Hopeinen panssariketju

tietoa kaipaan

Osaako joku sanoa, että paljonko sellainen 5mm paksu ja 45cm pitkä hopeinen panssariketju maksaa? Olen netistä kultasepänliikkeiden sivuilta yrittänyt etsiä, mutta enpä ole löytänyt. Varmaan jotain siihen 100 euron pintaan se menee, mutta oisko jollain tarkempaa hintaa heittää...?

13

11584

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • tietoa kaipaan

Siis miten tuo voi olla noin halpa?! Minun hopeinen rannekoruni maksoi lähes saman verran ja se on sentään yli 30cm lyhyempi... Onko tuo edes aitoa hopeaa vai jotain rihkamaa... SEn tiedän että kultasepän liikkeissä hinta olisi jotain 70-100e.

• mut ei vaan ole
        tietoa kaipaan kirjoitti:

Siis miten tuo voi olla noin halpa?! Minun hopeinen rannekoruni maksoi lähes saman verran ja se on sentään yli 30cm lyhyempi... Onko tuo edes aitoa hopeaa vai jotain rihkamaa... SEn tiedän että kultasepän liikkeissä hinta olisi jotain 70-100e.

Ei se mielestäni niin halpa ole. Ota huomioon, ei ainoastaan sen koko, vaan myös paino. Eikö sen takia juuri esim. elintarvikkeitakin myydä niin,lainsäädännön takia, että ilmoitetaan myös kilohinta, jotta kuluttaja pystyisi helpommon verrata tuotteita toisiinsa... koska koko ei kerro koko totuutta.
        Mainitsemasi koru painaa 24 gr. ja maksaa jopa 37,40 euroa. Mutta esimerkiksi alemega.com myy miesten panssariketjua hintaan 43 euroa, mutta PAINOA onkin yli tuplasti enemmän, peräti 50 gr. Näin ollen,laskutapani mukaan, mainitsemasi "halpa" koru maksaa 1,56 euroa grammalta, kun taas osoitteessa http://www.alemega.com/verkkokauppa/product_details.php?p=707 myydään SAMAA hopeata ("925") hintaan 0,86 euroa grammalta. Hintaeroa onkin siis peräti 80%. Halpa koru ei siis enää ollutkaan halpa.

Sitä paitsi valtaosa myynnissä olevista hopeakoruista on sterling-hopeata. Ei niissä mitään eroa ole...usko pois...joko aitoa tai ei...on aitoa jos on leima "925" korussa...lähes kaikissa on...kukaan verkkokauppias ei uskalla eikä tahdo pilata myyntiään tai mainettaan, myymällä hopeakoruna, mikäli ei sitä ole oikeasti- vilppi kyllä huomataan ja siitä puhutaan...eli mainitsemasi koru ei välttämättä mitään rihkamaa olekan, vaikka se onkin mielestäsi halpa...

Et sillai...tällainen vuodatus.

• bemari850
      • sais?

niin mistäköhän sais mahdollisimman halvalla tarkoitan nyt sellaista 40 euron luokkaa sellaisia kunnon hopeita vähintään 5mm paksuja panssariketjuja? ei tarvitse olla nettikauppa vaan ihan mikä vaan jossain kunhan kerrotte nimen :)

• sais? kirjoitti:

niin mistäköhän sais mahdollisimman halvalla tarkoitan nyt sellaista 40 euron luokkaa sellaisia kunnon hopeita vähintään 5mm paksuja panssariketjuja? ei tarvitse olla nettikauppa vaan ihan mikä vaan jossain kunhan kerrotte nimen :)

mulla olis 13mm 56cm 156.7g painava panssarikaula ketju joutavana otappa yhteyttä niin keskustellaan hinnasta [email protected]

• Leenuska 2

Ajattelin tilata hobby hallin kuvastosta kun tuli eilen, vaan taisi olla 50 cm ja siihen oli ranneketjukin samaa sarjaa,siiin oli joku tarjous ei lähelläkään sataa euroo.Kato viel nettisivuilta siellä on toiset vieläkin edullisemmat ja todella hyvän näköiset.Aattelin kanssa tilata.

• noi on tosi nuukia mitä myydään hobbyhallissa ja hintakin on ihan järkyttäviä ..

• hopeakeisari
        makepoika24 kirjoitti:

noi on tosi nuukia mitä myydään hobbyhallissa ja hintakin on ihan järkyttäviä ..

tuol on jotain: www.hopeatukku.fi

• a.s.s
    • Korujakoruja

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      14
      4652
    2. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      360
      4041
    3. Voitaisko olla kavereita?

Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk
      Tunteet
      22
      3550
    4. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      37
      3530
    5. Deodoranttiteollisuus

Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin
      Jämsä
      12
      2603
    6. 280
      2450
    7. Martinan mies on Suomessa.

Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...
      Kotimaiset julkkisjuorut
      323
      1900
    8. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      100
      1842
    9. Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?

Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi
      Einekset
      48
      1556
    10. Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin

Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_
      Ateismi
      11
      1203
    Aihe