Mistä löytyisi ihan vaan ystäväpalsta? Ei siis mitään seksiseuraa vaan ihan tavallista kaveria etsisin! Antakaas neuvoja, mutta ei mitään "mee baariin" tai "mee ulos"...
Missä ystäväpalsta?
29
8496
Vastaukset
- vailla frendiä
Tässä olis kans yks ihminen vailla ystävää..
- hemmo1970
ja tässäki olis yksi ihminen vailla ystävää..
- Viking.
No okei, noi treffipalsta nimet hämää, mutta etköhän sä voi etsiä ihan ystäviäkin. Tuolla jippiissä on treffimesta ja on täällä suomi24:ssäkin omansa. Ylen sivuilta löytyy jokinnäköinen kirjeenvaihtopalsta. Tässä linkit kumpaankin
http://www.jippii.fi/
http://www.yle.fi/cgi-bin/tekstitv/ttv.cgi/html?PAGE=507
(klikkailet vaan noita "alasivuja" niin näet ilmoituksia) - Minä myös
Itsekin olen sellaista etsinyt, mutta eipä tahdo löytyä. Tuolta Jippiistä ei löydy kuin lepakkonaisia ja yle on suunnattu nuorille. Eli se niistä!
- Viking.
Riippuu vähän kuinka "nuori" olet. Ikähaarukka ylellä näkyy olevan sellainen 15-30 vuotta. Kai sä olet jo täällä käynyt katsomassa?
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=2000000000000016 - leena582
kyllä on vaikeeta löytää ystävää kun on keski ikäinen nainen
- Yksinäinen -73
Minäkin etsin uusia ystäviä ja olen niitä tätäkin kautta etsinyt mutta aika turhauttavaa on. Moni kirjoittaa pari meiliä ja sitten se uusi ystävyys loppuu siihen.
Joskus ihan ihmetyttää miksi sitten etsitään uusia ystäviä jos ei viitsitä sitten tutustua kunnolla vaan parin meilin jälkeen kirjoittelu loppuu.
Olen kyllä tätä kautta löytänyt pari todella ihanaa ystävää joten tätä kautta kannattaa kokeilla onnea. Mutta aika moni on ystävystyminen on loppunut lyhyeen.- 122*
Asiaan varmaan vaikuttaa välimatkat, erilaiset mielenkiinnonkohteet ja sen sellaiset.
- Yksinäinen -73
122* kirjoitti:
Asiaan varmaan vaikuttaa välimatkat, erilaiset mielenkiinnonkohteet ja sen sellaiset.
Yritän aina kertoa heti alussa niistä asioista joista olen kiinnostunut ja jo ilmoituksessa kerron millaista ystävää etsin. Mutta ei sitä aina ystävyys onnistu.
On minulla pari todella hyvää ystävää ja välimatkaa meillä on puoli Suomea joten ei se välimatkakaan aina ole syy miksi lopettaa kirjoittelua.
Ehkä vielä joskus löydän ystäviä joilla on samat kiinnostukset kuin minulla. - jouskariN
Yksinäinen -73 kirjoitti:
Yritän aina kertoa heti alussa niistä asioista joista olen kiinnostunut ja jo ilmoituksessa kerron millaista ystävää etsin. Mutta ei sitä aina ystävyys onnistu.
On minulla pari todella hyvää ystävää ja välimatkaa meillä on puoli Suomea joten ei se välimatkakaan aina ole syy miksi lopettaa kirjoittelua.
Ehkä vielä joskus löydän ystäviä joilla on samat kiinnostukset kuin minulla.päin suomea sinä asustelet? Täällä olisi myös ystäviä vailla keskemmällä suomea asusteleva nainen. Ehkä voisimme tutustua meilitse, ellemme asu samalla alueella. Jos kiinnostuit, laittaisitko oman sähköpostios. tänne minkä kautta voisi ottaa yhteyttä?
- Yksinäinen -73
jouskariN kirjoitti:
päin suomea sinä asustelet? Täällä olisi myös ystäviä vailla keskemmällä suomea asusteleva nainen. Ehkä voisimme tutustua meilitse, ellemme asu samalla alueella. Jos kiinnostuit, laittaisitko oman sähköpostios. tänne minkä kautta voisi ottaa yhteyttä?
Asun Etelä-Suomessa mutta ei se estä meitä tutustumasta meilitse.
