Sukupuolitauti

ufoltako

Sain mieheltäni kalmydian vaikka hän väittää ettei ole ollut muiden kanssa ja itse tiedän etten ole pettänyt miestäni koko yhdessä viettämämme taipaleen aikana eli 9 vuoteen.
Onko kellään tietoa voiko klamydian saada esim. vessasta yms.. itse jo tiedän vastauksen ettei voi kunhan vaan kysyin. Ufoko sitten vai se oma uskollinen mieheni. Miten olette tälläisen hoidelleet jos olette taudin mieheltänne saanut onko vinkkejä kuinka edetä? V.....taa

39

13559

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tietenkin

      ne on sädettänyt miehesi,jos sä jo tiedät vastauksen niin miksi sä täällä vongut?

    • Vai silleen
    • gonamies

      Onhan se tietysti periaatteessa mahdollista saada sp-tauti muutoinkin kuin sukupuoliteitse, mutta kyllä se pirun harvinaista taitaa olla.

    • täällä toinen

      Klamydia voi olla vuosia oireettomana. Näin minä omani sain, miehen ex-avovaimo tykkäsi "pyöriä kylillä" ja nyt 7 vuotta myöhemmin minulla on klamydia. Mieheni on ensimmäinen ja ainoa seksikumppanini, ja tiedän sen, ettei hän ole minua pettänyt.

      Eli voipi olla vanhoja peruja. Kummalta vaan. V*tuttaa tietysti, mutta paljonko sillä on loppujen lopuksi merkitystä, jos avioeropalstalla jo kirjoittelet?

      • varmaan vähän väliä

        kun klamydiahan aiheuttaa lapsettomuutta varsinkin jos on muhinut vuosia,tulehdus tukkii munatorvet jne...


      • Vähän epäilyttää...

        olla elimistössä vuosia, jopa 7 tai 9, ennen kuin oireilee? Ettet nyt vaan ole mennyt helppoon...


      • Johnny Savo
        Vähän epäilyttää... kirjoitti:

        olla elimistössä vuosia, jopa 7 tai 9, ennen kuin oireilee? Ettet nyt vaan ole mennyt helppoon...

        ..olla vuosia, eikä miehet monesti saa taudista edes mitään oireita. Siihen onko asia tässä tapauksessa näin en osaa vastata, mutta mahdollista se on.


      • nainen...
        Vähän epäilyttää... kirjoitti:

        olla elimistössä vuosia, jopa 7 tai 9, ennen kuin oireilee? Ettet nyt vaan ole mennyt helppoon...

        Olen tutkinut klamydia aiheita netistä, koska jouduin tautitestiin, eikä tuloksia heti saanut. Onneksi ei minulla sitä ollut. Tosin ymmärtääkseni klamydia ei pahakaan tauti, jos ei enää lapsia halua, sillä se paranee lääkityksellä. Muut s.p.-taudit paljon ikävämpiä.

        Mutta siis....se on usein täysin oireeton, mustaakseni useimmiten...ja voi muhia kauankin.


      • nainen...
        nainen... kirjoitti:

        Olen tutkinut klamydia aiheita netistä, koska jouduin tautitestiin, eikä tuloksia heti saanut. Onneksi ei minulla sitä ollut. Tosin ymmärtääkseni klamydia ei pahakaan tauti, jos ei enää lapsia halua, sillä se paranee lääkityksellä. Muut s.p.-taudit paljon ikävämpiä.

        Mutta siis....se on usein täysin oireeton, mustaakseni useimmiten...ja voi muhia kauankin.

        ja miehillä se tosiaan oireeton. Niin että kyllä tauti voi olla lähtöisin jomman kumman aikaisemmista suhteista, ennen teidän yhteiselämää. 9 vuotta kyllä pitkä aika, kysy lääkäriltä onko mahdollista....ainakin ennen kuin eron otat.


