät seiväshyppykisaan, jonka jälkeen mokasivat lisää, ja melkein kaikki kilpailijat pääsivät mukaan finaaliin (vaikka siihen, kuinka monta lopulta mukaan pääsi, menikin loppupäivä).
Sitten oli tietysti se, että hylkäsivät juoksijan joka ei edes ottanut varaslähtöä. Selittivät myöhemmin jotakin kauheaa paskaa että syy hylkäykselle olisi ollut jokin muu, mutta eivät osanneet selittää miksei ketään sitten tuomittu itse varaslähdöstä. Haluatko että jatkan? Eli ei se väärän kansallislaulun soittaminen ainoa moka ollut.
Kyllä siellä taitaa olla nyt jokin katkera ruotsinsuomalinen joka ei kestä sitä että suomalaiset onnistuvat paremmin kuin ruotsalaiset, vaikka onnekkaasti saivatkin paremmat lähtökohdat säiden kannalta. Ruotsille ei voisi antaa selvästikään niin isoja kisoja kuin MM-kisat hoidettavaksi kun edes EM-kisat ei onnistu.
PS. Venäjän kieli ei varmastikaan ole helpommin lausuttaviossa kuin Suomi. Olen lukenut venäjää useamman vuoden, ja jo pelkkien 7 erilaisen s-kirjaimen opettelu ei ole kovin helppoa.itsekin venäjää paljon lukeneena tiedän erittäin hyvin että ulkomaisille ihmisille se ääntyy paremmin kuin suomen kieli kai nyt sen tajuat!
ja ei mulla ainakaan niiden ässien kanssa mitään ongelmaa ole ollut. Ty nichevo ne ponimaesh´!!!
Et hähää vaan sit itelles, oma mielipiteeni on et nää kisat oli ainaki sata kertaa paremmat, en mä oo sanonut et kukaan ei sais olla eri mieltä, joten antakaa siis mun olla kans sitä mieltä mä haluan!
En oo suomenruotsalainen vaikka ruotsalaisista pidänkin. Oon puoliks virolainen, löydätkö jotain pahaa sanottavaa heistäkin, suomalaiset kun kerran niin "täydellisiä" ovat. Huoh. - niin että hähää edelleen
kuka lie kirjoitti:
itsekin venäjää paljon lukeneena tiedän erittäin hyvin että ulkomaisille ihmisille se ääntyy paremmin kuin suomen kieli kai nyt sen tajuat!
ja ei mulla ainakaan niiden ässien kanssa mitään ongelmaa ole ollut. Ty nichevo ne ponimaesh´!!!
Et hähää vaan sit itelles, oma mielipiteeni on et nää kisat oli ainaki sata kertaa paremmat, en mä oo sanonut et kukaan ei sais olla eri mieltä, joten antakaa siis mun olla kans sitä mieltä mä haluan!
En oo suomenruotsalainen vaikka ruotsalaisista pidänkin. Oon puoliks virolainen, löydätkö jotain pahaa sanottavaa heistäkin, suomalaiset kun kerran niin "täydellisiä" ovat. Huoh.No eipä minulla virolaisista mitään pahaa sanottavaa ole tai maasta ylensäkään. Enkä ole ruotsalaisiakaan haukkunut. Ruotsalaisten kisajärjestelyt vain epäonnistuivat todella pahasti, ja en tiedä oletko seurannut kisoja ollenkaan kun et sitä huomannut. Anteeksi nyt vain, mutta taidat itse olla jostakin syystä katkera suomalaisille kun kaikella tavalla yrität löytää meistä vikoja.
Ja ehkä sinulle on helppoa opetella venäjää koska olet sitä joutunut enemmän kuuntelemaan virossa. Meille ainakin venäjän opettaja sanoi, että venäjä on niin erilaista yleisesti eurooppalaisiin kieliin verrattuna, että se on hankala oppia. Lausuminenkin on ihan toisenlaista kuin esimerkiksi ruotsissa, saksassa ja englannissa. - ranskatar
että hähä itsellesi kirjoitti:
Juu, tosi hyvät kisat olikin. Järjestäjät vain unohtivat tuoda seipäät seiväshyppykisaan, jonka jälkeen mokasivat lisää, ja melkein kaikki kilpailijat pääsivät mukaan finaaliin (vaikka siihen, kuinka monta lopulta mukaan pääsi, menikin loppupäivä).
