oisko jollain kertoa liikkeitä joilla saisi peppua ja reisiä kiinteämmäksi..käyn noin parin kilometrin lenkillä melkein joka päivä. salilla ei ole varaa käydä niin kotona pitäisi nämä liikkeet onnistua. apu välineitäkään ei ole. paitsi muutama paino. jos jollain on oma kohtaisia kokemuksia jolla on saanut kiinteämmäksi niin ottaisin mielelläni neuvoja liikkeistä vastaan :)
kiitän jo etukäteen!
pepun ja reisien kiinteytys kotona..
3
6381
Vastaukset
- ja lisäksi
motivaatiota, paljon hyviä "kuntokuureja" ihan aloittelijan lähtötasosta alkaen. Siis liikunta osastolta, mm. 30 päivän tehokiinteytys ym. kirjoja.
Mulla jo kolmas eri opus menossa tänä kesänä ja tuloksia on näkynyt kolmannesta päivästä alkaen! Eikä intokaan lopu kun liikkeiden tyyli vaihtuu joka kuukausi (ja tietysti melkein joka päivä kirjan ohjelmasta riippuen).
Kunhan kirjaston opukset loppuvat aloitan kierroksen näistä kirjoista alusta :) - ovet tässä
Kaiken avaimet:
1. Tärkein: RUOKAVALIO
2. Aerobinen liikunta: kävely, juoksu, pyöräily, jne. Vähintään 3 krt viikossa
3. Lihaskuntoharjoittelu: väh. 2 krt viikossa
Kaikkia näitä tarvitaan.
Jos vain laihdutat ruokavaliolla, niin vaarana on että menetät liikaa lihasta ja sinusta tulee ns. "laiha läski", jolloin et ole yhtään kiinteämpi. Mutta pelkkä liikuntakaan ei laihduta, jollei ruokavalio ole todellakin kunnossa. Lihaskuntoharjoittelu takaa sen että mahdollisimman vähän lihasmassaa menetetään. Ja aerobinen liikunta polttaa rasvaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek184541Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5032420Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1421981Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.181779- 791543
- 1461505
- 111061
- 93900
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik39827- 118818