Kyselisin että onko Tampereella mahdollista harrastaa koripalloa porukassa, jossa ei tarvitse osata valmiiksi mitään. Haluaisin aloittaa koripallon mutten ole koskaan lajia harrastanut ja ikää on jo 18 vuotta..
Kiitos etukäteen tiedoista.
Porukka "vanhalle" aloittelijalle
boom
2
450
Vastaukset
- kiisuska
olen aivan samlla asialla, helsingissä vaan. Jos muutat tänne perustetaan yhdessä joukkue parikymppisille aloittelijoille!
- Lissu...
Ei sitä korisjoukkuetta ihan noin helposti perusteta. Me tehtiin 3kk työ ja sen lisäks saimme seuran taaksemme. Salivuorot ja tuomarikulut ym... eivät ole kovin halpoja.
Me saimme kerättyä joukkueen vanhoista pelaajista ja muutamasta innokkaasta aloittelijasta. Kannattaa soitella seuroihin ja kysellä onko naistenjoukkueissa tilaa (alin divari mitä paikkakunnalla pelataan). Siitä se lähtee ja toivottavasti löytyy uusi harrastus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774622- 1801897
- 1241590
- 1241125
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161061- 351036
- 78933
- 52896
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78872- 4828