PS. Venäjän kieli ei varmastikaan ole helpommin lausuttaviossa kuin Suomi. Olen lukenut venäjää useamman vuoden, ja jo pelkkien 7 erilaisen s-kirjaimen opettelu ei ole kovin helppoa.nousi liian myöhään eli toisinsanoen häiritsi muita. Tietenkään sitä valkovenäläistä ei tuomittu koska ranskalainen oli syyllinen lähdön epäonnistumiseen.
- selittelyä
ranskatar kirjoitti:
nousi liian myöhään eli toisinsanoen häiritsi muita. Tietenkään sitä valkovenäläistä ei tuomittu koska ranskalainen oli syyllinen lähdön epäonnistumiseen.
öö, no miksi lähtöä ei keskeytetty jo kun se nousi, eikä vasta sitten kun olivat jo lähteneet juoksemaan? Jos tuo olisi ollut oikea selitys, niin laukausta ei olisi koskaan tullutkaan.
- kuka lie
niin että hähää edelleen kirjoitti:
No eipä minulla virolaisista mitään pahaa sanottavaa ole tai maasta ylensäkään. Enkä ole ruotsalaisiakaan haukkunut. Ruotsalaisten kisajärjestelyt vain epäonnistuivat todella pahasti, ja en tiedä oletko seurannut kisoja ollenkaan kun et sitä huomannut. Anteeksi nyt vain, mutta taidat itse olla jostakin syystä katkera suomalaisille kun kaikella tavalla yrität löytää meistä vikoja.
Ja ehkä sinulle on helppoa opetella venäjää koska olet sitä joutunut enemmän kuuntelemaan virossa. Meille ainakin venäjän opettaja sanoi, että venäjä on niin erilaista yleisesti eurooppalaisiin kieliin verrattuna, että se on hankala oppia. Lausuminenkin on ihan toisenlaista kuin esimerkiksi ruotsissa, saksassa ja englannissa.no joo, ehkä en kiinnittänyt niin paljon huomiota niihin urheilullisiin seikkoihin, koska mun mielestä se tunnelma ja ilmapiiri on hyvät kisat! ihmiset oli ilosia, stadion oli hienompi, eikä,tosin ku helsingissä, tarvinnu punastella häpeästä ku yleisöä kuvattiin! onneks rumat suomalaisnaamat ymmärsi pysyä suurimmaksi osaksi poissa! sori. toi ei ollut nätisti sanottu...
en ole katkera suomalaisille, olen kuitenkin asunut täällä koko ikäni...en vaan jostain syystä ymmärrä tätä maata tai sen ihmisiä. ehkä ajan myötä opin senkin!
enkä aio sanoa että hähää vaan itelles! paitsi että just sanoin. ???? - oho, tulipa pitkä tarina
kuka lie kirjoitti:
no joo, ehkä en kiinnittänyt niin paljon huomiota niihin urheilullisiin seikkoihin, koska mun mielestä se tunnelma ja ilmapiiri on hyvät kisat! ihmiset oli ilosia, stadion oli hienompi, eikä,tosin ku helsingissä, tarvinnu punastella häpeästä ku yleisöä kuvattiin! onneks rumat suomalaisnaamat ymmärsi pysyä suurimmaksi osaksi poissa! sori. toi ei ollut nätisti sanottu...
en ole katkera suomalaisille, olen kuitenkin asunut täällä koko ikäni...en vaan jostain syystä ymmärrä tätä maata tai sen ihmisiä. ehkä ajan myötä opin senkin!
enkä aio sanoa että hähää vaan itelles! paitsi että just sanoin. ????No sehän on tietysti sitten ihan kiinni mistä tykkää. Tunnelma ja ilmapiiri on tietysti tärkeitä asioita. Itse en osaa sanoa kummassa se oli parempi kun en ollut kumpaakaan paikan päällä todistamassa. Stadion on tosiaan uudempi kuin Helsingin olympiastadion, mutta on se minusta silti paljon myös kiinni siitä miten sitä stadionia käyttää.
