Paljon PT maksaa??

PeikkoNeitoh

Paljonko personal traineri maksaaa??

7

985

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • monenhintaista

kannattaa tutustua salin nettisivuihin, soittaa salille tai käydä paikan päällä mutta sanoisin että ei ne mitään halpaa huvia ole (esim. ohjelman teko voi maksaa jopa 50 euroa), jos itse jaksaa opiskella asioita niin säästää paljonkin.

• weider---

Kannattaa sitten tutustua pt:n taustoihin paremmin. Kaikenlaisia omaa kokemusta vailla olevia hyypiöitä käyttää nimeä personal trainer tai ohjaaja ym vastaavat.

Harvalla kuitenkaan on omaa käytännön kokemusta vuosien ajalta ja silloinkin kun on niin kokemus rajoittuu tietylle alueelle. Harva pt on hyvä moniosaaja.

• maksaa

Se riippuu ihan siitä mitä haluat?
      mailaa vaikka mulle niin kerron enemmän?
      [email protected]

t.mika
      www.tahtikunto.com

• voin olla

sun PT, ilmaiseksi ;)

• Nimetön

Voi kiiitos tarjouksesta.. Kuinkahan kaukaa mahat olla? Onko kokemusta PT:sta? :D

• AfrO

Heips!
      Liikunnanohjaajaksi valmistuvia/liikunnanohjaajan peruskurssilaisia kannattaa käyttää hyödyksi Personal treiner hommissa. eli urheiluopistoilta kannattaa kysellä liikunnanohjaajakurssilla olijoita. hyvällä mäihällä, joku asuu juuri samalla paikkakunnalla kanssasi ja pystytte nähdä helposti.
      mieti ensiksi mitä itse olet valmis maksamaan/tunti ja pystytkö/voitko rahoittaa esim kuntosalikäynnit,vai haluatko vain 'ilmaisen liikunnan' avulla päästä hyvään kuntoon. mitä tarkemmin osaat kertoa tarpeesi, sen helpommin joku tarttuu hommiin kanssasi!

• minä vain :-)

minä en kyllä rahojani laittaisi johonkin peruskurssilaiseen.. Jos PT:n palkkaisin niin haluaisin kunnon vastineen rahoilleni ja mahdollisimman kokeneen PT:n. Jos on ihan aloitteleva liikunnanharrastaja niin ehkä tuollainen opiskelijakin olisi ok, mutta jos tiedostaa että on vähänkin ongelmia esim. ruokavalion suhteen niin kannattaa minusta miettiä aika tarkkaan kenet ottaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      73
      3644
    2. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1981
    3. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      226
      1323
    4. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      134
      1196
    5. Pitikö mennä rakastumaan

Oi kyllä, kyllä piti. Kiitos vaan sulle mies! Todella kiitän..
      Ikävä
      100
      1063
    6. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      109
      1045
    7. Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...

Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil
      Maailman menoa
      70
      1010
    8. Mitä tai ketä kaivattusi

muistuttaa?
      Ikävä
      60
      974
    9. Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!

No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik
      Viihde ja kulttuuri
      6
      965
    10. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      876
    Aihe