Ennen joulupukin tuloa!

Hip hei kanssalaihduttajat! :)

Mitenkäs viime viikko meni, antoiko vaaka uusia lukuja?

Mulla:
Pituus: 168cm.
Lähtöpaino syyskuun 2005 alussa: 91kg.
Paino viime viikolla: 70kg.
Paino tänään: 69,5kg!!!!!!!!
Tavoitepaino: 65-68kg.

JIPPIIIII! Alle 70 kilon ollaan! Lauantaina oli se ihmeellinen päivä kun vaaka näytti 69,5kg! :) Aivan upeeta. Hienoo. Mahtavaa.

Viime viikko ei kyllä ollut aivan paras viikko, mutta onneksi tuli miinusta :)

Hiphei, lähempä kyseleen oisko mulle mitään töitä missään...Työttömänä on inha olla :/

Kivaa viikkoa kaikille! :)
-Kirsikka

21

1094

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pikkupullero

      Lukuja ei ole, enkä halua tietääkään juuri nyt =(

      Työttömänä on varmasti inha olla, tsemppiä sulle. Mutta ei ylityöllistettynäkään tanssita. Ja miten minä ratkaisen kiireen, väsymyksen ja ketutuksen ongelman?

      1 pakastepizza
      2 suklaapatukkaa
      1 aivan liian suklainen tikkujäätelö
      1 suklaavanukas
      2 hotdogia
      1 paketti eineslihapullia
      1 paketti juustosiivuja

      Siinäpä sunnuntaiset ruokaostokset, voi että olen ylpeä itsesäni... lyökää nyt joku minua, tai antakaan edes luunappi, että tästä heräisin!!

      • Restless-

        Potkaisua pyrstölle täältä suunnasta. Enpä ole vaakalla käynyt minäkään, koska viime viikolla vedin kahdessa päivässä vajaan litran kolme-suklaata-jäätelöä. Ja tulöi sitä mössötettyä yhtä sun toista. Sittenpä päätin, että ei me lannistuta kun kerta luonteeltaan on herkkusuu!
        Niinpä lauantai aamuna puolen tunnin lenkille, pyöräillyt olen viikonloppuna suht hyvin ja tänään tein tuossa lihaskuntotreeniä. Jos ilma sallii niin huomenna menen polkien kampaajalle ja tietty polkien takaisin (yht. n. 12km).

        Suupielet ylös tyttökulta ja tänään iltakävelylle vai mitä?


      • pikkupullero
        Restless- kirjoitti:

        Potkaisua pyrstölle täältä suunnasta. Enpä ole vaakalla käynyt minäkään, koska viime viikolla vedin kahdessa päivässä vajaan litran kolme-suklaata-jäätelöä. Ja tulöi sitä mössötettyä yhtä sun toista. Sittenpä päätin, että ei me lannistuta kun kerta luonteeltaan on herkkusuu!
        Niinpä lauantai aamuna puolen tunnin lenkille, pyöräillyt olen viikonloppuna suht hyvin ja tänään tein tuossa lihaskuntotreeniä. Jos ilma sallii niin huomenna menen polkien kampaajalle ja tietty polkien takaisin (yht. n. 12km).

        Suupielet ylös tyttökulta ja tänään iltakävelylle vai mitä?

        Kiitos potkaisusta ja onnittelut, kun olet itse saanut jäätelöt tasapainotettua lenkkeilyllä!

        Mutta minun ei tule iltalenkille lähdettyä tänään. Töitä klo 7-21, samoin huomenna, ja joskus sopisi nukkuakin. Lauantainakin jäin iltavuoron jälkeen yövuoroon, aamupäivällä kävin kotona nukkumassa pari tuntia ennen seuraavaa iltavuoroa =) Tällainen rytmi täällä nyt. Eipä paljon kokkailla tai lenkkeillä ihan just nyt. Mutta kohta helpottaa taas! (Tai niin ainakin luvataan... olenko tyhmä kun uskon?)