      • sinä...

        voi tietää miehestäsi mitään varmasti ellet ole jokin meedio tai ajatustenlukija. Sinä vaan luulet niin.. Uskot sokeasti mitä miehesi selittää koska et halua totuutta ymmärtää.. Kyllä suakin on nyt kusetettu 16-0. Helppo on jotain exää syyttää että se tartutti joskus 7 vuotta sitten. Voi buahahhahhaa :DD


      • täällä toinen
        Vähän epäilyttää... kirjoitti:

        olla elimistössä vuosia, jopa 7 tai 9, ennen kuin oireilee? Ettet nyt vaan ole mennyt helppoon...

        Tämä on kopioitu tuolta "Ai jaa" -otsikon alla olevasta linkistä:

        "Klamydian itämisaika on noin 1-3 viikkoa; ja suurin osa naisista ja suuri osa miehistä ei saa klamydiatartunnasta lainkaan oireita!"

        En tullut lääkäriltä kysyneeksi, miten yleistä näin pitkä oireettomuus on, mutta mahdollista kyllä.


      • täällä toinen
        varmaan vähän väliä kirjoitti:

        kun klamydiahan aiheuttaa lapsettomuutta varsinkin jos on muhinut vuosia,tulehdus tukkii munatorvet jne...

        Mutta siis kannattaako päänvaivakseen ottaa se, minä päivänä tartunta on saatu? Onko sillä oikeasti merkitystä? Vai onko se vain itsensä kidutusta? Tarvittavat tutkimukset ja hoidot tohtorilta tietysti.


      • täällä toinen
        sinä... kirjoitti:

        voi tietää miehestäsi mitään varmasti ellet ole jokin meedio tai ajatustenlukija. Sinä vaan luulet niin.. Uskot sokeasti mitä miehesi selittää koska et halua totuutta ymmärtää.. Kyllä suakin on nyt kusetettu 16-0. Helppo on jotain exää syyttää että se tartutti joskus 7 vuotta sitten. Voi buahahhahhaa :DD

        En toki ole meedio enkä ajatustenlukija. Mutta mille pohjalle sinä ihmissuhteesi rakennat? Minä luottamuksen. Eikä tässä ihmissuhteessa ole koskaan annettu pienintäkään syytä epäillä tuota luottamusta.


      • Tyttis27
        Vähän epäilyttää... kirjoitti:

        olla elimistössä vuosia, jopa 7 tai 9, ennen kuin oireilee? Ettet nyt vaan ole mennyt helppoon...

        järkevää uudessa (vakituisemmassa) suhteessa, että ennen kun siirrytään kortsuehkäisystä muuhun, molemmat puolisot käy sp-testeissä. Jos käyttäisin pillereitä, niin haluaisin teetättää testit kuitenkin.

        Silloin tietää, että sairastaako mitään ja sairaudet hoidetaan pois samalla jos niitä kulkeutunu mukana entisistä jutuista. Itse henk. koht. otatan testit säännöllisesti riippumatta siitä seurustelenko vaiko oon sinkkuna (esim. papa-kokeen yhteydes gynellä). Plus silloin, kun kortsuista siirrytään muuta uuden häiskän kanssa. Tietty ei silloin, jos vähän aikaa sit oon ollut eikä olosuhteet oo muuttuneet sillä välin :) Ja oon ottanu rutiiniksi käydä ihan periaatteen vuoksi hiv-testissä säännöllisesti vaikka riski saada se on aikalailla pieni...mut jos joskus se nakki kävis niin kiva olis tietää asiasta ja olla jyvällä ees vähä koska on mahd. saanu tartunnan.

        Niin, ja voi sitä olla sit vielä muutakin pöpötyksiä kuin sairauksia "down there"...esim. hiivatulehdus on aika epämiellyttävä kehonasukki.

        Joo ja myönnän jos ei nyt tiukkapipoisen niin sanoisinko että tarkan suhtautumisen tässä sp-tautiasiassa.


