vittu löytyykö netistä ketään kunnon biliksen harrastajaa vai onks kaikki sellasia paskanjauhajia vittu kertokaa mulle ois hyvä juttu vitun pellet
vitun paskahousut
9
2507
Vastaukset
- Normaali
Typerää käyttää tuollaista kieltä. Mene tohtorille!!
- v
Kuule ,kirjoittele seiniisi niitä v-sanoja, jos niin niitä rakastat! Olet sivistymätön hölmö!
- homo voltti
vitun biliksen pelaajat ootte rasisteja ku hakkaatte mustaa pussiin,saatanan homot!!!
- Milla
Jopas oli vittua... Silleenkös sitä bilistä pelataan?
- Tony
6v pelannut.
3v. kiertänyt ranking- ja sm kilpailuja
8- ennätys:
3 alotusparttia putkeen
9- ennätys
3 aloitusparttia putkeen lyöden kaikki pallot pois
14,1 ennätys
35
snooker
33 - oooooo
jjjjjjjjjj
- sun huoras
haista kuule äijä paska sulla vaan oon varmaan nii paska kone et pitää hakata bilistä konella hanki codi ja runkkaa sitä .. kelaa sitä ime sitä !
- Anonyymi
Kantsii yrittää kimmoketta, niiku ploiri
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kantsii yrittää kimmoketta, niiku ploiri
Loiro kimmahti tulevaisuuteen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1054530Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013880Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363539- 513250
- 432942
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182539Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222432- 232166
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami171809Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351735