        Työmatkoistakaan ei mitään saa irti liikuntamielessä, kun polkupyörällä töihin kestää 5 min ja kotiin 10 min =) Kävellä ei koskaan (muka) ehdi.

        Siitä huolimatta eihän mun tartte syödä kuin sika, kyllä se salaatti valmistuu melkein samassa ajassa kuin juustovoileivät. Taidan kuitenkin antaa itselleni nämä 2 päivää (ma-ti) luvan syödä sitä sunnuntaina ostettua possuruokaa, koska kauppaankaan en ehdi ja muuta ei kotona ole (paitsi pari itua kasvavaa perunaa). Keskiviikkona vois sitten vapaapäivän (kyllä, ykkösvapaa, jee!) kunniaksi tehdä vähän fiksua sapuskaa valmiiksi, vaikka pakastimeen.

        Kyllä tämä tästä. Kiitos rohkaisusta =) Nyt vaan toivon että pääsisin joskus kotiiiinn! Ja saisin buranan tähän univajeen aiheuttamaan jomotukseen. Sitten on taas kaikki hyvin.

        Tänks.


      • Kyllä se siitä kun nyt et vain anna periksi! Eli viimeksi kaupasta ostit tuollaisia ruokia, ens kerralla sitten et osta! Luovuttaa ei saa, tiedät sen itsekin!!

        Minä työtön, sinä ylityöllistetty. Molemmilla omat murheensa, mutta sama tavoite -> kilojen vähentyminen :)

        Tsemppiä!


      • Restless-
        Kirsikk.a kirjoitti:

        Kyllä se siitä kun nyt et vain anna periksi! Eli viimeksi kaupasta ostit tuollaisia ruokia, ens kerralla sitten et osta! Luovuttaa ei saa, tiedät sen itsekin!!

        Minä työtön, sinä ylityöllistetty. Molemmilla omat murheensa, mutta sama tavoite -> kilojen vähentyminen :)

        Tsemppiä!

        Työttömänä on tusssskaista. :(

        T: Toinen työtön


      • pikkupullero
        Kirsikk.a kirjoitti:

        Kyllä se siitä kun nyt et vain anna periksi! Eli viimeksi kaupasta ostit tuollaisia ruokia, ens kerralla sitten et osta! Luovuttaa ei saa, tiedät sen itsekin!!

        Minä työtön, sinä ylityöllistetty. Molemmilla omat murheensa, mutta sama tavoite -> kilojen vähentyminen :)

        Tsemppiä!

        Ihanaa kun jaksatte kannustaa =) Juuri tämän takia tämän ryhmän on hyvä olla olemassa. Taidan tänään suunnitella alustavasti oman "juhlavuoteni" (jos ehdin), josko siitä saisi ryhtiä. Suosittelen muuten juhlavuotta kaikille muillekin:

        http://www.kutri.net/uskoloppuu.html
        (otiskolla "Sinun juhlavuotesi")

        Kiitos ja kumarrus sinulle, ja tsemppiä omaankin aherrukseesi!

        Ja hetken työttömänä olleena tuli muuten mieleen, että mitä jos valitsisit 2-5 päivää viikossa jolloin hoidan työnhakuun / työkkäriin liittyviä asioita ja muut päivät NAUTIT elämästä? 24/7 stressaaminen ei edistä työnsaantia yhtään, vaan pilaa sen elämän eteen heittämän pakkoloman, josta voisi edes hetkellisesti yrittää saada irti jotain hyvää. Jos työnsaantia ei ole ihan heti tiedossa, ala harrastaa tai muuta vastaavaa. Pidä kerran viikossa hemmottelupäivä (ruokakaapin aineksistakin saattaa saada kasvonaamion!). Menetetyillä yöunilla ja iltapäiväturhautumilla en minä ainakaan töitä saanut... jaksamista!


