Ilokseni olen huomannut että katukuvasta on huomattavasti vähentynyt lökäpöksy-pipo-pöhlöt.
Ovat joko aikuistuneet tai pudottaneet housunpunttia niin paljon etteivät pääse enää kotoa kaupungille.
Onneksi tuo idioottimuoti on vähenemään päin. JES!!
Lökäpöksy muoti HIIPUU!!! jes!!!!
30
3262
Vastaukset
- oushiet
Kyllä on tuo "muoti" hiipumassa...mutta sitä löytyy vieläkin erittäin paljon.
Nykyään on enemmän muodissa vähän kapeammat housut esim. lrg ja evisut... Toki housut on edelleen bagyt ja joillain ne saattaa vähän..."roikkua"
Se että mainitset aikuistumisen viestissäsi on aika ironista.
Harmittaa vain, että täällä ei osata pysyä hirveästi mukana ja ei osata seurata asioita tarpeeksi tarkasti... esimerkiksi mätsääminen on unohtunut joiltain aivan täysin ja jotkut käyttävät jotain bandanaa päässä...huhhuh niin ja jotkut muoviset feikkit "blingblingit" ? Jes.
GOTTA STAY FRESH! And remember to stay flyy-y-y-y-yy-y-y- asian yhtimessä
Mutta onhan se kuitenkin hienoa että huonon itsetunnon omaaville nuorille on tehty tämä muoti jotta voivat tuntea yhteenkuuluvaisuudentunnetta kuulumalla laumaan. hehh
- iugb
hiphop ei ole mikään muoti, se on elämän tyyli ja minun sieluni rakkaus!!! he jotka ottavat hiphop:in tosissaan heillä se tulee sydämestä!!!
- normaali
Niinkuin näillä taideiden yön töhertäjillä? Hippenhoppend musa raikasi kun lökäpöksypaviaanit töhertelivät seiniä.
Joo, sydämestä se varmaan tuli.
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1224007
vitun pellet. - hyvä hyvä
normaali kirjoitti:
Niinkuin näillä taideiden yön töhertäjillä? Hippenhoppend musa raikasi kun lökäpöksypaviaanit töhertelivät seiniä.
vitun pellet.Kerrankin jotkut osaa näyttää mielipiteensä ja syystäkin. Mitä tuohon artikkeliin tulee, niin taas aivan tyypillistä iltapäivälehtien paskakirjoituksia ylistäen sinivalkoisia.
- leuku
normaali kirjoitti:
vitun pellet.Hilipili-hoppapoppaloorat pistivät taas huumepäissään parastaan... kyllä tollasia apinoita Suomessa tarvitaan. Kenelle tässä muuten nauraisi? Koko hilppapoppi on muutenkin jo kaikessa naurettavuudessaan erittäin lystikästä!!!
- satanic_demon
normaali kirjoitti:
vitun pellet.samaa mieltä.
- jippii
normaali kirjoitti:
vitun pellet.kyllä maeleiset voivat mennä itseensä ja hakeutua sinne suomipoppiosastolle kiistelemään kenen maiharit kiiltää komiammin. voitte jättää alakulttuurien moittimisen, koska teillä siellä maalla kovin juttu taitaa olla zetorin traktorit
- palikka
Keitä vittui teki ootte haukkumaan toisten pukeutumis tyyliä. Kaikilla on oma musiikki ja pukeutumis tyylinsä. Mut kyllä mä käytän mielummi vähä isompi kokoisii housui ku jotai pilli housui jotka myötäilee ihoo, toiki on taas mun mielipide. Joku tykkää ja joku ei jote miks vitus te ette voi asian olla niiku se on.
- pettynyt123
tassa nahdaan mita suomen niin sanottu hip-hop kulttuuri on menossa.tai on oikeastaan aina ollut.
Kun nyt paastaan naihin vaatteisiin,niin jokaisen tulee tietaa, etta rap ja hi-hop on elamantapa, ei musiikkia.. onko teista todellakin uskottavaa kun joku mielestaan kovakin rappari vetaa kadulla tiukan puoleiset teinifarkut jalassa varikkaineen paitoineen ja uusimipien muodin mukaisten kenkien ym kanssa? naurettavaa! itse hapean naita ihmisia. Ns.lokapoksyt ovat kuuluneet aina tahan kulttuuriin ja elamantapaan, jos ne teista ovat naurettavia niin kannattaa vakavasti harkita musiikkilajin vaihtamista...