      • tietysti
        täällä toinen kirjoitti:

        En toki ole meedio enkä ajatustenlukija. Mutta mille pohjalle sinä ihmissuhteesi rakennat? Minä luottamuksen. Eikä tässä ihmissuhteessa ole koskaan annettu pienintäkään syytä epäillä tuota luottamusta.

        luottamuksen pohjalle mutta silti ei pysty ikinä sanomaan mitään varmasti toisesta. Toi on niin ufojuttu että kyllä saa aikas paljon uskoa sokeasti että menee läpi.
        Älä nyt toista kertaa sitten tyydy vain haukkumaan jotain exää vuosien takaa. Se ei sitten enää ole mahdollista mitenkään, että uudenkin seksitaudin syy olis siinä ja se tauti olis taas muhinut vuosia.
        Mutta se on ihan oma asias mitä päästät läpi.


      • täällä toinen
        tietysti kirjoitti:

        luottamuksen pohjalle mutta silti ei pysty ikinä sanomaan mitään varmasti toisesta. Toi on niin ufojuttu että kyllä saa aikas paljon uskoa sokeasti että menee läpi.
        Älä nyt toista kertaa sitten tyydy vain haukkumaan jotain exää vuosien takaa. Se ei sitten enää ole mahdollista mitenkään, että uudenkin seksitaudin syy olis siinä ja se tauti olis taas muhinut vuosia.
        Mutta se on ihan oma asias mitä päästät läpi.

        Periaatteessa puhut ihan asiaa, mutta melkoisen pessimistisestä ja kyynisestä näkövinkkelistä. Tai realistisesta, tiedä häntä, mutta sellaisesta kuitenkin, jota en omaan elämääni halua. Se voi joskus koitua kohtalokseni, mutta nyt on hyvä näin.

        Ufoista en tiedä, mutta lääkärin kanssa olen asiasta puhunut ja pidän tätä huomattavasti todennäköisempänä kuin vihreitä ukkoja =) Mikä saa sinut uskomaan, että voit arvioida mieheni uskollisuutta paremmin kuin minä? Erikoinen ajatus mielestäni.

        Lupaan sinulle, jos se yhtään lohduttaa, että seuraavalla kerralla olen skeptisempi. Minun on hyvä luvata, koska uskon, ettei sellaista tule. Jos tulee, niin se on sitten sen ajan murhe.

        Ja mitä varmana olemiseen tulee, siinä olet jälleen periaatteessa oikeassa. Mutta olisi aika tympeää valita sanansa niin, että LUULEN mieheni rakastavan minua ja USKON että liittomme kestää ja ARVELEN hänen olevan luottamukseni arvoinen. Skeptismi aatteena on aika pahasti arkea rajoittava, joten joskus on vain oltava tietävänsä, pelkän arvailun päälle tulee hutera rakennus.


      • opettaa!!
        täällä toinen kirjoitti:

        Periaatteessa puhut ihan asiaa, mutta melkoisen pessimistisestä ja kyynisestä näkövinkkelistä. Tai realistisesta, tiedä häntä, mutta sellaisesta kuitenkin, jota en omaan elämääni halua. Se voi joskus koitua kohtalokseni, mutta nyt on hyvä näin.

        Ufoista en tiedä, mutta lääkärin kanssa olen asiasta puhunut ja pidän tätä huomattavasti todennäköisempänä kuin vihreitä ukkoja =) Mikä saa sinut uskomaan, että voit arvioida mieheni uskollisuutta paremmin kuin minä? Erikoinen ajatus mielestäni.

        Lupaan sinulle, jos se yhtään lohduttaa, että seuraavalla kerralla olen skeptisempi. Minun on hyvä luvata, koska uskon, ettei sellaista tule. Jos tulee, niin se on sitten sen ajan murhe.

        Ja mitä varmana olemiseen tulee, siinä olet jälleen periaatteessa oikeassa. Mutta olisi aika tympeää valita sanansa niin, että LUULEN mieheni rakastavan minua ja USKON että liittomme kestää ja ARVELEN hänen olevan luottamukseni arvoinen. Skeptismi aatteena on aika pahasti arkea rajoittava, joten joskus on vain oltava tietävänsä, pelkän arvailun päälle tulee hutera rakennus.

        kyllä minä olen ihan realisti, kokemus on sen opettanut. Tottakai minäkin uskon ja luotan niin kauan kunnes toisin todistetaan mutta kokemuksesta tiedän (omien ja tuttavien) ettei se pettäminen niin vaikeata ole mieheltä josta kukaan ei olis ikinä uskonut sitä.

