Olen munaton mies. Miten naiset suhtaudutte siihen ? Onko mitään saumaa saada seuraa ?
Munaton mies ?
12
7321
Vastaukset
- tarkoitat
tyhmää miestä, niin ei kiitos.
...siihen yleistykseen, että miehet ajattelevat sukupuolielimillään? Entäpä jos sen munattomuuden sivuvaikutuksesta joutuu käyttämään aivojaan? Vai tarkoitatko, että kaikki naiset ovat tyhmiä elleivät käytä hormooneja? Varsin mielenkiintoista, minä kuitenkin ottaisin mieluummin munattoman naisen...
T: myös munaton- sanontaa
elin_tilaa kirjoitti:
...siihen yleistykseen, että miehet ajattelevat sukupuolielimillään? Entäpä jos sen munattomuuden sivuvaikutuksesta joutuu käyttämään aivojaan? Vai tarkoitatko, että kaikki naiset ovat tyhmiä elleivät käytä hormooneja? Varsin mielenkiintoista, minä kuitenkin ottaisin mieluummin munattoman naisen...
T: myös munaton*munaton mies* mitenkään elimiin vaan se mielestäni huom! mun mielestä tarkoittaa vähän sellaista luuseria (miestä joka ei ole sanojensa kaltainen ja niiden takana). Miestä johon voi luottaa ei voi sanoa munattomaksi.
sanontaa kirjoitti:
*munaton mies* mitenkään elimiin vaan se mielestäni huom! mun mielestä tarkoittaa vähän sellaista luuseria (miestä joka ei ole sanojensa kaltainen ja niiden takana). Miestä johon voi luottaa ei voi sanoa munattomaksi.
...että se munattomuus olisi elimellistä. Harvemmin kuitenkin kuulee agressiivisesta miehestä (ainakin joskus sillä on jotain tekemistä testosteronin kanssa) käytettävän nimitystä "munaton". Oli niin tai näin, ei sillä kuitenkaan välttämättä ole tekemistä älyn kanssa. Tiedän kyllä tuon sanonnan merkityksen ja silti voin sanoa olevani munaton. Saa tulkita ihan miten tahtoo, mutta en ainakaan munan puutteessa ole... :)
- Niistä hämillään oleva
sanontaa kirjoitti:
*munaton mies* mitenkään elimiin vaan se mielestäni huom! mun mielestä tarkoittaa vähän sellaista luuseria (miestä joka ei ole sanojensa kaltainen ja niiden takana). Miestä johon voi luottaa ei voi sanoa munattomaksi.
Miksi naiset käyttävät termejä "munaton", "Mies isolla M:llä" jne, jotka ainakin suurin osa miehistä yhdistää ns. machomieheen tai siihen, että ei ole moinen.
Ilmeisesti kuitenkin naiset hakevat näillä termeillä vastuuntuntoisuutta ja luotettavuutta mieheltä, eivätkä juurikaan noita machomiehen ominaisuuksia, eli mies tekee mitä lystää ja nainen tottelee... - mies on
Niistä hämillään oleva kirjoitti:
Miksi naiset käyttävät termejä "munaton", "Mies isolla M:llä" jne, jotka ainakin suurin osa miehistä yhdistää ns. machomieheen tai siihen, että ei ole moinen.
Ilmeisesti kuitenkin naiset hakevat näillä termeillä vastuuntuntoisuutta ja luotettavuutta mieheltä, eivätkä juurikaan noita machomiehen ominaisuuksia, eli mies tekee mitä lystää ja nainen tottelee...tasavarmasti parempi vaihtoehto kuin machomies(yäk).
- vellihousut.
sanontaa kirjoitti:
munattomat miehet hakee seuran treffipalstoilta.
- klfdk 7
vellihousut. kirjoitti:
munattomat miehet hakee seuran treffipalstoilta.
Totta munaton porukkaa deitit pullollaan, reppanat kun eivät uskalla pistää
nenäänsä ihmisten ilmoille.
.. - 0lenhanMies
sanontaa kirjoitti:
"munaton mies" mammanpoika, asuu yleensä äitin helmoissa.
- tissitön nainen
se menis siihen saumaan, kun ei ole tisseistä tietoakaan tai ehkä kalpea aavistus. Mut se on jo toinen juttu miten munaton mies suhtautuisi siihen.
- illupillu
tottakai voit kairata muo dildolla yms.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä
Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai908596Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki424748Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.414421Jos samassa autossa istuu romani, somali ja venäläinen, kuka ajaa?
Arvioiden mukaan romanit lähtivät noin 1000-luvulla liikkeelle pohjois-Intiasta. Nyt 1000 vuotta myöhemmin he ovat levit462633Numero josta kaivattusi tulee mieleen
Onko jokin numero joka yhdistää teidät jotenkin? Älä laita puhelinnumeroa.991510- 401306
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441256Heräsin taas sinä mielessä
Miten voi haluta toista näin paljon? 😳 Kyllä meillä on muutenkin hyvä yhteys. Ehkä se tekee myös tästä niin voimakkaan?641162Jorman paluu sodasta Lieksaan oli katkera
Jorma Karhunen astui Lieksan asemalle. Aurinko paistoi, mutta Jorman maailma oli sumuinen. Takana oli se helvetti, jota391160Kannattaa toimia yleisesti ottaen
Ajoissa. Vaikka miten paljon haluan ja tunnen, olen löytänyt nyt elämääni jotain uutta ja se todennäköisesti edistyy, jo1671100