Liian pienet rintsikat?

emma64

Löytyykö kaapistasi mieleiset mutta liian pienet liivit?
Auttaisiko pari senttiä ympärysmitassa lisää asiaa?
Huuda itsellesi lisäkappale, jolla voit kasvattaa liiviesi ympärysmittaa noin neljästä
sentistä aina noin kahdeksaan senttiä.
Ompelutaitoinen voi tätä pienentääkin.

Todella mieletön keksintö, jolla hoitaa tilapäisten tai pysyvämpien painonnousujen
aiheuttamat ympärysmittamuutokset, raskausajan mittamuutokset jne.
Ja kaikkihan me tiedetään, että rintsikathan tunnetusti kutistuvat kaapissakin Ihan itsekseen

Niin ja lisäsin taas liivejä...

http://www.huuto.net/fi/showlist.php3?seller=emma64&status=N&order=C&start=0&num=50&cat=%&lcat=X

7

976

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • järkeä

Liivien pitää olla istuvat, että tuntuu ja näyttää hyvältä. Liivikauppaan vaan sovittamaan oikean kokoiset liivit. Se antaa ryhtiä ja kauneutta täyteläiseen vartaloon. Rinnat muuttuvat myös painon vaihteluissa! Pelkän ympärysmitan pidentämisellä tekee karhunpalveluksen itselleen.

Jos kaipaa lisämittaa liivien ympärykseen, kannattaa ottaa vaikka vanhoista liiveistä jatkopala. Ei maksa mitään. Ei viitsitä olla uusavuttomia, että kaikki on oltava valmiina :)

• miramaxi

jos kerran on hyvät liivit ja muuten menisi päälle, niin miksi ihmeessä heittää turhina pois? Toki jos uusia ostaa niin kannattaa santsata ja ostaa istuvat.
        Ja ikävä kyllä, itse olen ainakin ihan käsi kaiken maailman käsitöissä....

• Itse ostin tuollaisen raskaana ollessani ja kyllä se minusta ainakin kannatti. Kaikilla kun ei ole ompelukoneita eikä rahaakaan tuhottomasti.,,,

• ???

Eli osaako joku kertoa miten saisi järkevästi pienennettyä rintsikoiden ympärysmittaa? Kestääkö se pitsi tms. jos sen hakaskappaleen vaan ompelee uudestaan kiinni siihen kun on välistä napsassu pois? Vai pitäiskö yrittää kainaloista vai mitä? Osaan kyllä ommella enkä ole uusavuton mutta mietin vaan että onko joku kokeillu tällasta ja onko onnistunu. Mulla kun on parit tosi ihanat rintsikat, missä vaan on se rinnanympärys liian iso enkä millään raaski heittää pois kun on muuten niin hyvät ja tukevat ja kauniit...

• Pau85la

Mutta se lienee riippuu vähän liivityypistä ja kankaasta, mistä kohtaa on järkevintä

• Paksukainen kuntosalilla

Minä joudun ostamaan urheiluliiveihin jatkopalat, koska niiden ympärysmitta loppuu 90 senttiin. Tarviten 95-senttiset. Kuppikokoni on DD/E, mutta niitäkin on tosi vaikea löytää.

Sokos ja Stockmann myyvät ei-oota, samoin urheiluliikkeet, joissa muutenkin suunnilleen naureskellaan, kun kysyn isokokoisia urheiluvaatteita. Lenkkarit, aerobictossut ja jumppapallon olen niistä saanut.

• kyllä..

Jos pääsee lihomaan, kasvaa yleensä myös kuppikoko, ainakin minulla. Joten mitkään jatkopalat ei paljoakaan auta. Mulla on lähinnä ongelma juuri tuo kuppikoko. Se on G ja ympärysmitta 80. Joten aika hankalaa on löytää oikeankokoisia liivejä, kun tuolla kuppikoolla ympärysmitat pakkaa olla vähintään 90..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maahanmuuttajien vaikutus Suomen valtiontalouteen positiivinen

Maahanmuuttajat maksavat enemmän tuloveroja kuin saavat tulonsiirtoja. Eroavat persuista tässä suhteessa. Persuista o
      Maailman menoa
      260
      4188
    2. Ukrainan tiedustelun huippupotti - Iski ensin yhteen satamaan, sitten toiseen

Ukrainan tiedustelupalvelu SBU kertoo johtaneensa operaatiota, jossa on isketty drooneilla Venäjän tärkeimpiin satamiin
      Maailman menoa
      116
      2257
    3. Ketkä 8 Ähtärin luottamushenkilöä saivat syytteen virka_aseman väärinkäyttämisestä?

Nyt näiden valtuutettujen nimet esiin, kiitos! Nämä henkilöt pitää yksinkertaisesti laittaa syrjään Ähtärin kaupunginva
      Ähtäri
      52
      2217
    4. Uusin tutkimus: Suomi on maailman toiseksi vähin rasistinen maa

taakse jää mm. Ruotsi(7) ja Norja(8). Martin Paasi(kok.): Kumoaa vasemmiston väitteet. Kansainvälinen vertailu osoitta
      Maailman menoa
      81
      2177
    5. Ulkomaalaistaustaiset tulevat kalliiksi yhteiskunnalle.

Selvitys: Ulkomaalaistaustaiset saivat selvästi enemmän työttömyysetuuksia ja toimeentulotukea kuin suomalaistaustaiset.
      Maailman menoa
      125
      2118
    6. Olen Päivi Räsäsen puolella

En oe uskovainen enkä kristillisdemograattikaan mutta onhan tuo naurettavaa laittaa Päivi syylliseksi omasta mielipit
      Maailman menoa
      178
      1820
    7. Ähtärin päättäjät

Nyt tulee kutsu leivättömän pöydän äärelle. Syytteet nostetaan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/cef83309-0a1b-4fcd-9b
      Ähtäri
      75
      1812
    8. Arkkipiispa Tapio Luoma sanoo olevansa syvästi huolissaan lisääntyvästä rasismista ja islamofobiasta

Tarvitsemme ymmärrystä ja uskontojen lukutaitoa erilaisia perinteitä kohtaan. Rauhallinen rinnakkaiselo ja toinen toisem
      Maailman menoa
      394
      1286
    9. Nuhteettomia edustajia

Korkein oikeus tuomitsi Päivi Räsäsen kiihottamisesta kansanryhmää vastaan Kansanedustaja Päivi Räsästä (kd.) vastaan no
      Politiikka
      45
      1277
    10. Oletko tosiaan niin

matalalla älykkyydellä varustettu että et tajua miten sua vedätetään? Kun susta ei tykätä.
      Viha
      142
      1184
    Aihe