Yksi scartti videossa...

Anopille

Onnistuuko digikanavien nauhoittaminen videolle kun videossa on vain yksi scart liittimen paikka?

9

790

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • XYZ

      Periaatteessa pitäisi onnistua koska digiboksi vain ottaa antennista digisignaalia ja antaa sen ulos analogisena videolle ja TV:lle. Vanhat videot ottavat antennisignaalia ja ne kytkettiin esim. telkkariin yhdellä scartilla ja antennikaapelilla. Jos edessä on digiboksin hankinta kannattaa varmistaa kytkennät myyjältä!

      • Anopille

        Mielestäni sinne videoon ei saa digikuvaa kun videossa ei ole kuin yksi scartti ja se menee televisioon. Vai saako?


      • Kyllä
        Anopille kirjoitti:

        Mielestäni sinne videoon ei saa digikuvaa kun videossa ei ole kuin yksi scartti ja se menee televisioon. Vai saako?

        Helpoiten onnistut jos digiboxissa on kaksi scartti paikkaa, jolloin toinen telkkariin ja toinen videoon.


      • entä..
        Kyllä kirjoitti:

        Helpoiten onnistut jos digiboxissa on kaksi scartti paikkaa, jolloin toinen telkkariin ja toinen videoon.

        katsominen videolta? Joudunko vaihtamaan johdon paikkaa nauhoituksen jälkeen? En muista oliko boksissa yksi vai kaksi scarttia...


      • entä.. kirjoitti:

        katsominen videolta? Joudunko vaihtamaan johdon paikkaa nauhoituksen jälkeen? En muista oliko boksissa yksi vai kaksi scarttia...

        Katsoessa painetaan videon play nappulaa ja kuva tulee TV:hen. Boksissa tulee olla kaksi scartia.


      • Rick
        okaro kirjoitti:

        Katsoessa painetaan videon play nappulaa ja kuva tulee TV:hen. Boksissa tulee olla kaksi scartia.

        Video menee siis boxin läpi televisiolle.
        Onko muuten kaikissa kahden scartin boxeissa tämä videon läpivienti?


      • Rick kirjoitti:

        Video menee siis boxin läpi televisiolle.
        Onko muuten kaikissa kahden scartin boxeissa tämä videon läpivienti?

        Kaikissa käsittääkseni ei ole, joten ota selvää ennen ostoa. Toisissa voi olla, että boksi täytyy sulkea ensin.


      • piikki36
        okaro kirjoitti:

        Kaikissa käsittääkseni ei ole, joten ota selvää ennen ostoa. Toisissa voi olla, että boksi täytyy sulkea ensin.

        voihan videoon liittää scart-jakajan silloin siihen saa kaksi taio useampaa paikkaa. Jos itselläni on ainakin semmonen viritelmä että seinästä tuleva antennijohto menee boxiin, siitä antennijohto videoon ja videosta menee tv:seen antennijohto. Sitten kaikki laitteet liitetään toisiinsa eli videossa tarvit kaksi scart paikkaa.


      • piikki36 kirjoitti:

        voihan videoon liittää scart-jakajan silloin siihen saa kaksi taio useampaa paikkaa. Jos itselläni on ainakin semmonen viritelmä että seinästä tuleva antennijohto menee boxiin, siitä antennijohto videoon ja videosta menee tv:seen antennijohto. Sitten kaikki laitteet liitetään toisiinsa eli videossa tarvit kaksi scart paikkaa.

        Yleensä tuollaisia jakajia kannattaa pitää viimeisenä ratkaisnua. Varsinkin ulostulosignaalin jakaminen kahdelle laitteelle voi aiheuttaa yllättävää kuvan huononemista.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1479
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      573
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      156
      472
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      462
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe