Olen munaton mies. Miten naiset suhtaudutte siihen ? Onko mitään saumaa saada seuraa ?
Munaton mies ?
12
7161
Vastaukset
- tarkoitat
tyhmää miestä, niin ei kiitos.
...siihen yleistykseen, että miehet ajattelevat sukupuolielimillään? Entäpä jos sen munattomuuden sivuvaikutuksesta joutuu käyttämään aivojaan? Vai tarkoitatko, että kaikki naiset ovat tyhmiä elleivät käytä hormooneja? Varsin mielenkiintoista, minä kuitenkin ottaisin mieluummin munattoman naisen...
T: myös munaton- sanontaa
elin_tilaa kirjoitti:
...siihen yleistykseen, että miehet ajattelevat sukupuolielimillään? Entäpä jos sen munattomuuden sivuvaikutuksesta joutuu käyttämään aivojaan? Vai tarkoitatko, että kaikki naiset ovat tyhmiä elleivät käytä hormooneja? Varsin mielenkiintoista, minä kuitenkin ottaisin mieluummin munattoman naisen...
T: myös munaton*munaton mies* mitenkään elimiin vaan se mielestäni huom! mun mielestä tarkoittaa vähän sellaista luuseria (miestä joka ei ole sanojensa kaltainen ja niiden takana). Miestä johon voi luottaa ei voi sanoa munattomaksi.
sanontaa kirjoitti:
*munaton mies* mitenkään elimiin vaan se mielestäni huom! mun mielestä tarkoittaa vähän sellaista luuseria (miestä joka ei ole sanojensa kaltainen ja niiden takana). Miestä johon voi luottaa ei voi sanoa munattomaksi.
...että se munattomuus olisi elimellistä. Harvemmin kuitenkin kuulee agressiivisesta miehestä (ainakin joskus sillä on jotain tekemistä testosteronin kanssa) käytettävän nimitystä "munaton". Oli niin tai näin, ei sillä kuitenkaan välttämättä ole tekemistä älyn kanssa. Tiedän kyllä tuon sanonnan merkityksen ja silti voin sanoa olevani munaton. Saa tulkita ihan miten tahtoo, mutta en ainakaan munan puutteessa ole... :)
- Niistä hämillään oleva
sanontaa kirjoitti:
*munaton mies* mitenkään elimiin vaan se mielestäni huom! mun mielestä tarkoittaa vähän sellaista luuseria (miestä joka ei ole sanojensa kaltainen ja niiden takana). Miestä johon voi luottaa ei voi sanoa munattomaksi.
Miksi naiset käyttävät termejä "munaton", "Mies isolla M:llä" jne, jotka ainakin suurin osa miehistä yhdistää ns. machomieheen tai siihen, että ei ole moinen.
Ilmeisesti kuitenkin naiset hakevat näillä termeillä vastuuntuntoisuutta ja luotettavuutta mieheltä, eivätkä juurikaan noita machomiehen ominaisuuksia, eli mies tekee mitä lystää ja nainen tottelee... - mies on
Niistä hämillään oleva kirjoitti:
Miksi naiset käyttävät termejä "munaton", "Mies isolla M:llä" jne, jotka ainakin suurin osa miehistä yhdistää ns. machomieheen tai siihen, että ei ole moinen.
Ilmeisesti kuitenkin naiset hakevat näillä termeillä vastuuntuntoisuutta ja luotettavuutta mieheltä, eivätkä juurikaan noita machomiehen ominaisuuksia, eli mies tekee mitä lystää ja nainen tottelee...tasavarmasti parempi vaihtoehto kuin machomies(yäk).
- vellihousut.
sanontaa kirjoitti:
munattomat miehet hakee seuran treffipalstoilta.
- klfdk 7
vellihousut. kirjoitti:
munattomat miehet hakee seuran treffipalstoilta.
Totta munaton porukkaa deitit pullollaan, reppanat kun eivät uskalla pistää
nenäänsä ihmisten ilmoille.
.. - 0lenhanMies
sanontaa kirjoitti:
"munaton mies" mammanpoika, asuu yleensä äitin helmoissa.
- tissitön nainen
se menis siihen saumaan, kun ei ole tisseistä tietoakaan tai ehkä kalpea aavistus. Mut se on jo toinen juttu miten munaton mies suhtautuisi siihen.
- illupillu
tottakai voit kairata muo dildolla yms.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166040Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334137- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2552083Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441846- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569