Suomalaiset ovat kyllä monesti aika huonosti ulkomuodostaan huolta pitävää kansaa, se on pakko myöntää. Toisaalta suomalaiset eivät ole myöskään niin pinnallisia kuin monen muun maan asukkaat, joissa ihmisarvo mitataan kauneuden perusteella. Kolikolla on aina kaksi puolta.
Tulee tästä mieleen se kun kävin pitkästä aikaa syntymäkylässäni vierailulla. Muistan kun nuorempana vihasin paikkaa kaikkien niiden junttien ja lippalakkijätkien takia. Nyt sinne kun meni niin jotenkin tunsi sen rauhallisuuden ja vilpittömyyden joka ihmisistä huokui. Siellä ei ihmisiä mitattu vaatemerkkien tai kynsien kunnon perusteella, vaan sen mukaan millainen olet. Eihän kauneudesta ja trendikkyydestä pitäisi tehdä itseisarvoa, koska eiväthän ne kerro mitään sellaista ihmisestä, jolla olisi loppujen lopuksi elämässä OIKEASTI merkitystä. Mutta muu maailma toimii toisin, ja jos et toimi sen normien mukaan niin sinut luokitellaan jotenkin alempiarvoiseksi ihmiseksi. Siksipä sitä itsekin huomaa kuinka väkisinkin toivoo että tekisi tuokin nyt nuille amisviiksilleen jotaki tai pukisi edes paidan kaljamahansa suojaksi.
Mutta ihmiset ovat erilaisia, ja arvostavat eri asioita. Sinulle elämässäsi tärkeitä asioita ovat selvästikin ne, joissa suomalaiset eivä perointeisesti ole hyviä. En minä silti ymmärrä miksi pitää alkaa haukkumaan kateelliksi sen takia. Tämä ei ole onneksi mikään Neuvostoliitto, ja omien mielipiteiden ja kritiikin antaminen on sallittua ilman että siihen sisältyy kateutta. Suomalaisia pelotellaan niin paljon tuolla kateudella, että monet eivät uskalla edes mielipidettään sanoa sen pelossa että leimataan kateelliseksi. Tästä on seurasta esimerkiksi Suomen vääristynyt kielipolitikka, jossa uskomattomia summia tuhlataan alle 5 % vähemmistön etuoikeuksien turvaamiseksi. Kukaan ei uskalla julkisuudessa puhua mitään kun pelkää leimaantuvansa kateelliseksi tms. Ruotsissa senn sijaan on suoraan sanottu, että kaksikielisyyden kustannukset olisivat niin kalliit, ettei heillä ole siihen varaa, eikä heitä kukaan syytä kateellisiksi, vain realistisiksi. - kuka lie
oho, tulipa pitkä tarina kirjoitti:
No sehän on tietysti sitten ihan kiinni mistä tykkää. Tunnelma ja ilmapiiri on tietysti tärkeitä asioita. Itse en osaa sanoa kummassa se oli parempi kun en ollut kumpaakaan paikan päällä todistamassa. Stadion on tosiaan uudempi kuin Helsingin olympiastadion, mutta on se minusta silti paljon myös kiinni siitä miten sitä stadionia käyttää.
Suomalaiset ovat kyllä monesti aika huonosti ulkomuodostaan huolta pitävää kansaa, se on pakko myöntää. Toisaalta suomalaiset eivät ole myöskään niin pinnallisia kuin monen muun maan asukkaat, joissa ihmisarvo mitataan kauneuden perusteella. Kolikolla on aina kaksi puolta.
Tulee tästä mieleen se kun kävin pitkästä aikaa syntymäkylässäni vierailulla. Muistan kun nuorempana vihasin paikkaa kaikkien niiden junttien ja lippalakkijätkien takia. Nyt sinne kun meni niin jotenkin tunsi sen rauhallisuuden ja vilpittömyyden joka ihmisistä huokui. Siellä ei ihmisiä mitattu vaatemerkkien tai kynsien kunnon perusteella, vaan sen mukaan millainen olet. Eihän kauneudesta ja trendikkyydestä pitäisi tehdä itseisarvoa, koska eiväthän ne kerro mitään sellaista ihmisestä, jolla olisi loppujen lopuksi elämässä OIKEASTI merkitystä. Mutta muu maailma toimii toisin, ja jos et toimi sen normien mukaan niin sinut luokitellaan jotenkin alempiarvoiseksi ihmiseksi. Siksipä sitä itsekin huomaa kuinka väkisinkin toivoo että tekisi tuokin nyt nuille amisviiksilleen jotaki tai pukisi edes paidan kaljamahansa suojaksi.