Kirjoittele tähän osoitteeseen [email protected] - määääääää
Mulla sama ongelma ollut....kirjoittelut loppuu lyhyeen, olis kiva joskus käydäkin jossain ja löytää samanhenkisiä kavereita.
- nuori sydän/vanhassa ruumiissa
Yksinäinen mutta elämänhalua, Matkustushalua kiinnostus kirjallisuuteen ja liikuntaa
- Nainen86
...kaivataan myös täällä. :)
- Ystävä
Olen 77 ja ollut 2 leski.
Olen paljon matkustellut ja hyvin toimeentuleva.
Etsin ystävää jolle voin purkaa tuntojani ja saada niille vastinetta.
Seksi on ohimennyttä aikaa.
Viestiemme pitää olla ehdottoman luottamuksellisia.
Vastaa jos tosissasi olet asiassa mukana. - Anonyymi
cosmopolitanin sivuilla ainakin jotain ilmoituksia http://www.cosmopolitan.fi/forum/yleinen-keskustelu/
- Liity ja kokeile
- bussilippu
Jos olet 30 hujakoilla oleva nainen kirjottele [email protected]
Kaikille muillekkin, jotka näette tämän postia odotetaan, tänne vaan!! - Vaaleanpunainen
Minkä ikäinen olet, olen nainen 30, etsin kavereita Hesasta tai lähiseuduilta.
Kirjottele [email protected] - ................
http://koti.mbnet.fi/~raijae/
Tuossa on mahtavat sivut.- ....................
Kirjeenvaihto vasemmassa reunassa.
- ystäviä.
http://www.maaseuduntulevaisuus.fi/yleistä/yleistä-mt-stä/ystävää-etsimässä-palveluun
Täältäkin voi löytää ystävän, tai laittaa oman ilmoituksen, jossa kertoo, mitä etsii. - moi0987665
Heippa!
Kysyit suomi24.fi- sivuilla ystävien perään.
Minkä ikäinen olet? Olen 30v.nainen Hesasta, jos olet suunnilleen saman ikäinen kolmen vuoden heitolla suuntaan tai toiseen niin kirjoita, tutustutaan ja tavataan.
Kirjoita osoitteeseen: [email protected] - Anonyymi
Tässä 51v nainen Uudellamaalta. Haen ystävää ulkoiluun, matkusteluun, luonnossa liikkumisen. Aikaa on. [email protected]
- Anonyymi
Aihelinen kysymys aloitus kaiken ikäisille v.2022.tamikuu. Kaiken ikäiset olemme Helsingin lähiöt yksin. varsinkin jos emme tupakoi,emme käytä alkoholia ja emme suostu vain meidän koti tulaan kahville,huudetan ovelta nälkä ymm.Vaan kaipailee reilua reipasta ystävä.vuorovaikutuksiin.ilman että yritää hyötyä toisesta edellämainitut asiat. pohdin minäkin yksinäisyydessä kun stoppasin hyväksi käyttäjät 3 vuotta sitten Helsinki 94. Kontula!aikuinen nainen,jolle ikä on vain numeroita!
- Anonyymi
Netin kautta ainoastaan yksi ystävä vuosien saatossa löytynyt kun hän vastasi ilmoitukseeni muutama vuosi sitten. Välimatkaa on senverran että tapaamme harvoin, mutta viikottain vaihdamme kuulumisia sähköpostilla tai puhelimitse.
Edes treffipalstoilta ei tämän ikäisenä ( 60) seuraa saa, varsinkaan kun ei peti- tai etelänmatka seuraa hae. Kirjeenvaihtoilmoituksen kun laittaa tai kaverihaku ilmoituksen niin yhtä tyhjän kanssa, ainoat vastaajat on paaaaljon nuoremmat seksinvonkaajat tai joku satunnainen yksin kotona nyhjäävä joka ei sitten osaa kirjoittaa mistään eikä kerro itsestään mitään, mutta minun pitäisi suurinpiirtein kaikki menemiseni ja tekemiseni kertoa. No eipä natsaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus33966Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va872032Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J50846- 47764
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?184728Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va34728Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35712Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke119705- 35664
Miksi tuota ei saada karkotettua Suomesta?
Sillä näkyy olevan ilmeinen suojaväri. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/6af3161b-4cdc-4ca7-b6cd-1e745efd1a97127648