Liian pienet rintsikat?

emma64

Löytyykö kaapistasi mieleiset mutta liian pienet liivit?
Auttaisiko pari senttiä ympärysmitassa lisää asiaa?
Huuda itsellesi lisäkappale, jolla voit kasvattaa liiviesi ympärysmittaa noin neljästä
sentistä aina noin kahdeksaan senttiä.
Ompelutaitoinen voi tätä pienentääkin.

Todella mieletön keksintö, jolla hoitaa tilapäisten tai pysyvämpien painonnousujen
aiheuttamat ympärysmittamuutokset, raskausajan mittamuutokset jne.
Ja kaikkihan me tiedetään, että rintsikathan tunnetusti kutistuvat kaapissakin Ihan itsekseen

Niin ja lisäsin taas liivejä...

http://www.huuto.net/fi/showlist.php3?seller=emma64&status=N&order=C&start=0&num=50&cat=%&lcat=X

7

964

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • järkeä

Liivien pitää olla istuvat, että tuntuu ja näyttää hyvältä. Liivikauppaan vaan sovittamaan oikean kokoiset liivit. Se antaa ryhtiä ja kauneutta täyteläiseen vartaloon. Rinnat muuttuvat myös painon vaihteluissa! Pelkän ympärysmitan pidentämisellä tekee karhunpalveluksen itselleen.

Jos kaipaa lisämittaa liivien ympärykseen, kannattaa ottaa vaikka vanhoista liiveistä jatkopala. Ei maksa mitään. Ei viitsitä olla uusavuttomia, että kaikki on oltava valmiina :)

• miramaxi

jos kerran on hyvät liivit ja muuten menisi päälle, niin miksi ihmeessä heittää turhina pois? Toki jos uusia ostaa niin kannattaa santsata ja ostaa istuvat.
        Ja ikävä kyllä, itse olen ainakin ihan käsi kaiken maailman käsitöissä....

• Itse ostin tuollaisen raskaana ollessani ja kyllä se minusta ainakin kannatti. Kaikilla kun ei ole ompelukoneita eikä rahaakaan tuhottomasti.,,,

• ???

Eli osaako joku kertoa miten saisi järkevästi pienennettyä rintsikoiden ympärysmittaa? Kestääkö se pitsi tms. jos sen hakaskappaleen vaan ompelee uudestaan kiinni siihen kun on välistä napsassu pois? Vai pitäiskö yrittää kainaloista vai mitä? Osaan kyllä ommella enkä ole uusavuton mutta mietin vaan että onko joku kokeillu tällasta ja onko onnistunu. Mulla kun on parit tosi ihanat rintsikat, missä vaan on se rinnanympärys liian iso enkä millään raaski heittää pois kun on muuten niin hyvät ja tukevat ja kauniit...

• Pau85la

Mutta se lienee riippuu vähän liivityypistä ja kankaasta, mistä kohtaa on järkevintä

• Paksukainen kuntosalilla

Minä joudun ostamaan urheiluliiveihin jatkopalat, koska niiden ympärysmitta loppuu 90 senttiin. Tarviten 95-senttiset. Kuppikokoni on DD/E, mutta niitäkin on tosi vaikea löytää.

Sokos ja Stockmann myyvät ei-oota, samoin urheiluliikkeet, joissa muutenkin suunnilleen naureskellaan, kun kysyn isokokoisia urheiluvaatteita. Lenkkarit, aerobictossut ja jumppapallon olen niistä saanut.

• kyllä..

Jos pääsee lihomaan, kasvaa yleensä myös kuppikoko, ainakin minulla. Joten mitkään jatkopalat ei paljoakaan auta. Mulla on lähinnä ongelma juuri tuo kuppikoko. Se on G ja ympärysmitta 80. Joten aika hankalaa on löytää oikeankokoisia liivejä, kun tuolla kuppikoolla ympärysmitat pakkaa olla vähintään 90..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      24
      2463
    2. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      95
      1546
    3. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      120
      1314
    4. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      75
      1140
    5. Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?

HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1030
    6. Julkisuuden henkilön päiväin päätös

Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa
      Sinkut
      256
      883
    7. Kirjallinen varoitus

On annettu eräälle henkilölle. hyssytellään kuitenkin asiasta
      Äänekoski
      52
      882
    8. Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä

Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo
      Sonkajärvi
      21
      881
    9. MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil
      Kajaani
      209
      860
    10. Mun tuli yhtäkkiä

Ikävä sua❤️...
      Ikävä
      34
      795
    Aihe