vittu löytyykö netistä ketään kunnon biliksen harrastajaa vai onks kaikki sellasia paskanjauhajia vittu kertokaa mulle ois hyvä juttu vitun pellet
vitun paskahousut
9
1967
Vastaukset
- Normaali
Typerää käyttää tuollaista kieltä. Mene tohtorille!!
- v
Kuule ,kirjoittele seiniisi niitä v-sanoja, jos niin niitä rakastat! Olet sivistymätön hölmö!
- homo voltti
vitun biliksen pelaajat ootte rasisteja ku hakkaatte mustaa pussiin,saatanan homot!!!
- Milla
Jopas oli vittua... Silleenkös sitä bilistä pelataan?
- Tony
6v pelannut.
3v. kiertänyt ranking- ja sm kilpailuja
8- ennätys:
3 alotusparttia putkeen
9- ennätys
3 aloitusparttia putkeen lyöden kaikki pallot pois
14,1 ennätys
35
snooker
33 - oooooo
jjjjjjjjjj
- sun huoras
haista kuule äijä paska sulla vaan oon varmaan nii paska kone et pitää hakata bilistä konella hanki codi ja runkkaa sitä .. kelaa sitä ime sitä !
- Anonyymi
Kantsii yrittää kimmoketta, niiku ploiri
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kantsii yrittää kimmoketta, niiku ploiri
Loiro kimmahti tulevaisuuteen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1833797
Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten5172901Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?
Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!411741Sinun ja kaipaamasi törmääminen
Missä sinä haluaisit sen satunnaisen kohtaamisen mieluiten tapahtuvan?1131513- 501350
Ammuskelua Eliaksenkadulla
Mikä homma? Hirven metsästykseen vielä lähemäs 3kk. Oliko lie puuman metsästystä..?221301Luvattiin työpaikka, mutta mitään ei kuulukaan
Kuinka yleistä tällainen on? Ehdin jo iloita työpaikasta, turhaan, kun mitään ei kuulukaan työnantajasta, joka ilmoitti531235Martina on käynyt puhumassa viisauksia
Iltalehden artikkelissa Martinan viisaudet.3561223Ymmärrätköhän nainen
Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi1281152Olen pahoillani jos kärsit.
Mutta meidän välejä ei voi korjata. Rakastin sua tiedoksi. Älä tee itelles mitään vaan hae apua.411049