        Jos niin käy, niin se tuntuu maailmanlopulta jos ei todellakaan ole mitenkään varautunut asiaan, edes pettämisen mahdollisuuteen.

        Samaten jos on etukäteen selitellyt kaikille ettei mun mies vaan ikinä pettäisi. Minun kälylle kävi niin.. Ja voin sanoa, että se otti kälylle koville, varmaan eniten sitä ketutti juuri se kun oli aina "leuhkinut" ettei hänen miehensä vaan ikinä pettäisi ja sitten kaikki nauroi sille kun mies jäikin pettämisestä kiinni.

        On minuakin petetty ja eka kerta tuli yllätyksenä, en olisi ikinä uskonut ja siihen meinas romahtaa. Toisella kertaa tiesin jo, että niinkin voi käydä niin se ei sitten enää ottanut läheskään niin koville.


      • täällä toinen
        opettaa!! kirjoitti:

        kyllä minä olen ihan realisti, kokemus on sen opettanut. Tottakai minäkin uskon ja luotan niin kauan kunnes toisin todistetaan mutta kokemuksesta tiedän (omien ja tuttavien) ettei se pettäminen niin vaikeata ole mieheltä josta kukaan ei olis ikinä uskonut sitä.

        Jos niin käy, niin se tuntuu maailmanlopulta jos ei todellakaan ole mitenkään varautunut asiaan, edes pettämisen mahdollisuuteen.

        Samaten jos on etukäteen selitellyt kaikille ettei mun mies vaan ikinä pettäisi. Minun kälylle kävi niin.. Ja voin sanoa, että se otti kälylle koville, varmaan eniten sitä ketutti juuri se kun oli aina "leuhkinut" ettei hänen miehensä vaan ikinä pettäisi ja sitten kaikki nauroi sille kun mies jäikin pettämisestä kiinni.

        On minuakin petetty ja eka kerta tuli yllätyksenä, en olisi ikinä uskonut ja siihen meinas romahtaa. Toisella kertaa tiesin jo, että niinkin voi käydä niin se ei sitten enää ottanut läheskään niin koville.

        Onko se todella helpompaa elää epäilyksessä alusta lähtien kuin romahtaa sitten, jos jotain tapahtuu? Kumpaakaan en ole ehtinyt kokeilla, joten en tiedä.

        Aika ikäviä tuttavia on kälylläsi ollut, jos tuollainen tilanne naurattaa.

        Nyt mie palaan omaan naiiviin maailmaani ja elän siellä niin kauan kuin annetaan. Se ei ole suurin mahdollinen synti tässä maailmassa, jo pelkkä työ on sen osoittanut =)

        Hyvät jatkot! Toivottavasti kohdallesi sattuu / on sattunut uskollisempi mies kokemustesi jälkeen.


      • kun näin..
        täällä toinen kirjoitti:

        Onko se todella helpompaa elää epäilyksessä alusta lähtien kuin romahtaa sitten, jos jotain tapahtuu? Kumpaakaan en ole ehtinyt kokeilla, joten en tiedä.

        Aika ikäviä tuttavia on kälylläsi ollut, jos tuollainen tilanne naurattaa.

        Nyt mie palaan omaan naiiviin maailmaani ja elän siellä niin kauan kuin annetaan. Se ei ole suurin mahdollinen synti tässä maailmassa, jo pelkkä työ on sen osoittanut =)

        Hyvät jatkot! Toivottavasti kohdallesi sattuu / on sattunut uskollisempi mies kokemustesi jälkeen.

        Ei epäilyksessä kokoajan vaan, että on tietoinen sellaisen mahdollisuuden olemassaolosta. Usko pois vaan, se helpottaa hieman jos niin pääsee käymään.

