bubi ja antero

leipheimer

aikaa hyvää herjaa bubi ja anderos heittää
studiossa..

pidättekö katsojat bror-erik walleniuksesta?

11

850

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • leipheimer

bubi sanoi että "ystäväpiirissäni on paljon kaikenlaisia ammattilaisia"..
      bubi väittää että se on nupukivi eikä mukulakivi.
      sanoo että ystäväpiirissä on alan ammattilainen.

ei tee kyllä mieli kääntää kanavaa kun kuuntelee
      bubin juttuja.

todellakin suuri kommentaattoripersoona.

• lkh

• näin on

• Ilonpilaajagraniittimies
        näin on kirjoitti:

että nupukiveä on ja mukukivi on sitäpaitsi sieltä syvältä!

...se näytti kyllä noppakiveltä. Nupu on normaalisti n. 140x140x200-250mm kun taas noppa on n. 100x100x100mm. Mitat voivat tietysti hieman vaihdella. Tuo oli (silmieni mukaan) noppaa, mutta nupu on kyllä hyvä arvaus. Valmistustapa on sama, ainoastaan koossa ja osittain käytössä on eroja.

Normaalisti nupu ja noppa valmistetaan lohkomalla, mutta jonkin verran näkee myös sahattua nupua, joka on pintakäsitelty esimerkiksi polttamalla. Aika usein näkee myös sellaista nupua jonka reunat on sahattu ja ainoastaan näkyviin jäävä yläpinta lohkottu.

Mukulakivellä ei tosiaan juoksisi itse pirukaan...

• Mertarantaan tulee,

ei hänessä muuta vikaa ole kuin se, että naama on kuin petolinnun perse ja ääni kuin keuhkotautisella variksella. :D

• nutina

Televisiolähetys on turhan kallista aikaa kahden omaa ääntään rakastavan, kaikkitetävän hyypiön keskinäiseen kinasteluun yhdentekevistä asioista. Herjaa saa heittää, mutta keskinäinen kuittailu saa jäädä.

• joo'''

Kyllähän niitä ihan mielellään kuuntelee. Myllymäki on kuitenkin paras yleisurheiluselostaja. Yhtä höyrähtänyt kyseiseen urheilumuotoon, kuin Wirkkunen futikseen. Innostunut selostaja tempaa katsojankin mukaansa.

• minäpä

eivät ymmärrä kumpikaan valitettavasti yhtään mitään.
      Jutut on kyllä leppoisia ja kyllähän noita kuuntelee, mutta vähän asiantuntemusta ei olisi pahitteeksi. Varsinkin naisten maratonilla olivat ihan hukassa.

• Kattoja

En erityisemmin pidä Walleniuksesta enkä Mertarannasta selostajina. Mertaranta vähän paremmin pysyy itse asiassa, mutta sitä vaikeuttaa kun on bubi parina. Ei Wallenius tyhmä ole, mutta on aika ärsyttävä kun mua ei kiinnostaisi kuunnella Bror-Erikin itsestään selvyyksiä tai ainakin sitä ne on mulle ikäni yleisurheilufanina olleena ja myös itse kilpailleena. Lisäksi Bror-Erik pyrkii olemaan niin nokkelaa ja hauskaa, kun itse kuuntelisin mieluummin selostusta tapahtumista. Tilastotiedot on toki tarpeen selostuksissa pitemmältäkin ajalta.

• kiinnitetään

huomiota Bubin suorastaan palvovaan asenteeseen ruotsalaisia ja norjalaisia kohtaan. Suomalaisista saavat samanlaista huomiota vain Mikaeela ja muut suomenruotsalaiset. Mutta, kun se nyt ei näytä juuri muita häiritsevän, niin odottelen vain Bubin siirtymistä eläkkeelle ja katselen mahdollisuuksien mukaan Eurosportia. Kai muuten huomasitte, että suuri ansio Keskisalon voitossa kuului Bubin mukaan Ruotsin Mustafa Mohammedille.

• huomatuksi

Tosiaan sitä muhametin kiittelyä ei kyllä voinut nauramatta kuunnella :-)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      117
      5935
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      145
      3863
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3285
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      468
      2719
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      268
      1730
    6. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      32
      1403
    7. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      87
      1396
    8. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      15
      1346
    9. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      156
      1272
    10. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      77
      1268
    Aihe