    • Shamu

      Lähtöpaino 31.7.2006: 127,1 kg
      Paino tänään 21.8.2006: 123,8 kg
      Muutos viime viikkoon nähden: -1,4kg
      Kokonaispudotus: -3,3kg
      Ennen joulupukin tuloa tavoite 18.12.2006:115 kg

      Olen kyllä hirmu tyytyväinen itseeni,viime viikko meni tosi hyvin.Söin kunnolla,join paljon vettä ja kolmena päivänä kävelin,yhtenä pyöräilin ja eilen vielä jummpasin.
      Tästä on hyvä jatkaa!

      • Onneksi olkoon pudotuksesta! Tuollainen pudotus motivoi aivan kamalan paljon jatkamaan! Tsemppiä! :)


      • Shamu
        Kirsikk.a kirjoitti:

        Onneksi olkoon pudotuksesta! Tuollainen pudotus motivoi aivan kamalan paljon jatkamaan! Tsemppiä! :)

        Kiitos paljon,kyllä olen itseäni onnitellut tänään ja motivaatio se vaan lisääntyy.Mutta taival on vasta alussa minulla.Sinullahan urakka näyttää lähenevän loppuuaan ja painonhallinta alkamassa.Onnea ja tsemppiä!


      • pikkupullero

        Valtavat onnittelut! Tosi hienoa!! Ja kiitos kun kerroit sen meillekin, minun motivaatiomittarini sai yhden pykälän lisää jo tuosta =)

        Mie kanssa... paljonkos tässä on syyskuun alkuun? Puolitoista viikkoa? Syyskuun alkuun mennessä olisi kiva päästä edes karvan verran 80 alle, paino nyt 82kg (kuukautiset merkitsee tuossa varmaan vajaan kilon). Ja mässytyksen jälkeen ekan viikon aikana lähtee aina reippaammin kuin sen 0,5-1,0kg. Kun vain jaksais sitten pysyäkin siinä ryhdissä eikä vain ryhdistäytyä hetkeksi...

        Mutta olen toooosi onnellinen sun puolesta, ja vähän kateellinenkin kun viitsit liikkua noin ja minä en =) Mutta siinäpä taas yksi syy haastaa itsensä, pitäisi minunkin tuohon tähdätä. Kiitos motivaatiosta!


      • Shamu
        pikkupullero kirjoitti:

        Valtavat onnittelut! Tosi hienoa!! Ja kiitos kun kerroit sen meillekin, minun motivaatiomittarini sai yhden pykälän lisää jo tuosta =)

        Mie kanssa... paljonkos tässä on syyskuun alkuun? Puolitoista viikkoa? Syyskuun alkuun mennessä olisi kiva päästä edes karvan verran 80 alle, paino nyt 82kg (kuukautiset merkitsee tuossa varmaan vajaan kilon). Ja mässytyksen jälkeen ekan viikon aikana lähtee aina reippaammin kuin sen 0,5-1,0kg. Kun vain jaksais sitten pysyäkin siinä ryhdissä eikä vain ryhdistäytyä hetkeksi...

        Mutta olen toooosi onnellinen sun puolesta, ja vähän kateellinenkin kun viitsit liikkua noin ja minä en =) Mutta siinäpä taas yksi syy haastaa itsensä, pitäisi minunkin tuohon tähdätä. Kiitos motivaatiosta!

        Kiitos onnitteluista!
        Kiva kuulla että sait vähän lisää motivaatiota onnistumisestani.Mullekin käy niin kun lukee muiden onnistumisia haluaa itse päästä samaan ja ehkä jopa päihittää heidät ;)
        Sinun työtahtisi kuulostaa aika rankalta ja kokemuksesta tiedän että silloin ei kauheasti jaksa keskittyä syömiseen ja liikuntaan,mutta toivottavasti jaksat yrittää.


