Onnistuuko digikanavien nauhoittaminen videolle kun videossa on vain yksi scart liittimen paikka?
Yksi scartti videossa...
9
790
Vastaukset
- XYZ
Periaatteessa pitäisi onnistua koska digiboksi vain ottaa antennista digisignaalia ja antaa sen ulos analogisena videolle ja TV:lle. Vanhat videot ottavat antennisignaalia ja ne kytkettiin esim. telkkariin yhdellä scartilla ja antennikaapelilla. Jos edessä on digiboksin hankinta kannattaa varmistaa kytkennät myyjältä!
- Anopille
Mielestäni sinne videoon ei saa digikuvaa kun videossa ei ole kuin yksi scartti ja se menee televisioon. Vai saako?
- Kyllä
Anopille kirjoitti:
Mielestäni sinne videoon ei saa digikuvaa kun videossa ei ole kuin yksi scartti ja se menee televisioon. Vai saako?
Helpoiten onnistut jos digiboxissa on kaksi scartti paikkaa, jolloin toinen telkkariin ja toinen videoon.
- entä..
Kyllä kirjoitti:
Helpoiten onnistut jos digiboxissa on kaksi scartti paikkaa, jolloin toinen telkkariin ja toinen videoon.
katsominen videolta? Joudunko vaihtamaan johdon paikkaa nauhoituksen jälkeen? En muista oliko boksissa yksi vai kaksi scarttia...
entä.. kirjoitti:
katsominen videolta? Joudunko vaihtamaan johdon paikkaa nauhoituksen jälkeen? En muista oliko boksissa yksi vai kaksi scarttia...
Katsoessa painetaan videon play nappulaa ja kuva tulee TV:hen. Boksissa tulee olla kaksi scartia.
- Rick
okaro kirjoitti:
Katsoessa painetaan videon play nappulaa ja kuva tulee TV:hen. Boksissa tulee olla kaksi scartia.
Video menee siis boxin läpi televisiolle.
Onko muuten kaikissa kahden scartin boxeissa tämä videon läpivienti? Rick kirjoitti:
Video menee siis boxin läpi televisiolle.
Onko muuten kaikissa kahden scartin boxeissa tämä videon läpivienti?Kaikissa käsittääkseni ei ole, joten ota selvää ennen ostoa. Toisissa voi olla, että boksi täytyy sulkea ensin.
- piikki36
okaro kirjoitti:
Kaikissa käsittääkseni ei ole, joten ota selvää ennen ostoa. Toisissa voi olla, että boksi täytyy sulkea ensin.
voihan videoon liittää scart-jakajan silloin siihen saa kaksi taio useampaa paikkaa. Jos itselläni on ainakin semmonen viritelmä että seinästä tuleva antennijohto menee boxiin, siitä antennijohto videoon ja videosta menee tv:seen antennijohto. Sitten kaikki laitteet liitetään toisiinsa eli videossa tarvit kaksi scart paikkaa.
piikki36 kirjoitti:
voihan videoon liittää scart-jakajan silloin siihen saa kaksi taio useampaa paikkaa. Jos itselläni on ainakin semmonen viritelmä että seinästä tuleva antennijohto menee boxiin, siitä antennijohto videoon ja videosta menee tv:seen antennijohto. Sitten kaikki laitteet liitetään toisiinsa eli videossa tarvit kaksi scart paikkaa.
Yleensä tuollaisia jakajia kannattaa pitää viimeisenä ratkaisnua. Varsinkin ulostulosignaalin jakaminen kahdelle laitteelle voi aiheuttaa yllättävää kuvan huononemista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501479
- 104911
- 75723
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15573ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40504Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m156472Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..44462- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402