Paljonko personal traineri maksaaa??
Paljon PT maksaa??
7
985
Vastaukset
- monenhintaista
kannattaa tutustua salin nettisivuihin, soittaa salille tai käydä paikan päällä mutta sanoisin että ei ne mitään halpaa huvia ole (esim. ohjelman teko voi maksaa jopa 50 euroa), jos itse jaksaa opiskella asioita niin säästää paljonkin.
- weider---
Kannattaa sitten tutustua pt:n taustoihin paremmin. Kaikenlaisia omaa kokemusta vailla olevia hyypiöitä käyttää nimeä personal trainer tai ohjaaja ym vastaavat.
Harvalla kuitenkaan on omaa käytännön kokemusta vuosien ajalta ja silloinkin kun on niin kokemus rajoittuu tietylle alueelle. Harva pt on hyvä moniosaaja. - maksaa
Se riippuu ihan siitä mitä haluat?
mailaa vaikka mulle niin kerron enemmän?
[email protected]
t.mika
www.tahtikunto.com - voin olla
sun PT, ilmaiseksi ;)
- Nimetön
Voi kiiitos tarjouksesta.. Kuinkahan kaukaa mahat olla? Onko kokemusta PT:sta? :D
- AfrO
Heips!
Liikunnanohjaajaksi valmistuvia/liikunnanohjaajan peruskurssilaisia kannattaa käyttää hyödyksi Personal treiner hommissa. eli urheiluopistoilta kannattaa kysellä liikunnanohjaajakurssilla olijoita. hyvällä mäihällä, joku asuu juuri samalla paikkakunnalla kanssasi ja pystytte nähdä helposti.
mieti ensiksi mitä itse olet valmis maksamaan/tunti ja pystytkö/voitko rahoittaa esim kuntosalikäynnit,vai haluatko vain 'ilmaisen liikunnan' avulla päästä hyvään kuntoon. mitä tarkemmin osaat kertoa tarpeesi, sen helpommin joku tarttuu hommiin kanssasi!- minä vain :-)
minä en kyllä rahojani laittaisi johonkin peruskurssilaiseen.. Jos PT:n palkkaisin niin haluaisin kunnon vastineen rahoilleni ja mahdollisimman kokeneen PT:n. Jos on ihan aloitteleva liikunnanharrastaja niin ehkä tuollainen opiskelijakin olisi ok, mutta jos tiedostaa että on vähänkin ongelmia esim. ruokavalion suhteen niin kannattaa minusta miettiä aika tarkkaan kenet ottaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733644Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91981Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2261323- 1341196
- 1001063
- 1091045
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil701010- 60974
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6965- 35876