eli missä asennossa istut nyt kun luet tätä vietiä?? on nimittäin mitä mielenkiintoisempia asentoja istua tietokoneen ääressä.
Itse istun toinen jalka koukussa allani, toinen koukussa että polvi osottaa kattoa, ja vasen käsi kiertää sen pystyjalan takaa. Sitten kun mietin mitä kirjotan, lasken leukani sille polvelle , joka on koukussa että polvi on ylhäällä-.
Entä te?
Missä asennssa?
10
533
Vastaukset
nojaan päätä vasenpaan käteen ja kirjoitan oikealla..istun(paremmin)löhöön pöytää vasten toinen jalka takapuolen alla ja toinen lattialla ja huokailen kirjoittaessani
- onkin
jalat niskan takana..voi samalla raapia...niskaa!
Joskus asento voi tuottaa hankaluuksia, esimerkiksi jos on tullut nautittua hernekeittoa... - Iso-Iita
normaalissa istuma-asennossa toinen jalka toisen päällä ja kirjotan molemmilla käsillä..välillä vaihan aina jalan asentoa..:)
- tai oikemmin
melkein seison tukisauvojen kanssa, toivottavasti en enää viikkoa pitenpää.
- Tinakenkätyttönen
tai oikemmin kirjoitti:
melkein seison tukisauvojen kanssa, toivottavasti en enää viikkoa pitenpää.
oikea jalka pyllyn alla koukussa ja vasen jalka koukussa polvi ylöspäin ja nojaan vasenta kättä leukaan ja kirjoitan nyt väsyneenä vain oikealla. Sitten mulla on jostain syystä vasemman käden etusormenpää suussa :D
- soma ja sexy
Tinakenkätyttönen kirjoitti:
oikea jalka pyllyn alla koukussa ja vasen jalka koukussa polvi ylöspäin ja nojaan vasenta kättä leukaan ja kirjoitan nyt väsyneenä vain oikealla. Sitten mulla on jostain syystä vasemman käden etusormenpää suussa :D
nimimerkki. Ootko itse sexy?
luen tätä viestiä...jep jep....
- nylkkäri
pullo pillu ja pallo hukassa.
tulin leevin nimppareille ja ne ovatkin huomenna - tässä persuus
tuolissa istutaan, muusta viis. Mutta pitääkö sitä kirjoittaessa jotain miettiä, tuota en tiennytkään. Täytyy alkaa, mutta mitähän ajattelisi? Äkkiä ei tule mieleen muuta kuin suloiset naiset, neuvopa vähän kelpaako ne edes alkuun?
- kippee
Mulla tässä istuessani vasen jalka on nostettuna pöydälle, kun se on leikattu ja paketissa, aika hankalaa, mutta menettelee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2087163
- 594692
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434564- 733322
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161975Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗261737- 191720
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹411600- 341489
- 1431267