Ja onko sanan merkitys mielestänne positiivinen vai negatiivinen?
Mitä teille tulee mieleen sanasta
19
2350
Vastaukset
- FromInaWithLove
tulee mieleen kurvikas nainen (ja isot tissit):D
Öhöm... En tiedä onko merkitys minulle positiivinen/negatiivinen. - tulee mieleen
Onko tää joku musteläikkätesti ? Siinä tapauksessa vastaan kaikkiin kysymyksiin 'pillu'.
liikakilo ja armottomat tissit.
- Charles
Uhkeasta tulee nykyään mieleen ylipainoinen. Aikoinaan uhkea merkitsi minulle sopivan muodokasta naista, mutta nykyään kaikenmaailman laardiperseet kutsuvat itseään uhkeaksi, joten se on saanut negatiivisen sävyn.
- David.Marker
Merkitys on negatiivinen. Uhkea merkitsee nykyään ennen kaikke ylipainoa, valitettavasti. Ennen uhkea merkitsi suunnilleen sellaista vartaloa mitä tulee mieleen näyttelijättäristä Sophia Loren, Raquel Welch tai Marilyn Monroe. Nykyään merkitsee jotain amerikkalaisen puheohjelman (Dr. Phil) vakiovierasta, jättiläiskokoista naista joka ei yhteen tuoliin meinaa mahtua.
- milton
mitään kovin positiivista. Sellainen hieman ylipainoinen nainen, joka vielä uskoo kliseeseen "miehet tykkää että on jostain mistä ottaa kiinni".
- Tasapuolisuutta
Uhkeasta tulee mieleen naisellisuus, toisin kuin jokin muodoton ja langanlaiha missityyppi..
- xxxmiesxxx
No mulle tulee mieleen nätti/kaunis nainen jolla on pyöreät muodot, isot rinnat yms.
Menee siis positiivisen puolelle. - Muikku.
Mulle tulee mieleen kermakakku. Sellainen, jossa on paljon kermavaahtoa ja koristeita. Nam. Niin ja sitten myös sellainen hääpuku, jostakin 80-luvulta, jossa on uhkean muhkeat puhvihihat. Siis sellainen aivan hirvittävä kolttu, jota en ikipäivänä laittaisi päälle.
- helipå
Minulle tulee myös sanasta uhkea mieleen läski.. joskus itse kun olin läski niin kuulin tuota uhkea sanaa.. nyt kun on läskit hävinnyt niin minua kutsutaan isoksi... =/ kumpi nyt sitten on parempi.. Vinkkinä.. jos tyttö on 175cm niin kyllä hän varmaan sen tietää että on normaalia pidempi.. ei sitä tartte tulla kertomaan, varsinkaan kutsumalla isoksi. =D
Mu joo.. uhkea on siis läski.. eikä hyvä - am-teho
mieleen tulee pylväs jonka toisellapuolella on takapuoli ja toisella rinnat, silmä lasit jakku ja kop kop kengät
Selkeästi ylipainoinen ja runsasmuotoinen nainen. Uhkea sanaa käytetään yleensä kuvaamaan naisen ulkomuotoa positiivisessa mielessä (käsittääkseni).
- NoJust
kuin minä ;)
Asiayhteydestä riippuu positiivisuus tai negatiivisuus.
Itse käytän sitä neutraalina (mutta enemmän positiivisena kuin negatiivisena). Tai no, itse asiassa en koskaan sano, että "uhkea" kun naisesta puhun. Sanon yleensä, että "sillä on tissit". Sanasta uhkea tulee mieleen rannikonruottalaisten valmistama perävaunu siinä on kaik kohillaan "runko on kuin nä......n perävaunussa". Tämä tietty kohteliaisuutena.Jos kuuletta moisen sanonnan olkaa ylpeitä
- Pullopersesika
Seksikäs nainen. Positiivinen.
- Revolveri
Tulee mieleen muodokas. Jos on liiankin uhkea, se voi vetää negatiiviseksi. Sopivasti uhkea pittää olla :)
- naisellinen
täyteläiset rinnat omistava seksikäs nainen jolla on myös vyötärö ja hän ei ole lihava vaan muodot ovat sopusuhtaisesti kohdillaan..nam
- rusalka
Uhkea on sama kuin miehestä sanoisi komea. Pitää olla jonkin verran sitä massaa, ei voi olla mikään poju.
Onneksi en ole tuhonnut mielikuvaani tästä sanasta.Minulle uhkea on positiivinen ilmaus. Jotenkin tulee se rintavarustus ensmäiseksi mieleen, mutta kait naista kokonaisuudessaan kutsutaan uhkeaksi. Pitää olla muodoiltaan pyöreän kurvikas.
Uhkea on koristeellisen kaunis ja runsas.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.304602- 343346
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1833144- 102208
- 271760
- 1601751
- 121748
- 1011267
- 1371097
Mua ei ole rengastettu, vaikka asunkin jonkun kanssa
Siihen on esteitä. Sinä taas olet rengastettu yksilö. En jaa aviovuodetta kenenkään kanssa, enkä mitään muutakaan.14954