Missä asennssa?

aikun5

eli missä asennossa istut nyt kun luet tätä vietiä?? on nimittäin mitä mielenkiintoisempia asentoja istua tietokoneen ääressä.

Itse istun toinen jalka koukussa allani, toinen koukussa että polvi osottaa kattoa, ja vasen käsi kiertää sen pystyjalan takaa. Sitten kun mietin mitä kirjotan, lasken leukani sille polvelle , joka on koukussa että polvi on ylhäällä-.

Entä te?

10

533

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nojaan päätä vasenpaan käteen ja kirjoitan oikealla..istun(paremmin)löhöön pöytää vasten toinen jalka takapuolen alla ja toinen lattialla ja huokailen kirjoittaessani

• onkin

jalat niskan takana..voi samalla raapia...niskaa!
      Joskus asento voi tuottaa hankaluuksia, esimerkiksi jos on tullut nautittua hernekeittoa...

• Iso-Iita

normaalissa istuma-asennossa toinen jalka toisen päällä ja kirjotan molemmilla käsillä..välillä vaihan aina jalan asentoa..:)

• tai oikemmin

melkein seison tukisauvojen kanssa, toivottavasti en enää viikkoa pitenpää.

• Tinakenkätyttönen
        tai oikemmin kirjoitti:

melkein seison tukisauvojen kanssa, toivottavasti en enää viikkoa pitenpää.

oikea jalka pyllyn alla koukussa ja vasen jalka koukussa polvi ylöspäin ja nojaan vasenta kättä leukaan ja kirjoitan nyt väsyneenä vain oikealla. Sitten mulla on jostain syystä vasemman käden etusormenpää suussa :D

• soma ja sexy
        Tinakenkätyttönen kirjoitti:

oikea jalka pyllyn alla koukussa ja vasen jalka koukussa polvi ylöspäin ja nojaan vasenta kättä leukaan ja kirjoitan nyt väsyneenä vain oikealla. Sitten mulla on jostain syystä vasemman käden etusormenpää suussa :D

nimimerkki. Ootko itse sexy?

• BBrunetti

luen tätä viestiä...jep jep....

• nylkkäri

pullo pillu ja pallo hukassa.
      tulin leevin nimppareille ja ne ovatkin huomenna

• tässä persuus

tuolissa istutaan, muusta viis. Mutta pitääkö sitä kirjoittaessa jotain miettiä, tuota en tiennytkään. Täytyy alkaa, mutta mitähän ajattelisi? Äkkiä ei tule mieleen muuta kuin suloiset naiset, neuvopa vähän kelpaako ne edes alkuun?

• kippee

Mulla tässä istuessani vasen jalka on nostettuna pöydälle, kun se on leikattu ja paketissa, aika hankalaa, mutta menettelee.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      208
      7163
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      59
      4692
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      43
      4564
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      73
      3322
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1975
    6. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      26
      1737
    7. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      19
      1720
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      41
      1600
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      34
      1489
    10. Haluaisitko enemmän ?

Haluaisitko enemmän kuin ystävyyden ? M-N
      Ikävä
      143
      1267
    Aihe