LOUIS WIDMER

neela**

Millainen sarja on apteekista saatava ihonhoitosarja merkiltään Louis Widmer? Kokemuksia kaipailisin, niin positiiviset kuin negatiiviset, kiitokset etukäteen :).

10

9246

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sherlock

Omalle melko herkälle iholleni ovat ihan toimineet. Yleisesti ottaen lienee varsin luotettava sarja. Kannattaa ostaa sellainen omalle ihotyypille sopiva kokeilu-/matkapakkaus, jossa on kuusi matkakokoista tuotetta (puhdistusaineet, voiteet ym.), ja kokeilla sillä että toimiiko omalla iholla. Tällainen setti maksaa muutaman euron, joten ei harmita niin paljon rahanmeno jos ei olekaan itselle sopiva sarja. Sitten jos osoittautuu hyväksi niin voi sijoittaa normaalikokoisiin purnukoihin :).

• hyvä sarja

Tosi hyvä sarja. Minulla on sekaiho, näin kesällä taipuvainen rasvaisuuteen ja talvella kuivuuteen. Minulla on vaahtoava puhdistugeeli, joka ei ikinä ole jättänyt iholle kiristävää tunnetta mutta kuitenkin puhdistaa hyvin, meikin ja kaikki. Ja minulla on myös kosteusvoide kasvoille, joka sekin on hyvää kamaa. Suosittelen lämpimästi.

• -----

Kaikista kokeilemistani pidän. Eniten puhdistusmaidosta sekä silmänympärysvoiteesta. Silmänympärysgeeli ei sopinut minulle vaikka sitä kesäkäyttöön yritin, turvotti silmiä yökäytössä.

Meidän apteekissa myydään kokeilupakkausta ihan pilkkahinnalla, en muista olisiko ollut 7 euroa tai jotain siihen suuntaan (litrahinta verrattuna täysikokoisiin purkkeihin on hävettävän halpa!). Kannattaa kysellä apteekista, hyvä tapa kokeilla sopiiko itselle.

• jenshtu

Olen vasta vähän aikaa käyttänyt tätä tuotesarjaa, ja on toiminut loistavasti. Tällä hetkellä käytän puhdistusvaahtoa, kasvovettä, kosteusvoidetta ja peitekynää Louis Widmeriltä. Eikä tuo hintakaan kyllä kirpaise, oikeastaan se on aika halpaa laatuun nähden.
        Mulla lähti finnit ja muut epäpuhtaudet suurimmaksi osaksi parissa päivässä pois, eikä edes kuivata ihoa.
        Peitekynä auttaa huomattavasti epäpuhtauksia parantumaan.

• sarja
        jenshtu kirjoitti:

Olen vasta vähän aikaa käyttänyt tätä tuotesarjaa, ja on toiminut loistavasti. Tällä hetkellä käytän puhdistusvaahtoa, kasvovettä, kosteusvoidetta ja peitekynää Louis Widmeriltä. Eikä tuo hintakaan kyllä kirpaise, oikeastaan se on aika halpaa laatuun nähden.
        Mulla lähti finnit ja muut epäpuhtaudet suurimmaksi osaksi parissa päivässä pois, eikä edes kuivata ihoa.
        Peitekynä auttaa huomattavasti epäpuhtauksia parantumaan.

Eniten pidän puhditusgeelistä.
        Ostin ennen niitä matkakoko pakkauksia ja
        silmänympärysvoidettahan ei mene niin paljon
        kuin muita...olen jakanut niitä ympäri sukua
        ja sitä käytän eniten kuiviin kyynerpäihin
        ja muutenkin talvella kuiviin käsiin jne.
        Siihen se on todella tehokas ja
        nopea vaikutteinen (rasvainen koostumus).
        Silmän ympärille se ei minulle sopinut.

• kertokaahan
        sarja kirjoitti:

Onko tässä sarjassa eri tuotteet erityyppisille ihoille? Onko puhdistusainetta kahdenlaista, siis geelimäistä että vaahtoavaa?

Kiitos etukäteen.

• että......
        sarja kirjoitti:

Onkohan tämä tuote verrattavissa kosmetologin t uotteisiin, kellään tietoa? Onko joku kokeillut aiemmin kosmetologin voiteita ja myös Louis Widmeriä ja havainnut jotain eroja, positiivisia/negatiivisia?

• ennen
        että...... kirjoitti:

Onkohan tämä tuote verrattavissa kosmetologin t uotteisiin, kellään tietoa? Onko joku kokeillut aiemmin kosmetologin voiteita ja myös Louis Widmeriä ja havainnut jotain eroja, positiivisia/negatiivisia?

kosmetologien sarjoja, mutta nykyisin
        käytän just 'apteekki sarjoja'.
        Tarvitsen hajusteettomia, suht edullisia ja
        helposti saatavia tuotteita.
        Purkit eivät ole ehkä yhtä prameita,mut
        sisältö ratkasee.

• herkkäihoinen

Ihoni on kovin herkkä, jopa atopiaan taipuvainen, mutta ajoittain ilmenee epäpuhtauksia. Kokeilin sarjan kosteusvoidetta muutamia päiviä ja täytyy sanoa, että koostumus oli ihanan kevyt, mutta jostain syystä ihoni reagoi siihen punoittamalla. Illalla laitettuani voidetta huomasin aamuisin, kuinka kasvoni olivat kuin auringossa palaneet. En pitänyt siitä. Tämä tuote siirtyy nyt valitettavasti kaapin pohjalle. Monia voiteita kokeilleena aion nyt siirtyä luonnonmukaiseen sarjaan, jossa ei ole mitään ylimääräistä.

• Anonyymi

Nyt en osaa Tölli tileillä, Rytivaara, Töllulli osaa , ihovoitert koko vartalo oli pitänyt Nivalan %k olla taas varas. 2022
      Huomenta yhtä juoksettas uiko tähän
      Älä tao niskaa tukkoon Avain sekaisin myynti

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      358
      1327
    2. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      406
      1175
    3. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      102
      915
    4. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      82
      847
    5. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      78
      832
    6. Mitähän ajattelet

Nykyään minusta tai meistä tai tapahtuneista?
      Ikävä
      52
      766
    7. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      110
      763
    8. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      82
      756
    9. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      39
      690
    10. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      37
      686
    Aihe