        Se ensinnäkin nauroi minulle kun veljensä jäi minun pettämisestä kiinni ja selitti kaikkea tyyliin "minä sentäs pidän mieheni tyytyväisenä niin se ei ikinä käy vieraissa" yms yms ja muutkin nauroi just sen takia kun kaikki oli saanut vuosia kuunnella sen retosteluja kun Hänen miehensä ei ikinä pettäisi muut vaan

        En minä ilkeyttäni tähän puuttunut mutta hirvittää vaan sun puolestasi. Olen edelleen sitä mieltä ettei noin kauaa voi tauti olla kummallakin oireettomana. Koska se tauti on suhun tarttunut myös heti silloin kun ensimmäisen kerran olit miehesi kanssa eli 7v sitten.

        Mutta se on ihan sinun asiasi. Elele sinä miten parhaaksi näet.

        Hyviä jatkoja kumminkin :D


      • ^svensson^
        täällä toinen kirjoitti:

        Periaatteessa puhut ihan asiaa, mutta melkoisen pessimistisestä ja kyynisestä näkövinkkelistä. Tai realistisesta, tiedä häntä, mutta sellaisesta kuitenkin, jota en omaan elämääni halua. Se voi joskus koitua kohtalokseni, mutta nyt on hyvä näin.

        Ufoista en tiedä, mutta lääkärin kanssa olen asiasta puhunut ja pidän tätä huomattavasti todennäköisempänä kuin vihreitä ukkoja =) Mikä saa sinut uskomaan, että voit arvioida mieheni uskollisuutta paremmin kuin minä? Erikoinen ajatus mielestäni.

        Lupaan sinulle, jos se yhtään lohduttaa, että seuraavalla kerralla olen skeptisempi. Minun on hyvä luvata, koska uskon, ettei sellaista tule. Jos tulee, niin se on sitten sen ajan murhe.

        Ja mitä varmana olemiseen tulee, siinä olet jälleen periaatteessa oikeassa. Mutta olisi aika tympeää valita sanansa niin, että LUULEN mieheni rakastavan minua ja USKON että liittomme kestää ja ARVELEN hänen olevan luottamukseni arvoinen. Skeptismi aatteena on aika pahasti arkea rajoittava, joten joskus on vain oltava tietävänsä, pelkän arvailun päälle tulee hutera rakennus.

        sama vaimoni kanssa. joko tämä oli ainutkertaista häneltä, toivon ainakin, sillä hän oli todella peloissaan kun kuultiin taudista. tai sitten se oli oikeasti minun menneisyydestäni.

        kun asiasta ei saa sitä 100% varmuutta, on ihan turha syyttää ja osoittaa sormella, sillä varmasti on itsekin tullut sanottua ja tehtyä asioita mitä ei saa peruttua. niihin ei välttämättä liity pettämistä tällä tavalla, mutta varmasti toinen on yhtä suuresti loukkaantunut asiasta.

        suhde kuin suhde tarvitsee luottamusta, ja jos päättää luottaa siihen toiseen, rakastaa ja antaa anteeksi, niin ei ole ongelmaa josta ei selviä. melkein ainakin.


      • L.Ekuri
        täällä toinen kirjoitti:

        Tämä on kopioitu tuolta "Ai jaa" -otsikon alla olevasta linkistä:

        "Klamydian itämisaika on noin 1-3 viikkoa; ja suurin osa naisista ja suuri osa miehistä ei saa klamydiatartunnasta lainkaan oireita!"

        En tullut lääkäriltä kysyneeksi, miten yleistä näin pitkä oireettomuus on, mutta mahdollista kyllä.

        Varmaankin saa olla sukupuolitauteihin erikoistunut lääkäri joka tuon voi edes jonkinmoisella varmuudella kertoa.
        Tavallinen yleislääkäri tuskin tietää, mutuna voi jotain heittää.


