365 päivää ilman virheilmoitusta, koneen kaatumista, outoa käytöstä, haittaohjelmia tai tietojen häviämistä. Ei ongelmia kertakaikkisesti missään. Tasan yksi ohjelma kaatunut muutaman kerran, eli ilmainen BSPlayer.
Käyttöjärjestelmä OS X "Tiger". Max uptimet olleet 72 päivää.
365 päivää
9
569
Vastaukset
- että tuo pitää oikeasti pai...
Windows uskovaisia ei saa hiljenemään ennen kuin pakottaa ne käyttämään Macia. Sitten pysyisi turvat tukossa kun tietäisi miten asiat on.
- ---------
Et tainnut päivityksiä ladata siihen matolaatikkoosi sitten koko vuoden aikana vaikka oli erittäin vaarallisiakin aukkoja?
- MicMac
Vaikka Mac OS X sisältääkin "aukkoja" kuten kaikki muutkin käyttöjärjestelmät, ei tavallisella kotikäyttäjällä ole välttämätöntä tarvetta päivittää järjestelmäänsä aivan ajantasalle vaikka se suositeltavaa toki onkin. Epidemioitahan ei ole ollut aukoista huolimatta.
Joitakin ihmisiä selvästi tuntuu ärsyttävän kun Mac-käyttäjät ovat olleet turvassa hyökkäyksiltä ja se aiheuttaa varsin agressiivisia kommentointeja tavallisia macisteja kohtaan. Miksi näin? Risooko Windows-ongelmien kanssa painiminen noin kovasti? ;) - o.h.i.a.l
eihän tässä ollut kyse uptimestä vaan ongelmattomuudesta.
tossa olis kaa jotain pientä...
Thu Aug 10 14:06:15 EEST 2006
2:06pm up 374 days 19:17, 1 user, load average: 0.00, 0.00, 0.00
Piti vain sammuttaa, kun käyttö lopetettiin...- TotuudenTorvi..
Neuvoisin heittämään kallliin roskanne ja hankkimaan Maailman parhaan käyttöjärjestelmän, nimittäin Windows XP home, joka on optimoitu kotikäyttöön.
TotuudenTorvi.. kirjoitti:
Neuvoisin heittämään kallliin roskanne ja hankkimaan Maailman parhaan käyttöjärjestelmän, nimittäin Windows XP home, joka on optimoitu kotikäyttöön.
maininnut jossain macin?
;-)- kotiin
TotuudenTorvi.. kirjoitti:
Neuvoisin heittämään kallliin roskanne ja hankkimaan Maailman parhaan käyttöjärjestelmän, nimittäin Windows XP home, joka on optimoitu kotikäyttöön.
Taidat olla sukua autokauppiaalle, koska riisuttu karvalakkiversio on sinun mukaasi "optimoitu".
- MicMac
TotuudenTorvi.. kirjoitti:
Neuvoisin heittämään kallliin roskanne ja hankkimaan Maailman parhaan käyttöjärjestelmän, nimittäin Windows XP home, joka on optimoitu kotikäyttöön.
Tuon homeisen XP:n kanssa on taisteltu ihan tarpeeksi. Viime käytöstä on tosin vierähtänyt jo 1,5 vuotta. Optimoinnista ei voi juuri puhua tuon tuotteen kanssa, peli- tai lelujärjestelmästä pikemmin... ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101064
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82794Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat261580Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 26482
- 47427
- 30416