mummut paapat sun muut elämää KOKENEET

weela

Terve. täs kun seiskaa ja muita lehtiä luin, tuli mieleen että kuinka jotkut ihmiset voi unohtaa läheisensä, etenki isovanhempansa....ilman mummua ja vaaria ei olisi teitäkää, joten on hyvä että meillä ihmisillä on ja on ollu porukoita jonka työ mennä käymään esim. jouluna. no mä en ainakaa tiä mitä tekisin ilman isovanhempia. rakastakaa läheisiänne kuten itseänne

rellestävä uskovaanen

3

1072

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yksmummelivaan

Yllättävästi lapsenlapseni (poika, 25 v) alkoi olla hyökkäävä. Aikaisemin oli "luottolapseni". Hoidin ja vaatetin, rahoitin koulut ym. Nyt sitten kun on mennyt naimisiin, mikään ei riitä. Voiko joku miniä, joka muutoin luonani käydessään penkoi laatikkoni ja kaappini (mietti varmaan jo perintöjä, mitä mieltä olette?) Olen ottanut avaimeni pois ja siitäkö riita alkoi. Haukuttiin terapian tarpeessa olevaksi ja "paskamaiseksi". En ymmärrä yhtään mistään mitään!!. Olen järjissäni ja katson, että voin kotini avaimet antaa kenelle tahdon. Tytär ilmoitti häpeävänsä poikansa käytöstä. Tällaisiakö ne nykyajan nuoret miniät? Neuvoja? Kiitos

• MINÄVAIN....

Ja mitäkähän tälläinen mummeli tekee nuorten palstalla?? Tänne saa kirjoitella alle 18 vuotiaat, niin olen ymmärtänyt. Jos olet täysi-ikäinen, sinut luultavasti lasketaan jo aikuiseksi...

Mutta, olen siinä samaa mieltä, että jotkut nuoret eivät sitten osaa ajatella...

Tyttö 14v.

Kiitos.

• muistakaa veteraanit
        MINÄVAIN.... kirjoitti:

Ja mitäkähän tälläinen mummeli tekee nuorten palstalla?? Tänne saa kirjoitella alle 18 vuotiaat, niin olen ymmärtänyt. Jos olet täysi-ikäinen, sinut luultavasti lasketaan jo aikuiseksi...

Mutta, olen siinä samaa mieltä, että jotkut nuoret eivät sitten osaa ajatella...

Tyttö 14v.

Kiitos.

Vanhoja ihmisiä pitää kunnioittaa sen takia mitä he ovat tehneet ja saavuttaneet. Etenkin omia isovanhempia ja veteraaneja koska ilman heitä täällä ei kovinkaan moni tallaisi suomen maata.

poika 16v

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      164
      1617
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      148
      1244
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      216
      899
    4. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      70
      846
    5. 54
      741
    6. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      63
      727
    7. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      46
      715
    8. 87
      647
    9. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      193
      608
    10. Annan aikaa jos sitä vielä tarvit

mutta loputonta odottamista en kestä. Naiselle
      Ikävä
      52
      592
    Aihe