    • ^svensson^

      minulla sama juttu.. vaimoni ei ollut harrastanut seksiä ennen kuin minun kanssani, enkä minäkään yhdyntää ennen kuin hänen kanssa. kaikenlaista muuta kivaa kylläkin. 7 vuotta myöhemmin hänelle ilmestyi oireita ja minähän siitä sain syyt, sillä on mahdollista että sain sen "leikeistäni" teininä. tosin nykyään, kun vaimo haki eron, ja ilmeni että hänellä oli ollut toinen ainakin jokunen viikko ennen kuin kertoi minulle, niin epäilen pettiköhän hän minua aiemminkin, sai klamydiatartunnan ja sai minut vielä uskomaan että minä olen syypää..? minullahan ei ikinä ilmennyt minkäänlaisia oireita..

      todella outoa. en voi kuitenkaan kuin uskoa häntä. ja koska rakastan häntä, niin teen. olisin valmis ottamaan hänet takaisin, mutta se on hän kun ei halua.

    • esille

      -Kyllä klamydian voi saada,vaikka olisi mennyt koskemattomana avioliittoon ja pysynyt täysin uskollisena puolisolleen.Itselleni kävi näin.Tauti ilmeni synnytykseni yhteydessä sairaalassa ja kovasti ihmettelin sitä lääkärillekin,että MITEN SE YLEENSÄKÄÄN VOI OLLA MAHDOLLISTA!-Mieheni kielsi osuutensa,meidät molemmat hoidettiin lääkekuurilla (suostui lääkitykseen??).-Vuosia myöhemmin sain käsiini selvää faktaa siitä,että puolisoni oli ollut uskoton.

    • Tyttis27

      Luin tätä ketjua eteenpäin sen jälkeen kun laitoin tuon toisen viestin...

      Käyttekö te testeissä ollenkaan? Miten voi tilanne olla semmonen jollain, että joku sp-tauti voi muhia 7 tai 9 vuotta!!! Varmaanki siksi, koska ei ole tuntunut mitään tauteihin viittaavia oireita.

      Siis toihan tarkottaa sitä, ettei oo käyty minkään valtakunnan tautitesteissä 7 tai 9 vuoteen!! Herranen isä sentään!!

      Meettehän te muitakin osianne hoidattamaan lääkärille, tai tsekkauttamaan...

      Miten nää tietyt kehon paikat jätetään huoltoa vaille.

      Sain vaikutelman, että varsinki miehet käy harvoin testauttamassa. Ilmeisesti vain silloin, kun on syytä epäillä jotain pöpöä.

      • täällä toinen

        Juu, en ole käynyt testeissä ollenkaan, ennen kuin sitten oireet ilmenivät. Se ei tuntunut tarpeelliselta, kun on vain yksi ja ainoa luotettava seksikumppani, jolla ei ole ollut mitään oireita.


      • uskollinen.

        miksi pitäisi otattaa sp-testejä jos eletään avioliitossa?


      • et voi luottaa
        uskollinen. kirjoitti:

        miksi pitäisi otattaa sp-testejä jos eletään avioliitossa?

        Juuri siksi, että et voi luottaa kuin itseesi.


      • testattu
        et voi luottaa kirjoitti:

        Juuri siksi, että et voi luottaa kuin itseesi.

        Ilmoitin juuri naiselleni että kävin sp-testeissä, jotenkin hänen naamansa muuttui kumman väriseksi, olisiko käynyt vieraissa.


      • on otettu
        uskollinen. kirjoitti:

        miksi pitäisi otattaa sp-testejä jos eletään avioliitossa?

        useammankin kerran,vaikka elän liitossa.
        Ihan muiden verikokeiden ohella kun kipuja,
        ihan vaan niiden s-tautien pois sulkemiseksi varmuudella,ettei turhaan tutkita ja tutkita ,kun joku inttää ettei voi olla tauti ja on ehkä kuitenkin ja ei testata..


    • munalääkärille

      Ei kuule tartu klamydia kuin sillä yhdellä tavalla. Tollaset vessasta tai saunasta tarttumiset on p**ka puhetta.