Btw, itse olen sita mielta, etta suomi hi-hop ei ole tarkoitettu suomennettavaksi, olen aina ollut rapin kannattaja henkeen ja vereen, mutta silti suomalainen hip-hop musiikki saa minut hapeamaan..joskus jopa rajahtamaan, se vaan on niin naurettavaa :D.
Hyvana esimerkkina voidaan pitaa leijonanmielta, ja hanen pukeutumistyyliaan... musiikki mita han tekee, ja vaatteet joita han pitaa eivat sovi toisiinsa laisinkaan.. !-naurettavaa-!
Alkaa ristiinaulitko minua mielipiteiteni takia, niihin meilla jokaisella kuitenkin on oikeus, eiko?- pettynyt123
Pahoittelen kirjoitusvirheita. (hi-hop = hip-hop)
:p - Pelleteinit
pettynyt123 kirjoitti:
Pahoittelen kirjoitusvirheita. (hi-hop = hip-hop)
:p..ollut löysiä housuja hip-hopissa.
Taidat olla niin nuori että luulet hip hopin syntyneen 90-luvulla.
Sanooko mitään kipale nimeltä "The message"?
Muodit tulee ja menee. löysät vaatteet kuuluvat niille, jotka eivät ole muotitietoisia.
Katso Pharrelin ja Kanyen vaatteita. - ddd333
Pelleteinit kirjoitti:
..ollut löysiä housuja hip-hopissa.
Muodit tulee ja menee. löysät vaatteet kuuluvat niille, jotka eivät ole muotitietoisia.
Katso Pharrelin ja Kanyen vaatteita. - Lökäpöksyt
Pelleteinit kirjoitti:
Katso Pharrelin ja Kanyen vaatteita.Leveät housut on alunperin acid houseen liittyvää muotia. Housuja on näkynyt suurinpiirtein vuodesta 1988 eteenpäin. Ainakin Helsingissä.
Hip hoppiin ne housut levähtivät vasta silloin, kun ne pöksyt tulivat muotiin USA.ssa, eli joskus vuonna 1990 - mun mielest...
Se on aivan vitun sama minkälaisia vaatteita käyttää. Ei sitä musiikkia niillä isoilla housuilla tehä. Mutta siis ei siinä mitään ei mul oo mitää lökäpöksyi vastaan, ittekki käytän, mutta ei sil mun mielest todellakaa oo väliä onko sellaset vai ei kuha tekee hyvää musiikkia.
- pettynyt123.
Pelleteinit kirjoitti:
Katso Pharrelin ja Kanyen vaatteita.En puhunutkaan oldschool tyylista. Edustan uudempaa tyylia, ja en nyt puhu r&b:sta vaan hihopista,rapista ja undergroundista.. Katso itse esim 50cent:n vaatteita,nakyyko sen paalla jtn perkeleen 'tiukkoja' housuja jalassa mita nyt nykyaan nuorisolla on?
Esim. kanye on paaosin r&b tyylinen artisti,ja sehan on selvaa etta r&b artisteilla pukeutumistyyli on hieman erilaista..et taida itsekkaan tietaa niin paljoa kuin luulet..
-----------------------LOL------------------------ - eivittu
pettynyt123. kirjoitti:
En puhunutkaan oldschool tyylista. Edustan uudempaa tyylia, ja en nyt puhu r&b:sta vaan hihopista,rapista ja undergroundista.. Katso itse esim 50cent:n vaatteita,nakyyko sen paalla jtn perkeleen 'tiukkoja' housuja jalassa mita nyt nykyaan nuorisolla on?
Esim. kanye on paaosin r&b tyylinen artisti,ja sehan on selvaa etta r&b artisteilla pukeutumistyyli on hieman erilaista..et taida itsekkaan tietaa niin paljoa kuin luulet..
