bubi ja antero

leipheimer

aikaa hyvää herjaa bubi ja anderos heittää
studiossa..

pidättekö katsojat bror-erik walleniuksesta?

11

875

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • leipheimer

bubi sanoi että "ystäväpiirissäni on paljon kaikenlaisia ammattilaisia"..
      bubi väittää että se on nupukivi eikä mukulakivi.
      sanoo että ystäväpiirissä on alan ammattilainen.

ei tee kyllä mieli kääntää kanavaa kun kuuntelee
      bubin juttuja.

todellakin suuri kommentaattoripersoona.

• lkh

• näin on

• Ilonpilaajagraniittimies
        näin on kirjoitti:

että nupukiveä on ja mukukivi on sitäpaitsi sieltä syvältä!

...se näytti kyllä noppakiveltä. Nupu on normaalisti n. 140x140x200-250mm kun taas noppa on n. 100x100x100mm. Mitat voivat tietysti hieman vaihdella. Tuo oli (silmieni mukaan) noppaa, mutta nupu on kyllä hyvä arvaus. Valmistustapa on sama, ainoastaan koossa ja osittain käytössä on eroja.

Normaalisti nupu ja noppa valmistetaan lohkomalla, mutta jonkin verran näkee myös sahattua nupua, joka on pintakäsitelty esimerkiksi polttamalla. Aika usein näkee myös sellaista nupua jonka reunat on sahattu ja ainoastaan näkyviin jäävä yläpinta lohkottu.

Mukulakivellä ei tosiaan juoksisi itse pirukaan...

• Mertarantaan tulee,

ei hänessä muuta vikaa ole kuin se, että naama on kuin petolinnun perse ja ääni kuin keuhkotautisella variksella. :D

• nutina

Televisiolähetys on turhan kallista aikaa kahden omaa ääntään rakastavan, kaikkitetävän hyypiön keskinäiseen kinasteluun yhdentekevistä asioista. Herjaa saa heittää, mutta keskinäinen kuittailu saa jäädä.

• joo'''

Kyllähän niitä ihan mielellään kuuntelee. Myllymäki on kuitenkin paras yleisurheiluselostaja. Yhtä höyrähtänyt kyseiseen urheilumuotoon, kuin Wirkkunen futikseen. Innostunut selostaja tempaa katsojankin mukaansa.

• minäpä

eivät ymmärrä kumpikaan valitettavasti yhtään mitään.
      Jutut on kyllä leppoisia ja kyllähän noita kuuntelee, mutta vähän asiantuntemusta ei olisi pahitteeksi. Varsinkin naisten maratonilla olivat ihan hukassa.

• Kattoja

En erityisemmin pidä Walleniuksesta enkä Mertarannasta selostajina. Mertaranta vähän paremmin pysyy itse asiassa, mutta sitä vaikeuttaa kun on bubi parina. Ei Wallenius tyhmä ole, mutta on aika ärsyttävä kun mua ei kiinnostaisi kuunnella Bror-Erikin itsestään selvyyksiä tai ainakin sitä ne on mulle ikäni yleisurheilufanina olleena ja myös itse kilpailleena. Lisäksi Bror-Erik pyrkii olemaan niin nokkelaa ja hauskaa, kun itse kuuntelisin mieluummin selostusta tapahtumista. Tilastotiedot on toki tarpeen selostuksissa pitemmältäkin ajalta.

• kiinnitetään

huomiota Bubin suorastaan palvovaan asenteeseen ruotsalaisia ja norjalaisia kohtaan. Suomalaisista saavat samanlaista huomiota vain Mikaeela ja muut suomenruotsalaiset. Mutta, kun se nyt ei näytä juuri muita häiritsevän, niin odottelen vain Bubin siirtymistä eläkkeelle ja katselen mahdollisuuksien mukaan Eurosportia. Kai muuten huomasitte, että suuri ansio Keskisalon voitossa kuului Bubin mukaan Ruotsin Mustafa Mohammedille.

• huomatuksi

Tosiaan sitä muhametin kiittelyä ei kyllä voinut nauramatta kuunnella :-)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4612
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      180
      1877
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      124
      1580
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      123
      1110
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1031
    6. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1026
    7. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      933
    8. Miks et tahtonut

Enää nähdä? Haluaisin ymmärtää
      Ikävä
      52
      876
    9. Hyvää huomenta!

Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as
      Ikävä
      78
      862
    10. Mulla on tarkat korvat

Kuulin sun äänen ihan selvästi.
      Ikävä
      4
      818
    Aihe