    • mutta totta

      Uskomatonta, miten ihmiset valehtelevat suhteissaan, kun kyse on ilmiselvästä tapauksesta. Sukupuolitaudin saa käytännössä vain seksisuhteesta.

      Voit lohduttautua vain sillä, ettet takuulla ole ainoa, jolle on käynyt näin. Olen itse sitä mieltä, että kaikkien ihmisten olisi syytä säännöllisesti käydä testauttamassa itsensä - koska vain itseen voi luottaa täysin.

      • valehtelee..

        Paras oli kun mun ex-mies hirveässä kännissä suutuspäissään sanoi, että on pettänyt mua yhden naisen kanssa, kertoi vielä missä ja kenen kanssa.

        Seuraavana päivänä se perui jutun ja selitti, että oli valehdellut saadakseen minut mustasukkaiseksi. Odotin arkipäivää, kun tiesin missä se "toinen nainen" oli töissä ja soitin sille naiselle ja esittelin itseni ja kysyin suoraan onko hän ollut mun miehen kanssa. Nainen myönsi asian ja oli aikas kauhuissaan ja pahoillaan, kun ei ollut tiennyt, että mun miehellä onkin vaimo. Mieheni oli ikäänkuin unohtanut kertoa olevansa naimisissa. Kysyin vielä että missä tapahtui ja samat tiedot tuli kuin mieheltänikin.
        No ei siinä sitten mitään, toivottelin naiselle hyviä päivän jatkoja (hänenhän syy tämä ei ollut) ja soitin miehelleni että ero on sitten edessä.

        Voitteko te uskoa..? Mun mies alkoi selittään, että se toinen nainen valehteli, että mitään pettämistä ei oikeasti ole tapahtunut vaan se nainen oli yrittänyt iskeä häntä baarissa ja kun hän ei ollut suoraselkäisenä miehenä lähtenyt sen mukaan niin se päätti sitten kostaa ja soittaa minulle ja "paljastaa" tämä väitetty pettäminen.

        Mies pysyi tarinassaan vaikka kerroin mitä hän oli kännipäissään kertonut ja että se olin minä joka soitti sille naiselle yms. Mitään ei mies silti myöntänyt. Jälkikäteen kuulin mukana olleelta miehen kaverilta, että kyllä mieheni ihan oikeasti oli ollut sen naisen kanssa.

        Uskomaton pokka oli tällä ex-miehelläni, kai se kuvitteli, että kun tarpeeksi vakaasti asian kieltää niin minä uskon.


      • lollolololo
        valehtelee.. kirjoitti:

        Paras oli kun mun ex-mies hirveässä kännissä suutuspäissään sanoi, että on pettänyt mua yhden naisen kanssa, kertoi vielä missä ja kenen kanssa.

        Seuraavana päivänä se perui jutun ja selitti, että oli valehdellut saadakseen minut mustasukkaiseksi. Odotin arkipäivää, kun tiesin missä se "toinen nainen" oli töissä ja soitin sille naiselle ja esittelin itseni ja kysyin suoraan onko hän ollut mun miehen kanssa. Nainen myönsi asian ja oli aikas kauhuissaan ja pahoillaan, kun ei ollut tiennyt, että mun miehellä onkin vaimo. Mieheni oli ikäänkuin unohtanut kertoa olevansa naimisissa. Kysyin vielä että missä tapahtui ja samat tiedot tuli kuin mieheltänikin.
        No ei siinä sitten mitään, toivottelin naiselle hyviä päivän jatkoja (hänenhän syy tämä ei ollut) ja soitin miehelleni että ero on sitten edessä.

        Voitteko te uskoa..? Mun mies alkoi selittään, että se toinen nainen valehteli, että mitään pettämistä ei oikeasti ole tapahtunut vaan se nainen oli yrittänyt iskeä häntä baarissa ja kun hän ei ollut suoraselkäisenä miehenä lähtenyt sen mukaan niin se päätti sitten kostaa ja soittaa minulle ja "paljastaa" tämä väitetty pettäminen.

