LOUIS WIDMER

neela**

Millainen sarja on apteekista saatava ihonhoitosarja merkiltään Louis Widmer? Kokemuksia kaipailisin, niin positiiviset kuin negatiiviset, kiitokset etukäteen :).

10

8211

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sherlock

      Omalle melko herkälle iholleni ovat ihan toimineet. Yleisesti ottaen lienee varsin luotettava sarja. Kannattaa ostaa sellainen omalle ihotyypille sopiva kokeilu-/matkapakkaus, jossa on kuusi matkakokoista tuotetta (puhdistusaineet, voiteet ym.), ja kokeilla sillä että toimiiko omalla iholla. Tällainen setti maksaa muutaman euron, joten ei harmita niin paljon rahanmeno jos ei olekaan itselle sopiva sarja. Sitten jos osoittautuu hyväksi niin voi sijoittaa normaalikokoisiin purnukoihin :).

    • hyvä sarja

      Tosi hyvä sarja. Minulla on sekaiho, näin kesällä taipuvainen rasvaisuuteen ja talvella kuivuuteen. Minulla on vaahtoava puhdistugeeli, joka ei ikinä ole jättänyt iholle kiristävää tunnetta mutta kuitenkin puhdistaa hyvin, meikin ja kaikki. Ja minulla on myös kosteusvoide kasvoille, joka sekin on hyvää kamaa. Suosittelen lämpimästi.

    • -----

      Kaikista kokeilemistani pidän. Eniten puhdistusmaidosta sekä silmänympärysvoiteesta. Silmänympärysgeeli ei sopinut minulle vaikka sitä kesäkäyttöön yritin, turvotti silmiä yökäytössä.

      Meidän apteekissa myydään kokeilupakkausta ihan pilkkahinnalla, en muista olisiko ollut 7 euroa tai jotain siihen suuntaan (litrahinta verrattuna täysikokoisiin purkkeihin on hävettävän halpa!). Kannattaa kysellä apteekista, hyvä tapa kokeilla sopiiko itselle.

      • jenshtu

        Olen vasta vähän aikaa käyttänyt tätä tuotesarjaa, ja on toiminut loistavasti. Tällä hetkellä käytän puhdistusvaahtoa, kasvovettä, kosteusvoidetta ja peitekynää Louis Widmeriltä. Eikä tuo hintakaan kyllä kirpaise, oikeastaan se on aika halpaa laatuun nähden.
        Mulla lähti finnit ja muut epäpuhtaudet suurimmaksi osaksi parissa päivässä pois, eikä edes kuivata ihoa.
        Peitekynä auttaa huomattavasti epäpuhtauksia parantumaan.


      • sarja
        jenshtu kirjoitti:

        Olen vasta vähän aikaa käyttänyt tätä tuotesarjaa, ja on toiminut loistavasti. Tällä hetkellä käytän puhdistusvaahtoa, kasvovettä, kosteusvoidetta ja peitekynää Louis Widmeriltä. Eikä tuo hintakaan kyllä kirpaise, oikeastaan se on aika halpaa laatuun nähden.
        Mulla lähti finnit ja muut epäpuhtaudet suurimmaksi osaksi parissa päivässä pois, eikä edes kuivata ihoa.
        Peitekynä auttaa huomattavasti epäpuhtauksia parantumaan.

        Eniten pidän puhditusgeelistä.
        Ostin ennen niitä matkakoko pakkauksia ja
        silmänympärysvoidettahan ei mene niin paljon
        kuin muita...olen jakanut niitä ympäri sukua
        ja sitä käytän eniten kuiviin kyynerpäihin
        ja muutenkin talvella kuiviin käsiin jne.
        Siihen se on todella tehokas ja
        nopea vaikutteinen (rasvainen koostumus).
        Silmän ympärille se ei minulle sopinut.


      • kertokaahan
        sarja kirjoitti:

        Eniten pidän puhditusgeelistä.
        Ostin ennen niitä matkakoko pakkauksia ja
        silmänympärysvoidettahan ei mene niin paljon
        kuin muita...olen jakanut niitä ympäri sukua
        ja sitä käytän eniten kuiviin kyynerpäihin
        ja muutenkin talvella kuiviin käsiin jne.
        Siihen se on todella tehokas ja
        nopea vaikutteinen (rasvainen koostumus).
        Silmän ympärille se ei minulle sopinut.

        Onko tässä sarjassa eri tuotteet erityyppisille ihoille? Onko puhdistusainetta kahdenlaista, siis geelimäistä että vaahtoavaa?

        Kiitos etukäteen.


      • että......
        sarja kirjoitti:

        Eniten pidän puhditusgeelistä.
        Ostin ennen niitä matkakoko pakkauksia ja
        silmänympärysvoidettahan ei mene niin paljon
        kuin muita...olen jakanut niitä ympäri sukua
        ja sitä käytän eniten kuiviin kyynerpäihin
        ja muutenkin talvella kuiviin käsiin jne.
        Siihen se on todella tehokas ja
        nopea vaikutteinen (rasvainen koostumus).
        Silmän ympärille se ei minulle sopinut.

        Onkohan tämä tuote verrattavissa kosmetologin t uotteisiin, kellään tietoa? Onko joku kokeillut aiemmin kosmetologin voiteita ja myös Louis Widmeriä ja havainnut jotain eroja, positiivisia/negatiivisia?


      • ennen
        että...... kirjoitti:

        Onkohan tämä tuote verrattavissa kosmetologin t uotteisiin, kellään tietoa? Onko joku kokeillut aiemmin kosmetologin voiteita ja myös Louis Widmeriä ja havainnut jotain eroja, positiivisia/negatiivisia?

        kosmetologien sarjoja, mutta nykyisin
        käytän just 'apteekki sarjoja'.
        Tarvitsen hajusteettomia, suht edullisia ja
        helposti saatavia tuotteita.
        Purkit eivät ole ehkä yhtä prameita,mut
        sisältö ratkasee.


    • herkkäihoinen

      Ihoni on kovin herkkä, jopa atopiaan taipuvainen, mutta ajoittain ilmenee epäpuhtauksia. Kokeilin sarjan kosteusvoidetta muutamia päiviä ja täytyy sanoa, että koostumus oli ihanan kevyt, mutta jostain syystä ihoni reagoi siihen punoittamalla. Illalla laitettuani voidetta huomasin aamuisin, kuinka kasvoni olivat kuin auringossa palaneet. En pitänyt siitä. Tämä tuote siirtyy nyt valitettavasti kaapin pohjalle. Monia voiteita kokeilleena aion nyt siirtyä luonnonmukaiseen sarjaan, jossa ei ole mitään ylimääräistä.

    • Anonyymi

      Nyt en osaa Tölli tileillä, Rytivaara, Töllulli osaa , ihovoitert koko vartalo oli pitänyt Nivalan %k olla taas varas. 2022
      Huomenta yhtä juoksettas uiko tähän
      Älä tao niskaa tukkoon Avain sekaisin myynti

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2681
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1155
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      91
      1129
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1084
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      940
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      906
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      842
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      809
    Aihe