aikaa hyvää herjaa bubi ja anderos heittää
studiossa..
pidättekö katsojat bror-erik walleniuksesta?
bubi ja antero
11
848
Vastaukset
- leipheimer
bubi sanoi että "ystäväpiirissäni on paljon kaikenlaisia ammattilaisia"..
bubi väittää että se on nupukivi eikä mukulakivi.
sanoo että ystäväpiirissä on alan ammattilainen.
ei tee kyllä mieli kääntää kanavaa kun kuuntelee
bubin juttuja.
todellakin suuri kommentaattoripersoona.- lkh
mukulakivet on pyöreitä ja niiden päällä on huonompi juosta
http://www.abetoni.fi/fi/Tuotteet/Pihakivituotteet/Luonnonkivet - näin on
lkh kirjoitti:
mukulakivet on pyöreitä ja niiden päällä on huonompi juosta
http://www.abetoni.fi/fi/Tuotteet/Pihakivituotteet/Luonnonkivetettä nupukiveä on ja mukukivi on sitäpaitsi sieltä syvältä!
- Ilonpilaajagraniittimies
näin on kirjoitti:
että nupukiveä on ja mukukivi on sitäpaitsi sieltä syvältä!
...se näytti kyllä noppakiveltä. Nupu on normaalisti n. 140x140x200-250mm kun taas noppa on n. 100x100x100mm. Mitat voivat tietysti hieman vaihdella. Tuo oli (silmieni mukaan) noppaa, mutta nupu on kyllä hyvä arvaus. Valmistustapa on sama, ainoastaan koossa ja osittain käytössä on eroja.
Normaalisti nupu ja noppa valmistetaan lohkomalla, mutta jonkin verran näkee myös sahattua nupua, joka on pintakäsitelty esimerkiksi polttamalla. Aika usein näkee myös sellaista nupua jonka reunat on sahattu ja ainoastaan näkyviin jäävä yläpinta lohkottu.
Mukulakivellä ei tosiaan juoksisi itse pirukaan...
- Mertarantaan tulee,
ei hänessä muuta vikaa ole kuin se, että naama on kuin petolinnun perse ja ääni kuin keuhkotautisella variksella. :D
- nutina
Televisiolähetys on turhan kallista aikaa kahden omaa ääntään rakastavan, kaikkitetävän hyypiön keskinäiseen kinasteluun yhdentekevistä asioista. Herjaa saa heittää, mutta keskinäinen kuittailu saa jäädä.
- joo'''
Kyllähän niitä ihan mielellään kuuntelee. Myllymäki on kuitenkin paras yleisurheiluselostaja. Yhtä höyrähtänyt kyseiseen urheilumuotoon, kuin Wirkkunen futikseen. Innostunut selostaja tempaa katsojankin mukaansa.
- minäpä
eivät ymmärrä kumpikaan valitettavasti yhtään mitään.
Jutut on kyllä leppoisia ja kyllähän noita kuuntelee, mutta vähän asiantuntemusta ei olisi pahitteeksi. Varsinkin naisten maratonilla olivat ihan hukassa. - Kattoja
En erityisemmin pidä Walleniuksesta enkä Mertarannasta selostajina. Mertaranta vähän paremmin pysyy itse asiassa, mutta sitä vaikeuttaa kun on bubi parina. Ei Wallenius tyhmä ole, mutta on aika ärsyttävä kun mua ei kiinnostaisi kuunnella Bror-Erikin itsestään selvyyksiä tai ainakin sitä ne on mulle ikäni yleisurheilufanina olleena ja myös itse kilpailleena. Lisäksi Bror-Erik pyrkii olemaan niin nokkelaa ja hauskaa, kun itse kuuntelisin mieluummin selostusta tapahtumista. Tilastotiedot on toki tarpeen selostuksissa pitemmältäkin ajalta.
- kiinnitetään
huomiota Bubin suorastaan palvovaan asenteeseen ruotsalaisia ja norjalaisia kohtaan. Suomalaisista saavat samanlaista huomiota vain Mikaeela ja muut suomenruotsalaiset. Mutta, kun se nyt ei näytä juuri muita häiritsevän, niin odottelen vain Bubin siirtymistä eläkkeelle ja katselen mahdollisuuksien mukaan Eurosportia. Kai muuten huomasitte, että suuri ansio Keskisalon voitossa kuului Bubin mukaan Ruotsin Mustafa Mohammedille.
- huomatuksi
Tosiaan sitä muhametin kiittelyä ei kyllä voinut nauramatta kuunnella :-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418