        Mies pysyi tarinassaan vaikka kerroin mitä hän oli kännipäissään kertonut ja että se olin minä joka soitti sille naiselle yms. Mitään ei mies silti myöntänyt. Jälkikäteen kuulin mukana olleelta miehen kaverilta, että kyllä mieheni ihan oikeasti oli ollut sen naisen kanssa.

        Uskomaton pokka oli tällä ex-miehelläni, kai se kuvitteli, että kun tarpeeksi vakaasti asian kieltää niin minä uskon.

        Muuten ihan ok, kun sait ukon kiinni valheesta...

        mutta mutta seuraava kohta:

        """Jälkikäteen kuulin mukana olleelta miehen kaverilta, että kyllä mieheni ihan oikeasti oli ollut sen naisen kanssa. """"

        Anna mä arvaan? Annoitko miehen kaverille pikkaisen riemurasiaa? ;) Kun oli noin ihanasti sun tukenas..


      • valitettavasti..
        lollolololo kirjoitti:

        Muuten ihan ok, kun sait ukon kiinni valheesta...

        mutta mutta seuraava kohta:

        """Jälkikäteen kuulin mukana olleelta miehen kaverilta, että kyllä mieheni ihan oikeasti oli ollut sen naisen kanssa. """"

        Anna mä arvaan? Annoitko miehen kaverille pikkaisen riemurasiaa? ;) Kun oli noin ihanasti sun tukenas..

        antanut.. Olis tietysti pitänyt mutta kun oli oman rouvansa kanssa liikkeellä. Kyllä sille ihan kiitos riitti :D


      • .......................
        valitettavasti.. kirjoitti:

        antanut.. Olis tietysti pitänyt mutta kun oli oman rouvansa kanssa liikkeellä. Kyllä sille ihan kiitos riitti :D

        tossavainen?

        Toisin sanoen tossavainen joko oli kahden naisen ristikuulustelussa tai tyypillinen "neiti" joka mielistelee hameväkeä?

        Ei tommosia äijien porukkaan oteta, oli ukkos miten paska tahansa, niin jos mun kaveri olis ollut, niin en olis asiasta puhunut.

        Taitaa olla kaappihomo tää naisystäväs mies?


      • Kiret
        ....................... kirjoitti:

        tossavainen?

        Toisin sanoen tossavainen joko oli kahden naisen ristikuulustelussa tai tyypillinen "neiti" joka mielistelee hameväkeä?

        Ei tommosia äijien porukkaan oteta, oli ukkos miten paska tahansa, niin jos mun kaveri olis ollut, niin en olis asiasta puhunut.

        Taitaa olla kaappihomo tää naisystäväs mies?

        Ei muuten tartte olla kaappihomo tai mitenkään erikoinen tekemään tällaisia paljastuksia. Sä et ilmeisesti ole selvillä siitä, et miehet kieroilee toistensa selän takana - yleensähän tän katsotaan olevan naisten heiniä. Toi 'kaveri' on saattanut olla pitempään kateellinen tolle miehelle, ja näin se sit tulee ilmi. Ihminen on aina ihminen, oli se sit mies tai nainen.


      • .........................
        Kiret kirjoitti:

        Ei muuten tartte olla kaappihomo tai mitenkään erikoinen tekemään tällaisia paljastuksia. Sä et ilmeisesti ole selvillä siitä, et miehet kieroilee toistensa selän takana - yleensähän tän katsotaan olevan naisten heiniä. Toi 'kaveri' on saattanut olla pitempään kateellinen tolle miehelle, ja näin se sit tulee ilmi. Ihminen on aina ihminen, oli se sit mies tai nainen.

        Juu en tiedäkkään, kun hyvinkin pieneen kaveri piiriini ei kuulu hamemiehiä. Varmaan onkin aikas yleistä ottaen huomioon kuinka vähän tosi kavereita voi löytyä.


    • meni kuusikuukautta ennen kuin nainen sanoi että kyllä se voin olla minäkin joka taudin toin, että tiukkana pitää olla..........

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1836
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1619
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1271
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe