Jon Nödtveidt (Dissection) kuollut
28
17992
Vastaukset
- .A.
>...we will instead wish him victories in all battles to come, until the Acosmic Destiny has been fulfilled.
Yeah. :) - TOTCFUARTD
No voi helvetti. Jonilla olisi ollut vielä paljon annettavaa tälle maailmalle. Dissectionin uusin levy ei ollut ollenkaan niin kehno, kuin millaiseksi jotkut arvostelut ovat sen lytänneet. Ja sanottiin yhtyeen kotisivujen Wirallisessa Julkilausumassa mitä hyvänsä, niin: lepää rauhassa, Jon Nödtveid.
- oikeassa
Reinkaos on lähinnä väärinymmärretty/ennakkoasenteiden vuoksi haukuttu levy. Tai no, mitä nyt muutaman biisin olen tässä kuullut. Itseasiassa erittäin hyvää rokkaavaa meininkiä. Enemmän kun kuuntelee niin toimii vaan kokoajan paremmin. Saa nyt nähdä sitten miten koko levy toimii.
- meitsi vaan
Pellejätkä tappo ittensä... Satanisti my ass
"A couple of days ago he chose to end his life by his own hands. As a true Satanist he led his life in the way he wanted and ended it when he felt that he had fulfilled his self-created destiny.!- naah-
Aikamoinen olet.
Tuli vaan mieleen että itsemurhassa ei ollut kyse niinkään kyse satanismista, vaan misantopiasta. (IHMISVIHASTA SIIS, PELLE) DAA. - naah.....
naah- kirjoitti:
Aikamoinen olet.
Tuli vaan mieleen että itsemurhassa ei ollut kyse niinkään kyse satanismista, vaan misantopiasta. (IHMISVIHASTA SIIS, PELLE) DAA.misantropiasta siis.
- ...
Hahaha, kaikkea se usko tekeekin.
- Rausku
Hänen päätöksensä. Itse en koskaan kannata itsemurhaa, mutta mikäli hän katsoi nyt aiheelliseksi poistua elämästä, hänellä on siihen oikeus.
- Punttari
valitettava poismeno... mutta en minä itsemurhaa koskaan tuomitse, omahan oli asiansa...
Vaikea mennä sanomaan hänen todellisia motiiveitaan saattoivat olla hyvinkin hyvät. - powerman
vietettiin 1.min hiljainen hetki tapahtuneen takia.Olivat olleet viime vuonna esiintymässä jalometallissa.
- jkov
pelkuri tuollainen velliflateeni on joka itsensä tappaa. 1 ruotsÅlainen vähemmän;)
- ruiner
vitun tyhmä, tuskinpa sä ees ite tiedostat sitä miten idiootti sä todellisuudessa olet, tapa ittes. kunpa joskus pääsisin nuijimaan sun kaltasen mulkun paskaks
- Bad.Obsession
No voihan perkele.
- joosua mähkönen
Ei tartte kun vähän kattoo mitä esim. Norjassa ja Ruotsissa on tapahtunut viimeisen kymmenen vuoden aikana. Monen black-metallibändin jäseniä on kuollut joko murhattuna tai oman käden kautta.
Mihinkään yliluonnolliseen en usko, mutta pikemminkin tuntuu siltä, että tavallista masentuneempaa ja häiriintyneempää porukkaa etsiytyy blackmetal-piireihin. Ei sen tyylin musa oikein iske henkisesti tasapainossa oleveiin.- TOTCFUARTD
Kenties. Niinhän se on, että taiteilija yleensä kuvittaa omaa korvienväliänsä, oli kyse sitten musiikista tai jostakin muusta taiteenmuodosta. Sen takia korpeaakin aika saatanasti lukea noita yllä olevia "luuseri teki itsarin" -vastineita kakaroilta, joilla ei mitä ilmeisimmin ole minkäänlaista omakohtaista kokemusta siitä, mikä saattaa ajaa ihmisen yrittämään itsemurhaa tai peräti onnistumaan siinä...
- vaikea olla
TOTCFUARTD kirjoitti:
Kenties. Niinhän se on, että taiteilija yleensä kuvittaa omaa korvienväliänsä, oli kyse sitten musiikista tai jostakin muusta taiteenmuodosta. Sen takia korpeaakin aika saatanasti lukea noita yllä olevia "luuseri teki itsarin" -vastineita kakaroilta, joilla ei mitä ilmeisimmin ole minkäänlaista omakohtaista kokemusta siitä, mikä saattaa ajaa ihmisen yrittämään itsemurhaa tai peräti onnistumaan siinä...
että joku on tapettava , niin itsensä tappaminen on kuitenkin paras vaihtoehto. Jonkun syyttömän tappaminen tyyliin Varg tai Elg on pelkurin kusipäinen teko.
- Rausku
Niin, tavallaan. Aina on riskinsä kun sisäisiä myrskyjä pyritään tuomaan ulos. Esim. kamppailulajit, raju taide, poliittinen tai uskonnollinen kiihkoilu. Nämä asiat on pidettävä oikeassa kontekstissa, tiettyjen rajojen sisällä. Ja taide vaatii aina tulkintaa (paitsi jos on täyttä roskaa).
Enpä nyt tiedä noista black-metal -piirien häiriintyneisyydestä. Toki totisimmassa ydinryhmässä esiintyy vaarallisia ilmiöitä, aivan kuten gangsta-rapin tai juntti-iskelmän ympärillä. Tavalliset fanit onneksi osaavat pitää etäisyyden asioihin. Onkin hyvä olla kriittinen: rajua musiikillista taidetta voi kunnioittaa mutta kaikkia taiteilijoiden virheitä ei kannata matkia.
Itse olen suht "tasapainoinen" henkisesti (vaikka mielestäni täydellinen tasapaino on utopiaa/tylsää) ja elämässä hyvin edennyt. Silti muutamien bläkkisyhtyeiden tuotokset antavat suurta kuuntelunautintoa. - jkov
TOTCFUARTD kirjoitti:
olen itse 30v. ja en kirjoita itsemurhasta luuserien valintana ilman kokemusta, Keles.
OMAKOHTAISEN kokemuksen perusteella itsemurhan valitseva henkilö ei ole kyennyt ottamaan vastuuta teoistaan ja suorittaa rintamakarkuruuteen verrattavan(Paradoksaalisesti tuomio rintamakarkuruudesta oli sodan aikana kuolema) teon eikä pysty ottamaan vastuuta itsestään/tekojen seurauksista. Eikä syyt itsemurhiin ole 99% tapauksista ylitsepääsemättömiä, vaan haastavia.
Paskiaiset - koal
vaikea olla kirjoitti:
että joku on tapettava , niin itsensä tappaminen on kuitenkin paras vaihtoehto. Jonkun syyttömän tappaminen tyyliin Varg tai Elg on pelkurin kusipäinen teko.
enhän minä tiedä mikä tarkalleen on totta, mutta eihän varg euronymousta ihan huvikseen vaan tappanut :D eikös se ite yrittänyt ensin vargia tappaa.
- Osculum
itsemurhaan, mutta teon moraalisuudesta voi aina keskustella.
Muusikkona mies oli erinomainen, ja kaksi ekaa Dissection-levyä loistavia. Uusin levy on jäänyt vähemmälle tutustumiselle, mikä sekin kertonee jotain. - ADs.
Eikös se ollut just se vankilassa istunut ja jokin aika sit vapautunut? Onko jotain infoa miksi tai mihin se kuoli?
- Rugli
Pistää kyllä miettimään, että millä oikeudella te määrittelette mikä on sairasta ja mikä ei?
Minä ainakin arvostan miestä kuka eli omia arvoja kunnioittaen eikä välittänyt paskaakaan nykymaailman tekopyhyydestä. Jos johonkin ryhtyy tehkööt sen sitten kunnolla loppuun. Tässä on hyvä esimerkki siitä. - 7ni
KUNNIOITUS Jon Nödtveidtille, joka oli loistava ja omaperäinen kitaristi,esiintyjä ja biisintekijä.
Nödtveidtin tekemät biisit ovat ainutlaatuisia, ne ovat inspiroineet minua (ja varmasti monia muita) niin musiikin, kuin elämänkin saralla eteenpäin.
Ratkaisua on vaikea hyväksyä, muttei voi olla kunnioittamatta miehen elämänkatsomusta ja omaa valintaa: Hän ei halunnut olla täällä kauempaa.
R.I.P Jon Nödtveidt
1975-2006- MIKÄ:::
PELLE!!!!!!
- lousku
olisi voinut osua sopivammin!
- meteliseis
myöhästyneet onnittelut täältäkin.
- purppurat köynnökset
meteliseis kirjoitti:
myöhästyneet onnittelut täältäkin.
Oli Jon elossa tai ei, Thorns of Crimson Death pauhaa kajareista täysillä ja kuulostaa aina yhtä hyvältä! =D
Kova säveltäjä, laulaja ja kitaristi mies oli vaikka omat arvoni ovat erilaisia. - qweatsfd
purppurat köynnökset kirjoitti:
Oli Jon elossa tai ei, Thorns of Crimson Death pauhaa kajareista täysillä ja kuulostaa aina yhtä hyvältä! =D
Kova säveltäjä, laulaja ja kitaristi mies oli vaikka omat arvoni ovat erilaisia.Olihan mies kova muusikko, ei kuka tahansa idiootti pysty säveltämään jotain niin mahtavan kovaa black metal-teosta kuin Storm of the Light's Bane. Muistetaan kuitenkin, että laadukkaan black metallin tekeminen on aina suuri haaste. Pelkkä hyvä soittotaito ei riitä, tarvitaan kyky rakentaa ehjiä kokonaisuuksia, toisin kuin esim. monissa death metal-albumeissa.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku645160Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti662347- 2622342
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362339Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191574Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2191438Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai491028- 89996
Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v12929- 66927