-----------------------LOL------------------------Kanye R&B tyylinen artisti?? Jeejee. Oks se laulanu paljonki sen levyillä?? En tiedä kuinka hyvin erotat R&Bn ja Rapin... Onkos sit Mos Def ja Talib R&B tyylisiä ku nekää ei nii hirvee isoi kuteit käytä ? Entäs Common? Lupe Fiasco?
- nonamenonamenoname
eivittu kirjoitti:
Kanye R&B tyylinen artisti?? Jeejee. Oks se laulanu paljonki sen levyillä?? En tiedä kuinka hyvin erotat R&Bn ja Rapin... Onkos sit Mos Def ja Talib R&B tyylisiä ku nekää ei nii hirvee isoi kuteit käytä ? Entäs Common? Lupe Fiasco?
Et sina tunnu pahemmin asioista olevan perilla, kanye on kylla hieman r&b tyylia edustava artisti.
Ja mitas valia tallakin asialla on,r&b,hiphop,rap,underground - oli mika oli, en voi itse ainakaan ottaa ketaan ns rap artistia tosissaan jos han esiintyy tiukoissa farkuissa...Enka ole ainoa! - jeeejee
nonamenonamenoname kirjoitti:
Et sina tunnu pahemmin asioista olevan perilla, kanye on kylla hieman r&b tyylia edustava artisti.
Ja mitas valia tallakin asialla on,r&b,hiphop,rap,underground - oli mika oli, en voi itse ainakaan ottaa ketaan ns rap artistia tosissaan jos han esiintyy tiukoissa farkuissa...Enka ole ainoa!Kuka räppäri on aito löysil kuteil?? Okei nää jotka o ns. "streettiä" mut sit räppääks Kanye jostain huumeist ja aseist? okei oon kuullu sen mainitseva aseet räpeis, mut en samal taval. Pharrel on aito, Kanye o äijä ja loput o vaa vitunmoisia lyyrikkoja.
En ole perillä en. - talibin kuuntelija
eivittu kirjoitti:
Kanye R&B tyylinen artisti?? Jeejee. Oks se laulanu paljonki sen levyillä?? En tiedä kuinka hyvin erotat R&Bn ja Rapin... Onkos sit Mos Def ja Talib R&B tyylisiä ku nekää ei nii hirvee isoi kuteit käytä ? Entäs Common? Lupe Fiasco?
kanye on melko populaari artisti joten sitä tääl ilmeisesti haettiin... ei se tosiaan r'n'b-tyylinen ole, mut monet popiksi menevät emsiit tosiaan muistuttaa jo melkein enemmän r'n'b-musaa ku todellista räppii. Talib kulkee kyl aikalailla löysissä räppigeareis, mut tosiaan Lupe Fiasco ei enää, eikä Mos Defikään yleensä hengaa löysissä vaatteissa.
Talib Kweli:
http://www.musicobsession.com/Pictures/t/a/talibkweli342555.jpg
http://www.entertainmentstl.com/graphics/national/TALIB-KWELI.jpg
Mos Def:
http://www.benshermanusa.com/images/media/celebrities/MosDef.jpg - .....
talibin kuuntelija kirjoitti:
kanye on melko populaari artisti joten sitä tääl ilmeisesti haettiin... ei se tosiaan r'n'b-tyylinen ole, mut monet popiksi menevät emsiit tosiaan muistuttaa jo melkein enemmän r'n'b-musaa ku todellista räppii. Talib kulkee kyl aikalailla löysissä räppigeareis, mut tosiaan Lupe Fiasco ei enää, eikä Mos Defikään yleensä hengaa löysissä vaatteissa.
Talib Kweli:
http://www.musicobsession.com/Pictures/t/a/talibkweli342555.jpg
http://www.entertainmentstl.com/graphics/national/TALIB-KWELI.jpg
Mos Def:
http://www.benshermanusa.com/images/media/celebrities/MosDef.jpgJoo totta toi Talib...mun moka.
- jippii
eivittu kirjoitti:
älkää kuunnelko hypee!
älkää kattoko MTV:tä!
- Skattaboo
Ei kannattaisi puhua asioista joista ei tiedä mitään, ilmeisesti sinulla, eikä useillakaan tyypeillä tässä viestiketjussa ole mitään tietoa hiphop kulttuurista..(joka ei muuten ole sidoksissa vaatteisiin, alunperin hopparit eivät edes pitäneet löysiä vaatteita.)
-Jos et tiedä niin perehdy, siihen asti ole hiljaa.
Minulla ei tulisi mieleenkään ruveta arvostelemaan gootteja,hevareita,punkkareita etc..kun en heistä mitään oikeastaan tiedä ja jokainen pitää mistä pitää, niin minkä helvetin tähden aina jonkun "yltiöfiksun ja kaikki tietävän" yksilön pitää ruveta avautumaan ja tekemään itsensä typeräksi.Tee se muualla,elä täällä.
Sitäkään en ymmärrä, miksi hiphop palstoille tunkevat ihmiset jotka eivät ole tästä kulttuurista kinnostuneita. - blinggbling
perkele lopettakaa se paskanjauhaminen!
hiphop on mun elämän "tyyli", jota seuraan. oon melkein jo täysikänen tyttö, ja tykkään pitää "lökäpöksyjä" ja muita isompia vaatteita, mitä itse olen! Eiköhän se perkele ole jokaisen oma asia, mitä päällensä pistää ja mitä jättää pistämättä!!!
että kattokkaa itteenne peilistä ja ajatelkaa miten paljon hyvää saatte aikaan sillä, et jätätte sanomatta sen mitä ajattelette!- jippii
lähetsä treffeille.
- räpin ystävä itsekin
...on se, että katukuvasta on jonkin verran kadonnut tuo hiphop-vaatetus, koska se ei enää ole sellainen juttu kuin tuossa 90-luvun lopulla ja vielä 2000-luvun alussa. Silloin niitä vaatteita pidettiin, koska "kaikil muillaki on" ja eteenki pienillä paikkakunnilla monella ei ollut välttämättä mitään kiinnostusta hiphopiin kulttuurina ja/tai musiikkina. Ne oli vaan ne "löysät housut niin in", että oli pakko pitää sellasia, vaik itse hiphop ei kiinnostanut muuten yhtään. Pahimmillaan kaiken maailman rasisteilla ja puolinatseillakin oli pienemmillä paikkakunnilla löysät housut ja isot hupparit päällä ja se aiheutti lähinnä naurua minussa ja monissa muissa.
Nykyään hiphop-tyyliin pukeutuva on mitä todennäköisimmin erittäin kiinnostunut myös itse musiikista ja/taiu koko hiphop-kulttuurista. Kyseisen tyylin mukaan ei enää pukeuduta sillä syyllä että "kaikki muutki", vaan syy löytyy erittäin todennäköisesti siitä että hiphop on lähellä sydäntä.
Itse hiphop on muuttunut Suomessa entistä isommaksi jutuksi tässä viimeisen 15 vuoden aikana ja kyseisiä vaatteita saa entistä helpommin nykyään Suomesta. Pelkästään tämänkin vuoden aikana on perustettu Suomeen monta uutta paikkaa, josta kyseisen tyylin vaatteita saa, osa nettiin osa ison kaupungin kadulle. - E-ISO
Sanosin Et esim. oma pukeutumiseni riippuu toderlla paljon "Mielentilasta", Pidän vaatteista jotka tuntuvat päällä mukavalta...
Ja te vertailette esim. Kayne Westin pukeutumista... mitä vitun väliä sillä teille on Et miten mies pukeutuu (kaikki omalla tavallaan...)
Saatan olla vähän ulkona keskustelust...
KAUHEE DARRA!!!
=D - ISOPAHAMIES
meilläpäin lökäpöksyjä syödään aamupalaks kaikki ihan pellejä luulee olevansa jotain kovia.. välillä joutuu kouluttaan mut se on ihan kivaa :)
- oletko tyhmä?
Mitä se kertoo muka luonteesta jos on isot housut? Ei oo mitään järkee puhua tollasta housujen perusteella. Ton viestin perusteella taidat luulla itte olevas aika kova.
- jotk
maalainen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236945Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää401231Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271032- 75891
Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61837Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal47834Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93794Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38781Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43733