bubi ja antero

leipheimer

aikaa hyvää herjaa bubi ja anderos heittää
studiossa..

pidättekö katsojat bror-erik walleniuksesta?

11

916

Vastaukset 11

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • leipheimer

bubi sanoi että "ystäväpiirissäni on paljon kaikenlaisia ammattilaisia"..
      bubi väittää että se on nupukivi eikä mukulakivi.
      sanoo että ystäväpiirissä on alan ammattilainen.

ei tee kyllä mieli kääntää kanavaa kun kuuntelee
      bubin juttuja.

todellakin suuri kommentaattoripersoona.

• lkh

• näin on

• Ilonpilaajagraniittimies
        näin on kirjoitti:

että nupukiveä on ja mukukivi on sitäpaitsi sieltä syvältä!

...se näytti kyllä noppakiveltä. Nupu on normaalisti n. 140x140x200-250mm kun taas noppa on n. 100x100x100mm. Mitat voivat tietysti hieman vaihdella. Tuo oli (silmieni mukaan) noppaa, mutta nupu on kyllä hyvä arvaus. Valmistustapa on sama, ainoastaan koossa ja osittain käytössä on eroja.

Normaalisti nupu ja noppa valmistetaan lohkomalla, mutta jonkin verran näkee myös sahattua nupua, joka on pintakäsitelty esimerkiksi polttamalla. Aika usein näkee myös sellaista nupua jonka reunat on sahattu ja ainoastaan näkyviin jäävä yläpinta lohkottu.

Mukulakivellä ei tosiaan juoksisi itse pirukaan...

• Mertarantaan tulee,

ei hänessä muuta vikaa ole kuin se, että naama on kuin petolinnun perse ja ääni kuin keuhkotautisella variksella. :D

• nutina

Televisiolähetys on turhan kallista aikaa kahden omaa ääntään rakastavan, kaikkitetävän hyypiön keskinäiseen kinasteluun yhdentekevistä asioista. Herjaa saa heittää, mutta keskinäinen kuittailu saa jäädä.

• joo'''

Kyllähän niitä ihan mielellään kuuntelee. Myllymäki on kuitenkin paras yleisurheiluselostaja. Yhtä höyrähtänyt kyseiseen urheilumuotoon, kuin Wirkkunen futikseen. Innostunut selostaja tempaa katsojankin mukaansa.

• minäpä

eivät ymmärrä kumpikaan valitettavasti yhtään mitään.
      Jutut on kyllä leppoisia ja kyllähän noita kuuntelee, mutta vähän asiantuntemusta ei olisi pahitteeksi. Varsinkin naisten maratonilla olivat ihan hukassa.

• Kattoja

En erityisemmin pidä Walleniuksesta enkä Mertarannasta selostajina. Mertaranta vähän paremmin pysyy itse asiassa, mutta sitä vaikeuttaa kun on bubi parina. Ei Wallenius tyhmä ole, mutta on aika ärsyttävä kun mua ei kiinnostaisi kuunnella Bror-Erikin itsestään selvyyksiä tai ainakin sitä ne on mulle ikäni yleisurheilufanina olleena ja myös itse kilpailleena. Lisäksi Bror-Erik pyrkii olemaan niin nokkelaa ja hauskaa, kun itse kuuntelisin mieluummin selostusta tapahtumista. Tilastotiedot on toki tarpeen selostuksissa pitemmältäkin ajalta.

• kiinnitetään

huomiota Bubin suorastaan palvovaan asenteeseen ruotsalaisia ja norjalaisia kohtaan. Suomalaisista saavat samanlaista huomiota vain Mikaeela ja muut suomenruotsalaiset. Mutta, kun se nyt ei näytä juuri muita häiritsevän, niin odottelen vain Bubin siirtymistä eläkkeelle ja katselen mahdollisuuksien mukaan Eurosportia. Kai muuten huomasitte, että suuri ansio Keskisalon voitossa kuului Bubin mukaan Ruotsin Mustafa Mohammedille.

• huomatuksi

Tosiaan sitä muhametin kiittelyä ei kyllä voinut nauramatta kuunnella :-)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      52
      1063
    2. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      21
      1020
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      514
      838
    4. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      49
      811
    5. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      46
      725
    6. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      37
      649
    7. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      30
      616
    8. Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?

Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan
      Maailman menoa
      61
      596
    9. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      181
      595
    10. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      37
      560
    Aihe