harppuunoista

>>ranta<<

oon "harrastanu" snorklausta muutamia vuosia ja kun viime viikolla mökillä näin semmosen mukavan kokosen hauen niin aattelin että vitsi kun ois harppuuna niin siin olis iltapalaa.

eli suhteellisen edullista harppuuna olisin hakemassa (alle sata euroo). mikä olis hyvä ja mistä niitä vois ostaa?

8

3069

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sdfgbfdfb

      Hetki sitten ostin niin sanotun ritsan eri viritetään vetämällä kuminen naru nuoleen kiinni, ihan toimiva peli subseac merkkinen. Niitä myy ainakin divepoint, makso 40€. kannattaa ostaa aika pitkä niin pääsee tarpeeksi lähellä vähintään 60cm 80-90cm on hyvä ja siihen kunnon 5 piikkinen kärki niin alkaa fisua tuleen.

      • aitte

        mitäs sitte kun oon hankkinu tommosen harppuunan. mihin kohtaa kalaa pitäs tähdä ja onko jotain mitä ois syytä tietää. ja onko jossain lisä tietoa lajista


      • kalastusta
        aitte kirjoitti:

        mitäs sitte kun oon hankkinu tommosen harppuunan. mihin kohtaa kalaa pitäs tähdä ja onko jotain mitä ois syytä tietää. ja onko jossain lisä tietoa lajista

        saa lisätietoa varmasti googlettamalla. Tässä pari vinkkiä
        1 Päähän kannattaa ampua koska silloin ei mene "lihat" pilalle.
        2 Tarpeeksi piikkejä keihääseen väh 3 kpl suomen oloissa.
        3 Tarpeeksi pitkä ase (pituus mieluiten yli 100 cm)


      • seuraavaa
        kalastusta kirjoitti:

        saa lisätietoa varmasti googlettamalla. Tässä pari vinkkiä
        1 Päähän kannattaa ampua koska silloin ei mene "lihat" pilalle.
        2 Tarpeeksi piikkejä keihääseen väh 3 kpl suomen oloissa.
        3 Tarpeeksi pitkä ase (pituus mieluiten yli 100 cm)

        Linkkiä.
        www.teamkampela.com
        suomen parhaat sukelluskalastus sivut.
        On videoita/kuvia ja mezaboard =>yleistä niin löytyy
        juttua.


      • halvalla
        seuraavaa kirjoitti:

        Linkkiä.
        www.teamkampela.com
        suomen parhaat sukelluskalastus sivut.
        On videoita/kuvia ja mezaboard =>yleistä niin löytyy
        juttua.

        Mene kalastuskaupaan osta pieni atraimen kärki siihen sopiva alumiini putki liitä kärki kiinni putkella mitaa 90cm toiseen päähän osta vene kaupasta 80cm 8mm kumi narua tee 2 reikää päähän laita päät kiinni putkeen näin sinulla on oiva kalastus väine. Laita kumi lenkki peukalon hankaimeen venytä kuminauha purista putkesta harpuuna ladattu kun päästät putken vapaaksi harpuuna vapautuu. Hinta tälle laiteele noin 8e


    • Ribsteri

      www.spearpoint.fi

      • jeesus

        spearpoint


    • KimmoPaakki

      SFStore.fi myy hyviä sukelluskalastus varusteita edulliseen hintaan, osaava ja mukava palvelu

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1606
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      931
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      618
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      188
      428
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe