mary cohr ihonhoitosarja

nanna87.

Oletteko kokeilleet mary cohrin ihonhoito tuotteita? Mitä mieltä olette? Minun herkkää ihoani ainakin rauhoittaa, mutta jotkin epäpuhtaudet (näpyt) eivät lähde pois. Voi kyllä johtua myös hormonitoiminnasta.. Mitä ihonhoitosarjaa suositte? Mielenkiinnosta kyselen:)

28

11681

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sopii jos näppyjä

      Hjeronymus on hyvä hoito, kemiallinen ihonpuhdistus puhdistaa todella tehokkaasti, ärsyttämättä ihoa, hoidon jälkeen iho on rauhallinen ja kotiin on huipputuote näpyille acne relief ja näpyt lähtee.

      • nanna87.

        onko ancen relief mary cohr tuote? voide, täsmähoito? En löytänyt sitä mary cohrin sivuilta..


      • lukeneena
        nanna87. kirjoitti:

        onko ancen relief mary cohr tuote? voide, täsmähoito? En löytänyt sitä mary cohrin sivuilta..

        voin sanoa että tuo Acne Relief Cream on hjeronymussarjan oma tuote ei siis mary cohrin. Lisää kyseisen sarjan tuotteista voit lukea osoitteesta http://www.greencos.fi/hjeronymus.html


      • cohr
        lukeneena kirjoitti:

        voin sanoa että tuo Acne Relief Cream on hjeronymussarjan oma tuote ei siis mary cohrin. Lisää kyseisen sarjan tuotteista voit lukea osoitteesta http://www.greencos.fi/hjeronymus.html

        Ihan kamala sarja...tuotteet tuoksuu todella voimakkaalle ja ärsyttää ihoani.


      • ...jollekkin muulle kyllä
        cohr kirjoitti:

        Ihan kamala sarja...tuotteet tuoksuu todella voimakkaalle ja ärsyttää ihoani.

        Se on sun mielipide eikä se tarkoita, että muut ajattelee niin.

        MIkä ei sovi sulle ei tarkoita etteikö se sopis jollekkin muulle.


      • just..
        ...jollekkin muulle kyllä kirjoitti:

        Se on sun mielipide eikä se tarkoita, että muut ajattelee niin.

        MIkä ei sovi sulle ei tarkoita etteikö se sopis jollekkin muulle.

        KYSYMYS!

        mary cohr ihonhoitosarja
        Kirjoittanut: nanna87. 24.8.2006 klo 11.27
        Oletteko kokeilleet mary cohrin ihonhoito tuotteita? Mitä mieltä olette?


        VASTAUS!
        cohr
        Kirjoittanut: cohr 25.8.2006 klo 19.33
        Ihan kamala sarja...tuotteet tuoksuu todella voimakkaalle ja ärsyttää ihoani.


      • nanna87.
        just.. kirjoitti:

        KYSYMYS!

        mary cohr ihonhoitosarja
        Kirjoittanut: nanna87. 24.8.2006 klo 11.27
        Oletteko kokeilleet mary cohrin ihonhoito tuotteita? Mitä mieltä olette?


        VASTAUS!
        cohr
        Kirjoittanut: cohr 25.8.2006 klo 19.33
        Ihan kamala sarja...tuotteet tuoksuu todella voimakkaalle ja ärsyttää ihoani.

        Jännä juttu että koit sen sarjan ärsyttävän ihoa, itse käytin vähän aikaa sitten lancomen tuotteita ja se ärsytti ihoani. Palattuani mary cohrin ihoni palasi normaaliksi (minulla on herkkä iho) No, kaikki me ollaan erilaisia =) Halusin vaan kuulla muiden mietteitä tästä sarjasta.


    • Sissi

      Mulla oli vaaleanpunainen puhdistusemulsio ja kasvovesi ja ikinä iho ei ole voinut niin hyvin! Suosittelen!

      • nanna87.

        Hienoa että joku on mun kanssa samaa mieltä :) Itselläni on ne vihreät pullot, eli sulla on herkälle iholle ja mulla vielä herkemmälle iholle tarkoitetut aineet.


      • 19 v tyttö
        nanna87. kirjoitti:

        Hienoa että joku on mun kanssa samaa mieltä :) Itselläni on ne vihreät pullot, eli sulla on herkälle iholle ja mulla vielä herkemmälle iholle tarkoitetut aineet.

        Itse olen vasta aloittanut mary cohr tuotteiden käytön, kun kosmetologi sitä suositteli, ja lupasi, että tuloksia näkyy jo kuukaudessa. Onko teillä muilla tehonnut noin nopeasti?
        Ei tämä tuotesarja ainakaan ole ihoa ärsyttänyt. Käytössäni on siis Acnight regulateur nuit, jota yöksi laitetaan ja tuotteella pitäisi olla bakteerien kasvua ehkäisevä vaikutus. Tämän tuotteen alle laitetaan illalla jotain essences vitalises peaux grasses geelivoidetta, joka lisää ihonhoitotuotteiden tehoa. Sitten on matifluide hydratant päiväväide. Ja pari kertaa viikossa käytettäväksi matimasque purifiant naamio. Olisi hauska kuulla miten muilla nämä tuotteet ovat tehonneet. Kalliita tuotteita kyllä ovat, kun nämä pullot maksoivat yhteensä yli satasen. Ei tuo rahanmeno haittaa, jos tuotteet sitten kanssa auttavat, mutta sehän selviää vain kokeilemalla.


      • vinkki vaan
        19 v tyttö kirjoitti:

        Itse olen vasta aloittanut mary cohr tuotteiden käytön, kun kosmetologi sitä suositteli, ja lupasi, että tuloksia näkyy jo kuukaudessa. Onko teillä muilla tehonnut noin nopeasti?
        Ei tämä tuotesarja ainakaan ole ihoa ärsyttänyt. Käytössäni on siis Acnight regulateur nuit, jota yöksi laitetaan ja tuotteella pitäisi olla bakteerien kasvua ehkäisevä vaikutus. Tämän tuotteen alle laitetaan illalla jotain essences vitalises peaux grasses geelivoidetta, joka lisää ihonhoitotuotteiden tehoa. Sitten on matifluide hydratant päiväväide. Ja pari kertaa viikossa käytettäväksi matimasque purifiant naamio. Olisi hauska kuulla miten muilla nämä tuotteet ovat tehonneet. Kalliita tuotteita kyllä ovat, kun nämä pullot maksoivat yhteensä yli satasen. Ei tuo rahanmeno haittaa, jos tuotteet sitten kanssa auttavat, mutta sehän selviää vain kokeilemalla.

        Mary Cohr on yksi parhaista sarjoista mitä alalla on. Aika jännä, että joku kokee tuotteiden tuoksun voimakkaana, olen itse pahasti hajusteallerginen ja minä suorastaan nautin Mary Cohrin pehmeän lempeästä tuoksusta, en saa siitä siis mitään oiretta.

        Sitä vastoin Cliniquen, joka pitäisi olla 100% hajusteeton, aiheuttaa minulle hajusteallergia oireet.

        On yksilöllistä kuinka nopeasti mikäkin ihoon vaikuttaa, mutta pääsääntöisesti iho uusiutuu noin neljän viikon välein, jolloin kk käytöstä on ensimmäiset merkit havaittavissa. Parhaan tuloksen saat ja näet pidempi aikaisessa käytössä


      • 19 v tyttö
        vinkki vaan kirjoitti:

        Mary Cohr on yksi parhaista sarjoista mitä alalla on. Aika jännä, että joku kokee tuotteiden tuoksun voimakkaana, olen itse pahasti hajusteallerginen ja minä suorastaan nautin Mary Cohrin pehmeän lempeästä tuoksusta, en saa siitä siis mitään oiretta.

