vittu löytyykö netistä ketään kunnon biliksen harrastajaa vai onks kaikki sellasia paskanjauhajia vittu kertokaa mulle ois hyvä juttu vitun pellet
Vastaukset 9
- Normaali
Typerää käyttää tuollaista kieltä. Mene tohtorille!!
- v
Kuule ,kirjoittele seiniisi niitä v-sanoja, jos niin niitä rakastat! Olet sivistymätön hölmö!
- homo voltti
vitun biliksen pelaajat ootte rasisteja ku hakkaatte mustaa pussiin,saatanan homot!!!
- Milla
Jopas oli vittua... Silleenkös sitä bilistä pelataan?
- Tony
6v pelannut.
3v. kiertänyt ranking- ja sm kilpailuja
8- ennätys:
3 alotusparttia putkeen
9- ennätys
3 aloitusparttia putkeen lyöden kaikki pallot pois
14,1 ennätys
35
snooker
33 - oooooo
jjjjjjjjjj
- sun huoras
haista kuule äijä paska sulla vaan oon varmaan nii paska kone et pitää hakata bilistä konella hanki codi ja runkkaa sitä .. kelaa sitä ime sitä !
- Anonyymi
Kantsii yrittää kimmoketta, niiku ploiri
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kantsii yrittää kimmoketta, niiku ploiri
Loiro kimmahti tulevaisuuteen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html5811392Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän42753Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl470680Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll5529- 34519
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin28484Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37480- 39467
Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE150435- 22422