    • En ehdi nyt kunnolla vastaamaan mutta sen voin sanoa että paino on jo pikään jumittanut paikallaan ja se v*uttaa ja pahasti!! >:/

      • Mulla on ollut tässä laihdutuksen aikana pari kolme kertaa kuukauden jakso kun ei ole tippunut yhtään mitään, ei edes 100 grammaa. Mutta silloin ei vaan saa antaa periksi! Kun vain tarpeeksi luotat/uskot itseesi niin helpottaa! Eli älä luovuta!!! :)


      • pikkupullero

        Yritä muistaa se, että jos olet jo jotain pudottanut, niin pelkästään pitämällä painon samassa olet jo voittaja. Lisäpudotus on vain plussaa, olet nyt jo saavuttanut jotain! Kärsivällisyyttä, kärsivällisyyttä ja kärsivällisyyttä. Jumitus kuuluu asiaan ja niin tuo v*tutuskin välillä. Jos yhtään lohduttaa, usein jumituksen jälkeen painoa saattaa sitten kerralla hulahtaa enemmän.

        Tuossa ehkä mielenkiintoinen linkki:

        http://www.kutri.net/jumitus.html

        Jaksamista! =)


    • krooninen.sairastelija

      Mulla tänään paino 108kg, joten viime viikosta on pudotusta 3 kg!!! *taputan itselleni* ja onnittelut ja aplodit kaikille pudottajille. :)

      K.S

      Tsemppiä ryhmäläiset, kyllä me onnistutaan kaikki!!! :)

      • Aivan upeaa! Onneksi olkoon hienosta pudotuksesta!


      • pikkupullero

        Mahtava saavutus! Sie olet ollut kiltisti edellisen viikon, eikös? Eiköhän siitä kiitos tule sitten jouluviikolla, tontut kurkkii kuulemma ympäri vuoden!

        Ihan totta. Upeaa. Onnittelut!!


      • krooninen.sairastelija
        pikkupullero kirjoitti:

        Mahtava saavutus! Sie olet ollut kiltisti edellisen viikon, eikös? Eiköhän siitä kiitos tule sitten jouluviikolla, tontut kurkkii kuulemma ympäri vuoden!

        Ihan totta. Upeaa. Onnittelut!!

        Joo, kiltisti olen ollut. Ihmettelen tuota pudotusta, koska olen ollut viime viikon sairaslomalla enkä siis liikkunut hirveästi...

        Nyt vaan pitäisi osata pitää jalat maan pinnalla, kun vasta pari viikkoa on taas painonpudotus yritystä takana niin alkuhurmaahan tämä on. Tulee se jumi sieltä sit kuitenkin joskus ja ainakin aika pian pudotus hidastuu....

        K.S

        ps. Herkkuihin repsahtaneille tsemppiä! Ei muuta kuin itseä niskasta kiinni :) T: monen monta kertaa vuosien aikana repsahdellut ;)


    • Restless-

      Hellou ystävät hyvät! Uutta puhtia löytyy täältä suunnalta, on ihanan virkeä olo. Tänään on pyöräilty, kuntosaleiltu ja olinpa vielä vesijuoksemassakin. Oli muuten hurjan kivaa, suosittelen!

      Syönyt olen sitten kai vähän enempi, tai enpä oikeastaan... lounas vain oli aika kaloripitoinen, päivällinen sitten taas ei ollut. Illalla ajattelin syödä vain hedelmiä. :)
      Jos uskaltautuisi sinne vaa´allekin taas ensi viikolla. :)

    • Micci_67

      mutta jo nyt näkee että plussaa tulee jälleen, eipä ole kyllä yllätys pe-ma (4 päivää siis) syömisten ja juomisten suhteen. Nyt olis kyllä taas tsemppi päällä, kunhan sen sais riittämään tuonne lauantaille asti.
      Parina päivänä olen käynnyt metsässä juoksemassa melko rankan lenkin vaikka lyhyen (30-35min). Kun vain saisi kuntoa nousemaan, niin toi olis ihan mielenkiintoista.