        Sitä vastoin Cliniquen, joka pitäisi olla 100% hajusteeton, aiheuttaa minulle hajusteallergia oireet.

        On yksilöllistä kuinka nopeasti mikäkin ihoon vaikuttaa, mutta pääsääntöisesti iho uusiutuu noin neljän viikon välein, jolloin kk käytöstä on ensimmäiset merkit havaittavissa. Parhaan tuloksen saat ja näet pidempi aikaisessa käytössä

        Nyt olen Mary Cohr tuotteita käyttänyt melkein kaksi kuukautta, ja on kyllä auttanut. Kaikki isot finnit on lähteneet pois, eikä niitä pienempiäkään enää ole paljoa, kun vertaa siihen ennen kuin aloitin tuotteiden käytön. Paljon sileämpi iho on, vaikka vielä toki epäpuhtauksia löytyy. Mustapäihin ei kylläkään tehoa kovin hyvin, niin että niille pitää jotain muuta keksiä. Vielä varmaan pari kuukautta pitää näitä käyttää, että iho on täysin kunnossa. En tiedä kuinka kauan tuota yövoidetta (Acnight regulateur nuit) voi käyttää, vai onko se tarkoitettu vain pahimman vaiheen yli käytettäväksi, kun se on kuulemma "lääkettä" akneen, joten kuulostaa siltä ettei sitä ko. ongelman jälkeen tule enää käyttää, vaan puhdistaa ihoa tavallisilla kasvojen puhdistus aineilla.


      • Fransilia2
        19 v tyttö kirjoitti:

        Nyt olen Mary Cohr tuotteita käyttänyt melkein kaksi kuukautta, ja on kyllä auttanut. Kaikki isot finnit on lähteneet pois, eikä niitä pienempiäkään enää ole paljoa, kun vertaa siihen ennen kuin aloitin tuotteiden käytön. Paljon sileämpi iho on, vaikka vielä toki epäpuhtauksia löytyy. Mustapäihin ei kylläkään tehoa kovin hyvin, niin että niille pitää jotain muuta keksiä. Vielä varmaan pari kuukautta pitää näitä käyttää, että iho on täysin kunnossa. En tiedä kuinka kauan tuota yövoidetta (Acnight regulateur nuit) voi käyttää, vai onko se tarkoitettu vain pahimman vaiheen yli käytettäväksi, kun se on kuulemma "lääkettä" akneen, joten kuulostaa siltä ettei sitä ko. ongelman jälkeen tule enää käyttää, vaan puhdistaa ihoa tavallisilla kasvojen puhdistus aineilla.

        Olen myös ongelmaihoinen ja saanut avun juuri näistä tuotteista ja sarjan hoitolatuotteista. Tuota akneen tarkoitettua voidetta on mulle neuvottu käytettävän vain parin vkon kuureina, toki olen pidempiäkin pätkiä joskus käyttänyt ilman ongelmaa.


      • Anonyymi

        Samoin ja olen käyttänyt Mary Cohrin tuotteita jo yli 10 vuotta. Herkkä ja ongelmallinen iho tuntuu nauttivan ja minä myös.


    • 19 v tyttö

      Nuo mary cohr tuotteet auttoivat kyllä isoimpiin finneihin, mutta kasvoissa olevat pienet finnit ei meinannut lähteä millään pois. Niinpä vaihdoinkin louis widmerin tuotteisiin, jotka sitten ovat parantaneet ihoani vielä enemmän, joten ehkäpä ennemmin suosittelisin tuota louis widmerin tuotteita apteekista. Paljon halvempiakin verrattuna mary cohriin.

    • newyouth

      Hei, onko kukaan tilannut mary cohr tuotteita netistä, salonskincaren kautta? Onkohan aitoja vai "väärennettyjä" ? Pure environment voidekkin olisi sieltä puolet halvempi. Onko kokemuksia?

      • kosmetologiopisk.

