Millä saa tummentumat pois golfpallosta niin ettei pallo mene pilalle. Joku pesuaine tms. Astianpesukone?
Vastaukset 10
- tullut kokeiltua
ihan perinteisesti tuota pyykinpesu ainetta.Laitat pallot likoomaan astiaan ja huuhtelet ne sitten lopuksi hyvin.
- puunaaja
vanhaan vaatteidepesukoneeseen ja sinne astianpesuainetta
- Anonyymi
Totta
- Anonyymi
Me Håkanin kanssa aina maalataan pallot vuorotellen. Ja hellästi pestään, ja kylläpä sitten tuleekin puhdasta käteen.
- Anonyymi
Ai niin, jos joskus on ollut oikein likaiset pallot niin sitten on pyydetty mailapoikia jynssäämään niistä kaikki irti. Kunnolla kun jynssää niin varmasti irtoaa:)
- Anonyymi
Hyvä🤣🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä🤣🤣🤣
Mä laitan likoamaan Fairy veteen, sitten kevyesti karhunkielellä ja hyvä tulee,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä laitan likoamaan Fairy veteen, sitten kevyesti karhunkielellä ja hyvä tulee,
Noin mekin välillä tehdään jos mailapojat on ihan buukattu. Håkanin kieli voittaa minkä tahansa karhunkielen pallojen käsittelyssä. Toimii se mailan varressakin hyvin;)
- Anonyymi
96% pirtu, kyllä lähtee...
- Anonyymi
Sitä me Håkanin ja mailapoikien kans klubilla aina käytetään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va651792Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä
Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai3661189- 138973
Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?
Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu15866- 81636
Voisit nainen joskus vastata minulle
Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.63632- 41628
Päälle hautaus?
Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa92595- 45528
- 47505