vittu löytyykö netistä ketään kunnon biliksen harrastajaa vai onks kaikki sellasia paskanjauhajia vittu kertokaa mulle ois hyvä juttu vitun pellet
vitun paskahousut
9
2474
Vastaukset
- Normaali
Typerää käyttää tuollaista kieltä. Mene tohtorille!!
- v
Kuule ,kirjoittele seiniisi niitä v-sanoja, jos niin niitä rakastat! Olet sivistymätön hölmö!
- homo voltti
vitun biliksen pelaajat ootte rasisteja ku hakkaatte mustaa pussiin,saatanan homot!!!
- Milla
Jopas oli vittua... Silleenkös sitä bilistä pelataan?
- Tony
6v pelannut.
3v. kiertänyt ranking- ja sm kilpailuja
8- ennätys:
3 alotusparttia putkeen
9- ennätys
3 aloitusparttia putkeen lyöden kaikki pallot pois
14,1 ennätys
35
snooker
33 - oooooo
jjjjjjjjjj
- sun huoras
haista kuule äijä paska sulla vaan oon varmaan nii paska kone et pitää hakata bilistä konella hanki codi ja runkkaa sitä .. kelaa sitä ime sitä !
- Anonyymi
Kantsii yrittää kimmoketta, niiku ploiri
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kantsii yrittää kimmoketta, niiku ploiri
Loiro kimmahti tulevaisuuteen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut ja Tall poppy -syndrooma
Persut ovat uhranneet käytännössä koko elämänsä lannistaakseen tai sabotoidakseen yksilöitä, jotka erottuvat joukosta ky635172Orpo: Seuraavalla hallituksella ei ole yhtään enempää rahaa
Valtiovarainministeriön virka-arvion mukaan julkisen talouden sopeutuksen tarve on noin kymmenen miljardia euroa ensi va2574248Suomen kieli hiipuu vähitellen Vantaalla
nykytahdilla jo joka kolmas vantaalainen on vieraskielinen 2030-luvun alussa. Maahanmuutto, suomalaisten alhainen synty643848Kun puolustusvoimat on huolissaan nuorison huonosta kunnosta
ajatellen varusmiespalvelusta(kun moni joutuu keskeyttään), niin johan tuli joku yliopiston vasemmistonainen selittään,1392227Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.241589Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar631280Tiesitkö? Kohutun L/over sarjan Juha eli Jani Volanen on tämän julkkisnaisen ex-mies!
Jani Volanen näyttelee L/over - ikuisesti minun psykologisessa trillerissä Juhaa. Mutta tiesitkö, että hän on tämän julk6959- 94889
Ajattelen sinua
Ajattelen sinua joka päivä, joka hetki… Kaikkea, mitä minun olisi pitänyt sanoa sinulle, enkä osannut sanoa, kaikkea nii32872entäs jos yhtenä päivänä kävisi niin
että miehet vaan yhtäkkiä kollektiivisesti kyllästyisivät ja lopettaisivat naisten palvelemisen ja naiset saisivat pärjä137857