        Mary Chor ei myy tuotteita netissä, niitä myyvät vain MC-koulutuksen saaneet ammattilaiset. Netissä on pyörinyt väärennöksiä, joten liekö nuokin sitten niitä.


      • mary cohrit
        kosmetologiopisk. kirjoitti:

        Mary Chor ei myy tuotteita netissä, niitä myyvät vain MC-koulutuksen saaneet ammattilaiset. Netissä on pyörinyt väärennöksiä, joten liekö nuokin sitten niitä.

        Väärää tietoa. Kyllä on täysin aitoja mary cohr tuotteita salonskincaressa. kannattaa tilata, 30 euron postikuluilla tulee silti edullisemmaksi.


      • jmt2

        piraattituotteita. olen kokeillut tilata ja tuote ei ollut sellainen kuin piti.


      • mary cohr
        jmt2 kirjoitti:

        piraattituotteita. olen kokeillut tilata ja tuote ei ollut sellainen kuin piti.

        Ai. No millainen se tilaamasi tuote sitten oli?


      • mary cohr
        mary cohr kirjoitti:

        Ai. No millainen se tilaamasi tuote sitten oli?

        Eikun sori, Sähän kerrotkin että olet KOKEILLUT tilata. Jos et kerran edes ole oikeasti tilannut et voi tietää mitään tuotteesta.


    • tapitapi61

      Payotilla on mahtavat tuotteet iho-ongelmiin. So pure ja näpyt häviää.
      Onneksi tuli takaisin Suomen markkinoille pari vuotta sitten. Jippii. P.s. saa vain kosmetologeilta.

      • UUUUUgh nou nou

        Olen eri mieltä. Payot otettiin pois ja mistäköhän syystä ..... ?????

        Sarjasta voi sanoa, että liikaa mainostettu- ei mitään ihmeellistä tai uutta. Niveakin samaa kastia. Iho-ongelmien ensimmäinen syy löytyy puhtaudesta ja toinen ruokavaliosta. Vain tietämätön sortuu sanomaan Payot -sarjaa "mahtavaksi".


      • Kosmefriikki
        UUUUUgh nou nou kirjoitti:

        Olen eri mieltä. Payot otettiin pois ja mistäköhän syystä ..... ?????

        Sarjasta voi sanoa, että liikaa mainostettu- ei mitään ihmeellistä tai uutta. Niveakin samaa kastia. Iho-ongelmien ensimmäinen syy löytyy puhtaudesta ja toinen ruokavaliosta. Vain tietämätön sortuu sanomaan Payot -sarjaa "mahtavaksi".

        Payot on aivan kauhea sarja, ainoa mikä siinä on hyvä, on HINTA !!


    • Nainen 70 v

      Olen käyttänyt Mary Cohrin tuotteita ehkä pari vuotta ja iho on aivan kuin uudistunut. Olen hyvin allerginen ja käytän herkän ihon hajusteettomia tuotteita. Itselleni Mary Cohrin tuotteet ovat "taivaan lahja" enkä voisi kuvitellakaan enää mitään muita sarjoja.

      • psn1

        Minkähän hintaisia nämä Cohrin tuotteet ovat?


      • mary cohr
        psn1 kirjoitti:

        Minkähän hintaisia nämä Cohrin tuotteet ovat?

        Arvokkaita, mutta erittäin laadukkaita. Ulkomailta tilatessa säästät sievoisen summan. esim salonskincare.


    • ah non!

      Useimmat Mary Cohrin herkän ihon tuotteet näyttävät sisältävän niitä pahiten allergisoivia hajusteita. Kaikissa tuotteissa on ainakin synteettistä hajustetta. Jossain muissa tuotteissa kuin herkän ihon hoitolinjan tuotteissa on alkoholia ja mykerökukauutteitakin löytyy.

      Itse en koskaan voisi suositella niitä hajusteyliherkälle enkä allergiselle henkilölle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      172
      7089
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4152
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      26
      2095
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      2019
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1859
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1676
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      31
      1624
    8. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1593
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      21
      1588
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1418
    Aihe