      Laitoin tuonne http://koti.mbnet.fi/micci_67/ ylös painon kehitystä parin viikon ajalta. Sivu on pahasti kesken ja teen sen ehkä vielä kokonaan uusiksi (jäisi koodista paljon roskaa pois), mutta näkee sieltä tiedot kumminkin oikein.
      Jotkut joskus ihmettelee miten paino voi heitellä paljon, mutta tuosta näkee että 2-3 kiloa voi muutamassa päivässä mennä/tulla. Viikon keskipainosta kumminkin näkee huomattavasti paremmin oikean kehitys suunnan, siinä ei nestevaihtelut niin paljoa vaikuta.

      Mutta huomenna sitten virallinen tulos.

      • Micci_67

        mutta eipä siitä voi syyttää kuin itseään. Ensi viikolla painoa on kumminkin vähemmän kuin tänään, sen lupaan.
        Lähtöpaino 11.7.05 114,3kg BMI 35,28 Pituus 180
        Paino tänään 87,5kg BMI 27,01
        Seuraava tavoite 85kg -0,5kg viikossa = 18.8.06 (29.09.06)
        Tavoitepaino 75kg -0,5kg/w tavoitteella 05.01.2007 (19.02.07)
        85kg tavoite siis meni, mutta nyt täytyy pitää viikonloput kurissa, niin tuo 29.9 on mahdollista toteuttaa.
        80kg alitus (BMI 24,7) on tarkoitus myös tehdä tämän loppuvuoden aikana.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä tiedän

      Sinun oikean tilanteen nainen. Kerro miksi me tehdään tätä? Huviksemne ja mielenkiinnosta? Sä osaat tämän homman hyvin
      Ikävä
      103
      2036
    2. Sippolan kolari

      Hei, tietääkö kukaan mitään 8.6.24 sippolassa tapahtuneesta auto-onnetomuudesta jossa ilmeisesti auto ajoi taas sitä ala
      Kouvola
      19
      1621
    3. Kuule J....

      .... Minä haluan sut...
      Ikävä
      62
      1545
    4. Me tavattiin

      Toisissamme jotain samaa huomattiin.. Aistit heräsi ja varovasti toisiamme tunnusteltiin.. Normaalia yritettiin esittää,
      Ikävä
      77
      1412
    5. Kovat kokemukset

      Ja maailman kylmyys opetti vain pelaamaan. En siis nainen ole sinusta oikeasti kiinnostunut. Yhtä asiaa vain halusin.
      Ikävä
      85
      1133
    6. Riikka ei muka tajua, eikä suostu tajuamaan, että mikä meni vikaa..

      .. Jatkaakohan hän Persujen SY-Riistosiiven kuuntelemista ja uskomista siihen valheeseen, että tämä siipi on Persujen su
      Perussuomalaiset
      336
      1131
    7. Kukaan TV-tenttejä seurannut tuskin yllättyi Li Anderssonin saamasta äänimäärästä.

      Li on paneutunut asioihin juurta jaksain, hänen vastauksensa kysymyksiin perustuu tietoon, ei pelkkään poliittisen höpöh
      Maailman menoa
      112
      1058
    8. Näin hyryllä

      Olipa retee kaverilla kun asioin seon matkahuollon toimipisteellä , terassilla kaveri ois halunnu heti tapella, oli kui
      Hyrynsalmi
      12
      912
    9. Menneisyytesi

      on liiankin synkkä. Jossain se raja menee vaikka sydämeni veitkin.
      Ikävä
      104
      909
    10. I'm a bitch i'm a lover.......

      Näin sekin viikko saatiin loppuun. Uusi mielenkiintoinen viikko alkakoon.. Muutosten tuulet jatkuvat... Joitakin asi
      Ikävä
      203
      812
    Aihe