Mutta ihmiset ovat erilaisia, ja arvostavat eri asioita. Sinulle elämässäsi tärkeitä asioita ovat selvästikin ne, joissa suomalaiset eivä perointeisesti ole hyviä. En minä silti ymmärrä miksi pitää alkaa haukkumaan kateelliksi sen takia. Tämä ei ole onneksi mikään Neuvostoliitto, ja omien mielipiteiden ja kritiikin antaminen on sallittua ilman että siihen sisältyy kateutta. Suomalaisia pelotellaan niin paljon tuolla kateudella, että monet eivät uskalla edes mielipidettään sanoa sen pelossa että leimataan kateelliseksi. Tästä on seurasta esimerkiksi Suomen vääristynyt kielipolitikka, jossa uskomattomia summia tuhlataan alle 5 % vähemmistön etuoikeuksien turvaamiseksi. Kukaan ei uskalla julkisuudessa puhua mitään kun pelkää leimaantuvansa kateelliseksi tms. Ruotsissa senn sijaan on suoraan sanottu, että kaksikielisyyden kustannukset olisivat niin kalliit, ettei heillä ole siihen varaa, eikä heitä kukaan syytä kateellisiksi, vain realistisiksi.myönnän että olet oikeassa, mun arvoni todella ovat todella erilaisia valtaosasta poiketen.
Ja ehkä opin arvostamaan myös suomalaisia arvoja!
tämäpä keskusteli muuttui ihan syvälliseksi! aloitettiin kansallislaulusta ja tähän päädyttiin :)
eiköhän tämä ole nyt loppuunkäsitelty.
olit muuten hyvää väittelyseuraa! sitä harvoin Suomesta saa. enkä nyt sano tuota mitenkään katkerasti, toteanpahan vaan. - moikkamoi!
kuka lie kirjoitti:
myönnän että olet oikeassa, mun arvoni todella ovat todella erilaisia valtaosasta poiketen.
Ja ehkä opin arvostamaan myös suomalaisia arvoja!
tämäpä keskusteli muuttui ihan syvälliseksi! aloitettiin kansallislaulusta ja tähän päädyttiin :)
eiköhän tämä ole nyt loppuunkäsitelty.
olit muuten hyvää väittelyseuraa! sitä harvoin Suomesta saa. enkä nyt sano tuota mitenkään katkerasti, toteanpahan vaan.Juu aika aiheen vierestähän tämä sitten meni.. Mutta onnea sinne Ruotsiin, toivottavasti löydät sieltä sen mitä etsit.
- huumeista...........
http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/0,2789,871181,00.html
- inte
eikös se maammelaulun lyhyempi versio ole eestin kansallislaulu?
- Bubuyussi
inte kirjoitti:
eikös se maammelaulun lyhyempi versio ole eestin kansallislaulu?
Jos noin paljon, kuka lie, ruotsalaisia puolustat, mikset itse vaikkapa muuttaisi niitten rakkaiden ruotsalaistesi luokse, mielestäsi niin ihanaan Ruotsiin, joten heihei.
- kuka lie
Bubuyussi kirjoitti:
Jos noin paljon, kuka lie, ruotsalaisia puolustat, mikset itse vaikkapa muuttaisi niitten rakkaiden ruotsalaistesi luokse, mielestäsi niin ihanaan Ruotsiin, joten heihei.
oon lähdössä nyt syksyllä puolen vuoden työharjoitteluun Tukholmaan! Toivottavasti ei tartte tulla takas tähän paska-maahan :)
- sinua
kuka lie kirjoitti:
oon lähdössä nyt syksyllä puolen vuoden työharjoitteluun Tukholmaan! Toivottavasti ei tartte tulla takas tähän paska-maahan :)
täällä kukaan kaipaa.
- kuka lie
sinua kirjoitti:
täällä kukaan kaipaa.
olet oikeassa, enkä minäkän tule täältä kaipaamaan ketään :D
- semmareille
KAIKKI ne laulo, mitkä osas!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418